Opinie (106) 6 zablokowanych

  • Estakadę budować (6)

    A nie remontować ten relikt komuny.

    • 116 14

    • to zamknięcie (3)

      jest spowodowane koniecznością zamontowania balis torowych do systemu ertcms 2 , aby było możliwe zwiększenie prędkości pociągów do 200 km/h.

      • 20 0

      • Przejazd w poziomie torów na linii z dopuszczalną prędkością 200 km/h?

        Kogoś nieźle pogrzało.

        • 17 6

      • Ale gdzie Panie 200km/h w terenie zabudowanym (1)

        Toż, to nawet tureckim budowniczym się nie śniło w najśmielszych wyobrażeniach.

        • 10 1

        • a jednak - polak potrafi

          • 1 0

    • Ale jaja. Korki murowane

      • 4 3

    • estakad nam ci u nas dostatek ... pobudowanych jeszcze za E.Gierka

      • 5 0

  • kto wybuduje pierwszy tunele/wiadukty umożliwiające przejaz przez tory, Gdynia czy Gdańsk? (7)

    • 51 6

    • gdddduuuuunnnnnooooyyyyyykkkkkks

      czy jakos tak jak ten plac po jankowskim.

      • 12 2

    • W tym czasie co Gdynia się zastanawia w Gdańsku już kilka wybudowali

      • 16 2

    • Gdynia

      Nic nie wybuduje.
      Najwyżej namaluje.

      • 14 2

    • Szczur inwestuje w niepotrzebne lotnisko

      • 9 1

    • Rumia

      • 10 0

    • (1)

      na razie to pruszcz ma :):)

      • 0 0

      • I Pszczółki

        • 0 0

  • W miescie nie powinno byc zadnego przejazdu. (6)

    Powinny byc tunele i wiadukty.

    • 140 5

    • tjaaaa i wszędzie lądowiska dla automatycznych dronów transportowych taxi

      • 8 9

    • małe tunele pod liniami kolejowymi tak - dla ruchu pieszych i rowerzystów (4)

      duże tunele i estakady dla ruchu samochodów - niekoniecznie

      • 5 10

      • chyba nie do konca ogarniasz co? Nie chodzi o tunele dla aut i pieszych, ale dla pociagow!

        • 8 4

      • (2)

        boisz się pociągu? spokojnie masz szanse go zobaczyć bo jest duży. Przechodząc przez pasy nie masz pewności że nie potraci Ciebie auto które akurat zbliża się do przejścia albo omija stojący pojazd

        • 2 3

        • (1)

          Szkoda tylko, że te pociągi latają po 160km/h w mieście - więc za wiele nie zobaczysz.

          • 0 0

          • skoro pociągu nie zobaczysz to jak masz dostrzec auto które jest o wiele mniejsze? zastanawiające jest także to jak są dokonywane naprawy przez pracowników PKP gdy nie ma zamkniętego ruchu? - sam nieraz widziałem ich w kamizelkach pomarańczowych spacerujących wzdłuż torów

            • 0 0

  • Super (1)

    Fajnie, że przejazd na Niegowskiej zamknęli przedwczoraj i nie było żadnej informacji. Podziękowania dla miasta i PKP za informację

    • 60 3

    • A teraz dali informacje ze szlabany będą zamknięte a są otwarte

      • 0 0

  • Adamowicz pokpił sprawę parę ładnych lat temu gdy była modernizacja linii (36)

    Można było już wtedy zrobić bezkolizyjne przejazdy bo PKP miała na to kasę ale wtedy miasto nie było zainteresowane tematem tylko skupione na budowie stadionu na euro i budowie ECS. Potem jeszcze Budyń bezczelnie mówił mieszkańcom, że mogli sami coś wynegocjować...

    • 105 39

    • Adamowicz (6)

      Nie odpowiadał za tą modernizację tylko pkp plk. pretensje do betonu kolejowego

      • 28 20

      • A z kim PKP uzgadniały budowę wszelkiej infrastruktury wzdłuż modernizowanej linii (5)

        Bezpośrednio z mieszkańcami czy z władzami danych gmin?
        Przejedź się nawet niedaleko. Różyny, Pszczółki, Cieplewo - wszystkie te przeprawy przez tory zostały zbudowane przy okazji modernizacji jaka robiłą PKP.

        Bezpośrednio z mieszkańcami czy z władzami danych gmin?
        Przejedź się nawet niedaleko. Różyny, Pszczółki, Cieplewo - wszystkie te przeprawy przez tory zostały zbudowane przy okazji modernizacji jaka robiłą PKP. Tylko że w Gdańsku władze miasta nie podjeły tematu. jak nie wierzysz to popytaj ludzi z Oruni. Adamowicz odpowiadał za zaniedbania w tej sprawie bo tak jak piszę PKP miała na to środki i była przygotowana do realizacji wiaduktów lub tuneli. W Gdańsku skończyło sie na przejściach podziemnych dla pieszych.

        • 35 4

        • Kłamiesz. (1)

          • 1 20

          • Tadeusz?

            Tadeusz M, były pracownik BRG? Mialeś w tym swój haniebny udział i jeszcze śmiesz się odzywać?!!!

            • 5 0

        • niestety jakość i estetyka tuneli dla pieszych w Gdańsku to często porażka (1)

          • 10 0

          • jakich tuneli dla pieszych? to pociagi powinny jezdzic w tunelach albo na wiaduktach!

            • 5 3

        • Od dawna sie zastanawialem jakim cudem wiochy za pruszczem mają tunele albo wiadukty a na oruni jak byly szlabany tak są nadal. Teraz wszystko jasne.

          • 12 1

    • widać u ciebie wszelkie znamiona totalnego zidiocenia (15)

      jeszcze dodaj że Adamowicz odpowiada za przekop Mierzei durniu...

      • 14 23

      • Odpowiada ale za jej brak (2)

        • 14 3

        • i za brak bursztynu o wartości miljarda zeta też odpowiada

          wykopał go razem z Tuskiem o zachodzie słońca...

          • 3 6

        • pisowskim imbecylem śmierdzi z daleka

          Zjeżdżaj trollu

          • 2 0

      • Nie zidiocenie u mnie tylko prawda o tym jak wyglądało zainteresowanie miasta (10)

        Powtarzam, że nie miasto i nie Adamowicz osobiście mieli budować przejazdy przez tory ale jako władze samorządowe mieli doskonałą okazję by wymusić to na PKP (które zresztą było skłonne do tego i miało na to środki) Tu jest tylko i wyłącznie zaniedbanie ze strony włądz miasta że nie zainteresowały sie tematem.

        • 21 4

        • Jak wymusić? (7)

          • 2 9

          • Normalnie

            • 8 1

          • Do bagażnika, (5)

            do lasu, i do wyboru: podpis pod porozumieniem albo łopata do ręki. I sprawa załatwiona, przecież to nie takie trudne.

            • 2 6

            • możne wydawać się to dziwne (3)

              ale z władzami wielu wiosek na kilkusetkilometrowj długości linii kolejowej udało sie dogadać i te wioskowe włądze wymusiły (dogadały się) na PKP budowę przepraw

              • 16 2

              • przepraw przez rzekę?

                na ponotonie czy na tratwie?
                a linja kolejowa ma tysiące kilometrów i do Radomia sięga
                a te włądze i tak nic nie robiły

                • 0 8

              • gdzie to było? że PKP wybudowało tunel pod torami, że teraz żaden autobus ani tir nie przejedzie !!!! (1)

                teraz całe to miasto Tiry po bocznych uliczkach rozjeżdżają do przejazdu ze szlabanami

                • 1 3

              • to już kwestia lokalnnych władz i projektów

                może gdzies tam nie życzyli sobie ruchu cieżarówek i celowo zaprojketowano tunel dla osobówek? Wykonawca PKP zrobił to co było w projekcie.

                • 0 0

            • Tak to PIS załatwia, a Adamowicz był gansterem w białym kołnierzyku, nie dostał doli na mieszkanie, to nic nie załatwił

              • 3 5

        • kołku zbożowy - z Dyrekcyjnej 2/4 nadajesz?

          • 4 3

        • czemu jesteś totalnym kretynem?

          • 3 1

      • A niby kto ma odpowiadać? Czyż nie po to się wybiera władze miasta, aby zabiegali o korzystne dla mieszkańców decyzje? Nawet jeżeli to nie oni decydują, pozostawienie tych przejazdów 5km od centrum Gdańska to wstyd.
        Zresztą podobna sprawa z tym mostem nad kanałem Raduni którego nie można było naprawić po uszkodzeniach po ulewie z 2001r.

        • 0 0

    • PKP nie miała kasy. Jak nie znasz (5)

      faktów na ten temat to milcz.
      Raczej jest niemożliwe, aby Prezydent Miasta decydował i rozporządzał infrastrukturą, kasą i terenami PKP.

      • 5 18

      • nie miała kasy (1)

        dlatego pobudowano przeprawy w wioskach przez które przebiegała linia kolejowa a w Gdańsku nie starczyło na chociażby jedną przeprawę w dzielnicy miasta Orunia?

        • 20 4

        • jakby mieli kasę to przynajmniej od Gdańska do Wawy ... nie byłoby ani jednego przejazdu

          przypomnę że PKP zawaliło tak sprawę z dotacją UE że pieniądze musiały iść przez województwa ... i dlatego teraz pendolino MUSI się zatrzymywać co chwilę

          • 3 3

      • Modernizacja trasy kosztowała tyle (2)

        Ile kosztowały leksusy ustawione zderzak w zderzak z gdanską do Warszawy więc ciężka kasa była.

        • 1 2

        • (1)

          PKP budowała przejazdy w gminach, ale w mieście na prawach powiatu pieniądze musiałoby dać Miasto, a nie PKP. Miasto nie miało i zresztą nadal nie ma. PKP nie dałoby kasy i nie było zainteresowane dodatkową robotą. Pretensje do płacących podatki poza Gdańskiem.

          • 1 3

          • bardzo ciekawa wersja wydarzeń ale nieprawdziwa

            Jak popytasz ludzi i poszperasz to dowiesz sie, że brak pieniędzy miasta nie grał tu roli. Powodem był brak zainteresowania przez miasto, które było pochłonięte stadionem, euro 2012, ecs i teatrem szekspirowskim. To były sztandarowe "inwestycje" Adamowicza w tamtym czasie

            • 2 0

    • PA zrobił z Gdańska Sycylię więc nie marudź... (4)

      tak piszą ludzie.

      • 8 7

      • jacy ludzie? takie kołki jak ty!

        • 0 5

      • Sycylia jest piękna malownicza i z milonami turystów ... więc sam nie marudź (1)

        • 1 1

        • i mafia rządzi, więc musi być dobrze

          • 0 1

      • ale to trza być ograniczonym umysłowo

        powiedz Kacprowi żeby kupił ci coś na przeczyszczenie...

        • 4 4

    • Co ty chciałeś od mafiozy?

      • 2 3

    • twoje skretynienie przekracza normy przyjęte nawet na Sreberku

      masz problemy z wypróżnianiem się czy wróciłeś z mszy majowej?

      • 3 1

  • To nie jest redaktorku linia e 65 (5)

    tylko linia nr 9 i zawsze była ! Gdynia W-wa.

    • 19 8

    • po pierwsze primo to skund redaktór ma wiedzieć? (1)

      a po drugie primo linia nr 9 to Warszawa Wschodnia - Gdańsk Główny

      • 8 2

      • Po drugie primo?

        • 0 0

    • w oznaczeniu europejskim, e-65 panie kierowniku

      • 14 0

    • techniczne rzeczy kolejarzy, nie ważne tutaj. Linia to linia opisowo a nie D29 ktorego nie ma.

      • 1 1

    • Jest to linia nr 09 ale też Międzynarodowa linia E-65

      • 0 0

  • Jak najszybciej zlikwidowac i przejazdy bezkolozyjne wtedy bedzie i 200 km

    • 19 3

  • Przejazd będzie tylko jeden na Orunii, albo koło marszałkowskiego przez Gdańsk. (2)

    Nie za dobrze będzie, a jeżdżę tam codziennie :/ Dlaczego nie można jakiegoś tunelu, estakady zrobić tam? Przecież tam tysiące samochodów dziennie przejeżdża.

    • 42 5

    • (1)

      Daj kasę, są plany, ale kosztują ciężkie miliony

      • 0 0

      • Od tego są setki jak nie tysiące ludzi, urzędników,mądrych głów, żeby wygospodarować kasę.Ustalić priorytety co najpilniejsze.

        Ludzie podpowiadają co najpilniejsze, zwracają uwagę na problemy.Ja płacę podatki, jak setki tysięcy innych Gdańszczan, żeby takie projekty realizować. Nie bądź bezczelny/a

        • 0 0

  • (5)

    Okopowa zamknięta, Toruńska nie drożna, a teraz przejazdy zamykają.
    Tam chyba są same de...le, co nie myślą.
    A
    i do tego brudne plaże od czerwca

    Pani Prezydent , czy takiego prezydenta nam trzeba??

    • 53 21

    • Brawo Pani Prezydent.

      Niech dalej zajmuje się polityką partii a nie miastem i sprawami z nim związanych.

      • 14 5

    • Zamknięcie przejazdów to decyzja PKP (2)

      a nie miasta.
      Jak jedziesz z przedmieścia GD to masz obwodnicę południową.

      • 7 6

      • (1)

        Prezydent ma być moim przedstawicielem i zareagować, gdy trzeba. A skoro nic nie może, to niech idzie do domu. A z Orunii Dolnej do Wrzeszcza południową sam możesz jeździć, o ile wiesz gdzie to jest

        • 6 4

        • Idź się doucz dzbanie.

          • 2 4

    • zara zara ZARA!

      nie wszystko na raz

      • 6 1

  • Pociągiem przez miasto ponad 160km/h (5)

    To nieźle wszystkie kamienice się poprzewalają.
    Współczucie dla okolicznych mieszkańców.

    • 43 13

    • podziękuj baranom z PLK przy Dyrekcyjnej 2/4...

      przez Berlin ICE jadą 60 km/h a przejazdów ni ma

      • 2 6

    • w japoni jadą i 400km/h ... i jakoś dają sobie radę (2)

      a pendolino ledwie czasem 200km/h ... i to też tylko na niektórych odcinkach
      o braku wifi w kolejach dużych prędkości polskich pitolino XXIw to już nawet nie wspomnę

      • 6 3

      • w radomiu jadą 666 km/h (1)

        przez stocznię i kurnik pOsła Caryca...

        • 2 5

        • fakt: Włoszczowa popadła w ruinę ... a i Brzeszcze pewnie spadną z rozkładu

          • 3 0

    • Człowieku myśl. Nikt tam nie będzie jeździł 160. Chodzi o modernizację trakcji jako takiej

      Ręce opadają na takich matołów

      • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.