2018-03-10 15:00
Brawo,mam tak sam w skmce.Oszczendzam czas i pieniądze.Dojazd do pracy zajmuje mi tylko 4 lata w ciagu 40 lat orki.A ktoś w aucie spędza 10 lat w bolidzie...cóż...Co do tego że ludzie mają po 5 albo 6 furmanek to
Brawo,mam tak sam w skmce.Oszczendzam czas i pieniądze.Dojazd do pracy zajmuje mi tylko 4 lata w ciagu 40 lat orki.A ktoś w aucie spędza 10 lat w bolidzie...cóż...Co do tego że ludzie mają po 5 albo 6 furmanek to faktycznie....utrzymanie ich to majątek i pieniędze wtopione.Ja wolę miec 20 letnie Tyco za które płacę OC 360 zł i co roku jeździć na Seszele i do Caracas.
2018-03-10 15:09
Slowo oszczedzam tak piszemy :)
2018-03-10 15:10
Poprawnie piszemy "oszczędzam".
2018-03-10 15:13
Zdążam...
No widzi pan, i pan zdanża :D
2018-03-10 15:11
Wim,toć to ironja)
2018-03-10 15:17
najpierw naucz się składnie pisać , seszele to na mapie widziałeś
2018-03-11 11:13
2018-03-11 14:54
Seszele to mi z ręki jadły! A nie, to fjordy były :/
2018-03-10 15:37
Sven Sku....en. Szkołę to widziałeś tylko na zdjęciu w gazecie, ty cepie.
2018-03-10 15:45
2018-03-11 11:14
2018-03-10 16:10
I prawda pan napisał. W punkt ))
A te 33 osoby co dały łapkę w dół to czysta zazdrość i zaraz obrzucą cię błotem bo 'biedak" jesteś i pewnie na porządną furę cię nie stać. Znam dyrektorów wielkich korpo i rowerem
I prawda pan napisał. W punkt ))
A te 33 osoby co dały łapkę w dół to czysta zazdrość i zaraz obrzucą cię błotem bo 'biedak" jesteś i pewnie na porządną furę cię nie stać. Znam dyrektorów wielkich korpo i rowerem dygają za granicą )) Żyją na bardzo wysokim poziomie ale tutaj niewolnicy egipscy toczą pianę. Bo jak tu odstawić 'kredyt" do garażu )) ha ha ha !
2018-03-11 06:14
Piękne słowa... W Polsce niewolnicy uwierzyli, że trzeba mieć auto na kredyt, mieszkanie i można się bujać jak pan! Gorzej jak zdarzy się jakiś wypadek albo choroba i cała złudna stabilizacja się posypie jak domek z
Piękne słowa... W Polsce niewolnicy uwierzyli, że trzeba mieć auto na kredyt, mieszkanie i można się bujać jak pan! Gorzej jak zdarzy się jakiś wypadek albo choroba i cała złudna stabilizacja się posypie jak domek z kart. Ludzie zamiast cieszyć się życiem dali się wciągnąć w wyścig szczurów, żyją by pracować. Polecam wolontariat w hospicjum to uczy pokory. Zobaczycie wtedy Janusze, że mega auto i super dom tak na prawdę nie mają znaczenia.
2018-03-11 11:17
2018-03-11 12:49
a potem krążą jak sępy i szukają kawałka trawnika
bo ich już nie stać na parking,
ba, nawet ich nie stać na opony, hamulce i paliwo,
zawsze mnie bawi obserwowanie ich i jak się miotają z czerwonymi twarzami,
bohaterowie kwitnącej czereśni
2018-03-11 18:21
Ktoś słusznie napisał że w Polsce klasę średnią od bankructwa dzielą 2 raty kredytu :-)
2018-03-13 09:11
koleś napisał tak prymitywny bait że szkoda go nawet czytać. Masa ludzi zhejtowała go zupełnie na poważnie, drugie tyle przygłupów przyklasnęło mu uszami. W tym roku na wiosnę zaoszczędzę na wycieczce do zoo skoro to samo mam za darmo w komentarzach na 3mieście
2018-03-10 16:12
nie kupuj słownika!
2018-03-10 16:15
Do tego jak szedlem na tramwaj 5 minut to waliło mi z pach.
Dzięki kolego. Jednego mniej na drodze. Auto sprzedałem i kupiłem nowsze. Podgrzewane siedzenia i przednia szyba.
2018-03-11 07:25
to może popracuj nad kondycją.
2018-03-11 15:24
2018-03-10 16:18
Lepiej kup sobie słownik ortograficzny
2018-03-11 15:25
w jego rodzinie książkami palili w piecu
2018-03-10 16:36
2018-03-11 04:07
Ortografia
2018-03-11 12:56
Idź stond KODziarzu jeden!
2018-03-11 16:00
2018-03-12 05:54
Jak w temacie.
2018-03-10 15:01
Taaa po prostu Lanos już nie odpalił.
2018-03-10 17:24
Lanos to byl dobry samochod.
2018-03-10 18:29
byl ale nie jest
2018-03-10 19:43
raczej jakiś fuwu-szrot, stare koreańce nie mają zazwyczaj takich problemów, za to ruda je lubi :)
2018-03-11 12:49
Byl z ocynku
2018-03-11 11:12
Coś w stylu: "tylko biedota jeździ komunikacją miejską", a biedotą nie mam się co przejmować - prawda?
2018-03-11 12:56
HAHAH, pewnie jakis biedny pełowiec oderwany od koryta
2018-03-10 15:02
Daliby sobie w tych urzędach siana, to jest juz nudne
2018-03-10 15:03
Co nie?
Czytelne na kilometr :-)
2018-03-10 15:27
np. wyższość komórki od telefonu stacjonarnego?
2018-03-10 16:32
miejska komunikacja jest droga, niepunktualna, nieskoordynowana
Bardzo dziekuję, wybieram samochód.
2018-03-10 17:13
Tylko na głównych trasach można poruszać się komunikacją miejską.
2018-03-10 21:03
Przystanki daleko od centrum miasta i daleko od dzielnicy. Tramwaje niebezpieczne i głośne. Autobusy stoją w korkach. Zatłoczone, niewygodne, brudne. Cena za przejazd też nie najmniejsza.
Pojeździłem tramwajami na
Przystanki daleko od centrum miasta i daleko od dzielnicy. Tramwaje niebezpieczne i głośne. Autobusy stoją w korkach. Zatłoczone, niewygodne, brudne. Cena za przejazd też nie najmniejsza.
Pojeździłem tramwajami na zachodzie i mówię wam miód. Przecinają dzielnice i centra miast czyli wysiadasz metr od miejsca docelowego. Ciche, częste kursowanie co powoduje odp ilość miejsca. Łatwość kupna biletu np konduktor w każdym składzie i u niego kupujesz nawet tygodniowy. Tablice z rozkładem na odległych dzielnicach.
Nie potrzeba budować metra wystarczy dobry tramwaj z dobrze zaplanowana trasa i dobrze zorganizowana ilością składu na odpowiednie godziny.
2018-03-13 08:17
Stępa?
2018-03-10 17:28
...mając dwójkę dzieci, Małych dzieci. Mieszkam na jesieniu (bo nie stać mnie na mieszkanie w centrum czy na przymorzu gdzie komuś się popier..liła cena m2 z cenami sztabek złota), dzieci muszę odwozić codziennie do
...mając dwójkę dzieci, Małych dzieci. Mieszkam na jesieniu (bo nie stać mnie na mieszkanie w centrum czy na przymorzu gdzie komuś się popier..liła cena m2 z cenami sztabek złota), dzieci muszę odwozić codziennie do żłobka i przedszkola, niestety dostały się do żłobka i przedszkola w centrum Gdańska. Bo na jasieniu o żłobku państwowym to na razie można pomarzyć. A do pracy muszę jechać do pruszcza. Ciekawe o której musiałbym wstać i wyjść z domu aby zdążyć do pracy na godzinę 7 rano. A potem ktoś musi odebrać te dzieci, żona z chełmu musiała by zasuwać do gdańska a potem na jasień. No na pewno do ogarnięcia. A widzimy się tylko w weekend. O ile nie pracuję w sobotę. Nie no życie cudo.
2018-03-10 17:38
Tyle sa warte pisane na zamowienie wypociny wyimaginowanych czytelnikow.
2018-03-13 11:54
Bo w praktyce oznaczałoby to, że:
- nie jeździ na wakacje (może zawsze lata do Grecji?),
- nie robi wypadów za miasto w weekendy (pewnie woli TV i zakupy w sąsiedniej galerii handlowej),
- nie odwiedza
Bo w praktyce oznaczałoby to, że:
- nie jeździ na wakacje (może zawsze lata do Grecji?),
- nie robi wypadów za miasto w weekendy (pewnie woli TV i zakupy w sąsiedniej galerii handlowej),
- nie odwiedza rodziny (pewnie rodzice, teściowie , szwagierki i kuzyni mieszkają po sąsiedzku?),
- nie robi dużych zakupów (wszystko zamawia kurierem z dostawą?)
- w razie pilnej potrzeby jeździ taksówkami (tu się zgodzę - nawet 15 przejazdów taksówką miesięcznie po 30 złotych to mniej niż koszt utrzymania najtańszego auta).
Kiedyś, jakieś 30-40 lat temu, tak się dało żyć, ale to było dawno temu.
2018-03-11 04:12
Nie trzeba mieć dzieci.
2018-03-11 07:04
Ale to, co wydajesz na benzynę, mógłbyś wydawać na spłatę kredytu za droższe mieszkanie w centrum. Ja tak zrobiłam. Większy kredyt, mieszkanie w centrum, dojazd do pracy 10 minut tramwajem. Ile wydajesz miesięcznie na benzynę? Ponad 1000zł?
2018-03-11 07:29
a może współmałżonek pracuje gdzie indziej i wcale nie będzie oszczędności na paliwie
2018-03-11 14:28
kredyt na samochód dużo mniejszy i krótszy dziękuję bardzo za kredyt na 30 lat bo tylko na taki byłoby mnie stać
2018-03-10 21:15
która jest tylko dla ludzi których nie stać na utrzymanie samochodu
2018-03-10 21:35
"W końcu odstawiłem samochód do garażu, a chwilę później go sprzedałem." Na pewno...
Mają czytelników trochę za lekkich naiwniaków, którymi można sterować. Już nie chodzi o charakter artykułu ale o podejście do czytających.
2018-03-11 15:29
w miastach na całym świecie ludzie pozbywają się samochodu bo to nieopłacalne
2018-03-11 00:01
Brak im na autobusy ... mają na nowe auta w Gdyni... na pensję a opóźnienia jak były i są ...
2018-03-11 00:51
Codziennie robię kupę i jeżdżę ZKM.
Wczoraj pojechałem hulajnogą w korku po obwodnicy.
Chodzę na piechotę a czasem pierogi.
2018-03-11 15:30
lekarz mi mówi ze to od chleba
2018-03-11 11:43
Propagandowa nagonka na kierowców na tym portalu to co prawda codzienność, ale seria tych artykułów to już rzeczywiście flaki z olejem. Wymyślili by coś innego.
2018-03-11 15:30
ile klas podstawówki skończyłeś
2018-03-10 15:03
i poznamy preferencje komunikacyjne każdego mieszkańca Trójmiasta! brawo trojmiasto.pl.
2018-03-10 17:26
Niech zrobia o zamknietych lokalach w zeszlym roku
2018-03-11 18:20
Mam tylko problem z parkowaniem pod pracą, bo mam długiego.
2018-03-10 15:04
Autami a busami...
To już obsesja
Ważne aby umiec korzystać z jednego i drugiego. Nawalić buspasów i po sprawie
2018-03-10 15:37
.. zamontować jeszcze więcej sygnalizacji świetlnych i zlikwidować wszystkie tunele.
2018-03-11 00:02
Żółta i Gdynia gotowa :)
2018-03-11 00:17
jeśli autobus na przesiadce ucieknie to 50min ! a samochodem trasa do przedszkola trwa 5 min ! w 50 minut można być w połowie drogi samolotem do Monachium !
2018-03-11 15:33
2018-03-10 15:04
Kolejny artykul z d#$%&
2018-03-10 16:52
Przecież wiadomo, że każdy ma inny dojazd. Ja, jakbym miał wybrać komunikację miejską to spałbym 1,5h godziny krócej. 5 minut na przystanek, 15 minut autobusem, 5 minut czekania na tramwaj, 25 minut jazdy tramwajem, 10
Przecież wiadomo, że każdy ma inny dojazd. Ja, jakbym miał wybrać komunikację miejską to spałbym 1,5h godziny krócej. 5 minut na przystanek, 15 minut autobusem, 5 minut czekania na tramwaj, 25 minut jazdy tramwajem, 10 minut czekania na SKM, 30 minut jechania SKMką, 10 minut spaceru do miejsca docelowego.
A samochodem? 3 minuty na dojście i odpalenie, 30 minut jazdy, 2 minuty od auta do miejsca docelowego. Bez ludzi drących się do telefonów, bez dziadów i bab jęczących na wszystko co im nie pasuje, siędząc, nie stojąc pośród smutnych mord i gęb, nikt nie szturcha mnie plecakiem, torebką.
2018-03-11 15:35
reszta to drobiazg, tłok, czas dojazdu, brud i smród ludzi,
najgorsze jest to ciągle pitolenie
2018-03-10 17:12
mieszka poza zasięgiem komunikacji miejskiej.
Ja też mieszkam blisko pracy ale nie każdy ma taką możliwość, poza tym w moim przypadku szybciej byłoby piechotą niż komunikacją miejską :)
A to mnie rozwaliło
mieszka poza zasięgiem komunikacji miejskiej.
Ja też mieszkam blisko pracy ale nie każdy ma taką możliwość, poza tym w moim przypadku szybciej byłoby piechotą niż komunikacją miejską :)
A to mnie rozwaliło najbardziej:
"Przeprowadzka była procesem, który zajął mi ostatnie dwa lata" - ja przeprowadziłem się z innego miasta i województwa w jeden weekend. Jeśli komuś przeprowadzka zajmuje dwa lata to myślę, że taka osoba ma szereg dużo poważniejszych problemów życiowych niż jak dojechać do pracy/z pracy :)
2018-03-11 10:39
A później zmienić pracę na Gdańsk i cała procedura zmiany mieszkania od początku.. Nie wspominając o żonie, która może pracować na innym końcu Trójmiasta..
2018-03-10 18:37
Pan Janusz czy tam Marek z Gdyni niech się zdecyduje, czy śpi dłużej bo jeździ autobusem, czy może dlatego że przeprowadził się do miasta, w którym pracuje. Do tego to podglądanie sąsiadów - ile mają samochodów, gdzie
Pan Janusz czy tam Marek z Gdyni niech się zdecyduje, czy śpi dłużej bo jeździ autobusem, czy może dlatego że przeprowadził się do miasta, w którym pracuje. Do tego to podglądanie sąsiadów - ile mają samochodów, gdzie trzymają opony, jak długo silniki grzeją, jeszcze pewnie ma dylemat codzienny czy straż miejską wzywać. Nie lubię takich. Przykład "Pana Żenady", jakich niestety wiele w naszym społeczeństwie. Skąd się tacy biorą jak Pan?
2018-03-10 18:42
Trójmiasto.pl, naprawdę wam nie wstyd?
Co wspólnego ma tytuł z treścią artykułu?
Bohater śpi godzinę dłużej nie dlatego, że przesiadł się na autobus, ale dlatego, że przeprowadził się bliżej miejsca pracy.
Naprawdę ten portal aspiruje do poziomu " Wirtualnych Parówek?"
2018-03-11 15:36
i brawo dla niego,
sam tak robię i jest cudownie
2018-03-10 15:06
jwt
2018-03-10 15:06
Mnie nie stać na własny samochód. Jeżdżę autobusem do pracy/z pracy. Zawsze przynajmniej jeden z pasażerów kaszle. Już chyba niema zwyczaju by zakrywać usta. Często w ciepłe dni ogrzewanie jest włączone. W zimnie jest tak bardzo podkręcone że trzeba się rozebrać. Autobus to prawdziwa wylęgarnia zarazków.
2018-03-10 15:08
Dlatego polecam buty Adics T3RON
2018-03-10 15:08
Asics
2018-03-10 16:18
Addicts,
vs
adiDAX, Pumps & Rebug,
vs
Nokeys
vs
Braags & New Bullshit
2018-03-10 15:16
W sklepie czy kinie nikt nie kaszle?
Może jesteś zwykłym zdechlakiem którego powala bylę piardnięcie. Czas się zabrać za poprawę odporności.
2018-03-10 21:14
Esek tyś durak
2018-03-10 21:49
(laska kładła się na oparciu i ciągnęła za włosy), inni napierają plecakiem, no bo skąd mają wiedzieć, że coś im się do pleców przyczepiło. Higiena dla niektórych to też abstrakcja lub poszanowanie tradycji. W latach
(laska kładła się na oparciu i ciągnęła za włosy), inni napierają plecakiem, no bo skąd mają wiedzieć, że coś im się do pleców przyczepiło. Higiena dla niektórych to też abstrakcja lub poszanowanie tradycji. W latach 70-tych kąpiel raz w tygodniu do tej pory kultywują.
Kaszlą czy nie komunikację publiczną mam w odpowiednio umiejscowionym poważaniu.
2018-03-11 07:36
abyś godnie mogła dojechać na czas do pracy w biedronce.
2018-03-11 12:14
Z tym kąpaniem raz w tygodniu to prawda. Mój szef tak robi i tak samo w ciuchach chodzi. Wszystko dla oszczędności. A zarabia dużo więcej niż w Biedronce, czyli dobrze. Ale jest życiową sknerą i tak wiecznie. Słabe to
2018-03-11 01:05
Nie chodzę do kina. Nienawidzę jak mi ktoś obok chrupie popcornem i siorbie colą.
2018-03-10 15:29
Chińczycy może nie wymyślili widelcy, ale wymyślili takie sprytne maski na usta. Żyją tam w miliard i nie chorują. No, ale Chińczycy to mądry naród, zbudowali Cesarstwo i Wieli Mur. Polacy zbudowali jedynie cebularstwo i schodki smoleńskie...
2018-03-10 15:59
2018-03-11 00:56
Podoba mi się twój nick.
2018-03-10 16:22
Patrz a w Anglii nie ma masek, ci sami ludzie, te same auta, te same kominy.
2018-03-11 15:39
Anglia ponad połowę energii na ze źródeł odnawialnych, węglem nie palą od lat 60tych, w komunikacji miejskiej nikt nie kaszle
2018-03-13 08:32
albo najpierw dostać się w ciągu dnia do lekarza POZ. Potem wyżyć za 80% pensji. Płatny urlop chorobowy na żądanie w wymiarze kilku dni powinien przysługiwać z urzędu; społeczne koszty byłyby mniejsze niż niedoleczeni albo nie do końca rozchorowani pracownicy w miejscu pracy.
2018-03-10 15:49
Tak bardzo słaby organizm to może być oznaka poważnej choroby, nie lekceważyłbym tego na twoim miejscu.
2018-03-13 08:29
albo jesteś wyjątkowym ignorantem. Okresowo jeżdżę samochodem lub autobusem i korelacja między zachorowaniami a środkiem lokomocji jest bardzo mocna. Większa nawet niż od pory roku czy od pogody. Wiele ludzi, z którymi
albo jesteś wyjątkowym ignorantem. Okresowo jeżdżę samochodem lub autobusem i korelacja między zachorowaniami a środkiem lokomocji jest bardzo mocna. Większa nawet niż od pory roku czy od pogody. Wiele ludzi, z którymi rozmawiam, ma podobne obserwacje. Zapomnieliście chyba tam w urzędzie, że macie służyć obywatelom w zakresie tworzenia wygodnego i bezpiecznego transportu, a zamiast tego uczyniliście sobie towarzystwo wzajemnej adoracji i forsowania jedynej słusznej wizji transportu wszelkimi dostępnymi metodami. Mam nadzieję, że w listopadzie wyborcy was za to rozliczą.
2018-03-10 15:58
halo halo a o układzie odpornościowym ktoś słyszał?
2018-03-10 16:27
2018-03-10 21:23
Na poręczy była wielka plama zaschniętej krwi. Jak miło. Żółtaczka to nie mit ani legenda.
2018-03-11 13:44
Ale szatni nie przewidział...
2018-03-10 15:06
Stoisz w korkach? To się przeprowadź! Zmień ptacę weź kredyt!
2018-03-10 15:25
po co 4 pokojowe mieszkanie dla 2-óch osób jak wystarczy jednopokojowe. po co tv 60" jak starczy 32" po co kilka par spodni jak i tak się chodzi w jednej parze? najlepiej nic nie mieć!
2018-03-10 16:09
... lecz ten, który dużo potrzebuje. Dzisiejsi ludzie w pogoni za kolejnym gadżetem i telewizorem 60'' tracą coś znacznie bardziej cennego - swój czas. Życie mamy jedno. Każdy ma prawo zmarnować je po swojemu, ale ja nie mam zamiaru spędzić go niemal w całości w pracy. Wolę żyć w namiocie, mieć jedną parę spodni i tv 32''. Pozdrawiam!
2018-03-10 16:29
Ludzie dali sobie wmówić, że muszą mieć swoje mieszkanie (jak największe, jak najbardziej komfortowe), samochód (najlepiej taki, żeby sąsiada w oczy drażnić), najdroższy sprzęt RTV i AGD, tylko markowe ciuchy przepłacane
Ludzie dali sobie wmówić, że muszą mieć swoje mieszkanie (jak największe, jak najbardziej komfortowe), samochód (najlepiej taki, żeby sąsiada w oczy drażnić), najdroższy sprzęt RTV i AGD, tylko markowe ciuchy przepłacane trzykrotnie itp. Inaczej będą nieszczęśliwi... I w pogoni za tym naprawdę stają się nieszczęśliwi. Moja mama wciąż namawia mnie na lepsze mieszkanie (bo mam 40 metrów na 4 piętrze), żebym się poświęcił i zrobił awans kosztem swojego zdrowia.
2018-03-10 17:43
Nieee, lepiej wynajmować i spłacać komuś kredyt żeby potem twoje dzieci tez wynajmowały i spłacały następnemu. Luksusu nie trzeba ale co swoje to swoje a na kogoś robić to zdążysz.
2018-03-10 19:02
2018-03-10 19:29
Dlaczego od razu ruski? Niemiec abo jankes może?
2018-03-10 21:09
j...ć politykę!
2018-03-11 00:59
No przecież user pisze, że ma swoje.
2018-03-10 19:41
A wolisz marnować swój cenny czas w autobusach?
2018-03-10 21:10
To nie jest marnowanie czasu. To bardzo ciekawe doświadczenia.
2018-03-10 19:59
masz rację
sam się wpitoliłęm w dużą chatę - największy błąd życiowy
mentalność w stylu: jak już kupować, to porządnie (czyt. duży furak, dom...) to najdurniejsze, co mozna zrobić
masz rację
sam się wpitoliłęm w dużą chatę - największy błąd życiowy
mentalność w stylu: jak już kupować, to porządnie (czyt. duży furak, dom...) to najdurniejsze, co mozna zrobić
w realiach kapitalizmu nie ma górnej granicy cen, i nawet jeśli ktoś zarabia 10 średnich, to i tak może się doprowadzić do tego, że mu do 1-szego nie starczy, jak się wbije w koszty
2018-03-10 20:43
tylko potem nie narzekaj na korki.
Stać cię na mieszkanie 4-pokojowe na końcu świata to niestety będziesz miał problemy z dojazdami.
Możesz też wybrać 2-3 pokoje w lepszej lokalizacji i mieć więcej czasu. Kołdra zawsze jest za krótka.
2018-03-11 11:40
tylko gdzie bachory pomieścić
2018-03-11 22:44
Ale z narzeczoną żyłem 3 lata w mieszkaniu 27m. Za to w centrum.
Teraz planujemy rodzinę i kupiliśmy większe. Gdyby nas nie było stać pewnie kupilibyśmy mieszkanie dalej od centrum, ale z możliwie optymalnym
Ale z narzeczoną żyłem 3 lata w mieszkaniu 27m. Za to w centrum.
Teraz planujemy rodzinę i kupiliśmy większe. Gdyby nas nie było stać pewnie kupilibyśmy mieszkanie dalej od centrum, ale z możliwie optymalnym dojazdem do potencjalnej pracy na wiele sposobów, a nie tylko samochodem.
Pamiętaj też o owych dzieciach. Może i będą miały zielono za oknem, ale ze szkoły i do szkoły będą się musiały tłuc godzinę i zawsze biec na ostatni autobus.
Nie mówiąc o kosztach utrzymania 2 samochodów, czasie, itp.
Dlatego właśnie mieszkania w mieście są droższe od tych za miastem - bo życie tu więcej oferuje i więcej osób chciałoby tu mieszkać.
Oczywiście - są ludzie, którzy szczerze nie chcą mieszkać w mieście. Spoko. Tylko wtedy nie oczekujcie, że mieszczanie za swoje pieniądze wybudują dla was ekspresówki pogarszające jakość ich życia.
Nie rób ladacznicy z logiki, proszę.
2018-03-10 20:47
To się nazywa dorosłość. Sam dokonujesz wyborów i sam ponosisz ich konsekwencje.
Tak, przeprowadzka jest rozwiązaniem, jeśli dla kogoś korki są nie do zniesienia. Coś za coś.
I to nie złośliwość. To fakty.
2018-03-11 00:06
Typowe podejście POzamiatanych
2018-03-11 09:08
zakończyłeś(łaś) już miesięcznicę?
2018-03-11 04:15
Mieszkania za obwodnica a praca w centrum i autem dojazd to koszmar. Jeszcze dzieci i tylko się powiesić.
2018-03-11 12:46
albo sie przeprowadź albo znajdź pracę gdzie indziej,
nie rozumiem gdzie z tym widzisz problem?
moż epopełniłeś błąd w ktorymś miejscu?
2018-03-11 08:39
Chcą żeby było jak za komuny. Świat się rozwija a Gdynia cofa w rozwoju. To jest arogancja i głupota. Szkoda gadać. Chcę widzieć wszystkich urzędników UM w autobusach i na towersch. Proszę dać przykład.
2018-03-11 12:47
czy tylko puste echo?
2018-03-11 12:56
To jakaś prowokacja KODziarza i tyle!
2018-03-10 15:07
2018-03-10 21:45
na pustym czerepie
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.