Opinie (63) 2 zablokowane

  • Jak to się na do rekordowych lat w Gdyni a nie tylko do tragicznego roku 2016? (2)

    Ile przeladowano siarki :)?

    • 12 19

    • Gdański troll w akcji. Oby tylko wykazać swoją wyższość. (1)

      • 4 3

      • Mam pytanie:

        Jak myślicie, czy Adamowicz od czasu do czasu trolluje tutaj na forum?

        • 0 0

  • (4)

    Chyba nie jest źle. Od 5 lat wzrosty np.w 2012 r.bylo ok. 16. Trudno porównywać się do Gdańska bo w Gdyni są nieporównywalne możliwości i nabrzezy nie przybędzie.

    • 26 7

    • planowania jest (3)

      budowa nabrzeża zewnętrznego

      • 10 3

      • Taras na Sea Towers też był planowany ;)

        • 5 4

      • Niestety Janusz Jarosiński zabagnił rozwój (1)

        jak również jego koledzy w tym obecny pOseł. Może będzie się mógł rehabilitować i zrekompensuje dla Portu Gdynia błędną politykę infrastrukturalną tamtych lat.
        Port zewnętrzny to pilna konieczność!

        • 7 2

        • To jest opinia oparta wyłącznie na mrzonkach, a nie na realiach.

          Obecnie wizja tzw. portu zewnętrznego jest elementem propagandy pisowskiej władzy portu. Nie ma ona żadnych materialnych podstaw i prawdopodobieństwo jej urzeczywistnienia jest prawie żadne. Wszystkie obecnie prowadzone

          Obecnie wizja tzw. portu zewnętrznego jest elementem propagandy pisowskiej władzy portu. Nie ma ona żadnych materialnych podstaw i prawdopodobieństwo jej urzeczywistnienia jest prawie żadne. Wszystkie obecnie prowadzone inwestycje infrastrukturalne w porcie są kontynuacją rozpoczętych lub zaplanowanych przez poprzednią władzę portu. Obecna nie ma nic do zaproponowania poza propagandą. Port zewnętrzny w Gdyni, wobec o wiele bardziej konkurencyjnych warunków dostępowych w Gdańsku, nie miał szans na realizację portu zewnętrznego, zwłaszcza wobec zaangażowania znacznych środków przez prywatnych inwestorów, dla których były to czynniki decydujące.

          • 0 1

  • no coż.. (2)

    Port w Gdyni zaczyna przypominać ten z poczatku wieku XXw -wegiel i koks+ ma byc jeszcze siarka.
    Czy to powód do dumy?

    • 21 20

    • A co mają przeładowywać? porcelanę?

      Port nie zamawia, port przeladowuje towary które zamawia kto inny. Jakie zapotrzebowanie, taki przeladunek

      • 13 4

    • wszystko pięknie ładnie, jakby jakieś nowe drogi budowali, a cisza spokój nic nie robią

      • 0 1

  • (8)

    Siarka to Siarkopol w porcie w Gdańsku

    • 13 8

    • (7)

      Ciekawe jaką wizje rozwoju ma wspólnik portu czyli urząd miejski w Gdyni, bo wyjazd drogowy z portu póki co nie istnieje. Nie liczę drogi miejskiej czyli estakady K.

      • 10 4

      • i samo sobie odpowiedziałeś (2)

        miasto nie da rady finansowo zbudować OPAT, tu tylko dobra wola rządu. Niejaki Horała obiecywał i obiecywał i ...... jak to zwykle bywa. Cóż może za 5-20 lat...

        • 10 4

        • Już niedługo wiosna i lato w Gdyni będą festyny, biegi, opener i korki na drogach (1)

          cóż, bo się inaczej nie da !

          • 8 8

          • no tak, według ciebie lepiej żeby nic nie było

            jak w Rosji,

            tylko bieda, głód i spuszczone głowy,
            to twój pomysł na życie?

            • 2 0

      • szczur nie ma żadnej wizji! (1)

        • 9 8

        • Przeciez walczy o droge z portu

          • 6 6

      • To zobacz ile udziałów ma miasto. (1)

        Port w Gdańsku i Gdyni mają jednego właściciela. Udziały miast są symboliczne. dlaczego konkurują? Nie wiadomo

        • 13 3

        • a jak nie wiadomo...

          ...to wiadomo o co chodzi.

          • 5 1

  • Liderem zarówno w przeładunkach, jak i w dynamice, rok do roku jest Port Gdańsk! (4)

    największą dynamikę wśród polskich portów ma Port Gdańsk a nie Port Gdynia, wystarczy rzetelnie sprawdzić lub wyliczyć.

    • 36 22

    • ale nie ma co porównywać (3)

      Gdańsk powinien konkurować np. ze Szczecinem, a współpracować z portem w Gdyni. Tylko tak jest szansa na rozwój i tak powinniśmy postrzegać oba porty. Pozdrawiam

      • 29 6

      • (2)

        ta ze Szczecinem który ma mniej przeładunków niż Gdynia

        • 7 0

        • Szczecin jest większym portem niż Gdynia (1)

          W 2017 Szczecin przeladowal 25 mln ton :)

          • 1 8

          • Szczecin + Świnoujście...

            Sam Szczecin ma mniej niż Gdynia

            • 7 1

  • Gdynia port sukcesy Gdansk sukcesy (1)

    A jak nie bylo dobrej drogi dojazdowej do poru w Gdyni tak nie ma. O pociagacj towarowych do obu portow nie wspomne.

    Do tego trzeba dobre drogi wylotowe z Trojmiasta. A na zachod pisowcy zablokowali S6 ze

    A jak nie bylo dobrej drogi dojazdowej do poru w Gdyni tak nie ma. O pociagacj towarowych do obu portow nie wspomne.

    Do tego trzeba dobre drogi wylotowe z Trojmiasta. A na zachod pisowcy zablokowali S6 ze bedzie marny kawalek. Troglodyta brudzinski zalatwil s6 dla zachodniopomorskiego a taki sniadek to judasz solidarnosci co tanczy jak mu partia zagra

    • 30 13

    • aleś ty głupi

      • 3 3

  • więcej ropy?

    może chodziło jednak o olej napędowy?

    • 5 7

  • (1)

    21 225 mln ton? Chyba brakuje przecinka.

    • 15 0

    • Jasne że brakuje, ale i tak nikt się nie zna i nie zorientuje ;-)

      • 8 2

  • To dużo, albo i nie, nie znam się. (7)

    Ten malutki port i tak powinien być zlikwidowany. Ten mały port to przeżytek, wszyscy się przestawili na transport kołowy + wielkie europejskie porty, ale nie Gdynia. Tutaj nigdy nie było dużych możliwości przeładunkowych, dodatkowo sprawność portu blokuje licha infrastruktura drogowa Gdyni.

    • 12 46

    • (3)

      Edzio, jedz do Kalkuty.

      • 19 1

      • (2)

        W latach 30-tych to był największy i najnowocześniejszy port na Bałtyku. Od wielu lat wpływają do portu w Gdyni największe wycieczkowce świata.

        • 11 2

        • (1)

          w latach trzydziestych 20 wieku niestety - przez sto lat zmieniło się co nie co - dodatkowo to był jedyny polski port budowany do niewielkich potrzeb, bez połączeń drogowych z Europą,zresztą do dzisiaj.....

          • 2 5

          • zamknac port w Gdansku - ten polnocny moze zostac

            reszte zamknac, toz to dziadostwo budowali jeszcze w sredniowieczu

            • 9 0

    • Edzio pedzio (1)

      jak ktoś pracuje i zarabia na tym to co tobie do tego. A tak a propos Gdańsk i Gdynia razem wzięte to największy port na Bałtyku. Transport kołowy robi się na lądzie a nie na morzu. A teraz idź umyj zęby osiołku

      • 8 0

      • No nie :)

        Największym portem na Baltyku jest i pewnie dlugo będzie Ust Luga z przeladunkiem powyżej 100 mln ton. Wszystkie polskie porty razem do kupy nie mają takiego wyniku ;)

        • 4 1

    • matka wie?

      • 2 0

  • Ja bym tą kasę co maja zamiar wydać na obrotnicę zostawił na budowę portu zewnętrznego..

    • 13 5

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.