2020-01-08 14:43
Opinia wyróżniona
Coś podobnego, co ja czytam? Serio zaporowa? No jak to , przeciez to ledwo 230 zł czyli tylko ciut ciut minimalnie wiecej niz w Warszawie (99 zl) czy Pradze (90 zl)
2020-01-09 14:58
Nie ladowac pieniedzy w niepotrzebne sluzby, ktorych nazw nie mozna tu podac, bo cenzura kasuje. To ci inni niz policja
2020-01-08 15:38
ciekawe, czy wyciągną jakieś wnioski
2020-02-14 08:37
Powiedziano im...
2020-01-08 14:18
Opinia wyróżniona
Cytuję - kto pierwszy ten lepszy,zasady współżycia społecznego,z reguły powinny mieć,ale nie zapisujemy tego w regulaminie.No i wszystko jasne nie ???Wygląda na to że nikt na siebie nie chce brać nie popularnych zarządzeń.Czyli będzie jak zwykle - pyskówka...
2020-01-09 14:49
Jeszcze na zwykłych trasach mogę zrozumieć ustępowania miejsca w pojeździe przez rowerzystę gdy wejdzie ktoś z wózkiem ale są trasy gdzie niestety nie ma opcji innej niż przejazd autobusem, jak np. przez tunel i co wtedy? Ktoś musi zostać na przystanku i liczyć, że w kolejnym autobusie będzie dla niego wolne miejsce.
2020-01-09 19:30
To po kij bierzesz rower. Matka dziecka na przystanku nie zostawi. Chyba logiczne. Wybrałeś jazdę rowerem a nie autobusem
2020-01-09 21:14
Polskie zabraniają przewozu takiego bagażu jak rower w autobusach/tramwajach .
2020-01-08 14:08
2020-01-08 14:10
2020-01-08 14:16
Zakaz wejścia z rowerem?
2020-01-08 15:08
Rower to pojazd. Jaki jest sens poruszać się innym pojazdem z pojazdem?
ps. tak, spodziewam się odzewu w stylu "wózek to też pojazd".
2020-01-08 15:09
np. chęć podjazdu na wycieczkę rowerową na Wyspę Sobieszewską
2020-01-08 16:02
to trzeba się zdecydować - albo rowerem albo autobusem. Po co budują DDR skoro i tak pchają się do autobusu?
2020-01-08 17:22
Na slowackiego w lesie mi to powiedz. Tam jest zakaz
2020-01-08 20:24
to czemu na Obwodnicy nie ma jeszcze specjalnego autobusu dla rowerzystów?
2020-01-09 14:34
2020-01-08 23:44
Przez Matemblewo zapraszam. Sam tak jeżdżę.
2020-01-09 09:47
Na Slowaka jakoś rowerzyści sobie radzą chodnikiem. Za to ja z Wrzeszcza ze żłobka na Matarnie mam wracać pieszo...
2020-01-09 12:42
to tam nie jezdzij
2020-01-08 17:35
2020-01-08 18:22
Jest droga rowerowa wzdłuż ul.Elblaskiej
2020-01-09 08:35
2020-01-08 21:16
Do tramwaju rowerzyści pchają się przeważnie w razie awarii lub deszczu. Jak są dobre warunki to rower jedzie sam.
2020-01-08 22:21
Dokładnie, sam ostatnio złapałem kapcia. I co, miałbym czekać 3 godziny aż podjedzie autobus z piktogramem?
2020-01-09 08:36
2020-01-10 06:09
pompka,dętka, 2 łyźki - tyle potrzeba do naprawy, na mrozie i w deszczu może być nieprzyjemnie ale są się
2020-01-09 12:41
Też jestem czynnym rowerzystą, ale albo wybieram rower, albo wybieram inny środek transportu.
Szanuje innych pasażerów!!!!
Wycieczka do Sobieszewa z Gdańska jest dosyć trudną wyprawą, ale jak nie masz siły na jazdę tyle km to przejedź się po okolicy, np do Brzeźna, albo jedź Regio / SKM z wagonem dla rowerów i na Hel, taaa daaaa
2020-01-08 15:25
skoro jest popyt na taką usługę i jest możliwość techniczna to czemu nie?
2020-01-08 15:37
W razie awarii roweru lub złego samopoczucia kierujacego . Drugi powód to zakaz jazdy rowerem np tunelem .
2020-01-08 16:00
zakaz jazdy Obwodnicą - też mają Ci uruchomić transport do Pruszcza Gd? Kierujący skuterem też może się źle poczuć- -będzie mógł go wepchnąć do
autobusu?
2020-01-08 22:22
Skuter można zostawić na ulicy i nikt Ci nie ukradnie i wrócić do domu. A rower? Zaraz lepkie rączki Seby zrobią co swoje.
2020-01-08 15:56
to po co takie głupoty piszesz?
2020-01-10 06:59
głupoty???
zróbmy tureckie dolmusze, albo przejazdy jak w w Indiach.
2020-01-08 18:53
To podobnie jak jechać laweta z rozbitym autem na pace...
2020-01-08 22:20
Pieszy, który prowadzi rower jest pieszym. Zatem rower w autobusie, który nie jedzie, jest pieszym.
2020-01-09 12:44
człowiek, człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie, a kiwi kiwi kiwi
2020-01-09 05:20
Bądźmy konsekwentni. Zakaz wejścia z rowerem? To też zakaz wejścia z wózkami. Zdarzają się sytuacje losowe np. guma. Mam jechać 20 kilometrów na flaku? A te baby z landarami czasami robią więcej szkód niż rowerzysta. Wpychają się na siłę, drą japska na swoje bombelki, bombelki zachowują się jak małpy w zoo.
2020-01-09 22:29
Ciekawe bąbelku jak ty się zachowywałes
2020-01-08 14:12
nie durny, sensowny... skończy się wypraszanie kogoś kto ma opłacony przejazd bo na kolejnym przystanku chce wejść ktoś z wózkiem...
2020-01-08 14:45
Po prostu zakaz wstepu z rowerem i tyle. Stojaki jsk w cywilizowaym swiecie powinny byc przy przystankach a nie w zatloczonych pojazdach !!! Podlizuja sie teraz cyklistom zeby nie wypominali kompromitacji z mevo !
2020-01-08 15:11
o tak chodliwych porach, jak 21:00, w takich miejscach, jak Świbno i na takich zapełnionych liniach, jak 123
2020-01-09 12:37
on tez ma opłacony przejazd :D
2020-01-08 14:54
Co za typ...
2020-01-08 15:10
Dla mnie sprawa jasna: wsiadam z dzieckiem na drugim przystanku od pętli Świętokrzyska, ale zawsze jakiś wózek jest już w środku. Przy domu do przedszkoli się nie dostałam, czeka mnie więc przesiadka do auta:/
2020-01-08 23:22
2020-01-09 09:49
I w jednej ręce trzymasz dziecko, w drugiej wozek, a trzecią się trzymasz?
2020-02-13 01:16
Takie dziecko ma minimum 2,5 roku i umie przejść spokojnie spory kawałek. Na spacerze w przedszkolu w wózek go na pewno nie wsadzają. Ruch mu się na pewno też przyda dla zdrowia. Samochód ewentualnie w wypadku bardzo złej pogody.
Ale ogólnie zgadzam się, że ilość sprowadzona do jednego wózka/roweru na pojazd będzie uciążliwa tak ogólnie.
2020-01-08 15:27
masakra!!!!!!!!
2020-01-08 15:32
Ale nie mozecie zrozumiec, ze mozna przebic opone, moze nas zlapac deszcz, mozna tez przecenic swoje sily, a mozna w koncu do pracy rowerwm ostatnia mile jechac.
Tak jak na rowerze mozna jezdzic tak wozek mozna pchac.
2020-01-08 16:03
rower to przyjemność nie mus. Wózek to konieczność
2020-01-08 21:21
Czasami rower toteż mus, a z wózkiem na spacer można się też przejść.
2020-01-08 21:45
Mus to jest z owoców.
2020-01-09 06:41
Sportsmen jeden...
2020-01-08 15:34
2020-01-08 15:54
Mogły się rozłożyć w skm ze swoimi gratami. Oni nie znają pojęcia "współżycie społeczne" - tylko "ja, ja, ja i mój rower"....
2020-01-08 16:05
2020-01-08 23:24
Z oznaczeniem miejsce dla rowery , dlaczego ?
2020-01-09 20:01
2020-01-08 20:35
To tak jakbyś swoje auto woził Tirem żeby gdzieś podjechać.Bez sensu.
2020-01-08 22:24
No faktycznie, jak auto się zepsuje, to nie wezwiesz lawety tylko pchasz auto do warsztatu.
2020-01-09 07:35
nie, wchodzę z autem do autobusu
2020-01-08 21:13
Bardzo dobry pomysł. Rower nie będzie musiał opuszczać tramwaju, bo chce wsiąść osoba z wózkiem.
2020-01-08 21:28
jacy urzędnicy , takie pomysły
2020-01-09 04:33
z tego co wiem zawsze tak było
2020-01-09 07:50
Dlaczego niepisana ? Żeby nie można z nią było iść do sądu ? Jak osoba z wózkiem czy osobą niepełnosprawną ma sobie poradzić, jeśli w każdym kolejnym autobusie/tramwaju będzie "pseudo" rowerzysta traktujący rower jako ozdobę ? Głupota ale lobby rowerowe potężne.
2020-01-09 14:54
Niż rezerwacja i nie korzystanie
2020-01-09 15:06
Wystarczy zawieść rower i zapiąć go łańcuchem będzie rezerwacja na 24 h :-) ...Tak na poważnie widać, że po raz kolejny Urzędnicy "odjechali" od rzeczywistości. Zachęcali do podroży rowerami a teraz to praktycznie
Wystarczy zawieść rower i zapiąć go łańcuchem będzie rezerwacja na 24 h :-) ...Tak na poważnie widać, że po raz kolejny Urzędnicy "odjechali" od rzeczywistości. Zachęcali do podroży rowerami a teraz to praktycznie odwołali. Najpierw afera z Mevo teraz r skm pkm i ZTM. Zaraz zabronią jeździć rowerami po ścieżkach bo się niszczą i muszą poczekać na turystów. Wstydzę się, że pracuję w jednym z Urzędów.
2020-01-08 14:09
Co z bezpłatnymi przejazdami w SKM dla młodzieży uczącej się ?
2020-01-08 14:13
2020-01-08 14:21
2020-01-08 14:24
2020-01-08 15:39
do gimnazjum rzeczywiście nie ale do szkoły sredniej czy na uczelnię ?
2020-01-08 23:04
Studenci i tak nie mają darmowych przejazdów
2020-01-09 09:12
2020-01-08 15:36
2020-01-08 16:01
należy się
2020-01-08 16:00
a kiedy podwyższą świadczenie 500+? Wszystko robi się coraz droższe, wszystkie opłaty, jedzenie. Mam kraść? Rządamy natychmiastowego podwyższenia 500+. I nie jestem w tym przekonaniu sama. Jest nas coraz więcej. Duda, jak chcesz nasz głos to zrób coś w sprawie 500+
2020-01-08 21:06
>Duda, jak chcesz nasz głos to zrób coś w sprawie 500+
Na przykład zaproponuj likwidację
2020-01-09 07:52
Dzieci i seniorzy korzystający już z darmowej komunikacji, aby skorzystać z kolei będą musiały kupić stosowny bilet.
2020-01-09 15:12
W Warszawie też po zwycięstwie KO Trzaskowski podnosi ceny na wszystko to dlaczego p. Dulkiewicz nie miałby być gorsza. Zaczynamy od śmieci, później komunikacja , dojdziemy też do likwidacji zniżek i bezpłatnymi
W Warszawie też po zwycięstwie KO Trzaskowski podnosi ceny na wszystko to dlaczego p. Dulkiewicz nie miałby być gorsza. Zaczynamy od śmieci, później komunikacja , dojdziemy też do likwidacji zniżek i bezpłatnymi przejazdami. Poczekaj jeszcze chwilę. Tylko grupy społeczne zapisane w Modelu na rzecz równego traktowania będą miały zniżki. Powiedz, że jesteś hetero-nienormatywny to będziesz miał darmowe przejazdy. To Koalicja Obywatelska szła do wyborów z hasłami socjalnymi na sztandarach i co ?
2020-01-08 14:10
a dlaczego? Bo jak przyjeżdża np dortmund, to tylko jeden moduł ma obniżony. Zmieszczą się tam nawet 4 wózki z dziećmi i zawsze można sobie jakoś poradzić. I nie obchodzi mnie, że wejście będzie zablokowane, bo często
a dlaczego? Bo jak przyjeżdża np dortmund, to tylko jeden moduł ma obniżony. Zmieszczą się tam nawet 4 wózki z dziećmi i zawsze można sobie jakoś poradzić. I nie obchodzi mnie, że wejście będzie zablokowane, bo często reszta tramwaju jest prawie pusta, więc wystarczy, że osoby, które nie mają wózka i większego bagażu itp pomyślą i pójdą do innego wejścia. Nie dosyć, że trzeba zastanawiać się nad tym, z którego przystanku można skorzystać, bo są schody, tunele i inne bzdury, to jeszcze może mam się trzymać reguł z naklejki, że 2x wózek i koniec. Niedoczekanie. Zrozumie to każdy, kto porusza się z wózkiem lub na wózku.
2020-01-08 14:25
Ohoo, już pierwsza madka-roszczeniówka.
2020-01-08 14:37
doceń lepiej, że nie wszędzie muszę pchać się autem, nasze dziecko jeździ w foteliku może raz w tygodniu, jak nie rzadziej
2020-01-08 15:42
wasza strata
2020-01-08 14:43
Madki w ogóle mało co obchodzi (poza czubkiem własnego nosa i swoim bombelkiem).
2020-01-08 15:20
Całkowita i powszechna ślepota zarówno na widok ciężarnej, jak i widok matki wchodzącej z wózkiem. Żal d ściska i przy ustępowaniu miejsca siedzącego pierwszym, jak i miejsca na wózek drugim.
2020-01-08 15:34
Nie kop się z koniem. Większość jest na szczęście normalna i robi miejsce na wózki.
2020-01-08 15:32
2020-01-08 14:44
Szkoda, że pasażerowie bez dzieci nie są tacy roszczeniowi, bo nigdzie byś nie jeździła.
2020-01-08 15:17
2020-01-08 15:18
Wózek z dzieckiem to norma - i rodzic może się z nim przemieszczać po mieście. Tak jak z plecakiem. Albo siatką na zakupy. Albo gitarą. Albo latawcem. Czy będzie limit na latawce?
2020-01-08 15:34
Egoizm i brak myślenia... A co z osobami nie na wózkach, ale niepełnosprawnymi?! Płacącymi za swój bilet i jadących do pracy?!
2020-01-08 15:38
Bardzo dobrze , podoba mi się ta zasada , zawsze można taką kretynkę wypchnąć z tym wózkiem, przynajmniej nie będzie darcia w tramwaju haaa!
2020-01-08 15:42
Ostatnio w autobusie 113 jechało 7 wózków. Przebij to.
2020-01-08 15:56
wożą dzieci autami, źle
chcą jeździć komunikacją - też niedobrze
i uwielbiam te sieroty, które przy całym pustym tramwaju muszą posadzić du p ę w miejscu dla wózków (takich czy innych). To samo jest z
wożą dzieci autami, źle
chcą jeździć komunikacją - też niedobrze
i uwielbiam te sieroty, które przy całym pustym tramwaju muszą posadzić du p ę w miejscu dla wózków (takich czy innych). To samo jest z tego typu miejscami (dla wózków, rowerów itp) w SKM. Zawsze siedzą tam łajzy bez bagażu. Albo stoją w wejściu, bo wysiadają za 11 przystanków.
2020-01-08 18:34
Dokładnie tak! Osoba na wózku to ma przes*ane w Gdańsku z komunikacją...a co jeszcze teraz nowe zasady....albo stare tramwaje na stogi...i na Przymorze "8"...masakra....kto ma zdrowe nogi może o wiele więcej...
2020-01-09 13:15
Przypomnij sobie komunikację za komuny jakie były wtedy udogodnienia dla wózków ! i nikt nie śmiał narzekać !!!
2020-01-09 09:46
Wejdzie jeden wózek, i będzie musiał być w stojaku lub zabezpieczony pasem.
Regulamin tak stanowi i tyle
Skonczy się rumakowanie ze dwa wózki blokują całą przestrzeń .
2020-01-08 14:11
Prima oś tam
2020-01-08 14:47
Gdzie te rzekome zmiany? Jakies nowe linie autobusowe? Gdzie dokad?
bo nic tu nie widze
2020-01-08 17:27
2020-01-08 14:12
Już że od kwietnia będzie drożej i o nowych SKM Trójmiasto tramwajach i że Szczecin podobny do Gdańska ma tańsze przejazdy komunikacją miejską..
2020-01-08 22:56
W Warszawie za 4.40 jest bilet na 75 minut a nie na godzinę
2020-01-08 14:12
One dalej będą w sprzedaży? Place 104 zł za możliwość jazdy we wszystkie dni tygodnia.
2020-01-08 14:30
Wedle postu pana Zomkowskiego na facebooku, wszystkie taryfy będą zachowane i dodana zostanie do nich możliwość jazdy SKM po Gdańsku (dla posiadaczy Karty Mieszkańca).
2020-01-08 14:31
Pytanie:
Opcja dotyczy wyłącznie posiadaczy biletu okresowego na m. Gdańsk, czy również tych na cały obszar działania ZTM?
Odpowiedź:
Wszystkich biletów okresowych ZTM. Posiadacz takiego biletu,
Pytanie:
Opcja dotyczy wyłącznie posiadaczy biletu okresowego na m. Gdańsk, czy również tych na cały obszar działania ZTM?
Odpowiedź:
Wszystkich biletów okresowych ZTM. Posiadacz takiego biletu, o którym Pan pisze, również będzie mógł korzystać z kolei w granicach Gdańska i pod warunkiem, że jest posiadaczem ważnej karty mieszkańca Gdańska. Wszystkie szczegóły zostaną przedstawione na konferencji styczniowej.
2020-01-08 22:26
Będzie za 114 zł chyba.
2020-01-09 07:17
Na Gdansk.pl jest prezentacja pozostałych biletów okresowych. Rozjeżdża się trochę z tym co jest na trójmiasto.pl
2020-01-08 14:12
Ciągłe spóźnienia, beznadziejne "przesiadki", awarie. Gdy zepsuł mi się samochód i musiałem jechać komunikacją spod Kowal do centrum to zajęło mi... 1,5 godziny! Nigdy więcej.
2020-01-08 14:13
Tanie domeczki będą koreczki
2020-01-08 14:16
Samochodem nie narzekam, 20 minut i jestem. Btw mieszkałem tam jak ty jeszcze jadłeś glinę w piaskownicy.
2020-01-08 15:44
Nie "tanie" tylko "jedyne na jakie stać normalnych ludzi"
2020-01-08 14:24
Masakra z centrum ponad 1h. Może kiedyś doczekamy się SKM do pętli Lostowice a to już bliżej kowal
2020-01-08 14:44
Jak mieszkasz pod Kowalami to podatki płacisz w którym Urzędzie Skarbowym? W Gdańsku że marudzisz na komunikację na którą składają się mieszkańcy Gdańska?
2020-01-08 15:20
i się tym chwali? po co puszcza komunikację? autobus na rogatkach co godzinę albo zmienić granicę miasta!
2020-01-08 15:31
W gdańskim urzędzie. Poza tym z tego co zauważyłem przejazdy są płatne całkiem sporo, więc mogę marudzić nawet podwójnie.
2020-01-08 21:58
Do Kowal jeździ ZTM...
2020-01-09 14:03
chciałam zaznaczyć,że na Kowalach jest taki sam kod pocztowy jak np na Podlewskiego w Gdansku oraz jak rozwiniesz mapke na trójmiasto.pl i zaznaczasz osiedla w gdańsku pojawiają się Kowale jako jedno z osiedli.. nie rozumiem więc czy Kowale to Gdańsk czy Kolbudy zdecydujcie się ludzie co chcecie
2020-01-09 20:04
a nie widzimisie gogle
2020-01-08 14:51
To chyba przez Starogard jechałeś. Codziennie jeżdżę z Niepołomickiej do Sopotu i zajmuje mi to godzinę komunikacją miejską...
2020-01-08 14:58
Kłamco . Nos jak u pinokia
2020-01-08 15:15
Autobus 6:57, na Toruńską dojeżdżam przed 7:30, następnie SKM i w Sopocie 8:00. Nie wierzysz - sprawdź.
2020-01-08 21:58
O ile się cos nie przydarzy po drodze. :)))
2020-01-09 07:29
No tak, ale nawet niech stracę 15 minut to nadal nie jest 1,5 h do centrum!
Nie wiem co autor chciał udowodnić swoim komentarzem. Dzisiaj wyjechałem o 6:57 spod domu, z przesiadką na Toruńskiej byłem o 7:23.
2020-01-08 18:33
Totalny d**il z po
2020-01-09 07:02
Oczywiście pisowski troll musiał swoje głupie polityczne "mądrości" wtrącić...
2020-01-08 19:58
to dziennie tracisz minum 2 godziny na dojazdy. w tygodniu to cale 10 godzin zycia.
2020-01-09 07:30
Myślę, że oderwałeś się trochę od wątku... Dyskusja dotyczy czasu dojazdu do centrum a nie tego ile kto życia traci na dojazdy do pracy.
2020-01-08 15:09
Ale z bliższych dzielnic jest bardzo ok.
2020-01-08 15:32
Chyba z centrum do Wrzeszcza tramwajem. Reszta to syf nieziemski.
2020-01-08 15:37
Tylko na Przymorzu
2020-01-08 15:41
Kup sobie 3 samochody wtedy bedziesz miał pewność ze którys zadziała
2020-01-08 15:42
Aaaa to awaria twego samochodu tez się zdarza!!! Myslałem ze tylko tramwaje się psują .
2020-01-08 18:24
Trzeba mieć mocne zdrowie, dużo spokoju, i czasu bo rzadko zdarza się żeby dotrzeć gdzieś na czas.
2020-01-09 10:06
2020-02-11 17:23
to wszystko zawdzięczamy nieudolności magistratu gdańskiego który pozwolił na budowę deweloperom osiedli mieszkaniowych, centrum handlowych przy wiejski drogach , zapominając że to nie średniowiecze i zaprzęgami konnymi już się nie jeździ
2020-01-08 14:13
Fajno jestem za
2020-01-08 14:39
Karnety haha, a tak się śmiali z Gdyni, że to już nigdzie nie funkcjonuje, a Gdańsk dopiero w karnety wchodzi, no ubaw po pachy.
2020-01-08 14:13
Zawsze powiadam że stare przysłowia są aktualne i dzisiaj a stare przysłowie mówi: zamiast siedzieć na sedesie bądź aktywny w ZeteMeSie :)
2020-01-08 14:40
Ale Ty jesteś prymityw, masakra.
2020-01-08 17:07
2020-01-09 01:03
Nie dorasta SKM do pięt
2020-01-08 14:13
brak śniegu i mrozu także brak pracowników na stogach a można by było przyspieszyć prace ale lepiej zajmować się rowerami w pojazdach
2020-01-09 10:05
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.