Opinie (200) 2 zablokowane

  • (6)

    W końcu.Bardzo dobra decyzja.Brawo Panie Prezydencie,oczywiście zaraz same minusy bo większość nie wiem czemu lubi płacić więcej i więcej jak w Warszawie.A tu coś dla ludzi.

    • 11 43

    • (4)

      jaka decyzja prezydenta on przez szesc lat nie podjał zadnej sammpodzielnej decyzji

      • 13 4

      • (3)

        A POprzednik żyrandol i sztućce już oddał?)

        • 8 10

        • Raz podPiSał coś samodzielnie - akt ślubu :)

          No chyba że go żona zmusiła :)

          • 6 6

        • poprzednik dalej (1)

          łączy się w bulu

          • 9 2

          • tymczasem kaczor pomyka na obiat

            z agentem Maciarenką

            • 1 0

    • Dla ciebie to bez znaczenia jak ty nawet na bilet tramwajowy nie masz

      • 2 0

  • Kto to słyszał żeby płacić za podróż? (1)

    Jak wyżej

    • 15 16

    • Poprawcie

      Lepiej oznaczenia do AmberGO... powinny być wyznaczone do tego dwie skrajne bramki a pasy do nich powinny być czerwone!!!! Aby odznaczał się mocno od pozostałych ścieżek do bramek. A druga sprawa kamerą powinna rozpoznawać szybciej auto gdyż trzeba zwolnić do 0 aby bramka się otworzyła ...

      • 4 0

  • podwyżki wyczuwam (1)

    • 37 4

    • oczywiscie niz za darmo rząd musi zarobic

      • 3 0

  • Po co w Gdańsku na początku A1 sa pobierane bilety ? (39)

    Nie prościej założyć przy wyjeździe, że osoba bez bilety jedzie od początku autostrady ?

    • 86 56

    • (9)

      Potem będzie się kłócił, że przecież tylko 1 zjazd jechał i mu nie wydało biletu

      • 30 13

      • nie będzie się kłócił bo jak zgubisz bilet to bulisz tak jakbyś jechał od początku (7)

        • 43 1

        • ale wiadomo jaki naród, zawsze znajdzie się jakiś the bill i tego nie przeskoczysz

          • 9 8

        • Poldek (5)

          Czyli w Tczewie zapłacisz tak jakbyś jechał z Torunia, a nie z Gdańska? Nieprzemyślany pomysł.

          • 10 4

          • Niee (4)

            W Tczewie bramki będą stać jak stały. Czytelnikowi chodziło o bramki wjazdowe w Gdańsku :)

            • 4 0

            • (3)

              Ale bez biletu nie ma możliwości dowiedzenia się skąd przyjechał kierowca: z Gdańska czy z Torunia.

              • 1 0

              • Oczywiście że jest (2)

                Wystarczy czytnik rejestracji, skoro w ambergo działa to w czym problem?

                • 1 0

              • W tym problem (1)

                Że nikt nie będzie co chwilę sprawdzał skąd dany pojazd jedzie . Wiesz ile czasu by to zajęło ? Zresztą czasem ktoś wjeżdza bez tablic i jak to sprawdzisz?

                • 2 1

              • bez tablic płaci full

                może ominąć A1 lub załatwić tablice

                • 1 0

      • jakby mu nie wydało biletu to by mu się szlaban nie otworzył

        A zresztą jak chce się kłócić to niech stoi przed wyjazdem do sądnego dnia.

        • 9 7

    • Początek to wjazd w Tczewie czy Gdańsku? (20)

      • 4 22

      • W Rusocinie. Bezpośrednio z obwodnicy. (7)

        Chyba logiczne, przecież tam się zaczyna autostrada.

        • 32 3

        • Niekoniecznie (6)

          Jak z kijem. Końce ma dwa. Który jest początkiem, a który końcem to kwestia umowna.

          • 9 13

          • Tczew nie jest ani końcem ani początkiem. (1)

            • 20 2

            • Tczew to prawie taki koniec Świata.

              • 5 1

          • Nie do końca umowna. Kilometry autostrady A1 rosną wraz z oddalaniem się od Gdańska.

            • 10 1

          • Moze byc na obu koncach. (1)

            Rusocin i Nowa wieś. Działać będzie tak samo, Bez bramek, bez szlabanow na wjezdzie. Przy zjezdzie za przejazd bez biletu placisz za caly odcinek.

            • 6 3

            • Bo bramki wyjazdowe są dla obu kierunków jazdy. Jeśli nie masz biletu(da się wjechać bez niego) to płacisz za dłuższy odcinek

              • 1 1

          • A proca to ma nawet 3 (trzy) końce .

            • 6 1

      • *Toruniu (10)

        • 2 4

        • W obie strony początkowe bramki powinny być zlikwidowane. (9)

          I pod Toruniem i w Rusocinie.

          • 12 6

          • A jak kończysz jazdę np w Swarożynie (8)

            Skąd wiadomo będzie czy jedziesz z Gdańska czy Torunia?

            • 7 7

            • No tak, zjazd tam jest uwspólniony. (1)

              Postawić tam bariery między pasami - taką mam koncepcję.

              • 3 3

              • I dwie budki musiałyby być otwarte

                • 1 1

            • W zależności z której strony do budki podjeżdżasz, proste. (5)

              • 2 3

              • Tam oba kierunki się najpierw łączą i do budki jest wspólna (4)

                droga. Nie jest to zatem takie proste.

                • 1 1

              • no niestety, nie pomyślałem o tym , bo zazwyczaj dymam autostrada do końca (3)

                • 4 2

              • ja zazwyczaj dymam (2)

                w domu

                • 3 2

              • Ale zapewne tez do końca? (1)

                • 1 1

              • no niestety

                • 1 0

      • Tam gdzie czuc

        Szadolki

        • 5 2

    • Widzę że mniej więcej połowa uważa że powinny być bramki na wjeździe z obwodnicy na autostradę. (3)

      Bardzo to dziwne, ktoś wyjaśni dlaczego tak uważa? Jest szczęśliwszy mając bilecik i podając go w kasie na zjeździe wraz z kartą płatniczą, zamiast tylko kartę?

      • 6 6

      • Rzeczywiście słuszne przeciw to to, że niektóre zjazdy z autostrady są wspólne dla różnych kierunków ruchu.

        • 10 1

      • Zamiast być zgryźliwym, popatrz na np. Swarożyn (1)

        • 5 1

        • tak trudno przebudować?

          słynne gdańskie "nie da się"?

          • 2 0

    • tu moze chodzi o jakąś samą statystykę diabli wiedzą jaką funkcję spełnia jeszcze sama karteczka

      ...........................................

      • 3 1

    • Brak biletów przy wjeździe

      Przy wjeździe (Rusocin) na bramkach nie są już wydawane bilety. Kamera czyta rejestracje i na tej podstawie przy wyjeździe pobierana jest opłata :)

      • 3 4

    • Nie (1)

      No niestety nie prościej. Po to są te bilety, żebyś zjeżdżając np. W Swarożynie, nie płacił prawie 30zł, bo przypominam, że za brak biletu jest stawka liczona od najdłuższego odcinka.

      • 1 1

      • nie da się nic zmienić w Swarozynie?

        do końca swiata?

        • 2 0

  • (3)

    Polskie autostrady - czyli luksus. Ceny z kosmosu za przejazd. Ale to zasluga wszystkich poprzednich rzadow, ze mamy bramki zamiast zwyklych winiet za przejazd.

    • 41 4

    • (2)

      Jak miały być winiety, to rwetes był jakby wolność zabierali. Przecież nawet ministra okrzyknięto "Winnietou".

      • 4 3

      • (1)

        Praktyka pokazuje i pokazala, ze winiety sa tanszym rozwiazaniem. Zarowno od strony infrastruktury jak i ceny koncowej dla uzytkownika. Ale wtedy swojaki nie zarobilyby na drogach, przetargach, obsludze skomplikowanego

        Praktyka pokazuje i pokazala, ze winiety sa tanszym rozwiazaniem. Zarowno od strony infrastruktury jak i ceny koncowej dla uzytkownika. Ale wtedy swojaki nie zarobilyby na drogach, przetargach, obsludze skomplikowanego systemu rozliczen za przejazdy itd itd. Dlatego u nas przejazd mikro odcineczkiem miedzy Gdanskiem, a Toruniem kosztuje w jedna strone prawie 7 EUR. Za 9 EUR ma sie tygodniowa winiete w Austrii, o miesiecznych czy rocznych nie ma sensu wspominac z litosci.

        • 15 0

        • Trzeba do wadzy Austrii jude zainstalować i wszystko sie zmieni .

          • 2 0

  • Teraz z Gdańska na południe 30 zł (1)

    A po nowoczesnych zmianach 100?

    • 32 1

    • Na południe Torunia chyba...

      Inflacja pożera wartość pieniędzy, więc niedługo na pewno podwyżki za przejazd będą. Ale za to możecie podziękować rządowi. Te wspaniałe programy socjalne...

      • 11 1

  • Przecież bramki na początku nie mają żadnego sensu. (7)

    Nie masz biletu to znaczy, że jedziesz od samego początku, przecież to logiczne, po co blokować całą obwodnicę tymi bramkami na wjeździe. Latem bywa ogon sięga Świętokrzyskiej.
    Tak ciężko pomyśleć???

    • 25 8

    • Ogon sięga Świętokrzystkiej bo cebulaki blokują prawy pas przed ostatnim zjazdem przed bramkami

      • 3 1

    • (3)

      Już szykowałem ciętą ripostę ale... masz rację. Jeśli wjedziesz w innym miejscu to masz bilet świadczący o przejechaniu niepełnej trasy i gdzie być nie zjechał bez bilety płacisz max... No w sumie po co brami na początku?

      • 9 0

      • no ja od wielu lat się zastanawiam po co one są (1)

        bo co roku donoszą o strasznych korkach na obwodnicy przez nie, a doskonale proste i generujące oszczędności (bo ktoś tam musi być na tych bramkach, nawet jak są automatyczne) rozwiązanie nie jest wdrażane

        • 2 1

        • wspólne zjazdy z autostrady dla różnych kierunków są barierą niestety :-(

          • 4 0

      • Musza być

        A jak jedziesz z Gdańska i zjeżdzasz na pierwszym zjeździe od Gdańska to skąd system ma wiedzieć , że nie jedziesz z Torunia. A jak jedziesz z Torunia i zjezżzasz na pierwszym zjeździe za Toruniem to skąd system ma wiedzieć, że jedziesz z Torunia a nie Gdańska ?

        • 2 0

    • Wyjeżdżam w Tczewie, system policzy jazdę z Gdańska czy Torunia?

      Dziękuje, można się rozejsc, tyle w temacie twoich genialnych przemyslen

      • 3 0

    • "Wszystkie problemy mają rozwiązania które są proste, łatwe do wytłumaczenia i realizacji jednak zupełnie błędne"

      • 1 0

  • Kierowca

    A może od razu się dogadać i winiety wprowadzić jak w normalnych krajach.

    • 40 1

  • (1)

    No i super, jeszcze więcej korka na obwodnicy.

    Jak bramki nie będą ograniczać wjazdu z A1 to wszyscy staną najdalej na końcu obwodnicy. Najbliżęj na skrzyżowaniu z południówką.

    • 102 15

    • ciekawe czy gdzieś jeszcze taki cyrk, żeby płacić jedną z większy cen za przejazd w EU i stać przy tym do 1h

      • 5 0

  • (31)

    Pomysł dla nas mieszkańców Trójmiasta słaby. Dzięki bramkom, mieliśmy dozowanie liczby pojazdów które wjeżdżają na Obwodnicę. Jak tych bramek nie będzie, to efekt będzie taki że samochody przyjednych dopchają ją. Wynikiem tego będzie że zamiast turystów stojących przed bramkami, wszyscy będziemy stać na całej długość Obwodnicy.

    • 300 39

    • (19)

      Kolejny powód do budowy trzeciego pasa na obwodnicy.

      • 33 17

      • (6)

        OT nie jest planowana do poszerzenia - po powstaniu OMT obecna OT zostanie dostosowana do standartu drogi gminnej tzn zwężona

        • 15 16

        • powstaną przejścia dla pieszych i skrzyżowania ze światłami (4)

          plus oczywiście śpiący pollicjanci i strefa 30

          • 33 0

          • jestem za!!!

            • 4 9

          • i kontrapasy

            rowerowe

            • 14 0

          • i zasmażka

            • 3 2

          • już czas

            • 0 0

        • powinna być jaka na Karczemkach przy Leroyu

          aby przeskoczyć jeden zjazd nie trzeba wjeżdżać na obwodnice, a i objazdy w razie wypadku łatwo wykonać

          • 3 0

      • (1)

        Tak, ten dodatkowy pas rozwiąże wszystkie problemy.

        • 9 3

        • Trzeci pas nie, ale pas awaryjny TAK.

          • 20 5

      • kolejny powód do zakwestionowania sensu korzystania z samochodu w wielu relacjach (9)

        na odległości do 7 km jest wiele mniej tereno- i energochłonnych substytutów przejazdu samochodem, na większe odległości dobrze funkcjonująca kolej daje lepsze możliwości dotarcia w przewidywanym czasie.

        • 4 10

        • Pogódź się z tym: (6)

          w Trojmiescie (i całej Polsce zresztą) NIE MA dobrze funkcjonującej komunikacji miejskiej, dla której wątroby porzucić samochód. Warszawska jest temu najbliższa, ale to i tak ledwie cień tego, jak komunikacja powinna wyglądać.
          Bez wielu linii metra odjeżdżającego częściej niż co 5 min nie ma mowy o sprawnej komunikacji

          • 10 2

          • Jest, tylko nie wszędzie. (5)

            Do pracy jadę autobusem 2 min dłużej niż samochodem, a autobus odjeżdża co 20 min.
            I żeby nie było, mieszkam na Południu :)

            • 1 3

            • Ja też mieszkam na południu (4)

              Samochodem jadę 20min a autobusem godzinę.

              • 10 0

              • W środku nocy?

                Czy pracujesz gdzieś przy obwodnicy?

                A może nie sprawdzałeś, tego co deweloper napisał w folderze? :D
                20min to można na samej Łostowickiej spędzić...

                • 5 1

              • (2)

                dokładnie. próbowałem jeździć autobusem ale jak trzy razy nie przyjechał w tym samym tygodniu to zrezygnowałem. Samochodem wyjeżdżam 7:30 a autobusem musiałem 6:50 a i tak czasem się spóźniałem.

                • 5 0

              • A świstak siedzi... (1)

                Jeżdżę autobusami od paru lat i jakoś nigdy nie zdażyło mi się żeby nie przyjechał...

                • 0 5

              • to spróbuj dojechać gdzieś z przesiadką między 7 a 8 rano. Powodzenia.

                • 1 0

        • (1)

          "na odległości do 7 km jest wiele mniej tereno- i energochłonnych substytutów przejazdu samochodem"

          Dobrze, to jaką proponujesz alternatywę na odcinku np. Jasień - Osowa, to będzie niecałe 10 km.

          rozwiń...

          "na odległości do 7 km jest wiele mniej tereno- i energochłonnych substytutów przejazdu samochodem"

          Dobrze, to jaką proponujesz alternatywę na odcinku np. Jasień - Osowa, to będzie niecałe 10 km.

          "na większe odległości dobrze funkcjonująca kolej daje lepsze możliwości dotarcia w przewidywanym czasie."

          Tym razem jedziemy np. z Gdańska do Bytowa (żeby jakoś daleko nie szukać), ile zajmuje przejazd pociągiem?

          • 4 1

          • Przecież między Jasieniem i Osową jeździ PKM.

            Trasa z Gdańska do Bytowa samochodem o 15:00 - Google pokazuje ponad 3h. Tak, średnia 30km/h. Rowerem szybciej dojedziesz.

            • 1 4

    • (1)

      Proponuję zrobić światła na obwodnicy i więcej świateł na ulicach np Grunwaldzkiej, wiadomo, że to pomaga, bo po co komu płynny ruch

      • 40 3

      • zwłascza ta liczba swiateł na wysokosci Castoramy i Hali Olivii

        codziennie widzę, jak pomaga mi to utrzymac płynnosc jazdy przy okolo 25km/h

        • 15 0

    • Po pierwsze to ludzie w 60%placa gotowka (4)

      To gdzie będą chcieli mieć elektroniczna opłatę. Co myślicie że w autach za pół miliona nie umieją się posługiwać smatfonem? Nie od dziś wiadomo że ludzie płacą też gotówką bo nie chcą by wiedział ktoś że tam był, tak samo płatność kartą. Ludziki takich ludzi jest na pęczki

      • 30 2

      • Właśnie na takich te zmiany

        Właśnie na takich te zmiany są robione, aby sito miało coraz mniejsze oczka

        • 8 4

      • Czytanie ze zrozumieniem sprawia trudności? (1)

        Przeczytaj pierwszy podpunkt jeszcze raz. Powoli, Potem jeszcze raz. i jeszcze raz. Do skutku.

        • 0 9

        • Człowieku nikt nikogo nie zmusi do tego aby go sledzono

          Sam sobie przeczytaj od początku,spokojnie. Tak miało być Amber Go ,wszyscy mieli płacić a zobac ilu z tego korzysta.

          • 11 0

      • To niech ci paranoicy pozbędą się komórek, bo po stacjach logowania można sprawdzić gdzie byli

        • 1 1

    • (1)

      zjeżdżający z A1 nie zauważą różnicy pomiędzy A1 a OT i dalej będą gnać jak szaleni , zresztą na OT też wszyscy pędzą 140-160km/h , tylko jak ja wtedy będę przechodził po zakupy na drugą stronę OT np. do "oszona"

      • 6 4

      • Tam jest kładka górą więc o co kaman?

        A co to jest Oszon? Ja znam nazwę Oszołom.

        • 0 0

    • Oczywiście

      To klasyczne przesuwanie korka w inne miejsce. Mamy to już przećwiczone. Chociaż nadal nie dowierzamy

      • 19 4

    • Szukałem tego komentarza

      Miałem dokładnie to samo w głowie. Nie tu to na pierwszym kolejnym zwolnieniu. To pewne, że staną przed wjazdem sznura z 7-emki

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.