Opinie (18)

  • Bez jaj

    Miasto jak zwykle idzie na latwizne - gigantycznym deficytem w budzecie probuja sie wymigac od inwestycji. Zenada...

    • 0 0

  • wszystko z umiarem.

    Nie mam nic przeciwko temu aby "hipermarkety" partycypowały w kosztach rozbudowy okolicy , w której są usytuowane . A już jeśli chodzi o drogi to wogóle nie ma o czym mówić . Jest to tylko w ich interesie . Jeżeli mam z

    Nie mam nic przeciwko temu aby "hipermarkety" partycypowały w kosztach rozbudowy okolicy , w której są usytuowane . A już jeśli chodzi o drogi to wogóle nie ma o czym mówić . Jest to tylko w ich interesie . Jeżeli mam z Moreny jechać do IKEA 0,40h (wliczjąc stanie w korkach) , potem wkurzony robic pośpieszne zakupy i znowu to samo w drodze powrotnej to... nie jadę. Nie litujmy sie nad hipermarketami .Już "nasz" Rząd się nad nimi ulitował zwalniając ich na długie lata z podatku. Tak więc niech trochę zrobią dla miasta , środowiska , dla nas , którzy zostawiamy u nich swoje ciężko zarobione pieniążki. Ale zgadzam sie , że wszystko trzeba robic z umiarem.

    • 0 0

  • BANDA PAJACÓW.

    proponuję jeszcze obciążyć makro w Gdyni kosztem budowy autostrady północ - południe, aby był lepszy dojazd i nie niszczono zwykłych dróg, Rafinerię Gdańską - nie określonym bliżej narzutem od ilości przejeżdżających

    proponuję jeszcze obciążyć makro w Gdyni kosztem budowy autostrady północ - południe, aby był lepszy dojazd i nie niszczono zwykłych dróg, Rafinerię Gdańską - nie określonym bliżej narzutem od ilości przejeżdżających cystern, a ikeę wogóle zlikwodować, bo za mało daje pieniędzy.
    popieram przedmówcę - ŻENADA. w ten sposób to my wszystkich inwestorów od siebie przepłoszymy.

    • 0 0

  • węzeł Matarnia

    Przecież Generalna Dyrekcja Dróg Publicznych mówiła, że w całości sfinansuje inwestycje? Czyżby się już wycofała?

    • 0 0

  • Ale jaja

    To dopiero pomysł zablokować realizację projektu, który da nowe miejsca pracy. Luuuudzie przecież mamy z*******e bezrobocie, teraz władze miasta powinny uchwalić ustawe nakładającą obowiązek płacenia za zużyte powietrze, kto się nie podporządkuje nie oddycha.

    • 1 0

  • Bardzo Dobrze

    Prawidlowo- jesli chca rozbudowywac centrum handlowe to na swoj koszt powinni zmodernizowac wezel drogowy to chyba logiczne, poza tym zdaje sie ze takie przepisy sa w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym.

    • 0 0

  • No i bardzo dobrze...czas najwyzszy

    To samo powinno zostac wegzekwowane wobec innych gigantow takich jak Geant i Auchan. I nieprawda jest ze urzad miasta idzie na latwizne. Cieszy mnie mysl o tym ze czesc pieniedzy, ktore zostawie u "grubych ryb" pojdzie

    To samo powinno zostac wegzekwowane wobec innych gigantow takich jak Geant i Auchan. I nieprawda jest ze urzad miasta idzie na latwizne. Cieszy mnie mysl o tym ze czesc pieniedzy, ktore zostawie u "grubych ryb" pojdzie na modernizacje drog. Niech Polska nie bedzie krajem postrzeganym przez zachodnich cwaniakow jako taki, w ktorym mozna n****c, zgarnac pieniadze i miec reszte w dupie. Pewnie tak obecnie to wyglada i obojetne im jest ze konsument po zostawieniu mamony wyladuje na najblizszym drzewie przez to ze nie wylozylo sie pieniazkow na modernizacje dojazdu.

    • 0 0

  • HA HA HA!

    tak bardzo i niesamowicie rozbudowala sie ikea ze naprawde trzeba nowy wezel zbudowac! proponuje na okolicznosc powstania nowego hipermarketu w "blizej-nieznanej-dziurze" zacząć szantażować inwestora nakazem budowy mostu w "bliżej-nieokreślonym-miejscu-na-drugim-końcu-miasta"

    • 0 1

  • TRZY GROSZE

    Szanowni dyskutanci, stawianie hipermarketów, to - z punktu widzenia ekonomii regionu - nie jest inwestycja. Tu niczego się nie wytwarza. Tu nastepuje jedynie transwer pieniędzy z lokalnych kieszeni do kieszeni "osób

    Szanowni dyskutanci, stawianie hipermarketów, to - z punktu widzenia ekonomii regionu - nie jest inwestycja. Tu niczego się nie wytwarza. Tu nastepuje jedynie transwer pieniędzy z lokalnych kieszeni do kieszeni "osób trzecich". O takich "inwestorów" nie trzeba walczyć, zawsze będą. A tak poza tym, to zadziwiające są ścieżki myślowe nas Polaków: bardziej martwi nas ciężki los zagranicznego biznesu niż własna kieszeń. Tak, tak, kieszeń miasta, to nasze pieniądze. Że średnio zarządzane, to prawda, ale może Platforma Obywatelska to zmieni. (Napewno nie SLD, które wraz ze swoimi przodkami wykończyło polską gospodarkę tak dokładnie, że taraz bez cudów - a tych przecież nie ma - nie można jej doprowadzić do jako takiego poziomu.) Tym nie mniej: spokojnie z popędzaniem zarządu miasta do wydawania naszych pieniędzy.

    • 0 0

  • Z obwodnicy do IKEA na jej koszt?

    Pewni, że byłoby lepiej, gdyby każdy inwestor finansował wyłącznie własną inwestycję, a państwo (tu: władze Gdańska) zadbałoby o całą infrastrukturę, ale po stokroć wolę, by IKEA wydała te pieniądze na budowę dróg dojazdowych, niż na łapówki dla władz Gdańska!

    • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.