2018-01-11 07:32
Ile przeladowano siarki :)?
2018-01-12 16:37
2018-01-13 21:24
Jak myślicie, czy Adamowicz od czasu do czasu trolluje tutaj na forum?
2018-01-11 07:55
Chyba nie jest źle. Od 5 lat wzrosty np.w 2012 r.bylo ok. 16. Trudno porównywać się do Gdańska bo w Gdyni są nieporównywalne możliwości i nabrzezy nie przybędzie.
2018-01-11 10:08
budowa nabrzeża zewnętrznego
2018-01-11 16:56
2018-01-11 17:27
jak również jego koledzy w tym obecny pOseł. Może będzie się mógł rehabilitować i zrekompensuje dla Portu Gdynia błędną politykę infrastrukturalną tamtych lat.
Port zewnętrzny to pilna konieczność!
2018-01-13 11:25
Obecnie wizja tzw. portu zewnętrznego jest elementem propagandy pisowskiej władzy portu. Nie ma ona żadnych materialnych podstaw i prawdopodobieństwo jej urzeczywistnienia jest prawie żadne. Wszystkie obecnie prowadzone
Obecnie wizja tzw. portu zewnętrznego jest elementem propagandy pisowskiej władzy portu. Nie ma ona żadnych materialnych podstaw i prawdopodobieństwo jej urzeczywistnienia jest prawie żadne. Wszystkie obecnie prowadzone inwestycje infrastrukturalne w porcie są kontynuacją rozpoczętych lub zaplanowanych przez poprzednią władzę portu. Obecna nie ma nic do zaproponowania poza propagandą. Port zewnętrzny w Gdyni, wobec o wiele bardziej konkurencyjnych warunków dostępowych w Gdańsku, nie miał szans na realizację portu zewnętrznego, zwłaszcza wobec zaangażowania znacznych środków przez prywatnych inwestorów, dla których były to czynniki decydujące.
2018-01-11 08:55
Port w Gdyni zaczyna przypominać ten z poczatku wieku XXw -wegiel i koks+ ma byc jeszcze siarka.
Czy to powód do dumy?
2018-01-11 16:43
Port nie zamawia, port przeladowuje towary które zamawia kto inny. Jakie zapotrzebowanie, taki przeladunek
2018-01-21 15:05
wszystko pięknie ładnie, jakby jakieś nowe drogi budowali, a cisza spokój nic nie robią
2018-01-11 09:04
Siarka to Siarkopol w porcie w Gdańsku
2018-01-11 09:09
Ciekawe jaką wizje rozwoju ma wspólnik portu czyli urząd miejski w Gdyni, bo wyjazd drogowy z portu póki co nie istnieje. Nie liczę drogi miejskiej czyli estakady K.
2018-01-11 09:36
miasto nie da rady finansowo zbudować OPAT, tu tylko dobra wola rządu. Niejaki Horała obiecywał i obiecywał i ...... jak to zwykle bywa. Cóż może za 5-20 lat...
2018-01-11 09:56
cóż, bo się inaczej nie da !
2018-01-12 13:51
jak w Rosji,
tylko bieda, głód i spuszczone głowy,
to twój pomysł na życie?
2018-01-11 09:54
2018-01-11 10:17
Przeciez walczy o droge z portu
2018-01-11 10:18
Port w Gdańsku i Gdyni mają jednego właściciela. Udziały miast są symboliczne. dlaczego konkurują? Nie wiadomo
2018-01-11 22:09
...to wiadomo o co chodzi.
2018-01-11 09:20
największą dynamikę wśród polskich portów ma Port Gdańsk a nie Port Gdynia, wystarczy rzetelnie sprawdzić lub wyliczyć.
2018-01-11 09:37
Gdańsk powinien konkurować np. ze Szczecinem, a współpracować z portem w Gdyni. Tylko tak jest szansa na rozwój i tak powinniśmy postrzegać oba porty. Pozdrawiam
2018-01-11 15:38
ta ze Szczecinem który ma mniej przeładunków niż Gdynia
2018-01-11 16:28
W 2017 Szczecin przeladowal 25 mln ton :)
2018-01-11 17:14
Sam Szczecin ma mniej niż Gdynia
2018-01-11 09:44
A jak nie bylo dobrej drogi dojazdowej do poru w Gdyni tak nie ma. O pociagacj towarowych do obu portow nie wspomne.
Do tego trzeba dobre drogi wylotowe z Trojmiasta. A na zachod pisowcy zablokowali S6 ze
A jak nie bylo dobrej drogi dojazdowej do poru w Gdyni tak nie ma. O pociagacj towarowych do obu portow nie wspomne.
Do tego trzeba dobre drogi wylotowe z Trojmiasta. A na zachod pisowcy zablokowali S6 ze bedzie marny kawalek. Troglodyta brudzinski zalatwil s6 dla zachodniopomorskiego a taki sniadek to judasz solidarnosci co tanczy jak mu partia zagra
2018-01-11 20:01
aleś ty głupi
2018-01-11 10:06
może chodziło jednak o olej napędowy?
2018-01-11 10:07
21 225 mln ton? Chyba brakuje przecinka.
2018-01-11 10:13
2018-01-11 10:07
Ten malutki port i tak powinien być zlikwidowany. Ten mały port to przeżytek, wszyscy się przestawili na transport kołowy + wielkie europejskie porty, ale nie Gdynia. Tutaj nigdy nie było dużych możliwości przeładunkowych, dodatkowo sprawność portu blokuje licha infrastruktura drogowa Gdyni.
2018-01-11 10:25
Edzio, jedz do Kalkuty.
2018-01-11 11:58
W latach 30-tych to był największy i najnowocześniejszy port na Bałtyku. Od wielu lat wpływają do portu w Gdyni największe wycieczkowce świata.
2018-01-11 12:17
w latach trzydziestych 20 wieku niestety - przez sto lat zmieniło się co nie co - dodatkowo to był jedyny polski port budowany do niewielkich potrzeb, bez połączeń drogowych z Europą,zresztą do dzisiaj.....
2018-01-11 13:27
reszte zamknac, toz to dziadostwo budowali jeszcze w sredniowieczu
2018-01-11 14:46
jak ktoś pracuje i zarabia na tym to co tobie do tego. A tak a propos Gdańsk i Gdynia razem wzięte to największy port na Bałtyku. Transport kołowy robi się na lądzie a nie na morzu. A teraz idź umyj zęby osiołku
2018-01-11 20:57
Największym portem na Baltyku jest i pewnie dlugo będzie Ust Luga z przeladunkiem powyżej 100 mln ton. Wszystkie polskie porty razem do kupy nie mają takiego wyniku ;)
2018-01-11 16:44
2018-01-11 10:41
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.