2020-09-08 10:56
W ogóle nie rozumiem jak można oddać dziecko do żłobka. To jest przecież takie małe dziecko... nie dałabym rady. Żłobek nigdy nie będzie tak dobrze zajmował się dzieckiem jak mama.
2020-09-08 11:01
Niektórzy muszą chodzić do pracy.
2020-09-08 11:20
Jeśli ktoś nie może zostać z dzieckiem w domu przynajmniej do 3 r.ż - niech nie robi dzieci!
2020-09-08 11:47
moje dziecko poszo jak miało 1,5r. Panie super, koledzy, nowe zabawki zajęcia. W wieku 2 lat śpiewał piosenki, mówił wierszyki, sam poprosił o nocnik bo widział jak inne dzieci korzystają. Teraz ma prawie 3 poszedł do
moje dziecko poszo jak miało 1,5r. Panie super, koledzy, nowe zabawki zajęcia. W wieku 2 lat śpiewał piosenki, mówił wierszyki, sam poprosił o nocnik bo widział jak inne dzieci korzystają. Teraz ma prawie 3 poszedł do grupy przedszkolnej. Zero traumy z rozstaniem, chętnie chodził od początku. Jeśli dziecko jest gotowe na nowe wyzwania to nie wiem czemu miałabym mu ograniczać kontakt z innymi dziećmi i możliwości rozwoju socjalnego. Dziecko nie żyje dla Ciebie mamo tylko dla siebie...
2020-09-08 13:23
przedszkole mamuśka .
2020-09-08 13:30
Zapomniałaś dodać, że dziecko ma związek emocjonalny większy z nianią/panią niż z matką. Taka prawda.
2020-09-08 13:36
2020-09-08 20:12
2020-09-10 09:16
to dziecko nie może się rozwijać..
2020-09-08 13:11
No pewnie lepiej co rok to prorok, dzięki czemu walnąć emeryturę i w wieku 30 lat z bani, pracować nie trzeba, tylko siedzieć w domu z dziecmi. Jeszcze 500+ wpadnie. Haj lajf
2020-09-08 13:17
W domu trzeba zrobić obiad, pranie, posprzątać trochę, poprasować itp. A Panie w żłobku nie mają nic więcej do roboty tylko opiekę nad dziećmi. W 100% się skupiają na tym. Wymyślają dużo ciekawych zabaw, które rodzicom
W domu trzeba zrobić obiad, pranie, posprzątać trochę, poprasować itp. A Panie w żłobku nie mają nic więcej do roboty tylko opiekę nad dziećmi. W 100% się skupiają na tym. Wymyślają dużo ciekawych zabaw, które rodzicom nawet do głowy by nie przyszły. Jeżeli są dobre Panie w żłobku to dzieci się super bawią i ładnie się rozwijają. Dziecko ma duży kontakt z rówieśnikami i potem nie ma problemu, aby poszło dziecko do przedszkola.
2020-09-08 13:35
2020-09-08 12:37
Współczuję teraz wszystkim rodzicom, którzy muszą oddać swoje dzieci w tym roku pod opiekę żłobka czy przedszkla
2020-09-08 14:02
2020-09-08 13:07
Ja za to kompletnie nie rozumiem jak troskliwa mama może pisać taki komentarz. Dziecko do żłobka oddają rodzice, którzy muszą wrócić do pracy lub ich sytuacja nie pozwala na inne rozwiązanie. Nie jest to wybór z
Ja za to kompletnie nie rozumiem jak troskliwa mama może pisać taki komentarz. Dziecko do żłobka oddają rodzice, którzy muszą wrócić do pracy lub ich sytuacja nie pozwala na inne rozwiązanie. Nie jest to wybór z kategorii kino czy spacer. Moje dziecko poszło do żłobka, ponieważ dziadkowie pracują i nie mieszkają w okolicy. Uważam, że dla dobra rodziny i dziecka, lepiej jest wrócić do pracy i zarabiać na życie a nie wekować biedronki w słoiki na zimę.
2020-09-08 13:24
2020-09-08 13:16
nie wszyscy mają dotacje z MOPS, bądź innego sponsora i niestety jest taka (coraz mniejsza) grupa ludzi która w przestarzały sposób po prostu pracuje
2020-09-08 13:21
słaba wróżba dla przyszłości dziecka..
2020-09-08 16:21
Poza tym mnie nigdy nie mieściło się w głowie jak można siedzieć tak długo z dzieckiem w domu. Takie kobiety to zwykłe lenie, którym nie chce się pracować.
2020-09-08 17:19
i potem takie mamusie wychowują wieczne niedojdy...
2020-09-09 10:40
Wg mnie żłobek to bardzo dobre rozwiązanie. Dziecko przebywa z innymi dziećmi, zajmują się nim osoby kompetentne, zwykle po odpowiednich kursach czy studiach. W żłobku dzieciom organizowane są różne ciekawe zajęcia,
Wg mnie żłobek to bardzo dobre rozwiązanie. Dziecko przebywa z innymi dziećmi, zajmują się nim osoby kompetentne, zwykle po odpowiednich kursach czy studiach. W żłobku dzieciom organizowane są różne ciekawe zajęcia, wielu nowych rzeczy dziecko się tam uczy.
Po urlopie rodzicielskim większość kobiet musi wracać do pracy. I bardzo dobrze, bo wypadnięcie z rynku pracy na dłuższy czas może powodować problemy z powrotem do pracy lub ze znalezieniem nowej.
Co więcej, siedzenie przez 3 lata z dzieckiem w domu (aż pójdzie do przedszkola) to raczej nic dobrego dla matki. Mozna popaść w marazm, każdy dzień taki jak poprzedni, jedyne towarzystwo to dziecko i mąż gdy wróci z pracy.
2020-09-09 21:44
Serio? A jak będzie szło do przedszkola, szkoły, na studia czy do pracy? To jak sobie wtedy poradzi? Mama przez całe życie ma prowadzić za rączkę i wszystko za dziecko robić? A czy mama zapewni dziecku te wszystkie kontakty z rówieśnikami, zabawy, naukę jak w żłobku czy przedszkolu? Wątpię... a później rośnie pokolenie bezstresowego wychowania
2020-09-10 08:59
Żłobek to zupełnie inna sprawa niż szkoła. Nie ma ci porównywać. Takie małe dzieci jeszcze nie potrzebują takiego kontaktu z rówieśnikami.
2020-09-08 11:08
Chyba po to ba zaraz stworzyć program "gdańskie dzieci ćwiczą" tyle, że za grubą kasę z samorządowych pieniędzy
2020-09-08 13:39
nie polecą na boisko , .
2020-09-08 16:06
Te same dzieci i tak się razem spotykają (i muszą się spotykać dla ich zdrowia psychicznego) w szkole, na podwórku itd. Tak samo jak dorośli się spotykają, chodzą do sklepów, na plaże itd.
2020-09-08 11:10
Zalecałbym wzmożone kontrole placówek, aby sprawdzić, kto potrafi się stosować do wytycznych, a kto nie. Za uchybienia karać, a recydywistów zamknąć. To przecież chodzi o małe dzieci, nie można pobłażać.
2020-09-08 14:33
ahaa czyli ty z tych co to wierzą że koronawirus jest groźniejszy od grypy... spadaj stąd!
2020-09-08 13:15
Dzieci w żłobku w maseczkach i zachowywać 2m soszialdistansingu.
W razie niepodporządkowania się 12tys kary administracyjnej nakładanej na rodzica.
2020-09-08 13:17
Myślę że jeżeli pojawiłby się ktoś chory to żadna dezynfekcja i maseczki nie pomogą. Co z tego że opiekunow nie wpuszcza się bez maseczki jak ich maluszki są bez.Paranoja
2020-09-08 16:58
2020-09-08 13:18
oddać swoje dziecko pod opiekę obcym , wcale nie uważam ,że mogą być to złe osoby ale gdy dziecko spadnie czy coś innego się wydarzy , pani w żłobku o tym rodzicom nie powie ,bo będzie się bała utraty pracy.,a rodzice
oddać swoje dziecko pod opiekę obcym , wcale nie uważam ,że mogą być to złe osoby ale gdy dziecko spadnie czy coś innego się wydarzy , pani w żłobku o tym rodzicom nie powie ,bo będzie się bała utraty pracy.,a rodzice widząc to w domu sprawdzą u lekarza czy coś się stało maluchowi. Uważam natomiast ,ze dla rozwoju dziecka bardzo ważne jest przedszkole .
2020-09-08 13:30
dowiedzieć ,ze przeszło się zawał , a KORO zostawi dziurki na płuckach i też czasem się o tym dowiemy , pamiętajcie wygodne mamusie . Maski noście w zbiorowisku ludzi i chrońcie swoje dzieci w domach ,chociaż w tym czasie . Dojrzała mama nigdy nie wrzuci dziecka do żłobka tylko się nim zajmuje
2020-09-08 14:02
czerpie energię ze słońca ?? żyje miłością ?? a żeby wykształcić pociechę korzysta z 500+, innych +, mopsu i całej reszty świadczeń dla nieudolnych !!!
chyba po tylu latach wiadomo skąd kasa się pojawia to pis nie daje tylko to jest zawarte w podatkach, które osoby pracujące oprowadzają (kupują towary, itd) .
halo halo ziemia
2020-09-08 13:33
2020-09-08 13:54
Nie karmić trolla! Głupotą jest pisanie takich komentarzy (publicznie) i jeszcze ślepa wiara w własną rację!
2020-09-08 13:59
2020-09-08 14:04
To na ulicy dają ??
2020-09-08 14:50
2020-09-08 21:23
nie zgadzam się z taką opinią. Pracuję w żłobku jako opiekunka i rzeczywistość wygląda inaczej. Rodzice często i gęsto za dużo pracują i nie mają tyle czasu do zabawy z dzieckiem. My jesteśmy z maluszkami od rana do
nie zgadzam się z taką opinią. Pracuję w żłobku jako opiekunka i rzeczywistość wygląda inaczej. Rodzice często i gęsto za dużo pracują i nie mają tyle czasu do zabawy z dzieckiem. My jesteśmy z maluszkami od rana do późnego popołudnia. Rodzic widzi się z dzieckiem raptem 2 godziny i maluch idzie spać... i tak wygląda kolejny dzień. Nie ukrywam początki dla dziecka są cieżkie ale po miesiącu wchodzą do nas z uśmiechem a zdarza się i tak że jak widzi rodzica to płacze i się cofa... taka prawda starszaki dużo mówią... chłopiec ostatnio 3 latek skarżył się na tatę... nie lubię taty bo on w domu siedzi przed telefonem i nie chce się ze mną bawić. pozdrawiam
2020-09-08 13:27
Co się zmieniło ceny poszły do góry i nowe umowy ze w czasie zamkniętego żłobka i tak trzeba płacić....
2020-09-08 13:33
Głupie komentarze. Moje dziecko chodzi do żłobka od 10mż i nie uważam że to błąd. Dziecko lubi żłobek, ja pracuję ale też mam czas na to by być po prostu kobietą dla swojego męża, a nie wiecznie matką z dzieckiem na
Głupie komentarze. Moje dziecko chodzi do żłobka od 10mż i nie uważam że to błąd. Dziecko lubi żłobek, ja pracuję ale też mam czas na to by być po prostu kobietą dla swojego męża, a nie wiecznie matką z dzieckiem na ręku. Dzięki żłobkowi nie wariuję, żyję normalnie, nie jestem zestresowana, mam czas dla siebie i tak mi odpowiada ta sytuacja. Obecie cała trójka chodzi od żłobka poprzez przedszkole aż po szkołę. Matka z jednym dzieckiem nie zrozumie matki z dwójką i więcej pociech. Nazywajcie mnie wyrodną matką, mogę taka być, ale to nie zmieni faktu że jestem wdzięczna paniom opiekującymi się moimi dziećmi bo dzięki nim jeszcze nie oszalałam i mam czas by być przede wszystkim człowiekiem a nie stricte matką. Szanuję Panie opiekunki, podziwiam i naprawdę jestem wdzięczna za ich pracę
2020-09-08 13:48
to i tak gdy spotka młodszą , szczuplejszą to zwieje ,choćbyś nie wiem co robiła , panowie to mają po 4O lub po 5O tece. , nic wtedy nie pomoże . Mój syn ma 2 Fakultety Politechniki Gdańskiej bo od małego z nim
to i tak gdy spotka młodszą , szczuplejszą to zwieje ,choćbyś nie wiem co robiła , panowie to mają po 4O lub po 5O tece. , nic wtedy nie pomoże . Mój syn ma 2 Fakultety Politechniki Gdańskiej bo od małego z nim pracowałam nad logicznym myśleniem prymitywnymi sposobami , uczyłam go poznawania świata i dzisiaj sobie super radzi w życiu . Skromnie wtedy żyłam ale moje moje dziecko nie było w żłobku tylko w przedszkolu by uczyło żyć się w zbiorowości . Poszłam na jakość ,a nie ilośc
2020-09-08 13:54
No i co w związku z tym? Chcesz się dowartościować? Kogo to obchodzi? Nie mierz wszystkich mężczyzn miarą swojego barana. Nie każdy to i**ota
2020-09-08 14:01
2020-09-08 13:57
Wyrazy współczucia dla dziecka.
2020-09-08 14:22
2020-09-08 14:52
2020-09-08 14:19
Zgadzam się z Panią.
2020-09-08 13:51
Jak można pisać że głupie komentarze ? Każdy może wypowiadać się bez narzucania swojego zdania. To jest właśnie to o co walczyliśmy dlugie lata
2020-09-08 13:54
Otwórzcie boiska i place zabaw - kartka wisi, że Covid a gdzie dziecko ma się bawić? Urzędnicy do roboty!
2020-09-08 14:00
2020-09-08 16:09
2020-09-08 18:22
2020-09-08 19:51
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.