2021-04-23 15:04
I wstęgi cìęcie ?
2021-04-23 17:35
Pokazujący, że warto domknąć pętlę: ulice Kartuska, trakt nad kanałem Raduni, trasa rowerowa prowadząca wzdłuż doliny potoku oruńskiego, ulica NIepołomicka, Przebiśniegowa, Wielkopolska, BUeszczadzka, przepust dla
Pokazujący, że warto domknąć pętlę: ulice Kartuska, trakt nad kanałem Raduni, trasa rowerowa prowadząca wzdłuż doliny potoku oruńskiego, ulica NIepołomicka, Przebiśniegowa, Wielkopolska, BUeszczadzka, przepust dla pieszych i rowerzystów pod ulicą Świętokrzyską, okolice zbiornika retencyjnego Świętokrzyska II, Świętokrzyska I i dalej do drogi dla rowerów wzdłuż Alei Pawła Adamowicza, Bulońska, Rakoczego, Nowolipie i Kartuska. Pomarzyć zawsze dobra rzecz w sobotę po południu.
2021-04-23 21:28
Tak, i premie.
2021-04-23 15:06
Darmowy wstęp tylko dla mieszkańców tych dzielnic, bądź pracujących w firmach w centrum. Reszta opłata ekologiczna za wjazd i parkowanie. Turyści powinni być wręcz zniechęcani do przyjeżdzania do historycznego centrum miasta swoim samochodem.
2021-04-23 15:33
A to te znaczki gtc, gwe, CB, ct, ne, gsz, gnd. To sa turyści?
2021-04-23 15:56
Spowoduje jedeynie że urzad miałby dodatkowe wpływy z takiego kolejnego podatku, które by przejadł na rózne swoje potrzeby. Oczywiście część pochłonełyby koszty utworzenia i utrzymania systemu poboru tego podatku,
Spowoduje jedeynie że urzad miałby dodatkowe wpływy z takiego kolejnego podatku, które by przejadł na rózne swoje potrzeby. Oczywiście część pochłonełyby koszty utworzenia i utrzymania systemu poboru tego podatku, doszłoby przynajmniej kilka lub kilkanaście nowych etatów i innych kosztów stałych i zmiennych. Skupiłbym się raczej na tym, żeby przenieść ruch tranzytowy poza centrum miasta bo to on jest największy.
2021-04-23 17:28
wprowadzenie opłat może znacznie zmniejszyć ruch o ile jednocześnie będą szczodrze oferowane i promowane alternatywne sposoby poruszania się po historycznym centrum miasta: zwiększone zostaną strefy ruchu pieszego,
wprowadzenie opłat może znacznie zmniejszyć ruch o ile jednocześnie będą szczodrze oferowane i promowane alternatywne sposoby poruszania się po historycznym centrum miasta: zwiększone zostaną strefy ruchu pieszego, konserwator nie będzie się upierał przy stosowaniu historycznych kocich łbów na wielu ulicach (np. Ogarnej), generalnie poprawi się jakość nawierzchni oraz komfort poruszania się rowerzystów i użytkowników UTO. Im więcej stref wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów, tym wyższa jakość życia w mieście, nie tylko w centrum.
2021-04-23 16:38
2021-04-23 17:31
sposobem poruszania się po centrum miasta a także pragnę poprawić komfort i bezpieczeństwo osób, które poruszają się po historycznym centrum inaczej niż samochodem. Jest ich coraz więcej, coraz więcej mieszkańców pozostałych dzielnic Gdańska rozumie także te proste rozwiązania znajdujące się w zasięgu możliwości decyzyjnych władz miasta.
2021-04-23 19:52
Tylko mieszkańcy mogą wjechać na ulice między Ogarną a Szeroką, czyli do historycznego centrum
2021-04-25 18:18
Czasem Pojawi się patrol SM, ale stają tak, żeby ich było widać z daleka.
2021-04-25 22:51
Po historycznej części miasta?
2021-04-23 19:47
To już się dzieje przez opłaty za parkowanie w strefie Śródmieście. Narazie system jeszcze jest trochę dziurawy ale po zakupie aut skanujących będzie dobrze.
2021-04-23 22:32
Racja! W zachodnioeuropejskich miastach tylko rower lub hybryda może wjechać. Właściwie to się nie opłaca autem wjeżdżać gdy ma się jakaś sprawe na mieście . Za 2 h 12zl parking. Bilet na autobus jest tańszy.
2021-04-24 19:31
- bycie gejem, lesbijka
- osoba niebinarną
- niewierząca, czyli wierząca we wszystko
- jeżdżąca na mułach, przejściowo tylko rowerami
Cholera, przecież tak już było...
2021-04-23 15:07
Jeżeli "Kierowcy będą poruszali się w obu kierunkach po jednej nitce wiaduktu." to nie jest to ruch wahadłowy.
2021-04-23 15:10
Ile razy można otwierać jedną drogę?
Potem zamykać, otwierać i tak w kółko, bo coś trzeba skończyć.
Wszystko powinno być otwarte dopiero wtedy, gdy będzie w 100% skończone.
2021-04-23 15:15
Dokładnie, a oni robią to w najgorszym momencie , jak zamknięta jest jedna nitka tunelu.
2021-04-23 15:31
Teraz ma przylecić, po licznych monitach i prośbach, niejaki Morawiecki ze świtą....
2021-04-23 15:59
2021-04-23 19:59
2021-04-23 17:33
2021-04-23 19:12
mieszkam niedaleko, ta przebudowa oraz to co się dzieje na ul. Rzeźnickiej i Augustyńskiego to jest po prostu kompromitacja i totalna dezorganizacja
2021-04-23 15:19
Tylko zróbcie coś ze światłami bo samochody maja zielone wtedy kiedy piesi maja zielone przy wyjeździe z Toruńskiej i skręcie w wiadukt!
2021-04-25 08:37
2021-04-23 15:31
Znowu kładą nowy asfalt a mogli by tak urzyc czarów bo jaśnie pana ze wsi kole jak ten miejski syf widzi
2021-04-23 19:42
2021-04-23 15:37
Takie jaja to tylko w Gdańsk ! Oficjalnie odebrany i otwarty wiadukt zamykają. Pani Dulkiewicz, pani tego nieogarnia !
2021-04-23 15:38
Tylko pogratulować pomysłu żeby wszystko pozamykać w tym samym czasie. Mowa tu o tunelu i teraz jeszcze to. Korki murowane. Ale kogo to obchodzi...
2021-04-23 17:38
zamknięcie jednego pasa niewiele zmienia. Poszerzanie ulic nie likwiduje korków, tylko je przesuwa gdzie indziej, popuszczanie pasa nie leczy otyłości, samo zaciskanie pasa jedynie przesuwa "oponki" ludzi uzależnionych od siedzącego w samochodzie trybu życia w inne miejsca.
2021-04-23 15:44
2021-04-23 15:45
2021-04-23 18:56
Podziękować :) Definitywnie
2021-04-23 15:44
na trzecie uroczyste otwarcie wiaduktu
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.