2018-11-01 07:10
Brawo dla pracowników duże wyzwanie
2018-11-01 08:33
Tu to dopiero dzieją się cyrki.
2018-11-01 08:38
Jakie cyrki? Co się dzieje?
2018-11-01 11:21
nawet nie trzeba komentowac.
2018-11-01 21:21
2018-11-01 07:13
Tylko się ciszyć.
2018-11-01 07:26
opałowego poszybuje w górę.
2018-11-01 11:01
czerwonego nie, ale czarny zniknie wreszcie z rynku i przerobią go na koks ponaftowy
2018-11-01 07:32
opoznienia wynikaja z bajzlu jaki tam jest i jakosci pracy wykonywanej przez pracownikow z Ukrainy.To jest czysta prawda a myslcie co chcecie.
2018-11-02 06:23
bajzel jest bo pissuary wsadzily tam do zarzadzania misiewiczow ktorzy nic nie umieja
2018-11-01 07:44
....a niedługo zamiast oleju napędowego będziecie tankować szlam....
2018-11-01 11:01
paliwo jest coraz lepsze, nie tankuj na kaszubskich stacjach ani u Zenka pod garażem
2018-11-04 02:24
Problemy sprawiają teraz głównie biokomponenty psujące paliwo z rafinerii.
2018-11-01 07:50
Szkoda że w artykule zabrakło informacji dlaczego jest opóźnienie ?
2018-11-01 11:20
1.inż z "d*py" -zadnego doswiadczenia
2.brak wykwalifikowanych pracownikow
3.brak ciaglosci i plynnosci finansowej : gen wykonawca-firmy-podwykonawcy
4.generalnie jeden wielki burdel
p.s
1.inż z "d*py" -zadnego doswiadczenia
2.brak wykwalifikowanych pracownikow
3.brak ciaglosci i plynnosci finansowej : gen wykonawca-firmy-podwykonawcy
4.generalnie jeden wielki burdel
p.s dziwi mnie ,ze wloskie firmy zostaja u nas generalnymi wykonawcami nie majac praktycznie zadnego zaplacza ani kadrowego jak i technicznego .przykladem Astaldi -praktycznie bankrut porzuca projekty w calek europie.
2018-11-01 14:58
Termin bym nierealny do wykonania
2018-11-02 15:57
Pracownicy są, tylko źle opłacani i zbieranina z łapanki - kto za najmniej przyjdzie pracować. Pracuję czasem na Lotos gdy wracam z kontraktu zza granicy. Jako monter nie jest źle, ok 30-32 zł netto / h ale mnóstwo osób
Pracownicy są, tylko źle opłacani i zbieranina z łapanki - kto za najmniej przyjdzie pracować. Pracuję czasem na Lotos gdy wracam z kontraktu zza granicy. Jako monter nie jest źle, ok 30-32 zł netto / h ale mnóstwo osób przyjezdnych z innych województw czy wsi robią za 17 zł. A godzina robocza podobno ok 105 zł pobierana od KT (główny wykonawca). Ukraina za jeszcze mniej. Gdzie ma być wydajność czy jakoś w takim razie?
2018-11-01 15:55
Informacja z artykułu: "Problemy z zakończeniem inwestycji ma włoska firma Kinetics Technology."
2018-11-01 07:54
2018-11-01 07:55
Jak zarząd przejęli ludzie z nadania PiS to usunęli całą dyrekcję EFRA i inwestycji.. Ci którzy są teraz nie ogarniają tematu i dają się dymać przez makaroniarzy z KT. Ot cała "dobra zmiana". A najlepsze, że to dopiero początek nowych standardów zarządzania PiSiorów. Po przejęciu zakładu przez Orlen dopiero będzie cyrk!
2018-11-01 11:24
inwestycja od początku była ponad możliwości KT, nigdy wcześniej nie budowali instalacji koksowania anie też nie mieli tak dużego kontraktu.
Kontrakt był "pod klucz", a klucza nie ma
2018-11-03 22:39
Jakoś z 10+ nie było problemów.
Co się zatem zmieniło skoro KT (zasadniczo ci sami co budowali 10+ tylko nazwę zmieniają co jakiś czas).
Sorry, ale Włosi w budowie to międzynarodowy potentat. Jak Microsoft w systemach operacyjnych.
2018-11-04 00:42
Co się zmieniło, że było 1,5 miliarda straty a jest prawie 1,5 miliarda zysku?
2018-11-01 11:25
d*pa trzesa o swoje stolki wlasnie tylko prezesi i dyrektorzy nie wiadomo od czego ,kadra z technologi ,technicy ,aparatowi nie maja o co sie bac ,najwiecej beda kwiczec "nieroby " z "pentagonu ".
2018-11-01 11:32
2018-11-01 13:35
taaaa, ta większość to z "niezależnego" związku Solidarność, która tylko przebiera nogami, aby połączyć się z większym bratem z Orlenu. Ci, którym leży dobro firmy (a nie własnej d....y) są bardzo przeciwni połączeniu
2018-11-01 16:48
Dobrze gada polejcie mu:-)
2018-11-01 18:09
Głupi troll. Po 1 nikt nie chce połączenia, po 2 bez "pentagonu" już by tą rafinerię dawno zaorali.
2018-11-01 12:26
Widzę że masz dużą wiedzę na temat zarządzania i podejmowania decyzji w koncernach naftowych... Gdzie się szkoliłeś, w tefałenie? Żal mi takich znachorów co wszystko potrafią przypisać Pisiorom i ogólnie rządzącym.
2018-11-01 08:06
to inwestycji nikt nie ogarnia, tylko doi kasę. Z resztą jak przypadkowi ludzie z przypadkowym wykształceniem mogą się na tym znać?
2018-11-01 11:30
w kontrakcie mamy wpisana date np przejecia instalacji i wszystko w temacie,instalacja jest nie skonczona lub nie dziala "lotos"zaczyna naliczac kary np 500k zlotych dziennie od KT.KT zbankurutuje ,nie zaplaci wykonawca ,wykonawcy -podwykonawca itd.
Najwiecej kwicza na forum osoby ktore nie maj pojecia o co chodzi .
2018-11-01 13:54
Pewnie powiesz nam na czyjej licencji jest zbudowana instalacja? Czy tylko tak popiardujesz.
2018-11-03 22:49
1) Zawsze jest limit kar, UE określa na 15% kontraktu.
2) Jak dowalisz kary to firma schodzi z budowy i sam se kończ.
3) Nowy (jeśli znajdziesz chętnego do dokończenia), wypnie się całkowicie z
1) Zawsze jest limit kar, UE określa na 15% kontraktu.
2) Jak dowalisz kary to firma schodzi z budowy i sam se kończ.
3) Nowy (jeśli znajdziesz chętnego do dokończenia), wypnie się całkowicie z odpowiedzialności i gwarancji (może będzie działać, może nie chyba że zapłacisz drugie tyle tj. jak za budowę od zera).
4) Główny wykonawca schodzi z budowy, ale sprzęt ma nieuregulowaną własność. Nie ty za niego zapłaciłeś więc dostawcy są dalecy od mieszania się w temat.
5) Pojawia się problem uruchomienia. Kto ma ponieść odpowiedzialność za to, że na rozruchu maszyna za kilka mln nie padnie w kilka minut (oj często się tak zdarza, a potem generalny remont za grubą kasę).
Podsumowując ściągniesz 500k dziennie (max 15% kontraktu), a dołożysz 50% + stracony czas. Dalego skorzystanie z kar to ostateczność.
2018-11-01 15:50
Wiadomo, Pis i wszystko jasne.
2018-11-01 16:45
Czego się dotkną to spie***ą
2018-11-02 08:10
Wiadomo platformiacy wybrali Włochów i mamy problem. Tak jak z innymi inwestycjami prowadzonymi przez Włochów których również preferowali Ci umiłowani na Pomorzu
2018-11-02 08:32
Będzie miliard rocznie na Lotos, przeniesienie stolicy do Gdańska, wóda i dz... dla każdego!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.