Opinie (87) ponad 10 zablokowanych

  • A będzie drugie oficjalne otwarcie (2)

    I wstęgi cìęcie ?

    • 46 8

    • nie, zostanie jedynie zorganizowany uroczysty przejazd rowerowy

      Pokazujący, że warto domknąć pętlę: ulice Kartuska, trakt nad kanałem Raduni, trasa rowerowa prowadząca wzdłuż doliny potoku oruńskiego, ulica NIepołomicka, Przebiśniegowa, Wielkopolska, BUeszczadzka, przepust dla

      Pokazujący, że warto domknąć pętlę: ulice Kartuska, trakt nad kanałem Raduni, trasa rowerowa prowadząca wzdłuż doliny potoku oruńskiego, ulica NIepołomicka, Przebiśniegowa, Wielkopolska, BUeszczadzka, przepust dla pieszych i rowerzystów pod ulicą Świętokrzyską, okolice zbiornika retencyjnego Świętokrzyska II, Świętokrzyska I i dalej do drogi dla rowerów wzdłuż Alei Pawła Adamowicza, Bulońska, Rakoczego, Nowolipie i Kartuska. Pomarzyć zawsze dobra rzecz w sobotę po południu.

      • 3 3

    • Tak, i premie.

      • 2 0

  • Gdańsk potrzebuje ograniczenia ruchu w centrum miasta. (11)

    Darmowy wstęp tylko dla mieszkańców tych dzielnic, bądź pracujących w firmach w centrum. Reszta opłata ekologiczna za wjazd i parkowanie. Turyści powinni być wręcz zniechęcani do przyjeżdzania do historycznego centrum miasta swoim samochodem.

    • 64 125

    • A to te znaczki gtc, gwe, CB, ct, ne, gsz, gnd. To sa turyści?

      • 23 5

    • Przecież wprowadzenie opłat nie zmniejszy ruchu lub zmniejszy w stopniu znikomym (1)

      Spowoduje jedeynie że urzad miałby dodatkowe wpływy z takiego kolejnego podatku, które by przejadł na rózne swoje potrzeby. Oczywiście część pochłonełyby koszty utworzenia i utrzymania systemu poboru tego podatku,

      Spowoduje jedeynie że urzad miałby dodatkowe wpływy z takiego kolejnego podatku, które by przejadł na rózne swoje potrzeby. Oczywiście część pochłonełyby koszty utworzenia i utrzymania systemu poboru tego podatku, doszłoby przynajmniej kilka lub kilkanaście nowych etatów i innych kosztów stałych i zmiennych. Skupiłbym się raczej na tym, żeby przenieść ruch tranzytowy poza centrum miasta bo to on jest największy.

      • 17 13

      • jakieś ślady zdolności do refleksji ekonomicznej się pojawiły

        wprowadzenie opłat może znacznie zmniejszyć ruch o ile jednocześnie będą szczodrze oferowane i promowane alternatywne sposoby poruszania się po historycznym centrum miasta: zwiększone zostaną strefy ruchu pieszego,

        wprowadzenie opłat może znacznie zmniejszyć ruch o ile jednocześnie będą szczodrze oferowane i promowane alternatywne sposoby poruszania się po historycznym centrum miasta: zwiększone zostaną strefy ruchu pieszego, konserwator nie będzie się upierał przy stosowaniu historycznych kocich łbów na wielu ulicach (np. Ogarnej), generalnie poprawi się jakość nawierzchni oraz komfort poruszania się rowerzystów i użytkowników UTO. Im więcej stref wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów, tym wyższa jakość życia w mieście, nie tylko w centrum.

        • 1 13

    • Mieszkasz w centrum i chcesz pokazać figę wszystkim, którzy muszą tamtędy przejechać? (4)

      • 20 10

      • nie, uważam jedynie, że warto zauważyć, że samochód nie jest jedynym a nie powinien być głównym (3)

        sposobem poruszania się po centrum miasta a także pragnę poprawić komfort i bezpieczeństwo osób, które poruszają się po historycznym centrum inaczej niż samochodem. Jest ich coraz więcej, coraz więcej mieszkańców pozostałych dzielnic Gdańska rozumie także te proste rozwiązania znajdujące się w zasięgu możliwości decyzyjnych władz miasta.

        • 10 16

        • Przecież już jest zakaz wjazdu do historycznego centrum Gdańska (1)

          Tylko mieszkańcy mogą wjechać na ulice między Ogarną a Szeroką, czyli do historycznego centrum

          • 15 0

          • Tak jest, ale turyści ignorują te zakazy.

            Czasem Pojawi się patrol SM, ale stają tak, żeby ich było widać z daleka.

            • 1 2

        • A kto porusza sie samochodem

          Po historycznej części miasta?

          • 1 0

    • To już się dzieje przez opłaty za parkowanie w strefie Śródmieście. Narazie system jeszcze jest trochę dziurawy ale po zakupie aut skanujących będzie dobrze.

      • 5 2

    • Ograniczyć auta w centrum

      Racja! W zachodnioeuropejskich miastach tylko rower lub hybryda może wjechać. Właściwie to się nie opłaca autem wjeżdżać gdy ma się jakaś sprawe na mieście . Za 2 h 12zl parking. Bilet na autobus jest tańszy.

      • 4 7

    • Stąd na zachodzie prawdziwą awangardą jest:

      - bycie gejem, lesbijka
      - osoba niebinarną
      - niewierząca, czyli wierząca we wszystko
      - jeżdżąca na mułach, przejściowo tylko rowerami

      Cholera, przecież tak już było...

      • 5 3

  • Jeżeli "Kierowcy będą poruszali się w obu kierunkach po jednej nitce wiaduktu." to nie jest to ruch wahadłowy.

    • 30 1

  • (6)

    Ile razy można otwierać jedną drogę?
    Potem zamykać, otwierać i tak w kółko, bo coś trzeba skończyć.
    Wszystko powinno być otwarte dopiero wtedy, gdy będzie w 100% skończone.

    • 95 29

    • Dokładnie, a oni robią to w najgorszym momencie , jak zamknięta jest jedna nitka tunelu.

      • 17 6

    • Wcześniej otwierała Pani Prezydent. (2)

      Teraz ma przylecić, po licznych monitach i prośbach, niejaki Morawiecki ze świtą....

      • 8 13

      • A Głódź już nie poświęci ?

        • 9 8

      • Raczej emeryt-hejter z Sopotu

        • 2 0

    • Chopie, to gdansk, pobudka. Tak jest super i światowo.

      • 9 3

    • potwierdzam, jeżdzę w tej okolicy codziennie

      mieszkam niedaleko, ta przebudowa oraz to co się dzieje na ul. Rzeźnickiej i Augustyńskiego to jest po prostu kompromitacja i totalna dezorganizacja

      • 8 3

  • (1)

    Tylko zróbcie coś ze światłami bo samochody maja zielone wtedy kiedy piesi maja zielone przy wyjeździe z Toruńskiej i skręcie w wiadukt!

    • 24 6

    • Takie rzeczy się zgłasza, nie pisze nie forum

      • 0 0

  • (1)

    Znowu kładą nowy asfalt a mogli by tak urzyc czarów bo jaśnie pana ze wsi kole jak ten miejski syf widzi

    • 1 17

    • uŻyć

      • 1 0

  • Takie jaja to tylko w Gdańsk ! Oficjalnie odebrany i otwarty wiadukt zamykają. Pani Dulkiewicz, pani tego nieogarnia !

    • 41 16

  • Gratulacje (1)

    Tylko pogratulować pomysłu żeby wszystko pozamykać w tym samym czasie. Mowa tu o tunelu i teraz jeszcze to. Korki murowane. Ale kogo to obchodzi...

    • 55 12

    • Korki bywają codziennie w wyniku nadmiaru samochodów

      zamknięcie jednego pasa niewiele zmienia. Poszerzanie ulic nie likwiduje korków, tylko je przesuwa gdzie indziej, popuszczanie pasa nie leczy otyłości, samo zaciskanie pasa jedynie przesuwa "oponki" ludzi uzależnionych od siedzącego w samochodzie trybu życia w inne miejsca.

      • 4 10

  • Łucyk, dziękujemy (2)

    • 5 11

    • Ziom nie to miasto (1)

      • 3 1

      • Spoko - Łucykowi zdecydowanie warto

        Podziękować :) Definitywnie

        • 4 2

  • Czekamy

    na trzecie uroczyste otwarcie wiaduktu

    • 41 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.