Opinie (18)

  • TO JEST W INTERESIE MARKETU !!!

    Logiczne, że to jest w interesie marketu aby jego klienci łatwo i wygodnie dojechali pod drzwi sklepu. Czasami markety tworzą bezpłatne linie autobusowe, zamiast dofinansować komunikację publiczną. Miasto nie powinno

    Logiczne, że to jest w interesie marketu aby jego klienci łatwo i wygodnie dojechali pod drzwi sklepu. Czasami markety tworzą bezpłatne linie autobusowe, zamiast dofinansować komunikację publiczną. Miasto nie powinno dołożyć złotówki do budowy dojazdu, natomiast powinno wysoko podnieść poprzeczkę odnośnie wytycznych komunikacyjnych do obsługi marketu. W końcu to sieci handlowe zarabiają na ludziach. Kto myśli inaczej niech uderzy się mocno młotem w pusty czerep.

    • 0 0

  • Brak litości

    Nie trzeba się litować nad marketami. Nie płacą podatków, traktują swoich pracowników jak w obozach pracy, nie płacą dostawcom w terminach, zalegają z zapłatą gdzie sie tylko da, mają gigantyczne terminy płatności na

    Nie trzeba się litować nad marketami. Nie płacą podatków, traktują swoich pracowników jak w obozach pracy, nie płacą dostawcom w terminach, zalegają z zapłatą gdzie sie tylko da, mają gigantyczne terminy płatności na sprzedawane produkty, oszukują na terminach ważności .... wystarczy. Na dodatek wszystkie pieniążki, które klient zostawi u nich, wypompowują za granicę ( wyciek kapitału - GEANT, AUCHAN - Francja ). Niech zrobią chociaz coś dla miasta. Nie zbiednieją.

    • 1 0

  • Kurde

    nie odsnieżają a budują nową droge

    • 0 0

  • żłobek

    Proponuję, żeby IKEA zbudowała jeszcze żłobek, i przychodnię, oczywiście na swój koszt.

    • 0 0

  • krytyka

    bzdura jest obciazanie takimi kosztami kompleks IKEA(czy nawet inny).uwarzam ze jezeli beda stawiane takie warunki, to malo kto bedzie chal rozwijac sie w Gdansku.

    • 0 0

  • dwie strony medalu

    Miasto znowu wymysla jak tu na tym skorzystac, z jednej strony dobrze,bo przypomina hipermarketom o ich obowiazkach, lecz z drugiej strony dlaczego tylko IKEA ma cala sume wylozyc. Miasto tez powinno sie dorzucic.

    • 0 0

  • Kolejny przekręt ekipy ADAMOWICZA

    To oczywiste , że koszty modernizacji dróg dojazdowych do centrów handlowych na całym cywilizowanym świecie ponoszą inwestorzy. Tylko w III RP za sprawą skorumpowanych samorządowców spod znaku "S" koszty ponosi miasto -

    To oczywiste , że koszty modernizacji dróg dojazdowych do centrów handlowych na całym cywilizowanym świecie ponoszą inwestorzy. Tylko w III RP za sprawą skorumpowanych samorządowców spod znaku "S" koszty ponosi miasto - czyli my ! To skandal - czy np. Panowie JANIAK , RYBICKI , KRZAKLEWSKI itp nie mogliby się tym zająć zamiast tracić czas i pieniądze związkowe na umocnienie dostępu do koryta ? W okresie przed wyborami porządkując te sprawy istotne dla Gdańszczan zdobyliby mnóstwo głosów.Niestety odpowiedż jest miażdżąca - cała ekipa AWS jest po uszy w łapówkarskim gównie , to przykre , że nasze nadzieje na uczciwe życie w odrodzonej OJCZYŻNIE rozmyły się w dworkach JANIAKÓW w Matemblewie i aparatczykowskich zapędach ludzi pokroju RYBICKIEGO.A tak na marginesie , czy Ci w/w faceci splamili się w życiu uczciwą , normalną pracą ? Czy tylko w okresie kartek na żarcie opływali w dostatki biorąc wszystko z parafialnych magazynów , gdy My oddawaliśmy swoje przydziałowe masło i cukier dzieciom ! HAŃBA !
    PS.,Panie Tomko - w końcu ktoś musi oprzeć się cenzurze !

    • 0 0

  • rozwój handlu w Złotej Karczmie

    Proponuję, zamiast za dużo wymagać od inwestorów, aby władze miasta może same zadbały o rozwój bazy handlowej w tej okolicy, bo puki co to my mieszkańcy osiedla 40-lecia nie mamy gdzie robić zakupów. Pozostają nam

    Proponuję, zamiast za dużo wymagać od inwestorów, aby władze miasta może same zadbały o rozwój bazy handlowej w tej okolicy, bo puki co to my mieszkańcy osiedla 40-lecia nie mamy gdzie robić zakupów. Pozostają nam jedynie wyjady do centrów Auchan, Geant itp.
    Nie można przeginać pały i zarzynać tej złotej kury, chcącym podnieść poziom usług dla nas. Wiem, robią to dla osiągnięcia zysku, alejednak nikt nikomu nie zabrania iść w ślady tych "krwiopijców". R.W.

    • 0 0

  • Z obwodnicy do IKEA na jej koszt?

    Pewni, że byłoby lepiej, gdyby każdy inwestor finansował wyłącznie własną inwestycję, a państwo (tu: władze Gdańska) zadbałoby o całą infrastrukturę, ale po stokroć wolę, by IKEA wydała te pieniądze na budowę dróg dojazdowych, niż na łapówki dla władz Gdańska!

    • 0 0

  • TRZY GROSZE

    Szanowni dyskutanci, stawianie hipermarketów, to - z punktu widzenia ekonomii regionu - nie jest inwestycja. Tu niczego się nie wytwarza. Tu nastepuje jedynie transwer pieniędzy z lokalnych kieszeni do kieszeni "osób

    Szanowni dyskutanci, stawianie hipermarketów, to - z punktu widzenia ekonomii regionu - nie jest inwestycja. Tu niczego się nie wytwarza. Tu nastepuje jedynie transwer pieniędzy z lokalnych kieszeni do kieszeni "osób trzecich". O takich "inwestorów" nie trzeba walczyć, zawsze będą. A tak poza tym, to zadziwiające są ścieżki myślowe nas Polaków: bardziej martwi nas ciężki los zagranicznego biznesu niż własna kieszeń. Tak, tak, kieszeń miasta, to nasze pieniądze. Że średnio zarządzane, to prawda, ale może Platforma Obywatelska to zmieni. (Napewno nie SLD, które wraz ze swoimi przodkami wykończyło polską gospodarkę tak dokładnie, że taraz bez cudów - a tych przecież nie ma - nie można jej doprowadzić do jako takiego poziomu.) Tym nie mniej: spokojnie z popędzaniem zarządu miasta do wydawania naszych pieniędzy.

    • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.