2019-05-26 21:04
Niestety, znowu wygrała opcja od pługa granatem oderwana. Długie lata trzeba będzie później odbudowywać pozycję kraju racjonalnego i przewidywalnego
Ciekawe czym kupią ludzi przed następnymi wyborami.
2019-05-26 21:07
2019-05-26 21:08
Nie tylko obieca...
Przed poprzednimi wyborami parlamentarnymi pisałem, że ja się nie obawiam, że PIS nie spełni swoich obietnic, tylko właśnie tego, że spełni
2019-05-26 21:17
Blachach a !Pawiany Orangutany
2019-05-26 21:29
Pomyje Odlane
2019-05-26 22:13
2019-05-27 03:07
2019-05-27 07:01
Nie dociera że ludzie wam POdziekowali?
2019-05-27 07:58
Tyle ma PO ...
2019-05-27 08:22
2019-05-27 08:47
Ciekawa matematyka, wyjaśnisz?
2019-05-27 09:31
Same po mialo by w granicach 30%
2019-05-27 08:17
2019-05-27 08:21
.
2019-05-27 08:32
Cały wieczór myślałeś?
Małpa nie może obrazić , małpa może opluć , uderzyć i nasikać do zniczy, nie może obrazić...
2019-05-27 08:34
Namiestnik mianowany przez króla :) uraziłeś mnie niewiedza...
2019-05-27 12:45
2019-05-26 22:21
Wypad Komunicja Jewropejsicka
2019-05-26 22:34
2019-05-26 22:47
2019-05-26 23:31
w polu z burakami?
2019-05-26 23:47
Ma boleć
2019-05-26 23:48
Może Biedronia zaproście będzie sześć partii w koalicji ...
2019-05-27 05:45
Teraz sobie policz ile partii wchodzi w skład "prawicy", który to nazywasz PiS.
2019-05-27 07:37
Konstytucja !
2019-05-27 09:33
Poczekaj do jesieni I pewnie tak bedzie. Ale wtedy wiele osoba (np ja) ktore nie glosowaly teraz na pis to odds n.a. nich glos aby po poprostu do wladzy nie wrocilo
2019-05-27 11:15
I jeszcze urbana niech wezmą
2019-05-27 00:51
Jak mi Ciebie szkoda .nawet nas nie widzisz?co,zapatrzony w "perskie oko"
2019-05-27 01:09
2019-05-27 07:50
2019-05-27 08:05
2019-05-27 12:36
Kto ciemnota, ten ciemnota :-)
2019-05-27 06:52
tu tak naprawde jest tym cwiercinteligentem?
2019-05-27 07:03
2019-05-27 08:50
Akurat Tusk jest jednym z nielicznych polskich polityków, którzy coś sobą w świecie reprezentują, w przeciwieństwie do szanownej konkurencji
2019-05-27 08:00
Skompromitowana po marszu gejów
2019-05-27 07:59
I po co ci kobieto ten obciach ?
2019-05-27 08:19
To takie żenujące...
2019-05-27 08:36
A to takie śmieszne było...
2019-05-27 08:51
Przecież w pomorskim pisiornia przegrała z kretesem więc z czego się cieszysz?jestem za autonomią -my tu pisiorni dziękujemy Wypad na południowy wschód -tam wasze miejsce.
2019-05-27 09:36
Z kretesem o niecale 10% ? Z kretesem to by bylo jakby ke wygrala o 30% wtedy mozna by mowic o przegranej z kretesem. Ale jesli w bastonie po wygrywa tylko o ok 10% To oslabia sie ten bastion
2019-05-27 11:19
Wypad
2019-05-27 07:00
PO kompletna porażka !
2019-05-27 07:39
2019-05-27 07:52
Konstytucja!
Demokracja !
PiS!
2019-05-27 08:08
No jaka szkoda
Tusk nie pomógł PO...?
Ojoj
2019-05-27 08:06
2019-05-27 07:48
Biało czerwone !
2019-05-27 08:06
2019-05-27 08:16
Prosimy , na jesieni dostaniecie 7%
2019-05-26 21:18
Pamietam obietnice Donka ,albo Bolka. Obym nigdy więcej ich nie słuchał.
2019-05-26 21:21
Można umierać!
2019-05-26 21:31
I że UFO coś tam ...
2019-05-26 21:33
Przegrana z typem co bije matkę, ma na lodówce Che, a na 2 obsadzil kobiete co oddała psy do.schroniska i co otworzy gębę to wstyd i zazenowanie. To nie jest dobry wynik a idealnie obrazuje że ten kraj i ci ludzie do
Przegrana z typem co bije matkę, ma na lodówce Che, a na 2 obsadzil kobiete co oddała psy do.schroniska i co otworzy gębę to wstyd i zazenowanie. To nie jest dobry wynik a idealnie obrazuje że ten kraj i ci ludzie do demokracji nie dorośli. Dopóki partie rządzące będą miały media to zawsze d**ile pokroju Petru, Wielgus czy innych Biedroni będą wyżej w wyborach, sondażach i częściej w tv i radiu. Przez najbliższe 15 lat niema co nawet próbować nic w tym.kraju zmienić, trzeba tylko czekać aż to samo pitolnie. Wipler to szybko zrozumiał.
2019-05-26 21:48
2019-05-26 22:07
2019-05-26 22:56
Kto?
2019-05-27 07:40
2019-05-26 22:33
2019-05-26 23:44
Znalazł się miłośnik psów! Tacy brunatni jak ty psy katuja i zabijaja.
2019-05-26 23:50
2019-05-27 07:53
2019-05-27 09:38
Nie dotrzyma slowa bo ke nie potrafi tego zrobic
2019-05-26 23:12
2019-05-26 23:31
niech już nie wraca i nie mąci - naczelny volksdeutsch RP!
2019-05-27 03:09
2019-05-27 07:41
2019-05-27 06:39
Bardzo "owocnie" czynil to do tej pory.
2019-05-27 08:30
2019-05-27 09:40
Tat sie boja ze chca by czesciej przyjezdzal pewnie nie rozumiesz tych komentarzy jak piszesz ze ktos sie rudego boi
2019-05-27 07:55
Śmiało, Niemcy nakrzycza?
2019-05-27 08:10
PiS 46% KE 36%....
2019-05-27 08:08
2019-05-27 07:39
2019-05-26 21:44
2019-05-27 07:56
Ludzie już są bardziej doinformowani
2019-05-27 07:59
2019-05-27 09:22
2019-05-27 08:03
Mieka faja z ciebie
2019-05-27 08:16
2019-05-27 10:10
O tak, ulubiony argument. Tamci kradli, ci nie kradną. Może najpierw by udowodnić że ktokolwiek kradł, a nie budować argumentację na założeniu którego prawdziwości nikt nie udowodnił?
2019-05-26 21:14
Brawo PiS !
2019-05-26 21:18
2019-05-26 23:35
absolwenci zawodówek i podstawówek - elektorat pis. normalni i wykształceni - koalicja. boli, czy za trudne? proletariat rządzi ciemnogrodem. to już było, ale jak się skończyło to już was nie douczyli...
2019-05-26 23:53
Już nie wygracie nigdy
2019-05-27 09:06
I się skończy rumakowanie. Szkoda tylko, że z gospodarki zostanie już wtedy tyle co z 4-ego reaktora czernobylskiej elektrowni
2019-05-27 09:41
Od 4 lat to gadacie a gospodarka idzie do przodu
2019-05-27 16:54
Bo jest ogólnoświatowa koniunktura. Inne kraje poprzez nadwyżkę budżetową robią zapasy na cięższe czasy a PiS rozdaje kasę na granicy możliwości budżetowych. Obecne nowe obietnice były (po cichu ale jednak) oprotestowane
Bo jest ogólnoświatowa koniunktura. Inne kraje poprzez nadwyżkę budżetową robią zapasy na cięższe czasy a PiS rozdaje kasę na granicy możliwości budżetowych. Obecne nowe obietnice były (po cichu ale jednak) oprotestowane przez minister finansów jako skrajnie niebezpieczne dla budżetu. Jak się skończy wzrost to się wszystko sypnie, bo nie ma gdzie redukować wydatków w razie kryzysu. Inwestycje państwowe pierwsze poszły pod topór za rządów PiS, co też będzie miało poważne długofalowe skutki. O niestabilnej sytuacji prawnej też warto wspominać, bo już spowodowała odpływ inwestycji zagranicznych i ogólną niechęć do inwestycji kapitału prywatnego. Udział inwestycji w PKB nie był tak niski od ponad 20 lat.
2019-05-26 23:56
A czy ty wiesz douczony palancie,że ci absolwenci to są prawdziwi Polacy, którzy kochają swój kraj,historię jego.umilowanie do Boga i tradycji.co do tego ma wyksztalcenie?.napewno mają większy iloraz inteligencji od ciebie.wyksztalcenie to nie wszystko. Bóg Honor Ojczyzna.
2019-05-27 01:13
Brawo ty.
2019-05-27 03:05
Brawo Ja..i z Panem Bogiem
2019-05-27 08:50
Też jestem prawdziwym polakiem. Głosowałem na Wiosnę. I co? Kto dał wam prawo do zawłaszczenia takich haseł jak patriotyzm, prawdziwy polak ?
2019-05-27 09:11
Aa, ci są prawdziwi. A reszta, która nie wznosi patetycznych okrzyków "Bóg Honor Ojczyzna" to już nie jest prawdziwymi Polakami. Bo ktoś ma monopol na zdefiniowanie "prawdziwego Polaka"?
2019-05-27 13:52
Ja kocham swój kraj i dlatego chcę, żeby był świecki.
2019-05-27 00:27
Ale jak widać wyborca peło nie wie, co to powszechny obowiązek szkolny. A tak się swym intelektem popisuje...
2019-05-27 01:12
Wystarczy im rzucić kiełbasę i skomlą z radości. Własnego zdania to nie ma bo myśleć racjonalnie nie potrafi. Taki elektorat ciemnogrodu.
2019-05-27 03:15
Ty knucie.co ty palisz?na czym jedziesz?gw i tvn zrobily ci wode z mozgu,o ile bylo z czego robic.jak mozna obrazac ludzi ktorzy dopiero za rządów PiS poczuli ze żyją godziwie.co bylo za PO.to byla kielbasa
2019-05-27 05:49
Przestań bredzić.
2019-05-27 14:37
Przestań bredzić, wyskakując ze sloganami o gw i tvnie pokazujesz jak zaprogramowany jesteś na powtarzanie wdrukowanych tekstów
2019-05-27 07:02
2019-05-27 07:40
Tak. A jak zabraknie kiełbasy i propaganda w tv pis nie da już rady,to sami powieszą kaczorową bandę za jaja. Taki jest plebs.
2019-05-27 09:51
Ale ci normalni i wykształceni są wyjątkowo ciężko myślący, na poziomie warchlaka.
2019-05-27 07:36
Polacy to ludzie o mentalności niewolników. Lubią być trzymani za mordę a może jaśnie pan coś rzuci motłochowi -jakieś ochłapy co mu zostaną z suto zastawionego stołu-i się cieszą i lecą głosować. Co to za ludzie
Polacy to ludzie o mentalności niewolników. Lubią być trzymani za mordę a może jaśnie pan coś rzuci motłochowi -jakieś ochłapy co mu zostaną z suto zastawionego stołu-i się cieszą i lecą głosować. Co to za ludzie mieszkają w tej Polsce? Co za ludzie pozwolili,żeby odebrać im państwo na 150 lat? Nic się nie zmieniło, nie lubicie pracować i decydować o swoim życiu, lepiej oddać się w łapy Kaczora niż samemu myśleć. kurky nie naród, sprzedawczyki.
2019-05-27 14:37
Dokładnie.
2019-05-26 21:20
2019-05-26 21:30
2019-05-26 21:48
Dotarło?
2019-05-26 22:07
2019-05-26 22:25
My nie sikamy do zniczy i nie niszczymy czyjejś wiary
2019-05-27 01:00
A u was miłość do "oczka"
2019-05-26 22:34
Cienki Rudzielec coraz bardziej
2019-05-27 01:16
2019-05-27 03:11
Wiedzy?!
2019-05-27 07:45
Trafnie to ująłeś. Kaczyński wygrał i tylko o to mu chodzi. O władzę niepodzielną i o to,żeby rządzić i trzymać za mordę baranów takich jak ty.
2019-05-26 21:30
1500 wam wystarczy
2019-05-26 21:48
2019-05-26 22:15
Posprzatajmy na swoim podwórku.... I chociaż tym tazem nie wylewajmy szamba do Motlawy
2019-05-26 22:54
A rozprawa w czerwcu...
2019-05-27 07:55
Boją się rozliczenia?
2019-05-26 22:02
2019-05-26 22:27
januszu h - póki co realizuje swoje obietnice wyborcze jako jedyna partia-opcja polityczna po 89r!
2019-05-27 08:04
No i to jest właśnie problem - że realizuje swoje populistyczne, szkodliwe obietnice
2019-05-26 22:48
Janusz nadal lubisz parówki ?
Jak tam twój funfel stiv zryty beret?
2019-05-27 07:35
Znakomicie!
2019-05-27 08:02
2019-05-27 09:44
I to tak boli PeOwców. To nie mieści się w ich rozumowaniu prowadzenia polityki.
2019-05-26 21:09
jesteś głupcem
2019-05-26 21:25
2019-05-26 21:10
2019-05-26 21:12
O tych, którzy kupują wyborców za kawał kiełbasy opłacony kasą wyborców
2019-05-26 21:19
Nikt was nie chce POpaprancy
2019-05-26 21:23
2019-05-26 21:33
PiS 42% a PO 10?
2019-05-26 22:27
Dotarło?
2019-05-27 08:31
Ale skąd ruski troll może wiedzieć o ordynacji wyborczej?
2019-05-27 08:22
Po tym co obserwuję od połowy 2015 roku ja już nie martwię się, że ktoś nie wygrał, tylko że wygrał.
2019-05-26 21:20
Takiego, który nie ma specjalnie dobrego pomysłu na Polskę innego niż wysychające fundusze europejskie, emigracja obywateli i gra niskimi kosztami pracy i obniżaniem podatków korporacjom. Nie martwię się o Ciebie, bo i tak czujesz się dobrze.
2019-05-26 21:23
A ty dalej czekaj na Niemców
2019-05-26 22:28
2019-05-26 21:25
Sugerujesz że pomysł na Polskę oparty na rozdawnictwie dziesiątków miliardów złotych w dłuższej perspektywie wyjdzie Polsce na dobre?
2019-05-26 21:38
2019-05-26 22:02
I myślisz, że kto ten podatek ostatecznie zapłaci?
2019-05-26 22:29
2019-05-26 22:49
Polacy!
2019-05-27 07:55
A kto pracuje w tych galeriach?Czy ty k...wa myślisz? Niemcy,Holendrzy itp pojadą gdzie indziej inwestować a reszta straci pracę i z tego się cieszysz? Kraj i**otów.
2019-05-27 08:05
2019-05-27 08:23
No i następna jakże oryginalna i cięta riposta
2019-05-27 08:32
Włącz TVP, zobaczysz dobrobyt i krainę mlekiem i miodem płynącą.
Jak w Północnej Korei.
2019-05-27 16:14
Raczej jak zawsze klienci. Podobnie jest z tą państwową ulgą za prąd, którą po prostu płacimy w innych podatkach. Ot takie zamiatanie pod dywan poważnego problemu, żeby się ludzie nie połapali.
2019-05-26 21:39
Co oczywiście nie znaczy, że to przepis na dlugotrwały sukces. Za to rywalizacja na koszty pracy, brak silnego polskiego kapitału i kasy na ciągły proces jakim jest innowacyjność sprawi, że doganianie Zachodu zaraz się skończy pułapką średniego rozwoju. Więc nie mów mi, że PO ma jakiś pomysł. A wybór wdowy to totalny muł.
2019-05-26 22:01
Pajacu.Polskie dzieci w koncu maja dobrobyt.Tusk i jego elita te pieniadze kradl.Łącznie z kasą z OFE.
2019-05-26 22:06
Tania demagogia oparta na argumencie ad misericordiam. Czyli przyznajesz że to po prostu socjalne rozdawnictwo a nie żaden program prodemograficzny.
Tylko że dzieci to niech utrzymują ich rodzice, a nie ogół
Tania demagogia oparta na argumencie ad misericordiam. Czyli przyznajesz że to po prostu socjalne rozdawnictwo a nie żaden program prodemograficzny.
Tylko że dzieci to niech utrzymują ich rodzice, a nie ogół podatników.
Tusk kradł pieniądze - poproszę o dowody a nie prostackie frazesy.
A co do OFE... cóż, pis zrobiło przecież to samo.
2019-05-26 22:21
Powinienneś docenić z Gdańska fakt, że większa ilość pieniędzy w kieszeniach rodzin przyczynia się do wzrostu turystyki nad morzem :) . I o jakie litości pierniczysz, skoro te dopłaty dostają wszyscy? Owszem, państwo
Powinienneś docenić z Gdańska fakt, że większa ilość pieniędzy w kieszeniach rodzin przyczynia się do wzrostu turystyki nad morzem :) . I o jakie litości pierniczysz, skoro te dopłaty dostają wszyscy? Owszem, państwo zajmuje się redystrybucją, jak już potrzebujesz wybijać otwarte drzwi. I ten sposób redystrybucji wcale nie jest najgłupszy. Raczej lepszy niż wspieranie ziemią dewelopera, żeby podtrzymać gasnącą bańkę na rynku nieruchomości. I spójrz sobie, ile dopłacają do dzieci inne państwa europejskie, do których aspirujesz.
2019-05-26 23:11
Kosztem popytu z innych sektorów gospodarki teraz i w przyszłości. Naprawdę to takie skomplikowane jest, że jeżeli społeczeństwo zapłaci 20 mln złotych na 500+ to ma 20 mld złotych mniej i gdzie indziej nie wyda?
Kosztem popytu z innych sektorów gospodarki teraz i w przyszłości. Naprawdę to takie skomplikowane jest, że jeżeli społeczeństwo zapłaci 20 mln złotych na 500+ to ma 20 mld złotych mniej i gdzie indziej nie wyda?
Nie dostają tych dopłat wszyscy (jaki by to wówczas miało sens - zastanowiłeś się nad tym?). Ja nie dostaję. Dzieci nie mam bo dzieci nie lubię i nie chcę mieć. Z jakiej racji mam dotować czyjś prywatny portfel?
Stymulowanie popytu to czysty keynesizm - ekonomiczna lewica. Ale lewakami sa oczywiście wszyscy ci co to nie chcą wspomagać bidnych polskich dzieci.
A to ile inne kraje dopłacają nie specjalnie mnie interesuje. To że ktoś inny coś robi nie oznacza, że jest to słuszne. Inne kraje refundują in vitro, zezwalają na aborcję - czy uznasz że to jest z automatu słuszne?
2019-05-26 23:54
U developera? Z jakiej racji mam dotować czyjś prywatny lub pseudoprywatny biznes?
Bo to chyba jedyna "działka", w której coś się rusza.
Przemysł rolniczy sobie poradzi. Może, bo cwane gapy z PSL mają
U developera? Z jakiej racji mam dotować czyjś prywatny lub pseudoprywatny biznes?
Bo to chyba jedyna "działka", w której coś się rusza.
Przemysł rolniczy sobie poradzi. Może, bo cwane gapy z PSL mają trzepaną skórę. No i co jeszcze tu zostało?
"nie lubię i nie chcę mieć" - twój wybór i twoja wizja komfortu. A za komfort się płaci!
Nie jesteś głosem racjonalizmu a zwykłego egotyzmu i pazerności.
2019-05-27 08:30
Za wybór się płaci? To jest moja prywatna sprawa czy mam dzieci czy nie mam. Teraz państwo już recenzuje moje prywatne wybory i w zależności od tego czy są zgodne z linią władzy czy nie, premiuje bądź piętnuje?
rozwiń...
Za wybór się płaci? To jest moja prywatna sprawa czy mam dzieci czy nie mam. Teraz państwo już recenzuje moje prywatne wybory i w zależności od tego czy są zgodne z linią władzy czy nie, premiuje bądź piętnuje?
Jestem głosem pazerności - oto do czego prowadzi polityka rozdawnictwa. Teraz już pazerny nie jest ten kto wyciąga łapę po kasę, tylko ten który nie chce dawać aby inni ją dostawali. Bo już wyjściowo zakładasz, że coś się komuś z góry należy, a gdy ktoś to neguje i nie chce za to płacić to jest wywrotowcem
2019-05-26 22:30
2019-05-26 22:41
"nic nie widział, nic nie słyszał i nic nie mówił" - największe afery, przewały na vacie, drenaż budżetu przez nie płacenie podatku w Polsce przez obcy kapitał, nierówność gospodarcza, nie modernizowanie państwa,
"nic nie widział, nic nie słyszał i nic nie mówił" - największe afery, przewały na vacie, drenaż budżetu przez nie płacenie podatku w Polsce przez obcy kapitał, nierówność gospodarcza, nie modernizowanie państwa, rozdawanie za grosze obcemu kapitałowi rentownych firm, i na wołanie społeczeństwa o poprawę tylko słychać było gierkowskie "wicie, rozumicie" "na nic nie ma piniendzy"!
2019-05-26 22:51
Metody optymalizacji podatkowej są tak samo dostępne dla podmiotów zagranicznych jak i polskich. Wg raportu konfederacji lewiatan firmy z kapitałem zagranicznym płaciły nawet wyższe podatki niż bez niego.
Nie modernizowanie państwa? My o tym samym państwie rozmawiamy?
2019-05-27 00:30
2019-05-27 08:34
Z emerytami jest inaczej. Dzisiejsi emeryci nie dostają kasy za nic, tylko za to że oni wcześniej płacili. A to jak to skuteczny jest system niech świadczy bilans systemu emerytalnego, taki że składki i wypłaty się nie zazębiają i co roku z budżetu trzeba 50-60 mld dokładać
2019-05-26 22:29
Dziękujemy PiS
2019-05-26 22:52
Dzięki podatnikom których pieniędzmi PIS dotuje czyjeś prywatne portfele.
2019-05-26 23:57
prywatne biznesy i przedsięwzięcia...
2019-05-27 08:52
Pajacu? Won? Tego uczysz "polskie dzieci" ?
2019-05-27 14:44
Jakieś dowody? Bo minęły 4 lata i żadnego śledztwa nie ma. Wiec przestań klamac
2019-05-26 22:35
jakie rozdawnictwo? wreszcie z majątku narodowego korzysta społeczeństwo, rodziny - do końca nierządów po-psl przede wszystkim cwaniacy, agresywny obcy kapitał i niektórzy ci co wstrzelili się ze swoimi pomysłami w koniunkturę!
2019-05-26 22:53
Co to jest ten "majątek narodowy"? To są prywatne pieniądze ludzi, którzy płacą podatki. A nie żaden bezosobowy "majątek narodowy". Zatrzymałeś się jeszcze w czasach kolektywizmu?
2019-05-27 00:04
A pojecia jak "majątek narodowy" i "dobro wspólne" jak najbardziej istnieją i mają zastosowanie. Do ciebie widocznie nie dociera, że droga czy tor kolejowy jest "wspólny" i nie wolno go niszczyć. A używać można w ściśle
A pojecia jak "majątek narodowy" i "dobro wspólne" jak najbardziej istnieją i mają zastosowanie. Do ciebie widocznie nie dociera, że droga czy tor kolejowy jest "wspólny" i nie wolno go niszczyć. A używać można w ściśle ustalony sposób.
Już czas zauważyć że "liberalizm gdański" ma niewiele wspólnego z liberalizmem a Korwin całe życie prześlizglął się na kontrowersyjnych i spójnych (pozornie) tezach.
Tylko co on zrobił?
Co "oni" zrobili?
Wynik tych wyborów to ogólnie blamaż i poruta.
Stada emerytów i kombatantów w walce o emeryturę i apanaże. To z naszych podatków. To cię nie razi?
Dołączenie eseldowskich "twardzieli" i "cwanych gap" z peeselu jednoznacznie wystawia cenzurkę temu przedsięwzięciu.
A Polacy jak w "Rejsie", lubią filmy jakie znają...
2019-05-27 01:56
Tylko, że tor kolejowy czy droga to infrastruktura która jest zasadniczo dla każdego tak samo dostępna. Portfel beneficjenta 500 plus jest dostępny tylko dla niego. Teraz rozumiesz różnicę?
2019-05-27 05:57
To powiedz gdzie ladowaly podatki przez 8lat popsl? No teraz chociaz czesc podatkow wraca spowrotem do obywatela
2019-05-27 07:10
I wtedy jest co podzielić
2019-05-26 22:32
piszesz o po***ranych z ke? masz rację - ich jedyny program, to odsunąć pis! dla Polski i Polaków nic konkretnego - mam nadzieję, że wyborcy będą pamiętać w jesiennych wyborach o 8 latach nierządów po-psl!
2019-05-26 21:28
Pajacu qwa co ty piszesz.Rozkradli ponad 250.000.000.000 miliardów.Wstyd i hańba głosować na tą różową (po)st(ko)mune.
2019-05-26 21:38
Oto klasyczny przykład przedstawiciela ciemnego luda, który edukację zakończył na podstawówce.
2019-05-26 21:40
Jutro się z nich POsmiejemy
2019-05-26 22:32
,,można?,,
2019-05-26 21:44
Informacje to ty chyba z TVP Info czerpiesz. Lukę vat przedstawiasz jako przekręty władzy. W dodatku chyba zakładasz, że od czasów rzadu PIS ona nie istnieje. Proponuję poczytać analizę wykonania budżetu. I o tym jakie triki księgowe zrobiono aby w 2017 roku był skokowy wzrost wpływów z VAT.
2019-05-26 22:20
2019-05-26 22:24
I nie było ludzi, którzy dużo łatwiej ciągnęli z niej zyski za poprzednich rządów?
2019-05-26 22:40
2019-05-26 22:43
no właśnie skąd to wyczytałeć? z GWna? nie dziwię się takiej "wiedzy"!
2019-05-26 22:55
Podałem źródlo - Analiza Wykonania Budżetu, Najwyższa Izba Kontroli. Taki dokument co to jest wydawany co roku i ma jakieś 300 stron. A nie artykulik z tej czy innej redakcji
2019-05-27 09:05
Ale oni nie czytają. Nie analizują.Czytają tytuły w Super Express czy tam w Fakcie. Ogladają TVP pis.Nie wymagaj od nich,szkoda zdrowia na dyskusję z nimi.Zresztą o żadnej dyskusji nie ma mowy,to nie są partnerzy do rozmowy na argumenty.
2019-05-26 21:47
I bilion pierdyliardow.
2019-05-26 21:32
2019-05-26 22:55
2019-05-27 07:49
Ale oni tego nie jarzą,myślą że Kaczor i Pinokio mają kopalnię pieniędzy a ci ciut bardziej rozgarnięci myślą, że dzielą się z nimi z własnych środków.
2019-05-27 08:34
Pinokio ma grunty za 70 milionów, Kaczor z pensji szeregowego posła wydaje lekką ręką 2 miliardy...
2019-05-26 21:11
racjonalnie to przewalaliście VATem, paliwami, Ambergoldem,
ale kroplówka dla swoich już zakręcona to labidzisz hehe.
Nie pitol, że w kraju jest źle, każdy normalny widzi wzrosty, poprawę i rozwój, dlatego te wyniki są jakie są.
2019-05-26 21:15
A wcześniej nie było wzrostów? Jeśli ktoś ma lepiej, to tylko dzięki swojej ciężkiej pracy, a nie politykom.
2019-05-26 22:35
2019-05-26 22:46
pamiętasz jeszcze licznik balcerowicza? nawet on protestował w ten sposób zadłużaniu kraju - przypomnę - startował z niewiele ponad 400mld i wyłączył go przy stanie ponad 1.000mld! (wyłączył, aby nie dać dodatkowego argumentu na zmianę prezydenta)
2019-05-26 21:17
The billu
2019-05-26 21:17
Ale każdy racjonalny człowiek powinien sobie zdawać sprawę z tego, że cykl koniunkturalny w końcu się odwróci. I wtedy będzie klops z rozdmuchanymi wydatkami publicznymi i postawą roszczeniową społeczeństwa. PIS
Ale każdy racjonalny człowiek powinien sobie zdawać sprawę z tego, że cykl koniunkturalny w końcu się odwróci. I wtedy będzie klops z rozdmuchanymi wydatkami publicznymi i postawą roszczeniową społeczeństwa. PIS zachowuje się teraz jak typowy cebulak, który szaleje przez tydzień po wypłacie tak jakby nie zdawał sobie sprawy, że ta kasa ma mu wystarczyć na 4 tygodnie.
2019-05-26 21:40
Dobre porównanie z tym szalejącym cebulakiem. Tak właśnie będzie, tylko to nie pis dostanie po d*pie w razie co, tylko ludzie, dla których i zabranie pieniędzy państwowych, ale też ich własnych, bo w większości wydają je na bieżąco.
2019-05-26 22:47
jacy mądrzy i przewidujący! czarnowidztwo trzeba było uprawiać gdy gospodarka się waliła, a bezrobocie rosło, a nie teraz!
2019-05-26 22:57
Z takim podejściem to ja się nie dziwię że jest tylu ludzi którzy mają kłopot z kredytem we frankach - wzięli jak frank był w dołku i spodziewali się, że ten dołek utrzyma się przez najbliższe 20 lat.
Tak jest i tu. Co tam co będzie później, przecież jeszcze nie ma, to co się martwić.
2019-05-27 00:31
Człowiek musi się ratować gdy zagraża mu niebezpieczeństwo a czerpać korzyści, gdy jest po temu okazja.
No mało ambitne ale jednak wymaga myslenia. I jest racjonalne.
Racjonalizm jest subiektywny.
Zapamiętaj to sobie.
A cały problem w tym, aby poczucie racjonalności było podobne w jak największej grupie ludzi.
2019-05-27 10:17
Może dlatego, że człowiek to homo sapiens, czyli człowiek rozumny? Powinien więc się kierować rozumem, a nie emocjami. I zdawać sobie sprawy z istnienia czegoś takiego jak konsekwencje. Zdawać sobie sprawę z ciągu
Może dlatego, że człowiek to homo sapiens, czyli człowiek rozumny? Powinien więc się kierować rozumem, a nie emocjami. I zdawać sobie sprawy z istnienia czegoś takiego jak konsekwencje. Zdawać sobie sprawę z ciągu przyczynowo-skutkowego. A nie szaleć bez opamiętania i płakać jak będzie za późno. Oleju w samochodzie też nie wymieniasz bo po co skoro jeździ?
2019-05-26 21:19
A tak jeszcze odnośnie wzrostów - spójrz sobie jaka była skumulowana dynamika PKB za rządów PO. Podpowiadam - najwyższa w UE. Polecam Total Economy Database, The Conference Board.
2019-05-26 21:22
to czemu roboty nie było? A jak była to za słabą kaskę.
2019-05-26 21:26
Bo w roku 2008 zaczął się ogólnoświatowy kryzys finansowy, przez który przeszliśmy i tak suchą stopą. Byliśmy jedynym krajem w UE który nie zaliczył recesji
2019-05-26 21:38
taaa, zawsze coś, plamy na Słońcu, stonka, droga ropa, transformacje, pierdu pierdu...
PIS pokazuje, że można dać rodzinom po 500+, wzmacniać rodziny, walczyć ze złodziejstwem i patologiami a jednocześńie przyciągać kapitał, odbudowywać przemysł itp.
2019-05-26 21:43
Grecja i Wenezuela welcome to! Głupi jestes jak but. Za gierka też ładnie brało. Przez jakiś czas...
2019-05-26 22:50
co ty porównujesz? inne warunki i inne przyczyny kryzysu!
2019-05-27 17:11
W obu przypadkach główną przyczyną było nadmierne rozdawnictwo w stosunku do sytuacji gospodarczej. Bezpośredni zapalnik był różny, ale podstawy kryzysu zbliżone - przy nadętych wydatkach nagły spadek dochodów spowodował
W obu przypadkach główną przyczyną było nadmierne rozdawnictwo w stosunku do sytuacji gospodarczej. Bezpośredni zapalnik był różny, ale podstawy kryzysu zbliżone - przy nadętych wydatkach nagły spadek dochodów spowodował niewypłacalność państwa. W przypadku Grecji udało się to jakoś uregulować, choć jeszcze długo będą walczyć z długami. W przypadku Wenezueli brak funduszy spowodował kompletną dezintegrację państwa z brakami żywności czy innych podstawowych produktów włącznie.
2019-05-26 21:50
Dać... rozdać z pieniędzy ogółu obywateli.
Oczywiście, dla ciebie cykl koniunkturalny, otoczenie makroekonomiczne, ogólnoświatowy kryzys to są takie pierdu pierdu jak plamy na słońcu. Bo dla ciebie tylko
Dać... rozdać z pieniędzy ogółu obywateli.
Oczywiście, dla ciebie cykl koniunkturalny, otoczenie makroekonomiczne, ogólnoświatowy kryzys to są takie pierdu pierdu jak plamy na słońcu. Bo dla ciebie tylko istnieje jest dobrze/jest źle.
Odbudowywać przemysł? A niby po czym, przemysł cały czas się rozwijał tak jak reszta gospodarki. Bo przemysł to nie tylko huty, stocznie i kopalnie. Jeżeli były nierentowne to powinny upaść.
2019-05-26 22:23
Po prostu pogódź się z przegraną PO i już a nie wylewaj swoich żali jak małe dziecko. Tyle masz mądrości a ciemny lud tego nie kupuje. I ci zrobisz biedaku?
2019-05-26 22:30
2019-05-26 23:00
Nie. Rząd niech się trzyma z daleka od "stymulowania" gospodarki. To jest keynesizm czystej postaci, z wiarą w majsterkowanie gospodarcze i "stymulowanie popytu". Kłam tej teorii zadało zjawisko stagflacji.
Zacznijmy od tego, że to podaż kreuje popyt, a nie odwrotnie. Prawo Saya
2019-05-27 00:18
że na każdą sytuację znajdziesz odpowiedznie "prawo".
Bo to nie prawa a umowy, które ktoś z kims zawarł. I albo się do niej stosował, albo nie. I... wcale coś złego mu się nie dzieje. Zależy jakiego ma prawnika.
rozwiń...
że na każdą sytuację znajdziesz odpowiedznie "prawo".
Bo to nie prawa a umowy, które ktoś z kims zawarł. I albo się do niej stosował, albo nie. I... wcale coś złego mu się nie dzieje. Zależy jakiego ma prawnika.
Prawa to są w fizyce i z prądem elektrycznym się nie negucjuje drogi przepływu.
Ekonomia jako "nauka" i kręgi (szczególnie polskie) z nia związane skompromitowały się na tyle mocno, że trudno będzie cokolwiek racjonalnego przeprowadzić. Cnotę się ma albo nie.
Kreacja popytu przez podaż to marzenie marketingu i główna jego odpowiedź na wyczepanie chęci konsumpcji...
2019-05-27 02:00
Kreacja popytu przez podaż to nie zagadnienie z zakresu marketingu, tylko makroekonomii. Marketing może co najwyżej ukierunkować popyt, a nie go wykreować. Bo popyt to potrzeba oraz odpowiednia siła nabywcza aby tą potrzebę zaspokoić. I teraz zastanów się skąd się bierze ta siła nabywcza potrzebna do zaspokojenia potrzeby...
2019-05-26 22:53
DArek to ty lewandowski? z rentownego przemysłu najpierw balcerowicz jednym pociągnięciem zrobił nierentowny, a lewandowski mocno przyłożył rękę do jego rozdania lub wyprzedania za grosze francuzom i niemcom - a po jakimś czasie okazywał się rentowny lub całkowicie był orany jako likwidacja konkurencji dla przemysłu w tych krajach
2019-05-26 23:49
Z rentownego... takiego rentownego że był ciągle dotowany?
Proponuję poczytać o przekształceniach własnościowych w Polsce, ale z fachowej literatury. Polecam np Przekształcenia własnościowe polskiej
Z rentownego... takiego rentownego że był ciągle dotowany?
Proponuję poczytać o przekształceniach własnościowych w Polsce, ale z fachowej literatury. Polecam np Przekształcenia własnościowe polskiej gospodarki w latach 19902012 A. Stępniak-Kucharska ISSN 1898-5084
Ale już totalnie kładzie na łopatki zdziwienie, że sprywatyzowane firmy okazały się rentowne. To znaczy że ty tak naprawdę nie rozumiesz po co w ogóle się prywatyzuje. Właśnie dlatego stały się rentowne, bo zmieniła się struktura własności. Po to właśnie się prywatyzuje, aby przywrócić efektywną strukturę własności, z właścicielem który kieruje się kalkulacją ekonomiczną, zamiast kolektywną własnością realizującą polityczne przykazy.
Z tego co napisałeś wynika, że ty byś chciał dalej mieć własność państwową. Ale zapewne to ja jestem lewakiem...
2019-05-26 23:25
Stocznie padły? były tak nierentowne, ze zostały sprzedane i nagle zrobiły się rentowne... Ciekawe zjawisko..
2019-05-26 23:47
zdobywały w warunkach, które diametralnie się zmieniły. Plus korupcja, której nikt nie potrafił lub nie chciał przeciwdziałać, bo był zbyt zajęty sobą.
2019-05-27 00:38
aby nasi "prywaciarze" z awansu odważyli się za to zabrać...
2019-05-27 02:01
Może właśnie dlatego się prywatyzuje? Wychodzisz z założenia, że własność państwowa jest tak samo skuteczna jak prywatna i jeżeli po prywatyzacji firma zaczęła być rentowna to będąc własnością państwową też mogła. Czyli nie odrobiłeś pracy domowej z 45 lat PRL
2019-05-26 23:39
DArek, gdzieś ty był za nierządów po-psl? trzeba było im doradzać, może teraz by nie płakali?
2019-05-26 22:49
a pan vincent vel rostowski mówił, że "piniendzy nie ma i nie będzie"
2019-05-27 00:27
Oglądaj częsćiej
2019-05-27 06:24
Tylko w tvn prawda cala dobe :D
2019-05-27 09:16
Smakoszu kaszanki ogarnij się bo źle skończysz jak pisiornia nie będzie miała z czego rozdawać. W końcu przyjdzie kryzys a tu żadnych rezerw .Normalny rząd odkłada na ciężkie czasy. MYŚL.
2019-05-27 17:03
Przyciąga kapitał? To zobacz sobie statystyki: Polska pod rządami PiS zaliczyła ostry odpływ kapitału zagranicznego właśnie. Do tego drastyczny spadek inwestycji tak państwowych jak i przede wszystkim prywatnych (udział inwestycji w PKB tak nisko ostatnio był bodajże w 1996 roku).
2019-05-26 22:28
2019-05-26 23:01
To nie jest zwykły przychód. To są dotacje na konkretne inwestycje które trzeba współfinansować. Wykorzystanie środków europejskich wiąże się z wydatkami z budżetu krajowego.
2019-05-26 21:37
2019-05-26 23:00
Roboty nie było to chyba tylko dla takich geniuszy jak ty.
2019-05-26 22:40
Kogo ty chcesz oszukać? To tak, jak w Gdańsku przechwalają się wzrostem, który polega na kumulacji zjawisk, które w innych miastach nastąpiły wcześniej. Czyli zasadniczo chwali się większym zacofaniem.
2019-05-26 23:57
Środki z UE to nie jest konto w banku że możesz sobie wypłacić jak ci zabraknie. To środki na inwestycje które trzeba współfinansować.
2019-05-26 22:48
zmień źródła informacji - dynamika była, ale w emigracji, bezrobociu!
2019-05-27 00:00
To tutaj polecam zapoznać się z innym dokumentem takim jak:
Informacja o rozmiarach i kierunkach czasowej emigracji z Polski w latach 2004 2014, GUS, 2015, strona 3
Największy wzrost
To tutaj polecam zapoznać się z innym dokumentem takim jak:
Informacja o rozmiarach i kierunkach czasowej emigracji z Polski w latach 2004 2014, GUS, 2015, strona 3
Największy wzrost emigracji był w latach 2005-2006. Sprawdź sobie kto wtedy rządził...
Ale aby nie wpadać w demagogię - nie, to nie przez PIS. To przez wejście do UE które sprawiło, ze wyemigrować było łatwiej.
2019-05-27 09:08
Do pracy a nie tylko łapy wyciągacie po kasę. Kiedyś to się skończy.
2019-05-27 19:34
Jak się skończy szturmem ruszą do mopsu. niestety.
2019-05-26 21:11
pierdylion+ dla każdego
2019-05-26 21:13
co mieli POrozdawać to porozdawali,
wymienić firmy sprzedane za bezcen?
2019-05-26 21:11
patriotyzmem!!!
2019-05-26 21:15
Raczej buńczucznymi hasełkami o Polsce i Polakach, a nie patriotyzmem. To są tanie frazesy, pseudopatriotyczna demagogia.
2019-05-26 21:42
2019-05-26 21:19
Słusznie zdiagnozował, że blisko połowa Polaków (ponad 42% w każdym razie) to the bille...
2019-05-26 21:43
42% z 43% którzy poszli na wybory.
2019-05-27 07:53
Jestem patriotką. Głosowałam na Wiosnę.
2019-05-26 21:19
Jeśli PIS wygra wybory parlamentarne to będzie sam musiał zjeść żabę = zrealizować obietnice (a budżet tego nie wytrzyma, ruszy inflacja, już raz to przeżywałem). A wtedy suweren (w tym twardy elektorat PIS) nie będzie się cackał, skończą jak Ceausescu w Rumunii.
2019-05-26 21:27
Tylko kto dostanie po d... jak już budżet tego nie wytrzyma?
2019-05-26 21:30
Trzeba ponosic konsekwencje własnych decyzji.
2019-05-26 21:36
2019-05-26 22:56
nie martw się zawczasu-dobrze że ty nie ustalasz budżetu państwa
2019-05-27 08:35
Bo to przecież nie są podatki, tylko "opłaty"
2019-05-26 22:55
jakie to plagi egipskie miały nas dotknąć jak pis doszedł do władzy! i co ?
2019-05-27 07:20
Poczekaj jeszcze rok, dwa lata aż wasza bańka pęknie.
2019-05-27 08:03
I co? Przez parę lat Janusze byli dumni, jak udało im się oszczędzić...
2019-05-27 00:20
Przecież już realizuje,nie zauwazyles?!
2019-05-27 07:31
Nie martw się o to. Damy radę.
2019-05-26 21:22
Najważniejsze, że przegrani w dalszym ciągu są przy plugu.
2019-05-26 21:22
Swietne wyniki wyborow w Polsce,Anglii,Francji ,Wloszech i Austri.
2019-05-26 21:24
Wolę płacić podatki na polskie dzieci niż na afrykańskich przybyszy.
Poza tym nie chcę powrotu VATowskiego złodziejstwa ani też rezygnacji z reperacji od Niemcow. Nie chcę też przejęcia polskich domów przez Żydów. Tylko i**ota głosuje na PO.
2019-05-26 21:52
Antypolską? A jakim prawem pewna część społeczeństwa uzurpowała sobie prawo do polskości i definiowania polskiej racji stanu?
Polskie dzieci? Dla mnie te polskie dzieci i ich rodzice są tak samo obcymi
Antypolską? A jakim prawem pewna część społeczeństwa uzurpowała sobie prawo do polskości i definiowania polskiej racji stanu?
Polskie dzieci? Dla mnie te polskie dzieci i ich rodzice są tak samo obcymi ludźmi jak dzieci afrykańskie i ich rodzice. Nie mam pojęcia z jakiej racji mam płacić podatki na to aby komuś przybyło w jego prywatnym portfelu.
2019-05-26 22:04
Taki socjal to istnieje od dawna w innych krajach,nic nowego, moze lepiej zeby jak poprzednicy kradli i upychali swoje portfele co?
2019-05-26 22:09
A jak coś istnieje w innych krajach to znaczy że jest dobre? Może przypomnij sobie jak się skończył dla tych krajów ostatni ogólnoświatowy kryzys finansowy.
2019-05-26 23:00
przestań wreszcie czytać to GWno i oglądać TVNienawiść
2019-05-26 23:12
Nie oglądam telewizji, ani nie czytam gazet. Ty natomiast masz ripostę na poziomie przedszkolaka
2019-05-27 06:59
No powiedz jak sie skonczyl ten kryzys? Ktore kraje naprawde po nim sie zalamaly? Niemcy? Ktorys z krajow skandynawii? Francja? Anglia?
2019-05-27 08:04
Więc się zdecyduj...
2019-05-27 08:09
Wszystkie kraje UE oprócz Polski miały recesję
2019-05-26 22:06
a kto racjonalny i przewidywalny... a no tak dulszczyzna pana DArka
2019-05-26 22:14
Ta opcja już się zdefiniowała na jakim jest poziomie wystawiając kandydaturę Saryusza Wolskiego do głosowania w którym nie głosowano nad kandydaturami.
Tyle, że ja sobie prawa nie uzurpuję. Ja wyrażam swoją
Ta opcja już się zdefiniowała na jakim jest poziomie wystawiając kandydaturę Saryusza Wolskiego do głosowania w którym nie głosowano nad kandydaturami.
Tyle, że ja sobie prawa nie uzurpuję. Ja wyrażam swoją opinię dotyczącą kultury i poziomu.
Ja nikomu nie bronię uznania partii X za szkodliwą dla Polski, tyle że to założenie jest wyjęte spoza dyskusji. Stawia się to jako założenie i na tym budują retorykę. Coś na zasadzie "dlaczego jesteś głupi" zamiast "czy jesteś głupi". I tak jak tutaj. Nie "partia X szkodzi Polsce bo..." tylko "jak możesz głosować na partię x skoro szkodzi".
2019-05-26 23:01
semantyka i niuanse..to chyba nie miejsce na takie rozważania
2019-05-26 23:13
Rozważania? Przecież to jest proste jak konstrukcja cepa
2019-05-26 23:43
zgłoś temat prelekcji na jakiejś uczelni
2019-05-27 17:16
A jak chcesz poprawić jakość dyskusji bez zwracania uwagi na kluczową kwestię, czyli z jakich założeń wychodzimy?
2019-05-26 22:57
takim prawem, że lepiej ma być nam - Polakom i krajowym firmom, a nie naszym kosztem tym z zachodu
2019-05-26 23:17
Na pewno od spadku inwestycji zagranicznych będzie nam Polakom lepiej...
2019-05-27 07:00
A gdzie ten spadek zagranicznych inwestycji ?
2019-05-27 08:14
Gdzie? W Polsce.
"A teraz najnowsze dane amerykańskiej Rezerwy Federalnej mówią, że stopa inwestycji w naszym kraju wyniosła w II kwartale 2018 r. 17,8 proc.
To jedna z najmniejszych wartości w
Gdzie? W Polsce.
"A teraz najnowsze dane amerykańskiej Rezerwy Federalnej mówią, że stopa inwestycji w naszym kraju wyniosła w II kwartale 2018 r. 17,8 proc.
To jedna z najmniejszych wartości w regionie. Na koniec 2017 r. stopa inwestycji (dane Banku Światowego) na Węgrzech wyniosła 22 proc., w Czechach 25 proc., Rumunii 23 proc., Słowacji 21 proc., Bułgarii 19 proc., na Litwie 19 proc., Łotwie 20 proc., a w Estonii 24 proc."
źródlo: businessinsider.com.pl (z września 2018)
2019-05-27 07:27
Mi nie jest lepiej. Cena masła z 3,9 podskoczyła do 6,9, wzrosły ceny prądu, benzyny, wywozu śmieci. Można by jeszcze długo wymieniać . Ale wiadomo dobry PiS da niestety nie z własnej kieszeni.
2019-05-27 08:42
Za cudze każdy hojny
2019-05-27 08:56
Otóż to.
2019-05-27 07:28
Jedno co staniało to cukier. Niemieckiego koncernu.
2019-05-26 22:59
do tej pory płaciłaś aby było lepiej przewalaczom wyprowadzającym kasę do rajów podatowych, budowałeś dobrobyt i kapitałowi zagranicznemu
2019-05-26 23:15
Optymalizacja podatkowa jest także dostępna teraz i w równy stopniu dla firm z kapitałem zagranicznym jak i polskim. To czysta demagogia.
2019-05-26 23:44
optymalizacja tak - ale w granicach prawa!
2019-05-27 02:03
Wyprowadzanie kasy do rajów podatkowych to właśnie optymalizacja podatkowa.
2019-05-27 08:19
Z twoich wypocin wnioskuję że nadal mieszkasz ze swoją starą i użalasz się nad swoim losem. Chcecie rządzić? Wygrajcie wybory. Buahahaha
2019-05-26 21:24
ty pajacu do chlewu.Jak można było zagłosować na aferzystke adamowiczowa.(po)st(ko)muna i tęcza to (po)tologia sceny politycznej.
2019-05-26 21:33
Nie głosowałem na Adamowicz. A ty jak rozumiem masz jakieś dowody przeciwko niej, że w ten sposób sie o niej wypowiadasz? Czy jedynie - niczym nawiedzony dziadek w parku - bazujesz tylko na tym co ci się wydaje?
Nie głosowałem na Adamowicz. A ty jak rozumiem masz jakieś dowody przeciwko niej, że w ten sposób sie o niej wypowiadasz? Czy jedynie - niczym nawiedzony dziadek w parku - bazujesz tylko na tym co ci się wydaje?
Retoryka którą uskuteczniasz jest typowa dla tego środowiska, epitety mogą być różne ale konstrukcja logiczna jest taka sama - tu nie ma dyskusji o poglądach, o programach, o pomysłach, tu jest przedstawienie oponentów w jak najgorszym świetle, używając przy tym topornych jak imadło frazesów, bez cienia argumentu na ich słuszność. W logice to się nazywa błąd fałszywego założenia.
Zasadniczo to jest to samo co uskuteczniało PZPR - jedynie słuszna partia, a oponenci to jakiś zapluty karzeł reakcji, wrogowie ludu itp.
2019-05-26 22:53
Ale na tym chyba polega sedno problemu.
2019-05-26 23:02
Koalicja Europejsów nie ma kompletnie żadnego pomysłu na Polskę (myślę, że nawet nie przejęliby się ponownym jej wymazaniem z mapy), żadnego programu ani konkretnego poglądu, pod względem topornych frazesów wygrywają z
Koalicja Europejsów nie ma kompletnie żadnego pomysłu na Polskę (myślę, że nawet nie przejęliby się ponownym jej wymazaniem z mapy), żadnego programu ani konkretnego poglądu, pod względem topornych frazesów wygrywają z PiSem w cuglach. Podobnie jest z dawnymi kolesiami Adamowiczami czy Dulkiewiczami, dla których bicie politycznej piany jest najważniejsze, bo tylko taką metodą mogą utrzymać się na stołkach, zero konkretnego działania na rzecz ogółu tylko ładowanie do własnej kieszeni.
2019-05-26 23:03
pani A? a kto to jest?-znana tylko jako żona śp prezydenta!
2019-05-26 21:45
2019-05-26 21:29
Tam gdzie kończy się rozum zaczyna się PiS i PO
2019-05-26 21:50
A w ponad 10 jest już czysta głupota.
2019-05-26 21:33
2019-05-27 05:59
Ha ha
2019-05-27 07:04
Juz prawie 10% wiecej na pis
2019-05-26 21:37
Już sie to paliwo wypaliło kolego w stylu ciemnogród kontra super ekstra eko-vege intelektualiści niosący kaganek oświaty w całej galaktyce.
2019-05-26 21:43
Ciemnogród kupi się nawet pralką+, ci ludzie po prostu nie myślą szerzej niż ich własna d*pa...
2019-05-26 21:55
a czym kupila Ciebie nap .Pani Adamowicz
2019-05-27 07:05
Tym ze byla zona budynia I nie lubi pisu
2019-05-27 07:30
Wykształceniem, kulturą osobistą oraz otwartością
2019-05-27 11:33
2019-05-27 11:23
Ja nie głosowałem na panią Adamowicz. Ale trzeba przyznać że kompetencje ma
2019-05-27 11:32
2019-05-27 14:47
sprawdź sobie jakie ma wykształcenie
2019-05-26 21:58
Quo Vadis Polsko??? Kto z kim musi się połączyć by wygrać ? Nie jestem w stanie tego pojąć ...
2019-05-26 22:00
Czym kupią ? 500 na pierwsze dziecko. Może dorzucą kilo suchej krakowskiej i wystarczy ...
2019-05-26 22:19
Mam nadzieje ze nie bierzesz 500
2019-05-27 08:06
Bardzo chętnie sam nakręcę gospodarkę za te 700-800zł które prezes od mojej rodziny kradnie co miesiąc...
2019-05-27 10:24
NIe, nie biorę bo nie mam dzieci. Nie jestem też emerytem, nie jestem rolnikiem. Za to jestem podatnikiem który na to szczodre rozdawnictwo płaci
2019-05-26 22:28
2019-05-26 22:40
na wszystkim się znasz, w każdym temacie zabierasz głos...
organizujesz swena, skłirelkę,janusza i krystynę i macie więcej mandatów
2019-05-26 22:50
Jutro w kierat puste gdańskie sagany i narzekać bobki.
2019-05-26 22:56
to też niewiele się spodziewałem po tych wyborach: Czemus biedny - boś głoopi i głosujesz na PO-PiS.
2019-05-26 23:16
2019-05-27 08:37
Poza tym jaką znowu większość? Mają 51% miejsc w Parlamencie Europejskim?
2019-05-26 23:17
2019-05-26 23:21
...jak Twój i już wiedzą kto robi w tym kraju za i**otę i dla ułatwienia dodam, że to nie PIS.
2019-05-26 23:31
A może za dużo TVNu a za mało życia
2019-05-27 00:48
Juz w sumie i tak nie ma co....
2019-05-27 06:49
zostala pokonana przez partie ktorej czlonkowie zostali oderwani od pluga granatami recznymi. Bardzo slaba i glupia ta opozycja w zwiazku z tym. No ale jak tam sa takie tuzy w rodzaju Schetyny czy Wielgus Scheuring to nie mozna sie dziwic
2019-05-27 10:26
Schetyny nigdy nie trawiłem i dalej nie trawię. Ale czy przegraną w wyborach można rozpatrywać jako wstyd? Wówczas każdy kto przegrywa z populistami powinien sie wstydzić.
Ale zastanówmy się ilu ludzi słucha Pendereckiego, a ile disco polo. Czy to wstyd dla Pendereckiego?
2019-05-27 07:05
Pytanie.... A co Koalicja dała ludziom? Dawna Platforma. Prawda jest taka że tylko kradli.....
2019-05-27 07:09
Niestety Konfederaci tylko 3 mandaty jak widać ludzie wolą półgłówków bądź złodziei.
2019-05-27 07:22
W gdansku mieszkaja jednak idioci, totalna zaglada i samozniszczenie nas czeka z takimi balwanami jak ten powyzszy. Ktos kto maszeruje w marszu rownosci z dzieckiem jest dla mnie bydlem a nie czlowiekiem, scierwem bez
W gdansku mieszkaja jednak idioci, totalna zaglada i samozniszczenie nas czeka z takimi balwanami jak ten powyzszy. Ktos kto maszeruje w marszu rownosci z dzieckiem jest dla mnie bydlem a nie czlowiekiem, scierwem bez zasad i moralnosci. Sku rwy sy ny ktore chca nam zafundowac to co upadlej francji. Wyborcy Ke, wiosny ( o zgrozo) i innych zboczencow powinni zawisnac na szubienicy. Pis
To tez lajno.
2019-05-27 08:49
Bydło a nie człowiek, ście*wo bez zasad i moralności (tak jakbyś miał monopol na ustalanie jedynie słusznych zasad i moralności), nieprawomyślni wyborcy powinni wisieć...
Brunatny "patriota" który myśli że
Bydło a nie człowiek, ście*wo bez zasad i moralności (tak jakbyś miał monopol na ustalanie jedynie słusznych zasad i moralności), nieprawomyślni wyborcy powinni wisieć...
Brunatny "patriota" który myśli że ma monopol na polskość. Zapewne kolejny który chętnie zakłada patriotyczne koszulki, chociaż mentalnie bliżej mu tych którzy w latach 40 biegali ze swastyką
2019-05-27 07:59
2019-05-27 08:50
Ty wiesz w ogóle co to jest ten komunizm, czy ot tak powtarzasz sobie kolejny modny frazes?
2019-05-27 08:05
Najgorsze ze sama nie wygrała tylko takie mamy spoleczenstwo
2019-05-27 08:50
Żeby nie pług to byś z głodu umarł inteligencie.
2019-05-27 08:59
czyli jakiego - kij d*pa i kamieni kupa? o taki kraj chodzi ?
2019-05-27 10:28
Chodzi mi o kraj który nie zachowuje się jak przedszkolak wymachujący plastikową szabelką którą to co najwyżej sobie guza nabije.
2019-05-27 11:20
Róbcie to samo i też kupujcie ludzi-proste? Proste!
2019-05-27 11:24
Podziękuj bezbarwnej, leniwej opozycji bez pomysłu i programu. Chyba nie rozumiecie, że to ich jałowości wkur... aktywnych i świadomych ludzi na ich pęd do koryta i arogancję, to właśnie powoduje brak głosów na PO, do
Podziękuj bezbarwnej, leniwej opozycji bez pomysłu i programu. Chyba nie rozumiecie, że to ich jałowości wkur... aktywnych i świadomych ludzi na ich pęd do koryta i arogancję, to właśnie powoduje brak głosów na PO, do tego to żenujące straszenie PiSem - to nic daje! Przestańcie tez obrażać wieś, bo mieszka tam mnóstwo świadomych ludzi. Czasy dawno się zmieniły. Robotnicze Trojmiasto i superkonserwy z Pomorza jakoś na KO głosują, więc nie bądźcie żenujący.
2019-05-27 11:33
Naszymi pieniędzmi ich kupią.
Jak dźwigający to na swoich pensjach specjaliści zaczną pomału spieprzać, wtedy będzie płacz.
2019-05-27 23:56
Właśnie dla takich komentarzy, hahaha
2019-05-26 21:05
Zwyciężyło 500+ niszczenie naszego kraju,zwyciężył populizm i rozdawnicrwo jak w PRL!
2019-05-26 21:11
2019-05-26 21:12
Rekordowym imporcie rosyjskiego węgla, nagrodach które się należały...
2019-05-26 21:24
Smog był identyczny,a nawet wyższy (bo nikt o nim nie mówił), a pensje w spółkach skarbu Państwa dla kolesi - też w sumie wyższe (PIS wprowadził ograniczenia i wywalił paru chociaż). Ale o tym w swojej tv nie usłyszałeś.
2019-05-26 23:02
ale odbijają sobie z nawiązką premiami i nagrodami.
Bo im się należało!
2019-05-27 00:52
A zapomniałeś już jak Kopaczowa premie dawała swoim? Nie? To przewertuj internet.
2019-05-27 08:33
Wyborcy PO mają krótką pamięć.
2019-05-27 07:54
wywaloc wywalil aby wprowadzic swoich...i pensyjki tez calkiem spore przytulaja...i nagradzaja soe za to, ze ludzi maja za nic.Wez siemogarnij i tez troche rozejrzyj a noe siedzisz przed tvp
2019-05-26 21:25
2019-05-26 22:56
2019-05-27 00:59
a nie o inteligencji. No fakt, trzeba wybaczyć. Prymityw nie odróżni.
2019-05-27 01:35
Wlazł wyksztalciuch do antykwariatu i mówi o inteligencji.
2019-05-27 08:09
bardzo dołożyła się do dobrego wyniku PiS, atakując Jarosława Kaczyńskiego dętymi aferami, umacniającymi go jako człowieka sprawiedliwego i do bólu uczciwego
2019-05-26 21:13
Tylko co będzie jak nadejdzie kryzys?
2019-05-27 08:11
oby nigdy
2019-05-26 21:13
Pomoc dzieciom - demagogia. Rozdawnictwo w celu kupowania głosów, to tak.
Tylko, że prawdziwe problemy to się dopiero zaczną, jak cykl koniunkturalny się odwróci. A się odwróci za jakiś czas.
2019-05-26 21:27
Teraz mi powiedz, czy lepiej będzie, jak ludzie będą mieli więcej pieniędzy, gdy do tego dojdzie, czy żeby wówczas było więcej ludzi, którym państwo będzie musiało pomóc?
2019-05-26 21:55
A tobie się wydaje, że te pieniądze które teraz trafiają do ludzi to się z kapelusza biorą? To właśnie te wydatki kiedyś trzeba będzie spłacić. I nie będzie środków na to rozdawnictwo.
Nie rozumiesz tego?
A tobie się wydaje, że te pieniądze które teraz trafiają do ludzi to się z kapelusza biorą? To właśnie te wydatki kiedyś trzeba będzie spłacić. I nie będzie środków na to rozdawnictwo.
Nie rozumiesz tego? Ludzie dostają teraz darmochę, która kiedyś się skończy i dopiero wtedy będzie płacz. Bo bez darmochy nie będą potrafili się utrzymać.
2019-05-26 22:06
2019-05-26 22:21
Nie tłumacz jemu bo i tak nie rozumie dla niego się liczy że dają ,ale skąd są pieniądze to już go nie interesuje ,to są nasze podatników i pożyczone czyli kredyt
2019-05-26 23:11
same tuzy ekonomii - studiowanej w GWnie
2019-05-26 23:19
Znana zagrywka - każdy wybiera fakty, które najbardziej mu pasują a później podaje je jako prawdę oczywistą o walorze etycznym.
Owszem, państwo zajmuje się redystrybucją pieniędzy. A programy, które docierają do
Znana zagrywka - każdy wybiera fakty, które najbardziej mu pasują a później podaje je jako prawdę oczywistą o walorze etycznym.
Owszem, państwo zajmuje się redystrybucją pieniędzy. A programy, które docierają do większej ilości ludzi bardziej napędzają konsumpcję, która jest dobra dla rozwoju gospodarczego. Nie w sensie etycznym tylko w praktycznym. A
2019-05-27 08:39
I rozdajesz ludziom, którzy udowodnili, że z pieniędzmi sobie nie radzą...
Ale cóż, Polmos też jest częścią gospodarki.
2019-05-27 00:33
Ale co ty tak toczysz pianę z py...ka, przecież Partia Okupacyjna w kampanii obiecywala takie samo rozdawnictwo, a ze większość już im nie uwierzyła, to chyba wiadomo dlaczego.
2019-05-27 01:39
Za darmoche pracowali przy rządach Tuska i Kopacz.
2019-05-26 22:48
Państwo nie ma swoich pieniędzy.
To są nasze podatki plus wzrost cen.
Masakra jaki jesteś niedouczony.
2019-05-26 21:34
ty buraku widać ,że ty chyba angaz dostałeś ba tym portalu od dulkiewicz.hahahaha
2019-05-26 21:59
2019-05-26 23:10
weź się wyłącz czarnowidzu DArku! co by było gdyby było? ale nie jest!
2019-05-26 21:14
Wszytko oddali w przeciwieństwie do osmiorniczek. Ruski trollu
2019-05-26 21:45
Nie ma na to żadnych dowodów. A zprzecieków (z pisu) wynika, że tylko jednak osoba oddała nagrodę
2019-05-26 21:47
wal dalej takie farmazony,będzie się z czego pośmiać.
2019-05-27 01:01
Który nawet święceń nie ma. To ci dopiero oddali.
2019-05-26 22:39
2019-05-26 22:47
2019-05-26 23:20
Kraj jest okradziony a budżet się nie zamyka, toniemy w długach, ceny drastycznie idą do góry, chronią kościół, gadają takie głupoty że wstyd pluja na UE a tam się pchają wiedzą że jesienią będzie pogrom z pisem więc uciekają jak szczury z tonącego okręgu
2019-05-26 23:49
ani - odstaw te źródła niewiedzy - nie oglądaj już TVNienawiść i nie czytaj GWna!
2019-05-27 08:45
Ministerstwo Finansów co roku publikuje raport. Mamy teraz problem jak zmieścić dług w unijnym limicie...
2019-05-27 03:55
100%
2019-05-26 23:25
rozdawnictwo, socjalne państwo, komunizm v2
2019-05-27 00:57
to ma być wzrost?? Narazie to jest upadek. Ale ciemnota nie ogarnia.
2019-05-26 21:11
... Ale Polskę zaczęli odbudowywać.
2019-05-26 21:13
Lepiej bym tego nie ujęła...jestem wściekła,. Gdzie Ci ludzie mają rozum... zwyciężyło rozdawnictwo...
2019-05-26 23:28
2019-05-27 00:37
Jak jesteś wściekła, to się zaszczep i nie roznos wscieklizny.
2019-05-26 21:14
2019-05-26 21:16
2019-05-26 21:15
haha tylko pis
2019-05-26 21:16
niemieckie fundacje i CDU nie przestaje w finanswoaniu Oskara
2019-05-26 21:27
2019-05-26 21:50
2019-05-26 21:16
ciągłe plucie na pis,na kościół,nie pomogą wam geje i lisbijki, prawie wszystkie partie się zmieszały a i tak przegrali ,a dulkiewicz - no cóż - może i ona ma coś z lgbt?
2019-05-26 22:03
... Razem z tą drugą..
2019-05-26 22:06
2019-05-26 22:17
LEsbijki, jesli juz. Nie uzywaj slow, ktorych nie znasz.
2019-05-26 23:22
Uważam że jesteś głupia
2019-05-26 21:20
Jesień średniowiecza będzie wasza towarzyszu maliniak
2019-05-26 21:21
aaaah powyłudzałoby się jeszcze VAT, a i te koperty pod stołem też były dobre aaah, wielka szkoda
2019-05-26 21:57
Koperty pod stołem? Masz na myśli pana Chrzanowskiego?
Myślisz, że luka VAT magicznie zniknęła?
2019-05-26 22:25
luka magicznie nie zniknęła, po prostu nie możecie już tak kraść i wyłudzać jak dawniej i ot cała filozofia
oj ciężko pogodzić się z utratą El Dorado, skończył się wam program 5000+ Pod Stołem na dobre
2019-05-26 23:06
Może najpierw komuś coś udowdonij, a potem pisz o jakiejś targowicy i kradzieży. Bo to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu.
Luka VAT oczywiście istniała (i istnieje nadal), tylko, że oskarżenia kierujesz
Może najpierw komuś coś udowdonij, a potem pisz o jakiejś targowicy i kradzieży. Bo to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu.
Luka VAT oczywiście istniała (i istnieje nadal), tylko, że oskarżenia kierujesz na oślep. A luka VAT bierze się nie tylko z milionowych przekrętów. Ale także pospolitych kowalskich którzy po robocie odwalają fuchę bez faktury i paragonu, którzy uszczelkę pod głowicą wymienią taniej, ale bez papieru.
Wszystko się na to składa, ale tobie wykreowali jakiegoś klarownego smoka, którego możesz obwinić za wszystko.
2019-05-26 23:48
Według twojego rozumowania jak jest kompletny brak zabezpieczeń i sprytny złodziej co nie zostawił śladów to nie ma problemu, wszystko jest cacy i co w ogóle ten okradziony chce. Haha, najlepiej zwalić winę na jakiegoś
Według twojego rozumowania jak jest kompletny brak zabezpieczeń i sprytny złodziej co nie zostawił śladów to nie ma problemu, wszystko jest cacy i co w ogóle ten okradziony chce. Haha, najlepiej zwalić winę na jakiegoś szarego Kowalskiego co zrobił wałek za 50 groszy na uszczelce i zamieść temat, a samemu w tym czasie wyprowadzić grube miliony z kasy państwowej. Nie wyjeżdżaj mi tu z ciężarami dowodu, bo prawo jest tak fatalnie napisane (celowo), a sieć korupcji sięgała tak głęboko, że praktycznie nie dało się wpaść. Do tej pory.
2019-05-27 01:04
pedofile i spółka+ oraz biznesmen+
2019-05-26 23:13
nie zniknęła-ale zdecydowanie się zmniejszyła!
2019-05-26 22:53
2019-05-26 23:11
napisz do Sekielskich albo nakręć Klerów 2-óch
2019-05-26 21:36
2019-05-26 21:54
Porównując go do PiSu.
2019-05-26 22:02
co za głupie myslenie.
2019-05-26 22:06
Czepiaj się złodziei z Koalicji którzy znowu wybrali Polakożerców, głupców i złodzei.
2019-05-26 22:39
To wlasnie w KE jest prl.Cimoszewicz,Miller itp.obudz sie chlopie
2019-05-26 22:43
czemu blokujecie odpowiedz opinie tylko jednej partii drukujecie to nie wporzadku
2019-05-26 22:54
Nadal sikasz na siedząco ?
2019-05-26 23:03
Jazda z maliniakiem i technikiem radzieckim
2019-05-26 23:08
kraj niszczony był za nierządów po-psl ! demontaż struktur obronnych i porządkowych, wyprowadzanie majątku, przewały i afery, ograniczanie swobód obywatelskich, kasa dla nielicznych, "tylko idioci i złodzieje pracowali za mniej niż 6 tysia", brak programów społecznych, na nic nie było "piniendzy"...zostawili po sobie "h.., d.. i kamieni kupę"!
2019-05-26 23:22
...zobaczymy, dostaniecie kolejne wielkie lanie. Jeszcze gorsze niż w poprzednich wyborach.
2019-05-26 23:25
...lepiej by było, żeby ta kasa szła do bogaczy, którzy ją przeżerali zamiast inwestować? Nie widzisz, że takie dotację rozkręcają gospodarkę? Taki tępy jesteś?
2019-05-27 00:02
2019-05-27 12:31
Wlasnie zabrali zlodzieja vat-u
2019-05-27 05:53
Jeździli po rozdawnictwo do Angli to było ok a Anglicy mówili to nowoczesne Państwo ,półtora miliona Polaków uciekało po to rozdawnictwo , a Anglicy mówili zapraszamy bo mamy nowoczesne państwo , bo najlepsza inwestycją
Jeździli po rozdawnictwo do Angli to było ok a Anglicy mówili to nowoczesne Państwo ,półtora miliona Polaków uciekało po to rozdawnictwo , a Anglicy mówili zapraszamy bo mamy nowoczesne państwo , bo najlepsza inwestycją to jest inwestycja w ludzi , Ci co gadają o rozdawnictwie to kiedyś na starość będą pobierać te rozdawnictwo od tych którzy się rodzili ,
2019-05-27 06:58
Z tą różnicą, że rozdają ludziom, a nie tylko sobie do łapy jak za PO
2019-05-27 07:42
chyba twoja bedzie pis zawsze bedzie gora a nie d**il schetyna i spolka ty chyba slepy jestes
2019-05-27 08:05
Dużo w tym PRL dostałeś?
2019-05-27 08:33
pamietam te czasy...
2019-05-27 08:43
2019-05-27 09:54
2019-05-27 11:23
Wiosna jest Biedronia hehe i uważajcie.żeby Was jesienią nie wykolegował!
2019-05-26 21:05
ciepła wiosna tylko 6,6%, Konfederacja 6,1%
jest nadzieja w narodzie!!
2019-05-26 21:06
To też jest porażka, że 6% wyborców poparło ludzi związanych z Braunem
2019-05-26 21:27
na pohybel biedronkom
2019-05-26 22:13
2019-05-26 22:14
Im nie o to chodzi.
2019-05-26 22:56
2019-05-27 07:26
I komu tylko seks w głowie?
2019-05-27 11:12
2019-05-26 21:32
2019-05-26 22:27
Kiedy z hymnu usuniecie "przejdziem Odrę"?
2019-05-27 06:07
A czyj hymn cytujesz? Ot typowy wyborca PO, nawet Hymnu RP nie zna. Wstyd!
2019-05-26 21:07
chyba odwrotnie...
2019-05-26 21:33
niż faszystów
2019-05-26 23:17
kwestia gustu-tylko, żeby zobaczyć faszystów musisz pojechać na zachód - to w niemczech, holandii maszerują ochraniani przez policję!
2019-05-27 06:10
2019-05-27 08:24
Każdy Polak z polską flaga to faszysta. Tym tokiem my myślenia to każdy z tęczową flagą to homoseksualista i pedofil (zachód pokazał, że po akceptacji małżeństw homoseksualnych pojawiają się hasła o obniżeniu wieku
Każdy Polak z polską flaga to faszysta. Tym tokiem my myślenia to każdy z tęczową flagą to homoseksualista i pedofil (zachód pokazał, że po akceptacji małżeństw homoseksualnych pojawiają się hasła o obniżeniu wieku współżycia do 13 lat). Co do nazistów to mówisz o tych kilku kretynach nakręconych w lesie przy wafelkach? Tych z taśm co magicznie zniknęły TVNowi? Jedź do Niemiec. Tam urodziny Hitlera świętują kilku tysięczne grupy i to w centrum miasta. Co do wyklętych to może pogadamy o lewackich tchórzach co farbą niszczą pomniki i groby, oczywiście nocą byle nikt ich nie zobaczył. Śmieszą mnie hipokryci.
2019-05-27 08:48
Do tego jeszcze bezcześci nasz symbol narodowy, używając go podczas wykrzykiwania faszystowskich haseł...
2019-05-26 23:17
ludziom, słusznie, mylą się te dwie, tak podobne do siebie nawzajem, odchylenia od normy
2019-05-26 21:37
Tylko? Aż
2019-05-26 21:39
2019-05-26 23:11
Jak na zmasowany atak mediów proplatformerskich, to wynik Wiosny jest super! :)
2019-05-26 22:10
I jeśli te ugrupowania się nie dogadają to znowu skorzysta na tym liberalna lewica.
2019-05-26 22:24
2019-05-27 08:38
2019-05-26 22:26
wspaniała wiadomość :)
2019-05-26 23:10
Brunatna hołota w Polsce znacznie gorzej niż w innych krajach :) Dobrze! :)))
2019-05-27 08:00
nieaktualne
2019-05-27 08:19
Konfederacji NIE MA wśród posłów PE. Brawo.
2019-05-27 08:36
2019-05-27 08:51
Jest nadzieja! Konfederacja oszołomów już poniżej 5% :)
2019-05-26 21:05
Nie ma ratunku dla tego kraju, ludzie się za 500 złoty sprzedali.
2019-05-26 21:12
2019-05-26 21:18
Boli, gdyż mógłby być to normalny kraj, a nie pisslamski zaścianek
2019-05-26 21:29
2019-05-27 08:49
2019-05-27 06:55
2019-05-27 08:24
Z taka mentalnoscia nasze miejsce jest na wschodzie.Polska jest niestety skonczona
2019-05-27 08:19
wyborca pisu to człowiek potrzebujący socjalnego wsparcia i zlękniony. Cieszyć się mogą jedynie ci, których wysłali do koryta. Nawet jak PO będzie miała tylko 2%to nadal jej wyborcy będą wygranymi, będąc w wąskiej grupie, gdzie nie potrzeba 500 złotych kosztem wstydu i nie żyje się fobiami.
2019-05-26 21:15
500 złotyCH! Złoty jest jeden, 2 -3 - 4 złote, 5 i więcej złotych.
2019-05-26 21:57
... Który w gniazdkach ma 230 volt i żarówki po 40 wat w lampach
2019-05-26 23:42
i procentów...
;)
2019-05-26 21:29
...gdy za te 500+ kupią rolke papieru toaletowego, a kiełbasa i wódka bedzie na kartki
2019-05-26 23:44
ale co se pożyli, to ich...
Kiełbasy i wódki nigdy nie zabraknie, naród robotny i kumaty, zrobić potrafi.
No chyba że miastowe...
2019-05-27 08:27
Z tym kumaty chyba przesada
2019-05-27 08:40
Delikatnie mówiąc. Robotny - tak, jeśli weźmiemy pod uwagę mało zrganizowane wykonywanie prostych prac. Kumaty - tak, jeśli improwizacja to droga do sukcesu.
2019-05-27 08:26
Nie otrzezwieja powiedza, ze to wina Tuska
2019-05-26 21:38
2019-05-27 08:32
Co Ty bredzisz? I taki jest poziom myslenia pisowca. tragedia
2019-05-26 21:54
Adamowicz jest ratunkiem? Najpierw do rady dzielnicy niech idzie doświadczenie zdobywać... No ale trzeba było wykorzystać nazwisko... I tęczowe klepanie po plecach za 5 dwunasta
2019-05-26 21:57
2019-05-26 22:07
... Lubię piosenki Zenka to zagłosuje na jego pato syna jak będzie gdzieś startował... Masakra.
2019-05-26 21:57
nie ssprzedali się tylko nie chcą zyc w biedzie ,tak jak zapewnia im Platforma O bywatelska .
2019-05-27 06:57
Jak sprzed wejścia do UE
2019-05-27 07:47
Bieda przyjdzie szybko. Wtedy zmadrzejesz
2019-05-27 08:49
Oczywiscie lepiej zyc na cudzy koszt. Czlowiek, ktory ma olej w glowie nie zyl w bedzie za PO. Ciebie i Tobie podobnych bieda dopiero czeka jak wylecimy z UE, a przyjma Ukraine, skoncza sie wyjazdy do pracy na zachodzie,
Oczywiscie lepiej zyc na cudzy koszt. Czlowiek, ktory ma olej w glowie nie zyl w bedzie za PO. Ciebie i Tobie podobnych bieda dopiero czeka jak wylecimy z UE, a przyjma Ukraine, skoncza sie wyjazdy do pracy na zachodzie, dofinansowanie inwestycji, doplaty dla rolnikow, firmy zagraniczne zaczna sie wynosic z Polski, nasi przedsiebiorcy zaczna emigrowac.
2019-05-26 22:16
dla ciebie to rudy flet z Bruksel.... jest ratunkiem , bravo
2019-05-26 22:41
A ktory to twoj kraj?! Chyba niemcy
2019-05-26 22:55
2019-05-26 23:03
2019-05-26 23:17
Wybrali wdowę, bo jest wdową
To pewnie mądrzy są.
2019-05-26 23:18
to proste
2019-05-26 23:41
Dlaczego nie kupiono, skoro to takie proste...?
Racjonalność? Odpowiedzialność?
Dobre sobie. Lepiej kupić media i kolorowe zamulacze... Wyjdzie taniej i do podziału więcej...
Ale ktoś podbił stawkę i jest konsternacja...
2019-05-27 00:49
a z kieszeni wychodzi im 1000,
na coraz to nowe podatki i wzrost cen
2019-05-27 06:22
2019-05-27 08:58
To dopiero poczatek, bedziemy jeszcze jazdzic na Ukraine do pracy
2019-05-27 08:54
Myslisz ze ciemnota to ogarnia? Wystarczy poczytac wpisy, przeciez poziom myslenia pisowca jest na poziomie mieszkancow Afryki
2019-05-27 06:54
2019-05-27 23:57
Tenkraj
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-05-26 21:05
Rośniemy w siłę i jesienią 2cyfrowy wynik.
2019-05-26 21:06
Korwin twierdzi że Putin byłby dla nas dobrym prezydentem
2019-05-26 21:13
w gazecie żydowskiej, onet.de to wyczytales czy w TVNiemieckej powiedzieli???
2019-05-26 22:59
Najpierw się zapoznaj z jego wypowiedziami w wywiadach i stanowiskiem np do stosunków z Rosją i potem idź zaznaczać krzyżyki w kwadracikach, oszołomie
2019-05-26 23:47
Masz IQ
2019-05-26 23:03
I niszczyć inne partie przez sojusze z nią i później kompromitacje. LPR i kilka swoich partii stoczył na dno, teraz dostał misję żeby zniszczyć konfederację
2019-05-26 21:13
2019-05-26 21:55
2019-05-27 08:43
Korwin twierdzi, że polak taki jak Putin byłby dla Polski dobrym prezydentem.
2019-05-26 21:10
Oby nie. Obserwując scenę polityczną od wielu lat stwierdzam, że coraz większe oszołomstwo zbiera poklask. Przy dzisiejszych Kukizach i Braunach taki Lepper był rozsądnym dżentelmenem
2019-05-26 21:42
buahahaha
na pohybel sprzedawczykom i targowicy z tzw koalicji europejskiej
2019-05-26 21:58
A "prawactwo" jak zwykle jedynie jakieś siermiężne frazesy o sprzedawczykach i targowicy. Kolejni co mają monopol na polskość i polską rację stanu
2019-05-26 22:00
ha ha ha
2019-05-27 00:30
Lewanowski - ustawa o pracownikach delegowanych
wałęsa - via carpatia
zheffke - acta2
pomijam ze za ata v1 byli wszystcy a acta v2 wiekszość "zapomniała" zagłosowac
takich mniejszych ustaw było w pip. To co się tam dzieje to istne eldorado dla lobbystów. Niestety taka jest prawda.
2019-05-26 22:00
2019-05-27 08:48
jak to działa, że prawaczki nie potrafią nawet kogoś porządnie wyśmiać?
2019-05-27 08:35
2019-05-26 21:12
2019-05-26 21:14
2019-05-27 08:05
2019-05-26 21:19
2019-05-26 21:19
...kara śmierci wykonywana na Jasnej Górze przy bitach Liroya, a wokół sztandary Polska dla Polaków. No bajka po prostu :)))
2019-05-26 21:40
Nie macie czym przyciągnąc wyborców.
2019-05-26 21:46
Jest sporo bezmózgów i oszołomów w narodzie, więc szansę macie.
2019-05-26 22:10
poczytaj co niesie ze sobą faszyzm, ksenofobia, rasizm i . Chyba dziadkowie i rodzice niczego nie uczyli.
2019-05-27 08:07
Narzuciła swoje zdanie większości. Dlatego lgbt musi zostać zniszczone.
2019-05-26 22:44
Dwu cyfrowki nigdy nie bedzie,a tylko odbieracie glosy PiS
2019-05-26 22:56
hello
2019-05-26 23:22
Ciekawe jak ty byś stracił bliska osobę.
Pamiętaj jedno rodzina to jedno, a polityka drugie.
Nigdy nie mieszaj tych pojęć razem istotko mało rozumna.
2019-05-27 06:27
2019-05-27 07:49
Co??
5%
2019-05-27 08:00
Rosło ale opadło
2019-05-27 08:39
2019-05-27 09:01
2019-05-27 09:01
Do jesieni jak wyniosa sie z tego kraju zwolennicy opozycji to wy z glodu pozdychacie
2019-05-26 21:05
Co za naród...
2019-05-26 21:14
elektorat pisu..
2019-05-26 21:29
Jestem żoną swojego męża i co mi zrobicie
2019-05-26 21:36
2019-05-26 22:12
Jestem anty PiS i anty złodziej! Adamowicz ma zarzuty prokuratorskie nie za niewinność! Parodia jest, że mogła kandydować A dramatem, że ludzie ja wybrali! Myślcie!!!!
2019-05-26 22:47
2019-05-26 23:40
Dziwię się, że taka tepota w Gdańsku :-(
2019-05-27 06:32
2019-05-27 08:18
Ale żeby to zrozumieć trzeba mieć trochę oleju w głowie. Tego brak pisowcom
2019-05-27 09:33
Ale co zrozumieć? Że jej dziadek walizkę pieniędzy z robót w Rzeszy przywiózł (tak pełną, że jeszcze na obdarowanie prawnuczek starczyło) ? Że uczciwy człowiek ma 36 kont bankowych? Jakiej gimnastyki umysłu trzeba dokonywać, aby to zrozumieć?
2019-05-27 18:10
Zarzutów nie można postawić każdemu, każdego za to można obwinić. Zarzuty to już cięższy kaliber :)
2019-05-26 21:26
2019-05-26 21:39
...a co sadzisz np o "pannie wannie", czy wdowach Gosiewskich które pod wzgledem wykształcenia i intelektu Pani Adamowicz do piet nie siegaja.Pomyśl najpierw zanim napiszesz kolejna pis dzielska brednie
2019-05-26 22:14
A kim jest Pani Adamowicz? Kobieta taka jak ja i masa innych. A nie, ma zarzuty prokuratorskie i powinna za nie odpowiedzieć! A nie się pchać po euro na nazwisku męża, który swoje za uszami też miał. Ludzie to idioci!
2019-05-26 23:17
2019-05-27 06:34
Teraz nie muszę być dla was miła, mój mąż wygrał wybory.
2019-05-26 23:27
Może zanim jej posłuchasz.
2019-05-27 09:56
2019-05-26 21:44
co za d**il....
2019-05-26 22:11
Kobieta, która ma zarzuty prokuratorskie, nie związana z polityką..... ludzie to idioci!
2019-05-26 23:45
jarkowi Wałęsie cos ojciec bredniami szkodzi przegrał wybory prezydenckie w Gdańsku teraz do UE i co na zasiłek dla bezrobotnych .
2019-05-27 09:34
I wyłącznie z powodu jego bredni 10 miejsce na liście mu przyznali? Byłemu kandydatowi PO na prezydenta miasta?
2019-05-27 18:45
w każdych wyborach sam wybierał ostatnie miejsce na liście, za każdym razem, więc nie opowiadaj bzdur i siej kalumni
2019-05-26 23:49
d**ilki
2019-05-27 09:57
2019-05-26 22:13
2019-05-26 22:53
Zgadzam się z opisem co ci ludzie w głowie mają widzą panią w okularach ze znanym nazwiskiem i myślą że co? Poprostu Ciemnogród
2019-05-26 23:14
Dowiedz się czegoś zamiast napadać. Nie masz racji. Pani Adamowicz to wspaniały materiał na europosła.
2019-05-26 23:42
A czym się przysłuzala dla Gdańska? Latem i mieszkam i tylko jako żona prezydenta kojarzę zamierzonego w szemrane interesy z deweloperami. Materiał na posła z zarzutami? Załamka.
2019-05-27 06:49
2019-05-27 14:02
" wspaniały materiał " , no, no,,,
2019-05-27 20:42
Wspaniały materiał?
Chyba do burdelu, ale że jest w latach nieco posunięta, to mogłaby za burdelmamę robić.
2019-05-27 06:17
2019-05-26 21:05
I PiS spadnie na zasłużone drugie miejsce
2019-05-26 21:12
2019-05-26 21:23
Nie spadnie, nie bój nic :D Pis spaaaaaaaaaada czy się to komuś podoba czy nie :D
2019-05-26 23:10
To już nie PO, a zwarte szeregi komunistów i postkomunistów rzucających kamieniami w dinozaura.
2019-05-26 21:16
Janusz masz ból tyłeczka?
2019-05-26 21:56
2019-05-26 21:16
2019-05-26 21:25
2019-05-26 21:17
2019-05-26 21:17
Nadzieja matką głupich...idealnie trafiło w twoją persone:)
2019-05-26 21:18
2019-05-26 21:29
2019-05-26 23:05
Mam wrażenie że Ty jesteś błędem statystycznym
2019-05-26 23:05
2019-05-27 00:54
2019-05-27 08:24
albo najlepiej niech zniknie z powierzchni ziemi, tej ziemi.
2019-05-26 21:05
Przecież to dno
2019-05-26 21:09
2019-05-26 21:58
2019-05-26 22:16
Lecz się! Z zarzutami ucieka pi euro bo źródełko zamknięta A pieniądze lubi. Niech się mieszkań doliczy!
2019-05-27 05:40
2019-05-27 08:14
By nie kupować fałszu adamowiczow nie trzeba popierać PiS. Mózg się przydaje , w Gdańsku jak widać zabrakło korzystania z niego.
2019-05-27 08:37
Z Wawy do PE wszedł syn NKWDzisty, który potrącił kobietę na pasach i zwiał i który nawet kampanii nie musiał prowadzić.
2019-05-26 21:13
Muł i wodorosty
2019-05-26 21:21
To trzymaj japę
2019-05-26 21:42
2019-05-26 21:24
Uwierz można, wystarczy być przyzwoitym. Wiem że cięzko to zrozumieć ale jak widać można
2019-05-26 21:27
PO ,biedron i przyzwoitość ???
2019-05-26 22:07
Co ty pijesz?
2019-05-26 21:44
2019-05-26 21:46
Ciemny lud wybrał pisałam,nie wierzę...no ale Gdańsk jest nomalny
2019-05-26 21:54
Chociaż ma Sycylii widzą problem.
2019-05-26 22:17
Normalny? Wybrali złodziejke z zarzutami.
2019-05-27 06:13
A na czym jechał przez ostatnie lata PiS i Kaczyński? Na zmarłym Lechu Kaczyńskim... Adamowicz jest wykształcona, zna języki i wystarczy jej chociaż trochę posłuchać, żeby wiedzieć, że ta kobieta ma klase i predyspozycje, nie to co Pani Pawłowicz. Niby profesor, a przysłowiowa słoma z butów wystaje.
2019-05-27 06:49
Ma predyspozycje do wożenia pieniędzy w walizkach a ostatnio w reklamówkach pewnie bo wszędzie jej pełno.Hipokryzja.
2019-05-27 08:16
Klasa do kłamstwa i pazerność? Mieszkań się doliczyla? Cóż ja Gdańska zrobiła? Przytulił mieszkania w cenach promocyjnych, zasługa na skalę światową. Skoro słuchając ja bierzesz za inteligentna to gratuluję poziomu bo wyuczone odp na dane tematy to żadna inteligencja.
2019-05-27 09:12
Cos z gramatyka masz problem
2019-05-26 21:49
Palant
2019-05-26 21:57
2019-05-26 21:59
Spiskowcy juz przebili dno rozdajac nasze pieniadze na lewo i prawo.Zobaczymy jak dlugo.
2019-05-26 22:05
Jeszcze większy wzrost frekwencji pogłębiłby różnice na niekorzyść Koalicji
2019-05-27 08:17
Proboszcz zrobił swoje, pogonił suwerena z kościoła do urny, teraz czeka na kasę.
2019-05-26 22:15
Przynajmniej jest w polityce A nie jedzie na tragedii ja pierwsza wdowa Gdańska z zarzutami.
2019-05-26 23:39
Każdy ma swoje zdanie i w głosowaniu je wyraża
2019-05-26 23:40
cieplej ;)
2019-05-27 08:15
Wiesz co to jest dno? Nie? To przejrzyj się w lustrze, cebulaku
2019-05-27 08:18
A jak, można żądać od dzieci? To nie przeszkadza? O c h y d a i h i p o k r y z j a!
2019-05-27 08:45
A no można głosować na PO i Biedronia. Tak samo jak można nie żyć w biedzie licząc na 500 i w tępym strachu przed innymi. Ale dla wyborcy pislamu to niepojęte.
2019-05-27 09:14
2019-05-26 21:05
Czekamy na was na jesieni!
2019-05-26 21:20
Średniowiecza chyba...
2019-05-26 21:28
2019-05-26 21:57
Poprzez unikanie ryzykownych zachowań seksualnych i kontaktów z prawicą.
2019-05-26 22:04
Dlaczego?
2019-05-26 21:54
2019-05-26 21:30
popieram
2019-05-26 21:31
...
2019-05-27 06:46
2019-05-26 21:59
Przychuc jestem w domu
2019-05-26 22:12
Jak się te opcje nie dogadają jesienią na pewno przerzucimy rodzinnie głosy na PiS
2019-05-27 07:52
i tyle w temacie:> jesteście rzadcy jak tanie piwerko
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.