2013-09-10 14:02
Zwykła polska beznadzieja ...
2013-09-10 16:38
No niestety racja :(
2013-09-11 03:49
Coz, trodnosc ma swoje podloze w historii i uksztaltowaniu terenow Trojmiasta.
Kiedys nie przewidywano gwiezdzistego rozchodzenia sie linii nie mowiac o wielopoziomowym ukladzie. Ale tez z tych samych powodow paryskie metro jest podziemna koleja. W Gdansku pewno byloby trodno ze wzgledu na wode i zabytki.
2013-09-11 15:34
kudy tam do nas Berlinowi, czy innemu Lądkowi
czy tam Warszawie
2013-09-10 16:55
Czy to oznacza, że jadąc np. z przystanku Gdańsk Wrzeszcz do przystanku Gdańsk Śródmieście, musiałbym się przesiadać na kolejną skmkę w Gdańsku Głównym...?
W takim wypadku, mając z 5-7 min. do najbliższej kolejki lepiej przejść się tam pieszo. Na to samo wyjdzie...
2013-09-10 18:22
dojedziesz bezpośrednio kursem który nie będzie kierowany do pruszcza czy tczewa
2013-09-10 19:27
jak wróci, i jak bardzo się to 'opłaci' dla jednego przystaneczku?
2013-09-10 19:30
no zakładam iż stacją końcową i początkową przestanie byc główny; a jak to się opłaci to dowiemy się po cenie biletu
2013-09-10 19:32
Przecież codziennie wielu z nas, ludzi z Pruszcza jedzie do Gdańska - do szkoły, na uczelnię, do pracy. Przecież my pasażerowie z Pruszcza to istotny i smaczny ;) kawałek tortu. Co to za innowacyjna inwestycja, która nie
Przecież codziennie wielu z nas, ludzi z Pruszcza jedzie do Gdańska - do szkoły, na uczelnię, do pracy. Przecież my pasażerowie z Pruszcza to istotny i smaczny ;) kawałek tortu. Co to za innowacyjna inwestycja, która nie obejmuje i nie korzysta z potencjału - choćby w postaci biletów kupowanych przez podróżujących z Pruszcza i dzielnic południowych? Pff... słabo.
2013-09-10 14:05
2013-09-10 14:06
on nie ma z tym nic wspólnego
2013-09-10 15:37
...ale jest wykonywana za jego rządów, tak jak np. obalono Kadaffiego czyż nie?
2013-09-10 17:36
To typowe dla POlityków jak ze stadionem najpierw sie chwalili ze to ich zasługa ale jak sie okazało ze mamy tylko straty to juz nie ich wina to tych przed nimi!
2013-09-10 15:36
2013-09-11 10:22
i pewnie 50 metrów bez dachu po wyjściu na peron zanim dojdziesz pod ten dach
2013-09-10 14:06
przed remontem jeździło z 5. Bez różnicy.
2013-09-10 14:08
2013-09-10 16:59
2013-09-10 19:00
a co mnie pruszcz. Dla Pruszcza buduja ta skm?
2013-09-10 19:24
że chyba lubisz stać na Trakcie godzinami? no i dla kogo w takim razie jeśli nie również dla Pruszcza?
2013-09-10 17:03
czy Elbląga, ale "stoczni już nie ma" (a co ciekawe, idiotyczny przystanek odległości 1 tramwajowego nadal jest i to pełnoprawny), elektrowni też nie będzie, a i ta metropolia też jakaś taka 'uboga', byle do Kowal/Kolbud...
2013-09-10 17:13
Z przystanku Gd-Stocznia dfo Głównego jest po torach kilometr. To co najmniej 2 przystanki tramwajowe (od Chodowieckiego poprzez Bramę Oliwską do Dworca). Czyli błąd 100% :)
2013-09-10 18:36
jest...
300m. Od kas na dworcu głównym, do kładki nad przystankiem Stocznia raptem 600m.
Tak więc listłah ma rację.
Kilometr to odległość taryfowa, która na PKP nijak ma się do rzeczywistej. Kiedyś odcinek Gda Gł - Gda Stocznia liczony był jako 2km...
2013-09-10 19:20
a ile jest między kolejnymi? poza kolejnym Wrzeszcz-Zaspa (który jest też śmieszny, ale chociaż obsługuje wielkie blokowisko przy odbiciu lini tramwaju)
2013-09-11 07:19
Odległość miedzy nowym przystankiem Gdańsk Stadion-Expo a starym Gdańsk Kolonia to jeden pociąg. Proponuje postawić tam taki jeden i pobierać opłaty.
2013-09-10 17:16
tym mniej na drogach, jestem więc całym sercem za rozbudową SKMki w kierunku pruszcza jak i tej powstającej do rębiechowa dalej w kierunku np. kolbud.
2013-09-10 19:35
Synu Dawida, powinieneś rano wstawać do pracy, byś zobaczył ilu ludzi za chlebem jedzie pracować, ciężko pracować a nie takie dyrdymały wyspiywać. Pięć. Jak bydło upchani podróżują.
2013-09-10 22:12
W......na wioski
2013-09-11 10:54
a kto Ci mleko na serek do kanapek wyprodukuje i jabłka do ciasta zbierze? biednyś smyku z gimnazjum.
2013-09-11 11:38
na pewno byłby dumny
2013-09-10 19:48
tylko przed samym remontem jeździło około 10 jak nie więcej...
2013-09-10 14:07
SKM nadaje się do mocnego przewietrzenia.
2013-09-10 16:17
PLK miała możliwość zbudowania docelowego układu torowego w obrębie Czerwonego Mostu, oczywiście tego nie zrobiono. Chociaż układ węzła nie podoba mi się ani trochę - jest możliwość zbudowania węzła piętrowego i
PLK miała możliwość zbudowania docelowego układu torowego w obrębie Czerwonego Mostu, oczywiście tego nie zrobiono. Chociaż układ węzła nie podoba mi się ani trochę - jest możliwość zbudowania węzła piętrowego i należałoby z tej możliwości skorzystać. Trochę kasy na beton ale ile terenu można oszczędzić. No i jeszcze debilny parking między przystankami a CH - nie można zbudować POD?
2013-09-11 08:35
bezmyslne bylo budowanie skm srodmiescie zamiast Węzła Czerwony Most
2013-09-10 14:17
Kiedy to idiotyczne niedopatrzenie zostanie naprawione. Nie ma sensu teraz gadać o czerwonym moście czyli inwestycji której po prostu na razie nie ma tylko wpinać jak najszybciej linię skm przed stacją śródmieście.
2013-09-10 15:22
to zrobi się kolejny przetarg na przebudowę itd. Pamiętajcie, że największe pieniądze robi się na drogich, słomianych inwestycjach... Idiotyczne jest dla tych co nie maja udziału w zyskach.
2013-09-10 14:18
Więc o co tyle krzyku?
2013-09-10 15:21
2013-09-10 14:19
czy to taki problem pociągnąć 200 metrów torów, żeby linia SKM łączyła się z torami dalekobieżnymi za przystankiem Śródkieście? Wytłumaczcie mi to, bo chyba jestem po prostu za głupi.
2013-09-10 14:29
jeśli chodzi o politykę s-ki skm to faktycznie jesteś za głupi, by ją zrozumieć . no, ale nie jesteś sam.
2013-09-10 14:53
dla mnie też nie problem zintegrować tory i rozkłady z nowym peronem i skoro i tak pociąg jedzie po torach PKP spółki xxx to jak na 5 min wjedzie na tory i peron PKP SKM to chyba się nic nie stanie wielkiego ? Ale jak
dla mnie też nie problem zintegrować tory i rozkłady z nowym peronem i skoro i tak pociąg jedzie po torach PKP spółki xxx to jak na 5 min wjedzie na tory i peron PKP SKM to chyba się nic nie stanie wielkiego ? Ale jak już ktoś tu wspomniał polityka i rozumowanie zarządzających PKP spółek wszelkiej maści jest nie do ogarnięcia... swoją drogą Dr. Prezydent ;) powinien się ogarnąć i zabrać głos w tej sprawie...
2013-09-10 17:18
pamiętaj że tam jest tworzona magistrala kolejowa i tacy łosie jak ty będą potem się żalić w komentarzach że SKMki przez swoją małą prędkość blokują pociągi dalekobieżne.
2013-09-10 19:21
a może cała idea przystanku Gd Śrdm jest od początku poroniona?
2013-09-10 23:38
Uważam to za błąd, że nie będzie połączenia, ale póki częstotliwość kursowania pociągów na południe jest tak niewielka, nie ma co uznawać tego za najgorsze wydarzenie roku.
Choć uważam, że zrobiono głupotę nie łącząc tych linii.
2015-02-21 13:19
Zabrakło koordynacji projektów. Widocznie jak projektowano przebudowę ukladow torowych pkp w 2002 roku, to skm jeszcze nie analizowala takiej koncepcji. Skoro analiza była tak dawno, do niej dostosowywano projekt i ten
Zabrakło koordynacji projektów. Widocznie jak projektowano przebudowę ukladow torowych pkp w 2002 roku, to skm jeszcze nie analizowala takiej koncepcji. Skoro analiza była tak dawno, do niej dostosowywano projekt i ten projekt realizowano z unijnym wsparciem do końca 2014 roku. Odbiory zgodności realizacji z koncepcja potrwają jeszcze pewnie do końca tego roku, a unijne wsparcie może być od tego czasu przez 5 lat cofnięte, jeżeli naruszy się wstepna koncepcje. Także owszem niby tylko tory (i rozjazdy) to niewielki problem, ale konieczność oddania funduszy unijnych to już większy problem./
2013-09-10 14:30
Po co stacja z której nie będzie mógł korzystać każdy? Dzielnice południowe i południowe okolice gdańska już są zakorkowane. Miasto w głównej mierze rozwija się właśnie w tym kierunku... Zamiast robić wszystko aby ruch
Po co stacja z której nie będzie mógł korzystać każdy? Dzielnice południowe i południowe okolice gdańska już są zakorkowane. Miasto w głównej mierze rozwija się właśnie w tym kierunku... Zamiast robić wszystko aby ruch samochodowy rozładować właśnie poprzez rozwój lini skm i zachęcić kierowców do przesiadki w komunikację miejską, to robi się coś tak mało praktycznego. Pytam się więc po co wydawać tyle pieniędzy i budować coś co do końca nie jest przemyślane ani praktyczne?
2013-09-10 18:01
Tu nie chodzi o Gdańsk tylko o PRUSZCZ I TCZEW.
Ta stacja powstaje tak naprawde tylko dla południowych pól.. przepraszam dzielnic Gdańska!! I to co napisałeś jest totalną nieprawdą!!
Z Takich Łostowic
Tu nie chodzi o Gdańsk tylko o PRUSZCZ I TCZEW.
Ta stacja powstaje tak naprawde tylko dla południowych pól.. przepraszam dzielnic Gdańska!! I to co napisałeś jest totalną nieprawdą!!
Z Takich Łostowic przyjedzie tram. wysadzi ludzi na wjadukcie na Armii Krajowej i zawróci po większą ilość osób. Ludzie pójdą na SKM i wsio w miasto dalej albo do Sopotu i tyle :)
2013-09-10 19:12
2013-09-10 14:37
sami umielibyscie zrobic to lepiej na pewno
nie znam sie na kolei, ale to chyba logiczne ze nie mozna tak po prostu sobie podczepic stacji dalekobieznej do istniejacego torowiska :/ poza tym wszyscy by wtedy
sami umielibyscie zrobic to lepiej na pewno
nie znam sie na kolei, ale to chyba logiczne ze nie mozna tak po prostu sobie podczepic stacji dalekobieznej do istniejacego torowiska :/ poza tym wszyscy by wtedy narzekali, ze pociagi dalekobiezne nie kursuja wedlug rozkladu z powodu prac remontowych
jaki jest niby problem w tym, zeby sie przesiadac w gdansku glownym na pociagi do pruszcza i tczewa?
2013-09-10 14:50
Aha czyli jazda w przeciwnym kierunku niż się chce czyli ze Śródmieścia SKM-ką jeżdżącą rzadko do Głównego a potem przesiadanie się też na SKM-kę jeżdżącą jeszcze rzadziej do Tczewa to nie problem? Gratuluję
Aha czyli jazda w przeciwnym kierunku niż się chce czyli ze Śródmieścia SKM-ką jeżdżącą rzadko do Głównego a potem przesiadanie się też na SKM-kę jeżdżącą jeszcze rzadziej do Tczewa to nie problem? Gratuluję bezproblemowego i światłego podejścia do życia. Nie znajdujesz problemów tam gdzie własnie są. Do tego te tory dalekobieżne są właśnie teraz przebudowywane więc w niczym nie powiększyłoby to utrudnień. utrudnienia będą później jak będzie sie to robić na raz już przebudowanych torach. Ale wiadomo po co robić raz jak można dwa razy i skasować za robotę też dwa razy.
2013-09-11 17:10
Nie mówię, że to nie problem, mówię że nie rozumiem ROZMIARU twojego narzekania w tej sprawie. Też mi WIELKI problem podjechać niecałe dwie minuty w przeciwnym kierunku i spędzić potem pół minuty na przesiadkę. No
Nie mówię, że to nie problem, mówię że nie rozumiem ROZMIARU twojego narzekania w tej sprawie. Też mi WIELKI problem podjechać niecałe dwie minuty w przeciwnym kierunku i spędzić potem pół minuty na przesiadkę. No błagam.
A fakt, że tory dalekobieżne są obecnie przebudowywane NIE ZNACZY, że można pod nie łatwo podpiąć nową stację SKMki. Wręcz przeciwnie, doszło by pewnie do całkowitego paraliżu prac jakby miała tam wejść kolejna ekipa i coś grzebać.
Na całym świecie są stacje takie jak ta planowana w Śródmieściu, np. żeby dojechać do High Street Kensington w Londynie trzeba się przesiąść w Earl's Court mimo, że to nadal ta sama District Line.
2013-09-10 15:22
2013-09-10 16:05
2013-09-10 17:28
Czy Niemcy mają takie problemy?
2013-09-11 15:37
tylko ze my, trolle internetowe
nie trzepiemy takiej nieprzytomnej kasy
za to że wymyślanie, nadzór, zatwierdzanie itp zatwardzenie
my jesteśmy za to bezustannie DOJENI z kasy dla tych nieudaczników co te kasę trzepią
2016-01-19 09:21
jest problem bo nie ma z czego się przesiadać ośle! skm-ki kursują co 15min z gdyni do gdańska a do czego się przesiądziesz w stronę pruszcza? baran jeden
skm-ka musi chodzić conajminiej do pruszcza a najlepiej do tczewa
2013-09-10 14:40
budowa przeprowadzana z myślą tylko o pracownikach urzędu marszałkowskiego. jakby pomyśleli o mieszkańcach to pociągnęliby ją choćby na wysokość małomiejskiej lub starogardzkiej skąd codziennie rano najwięcej rano zajeżdża.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.