Dodaj opinię

Opinie (237) 4 zablokowane

  • Fajnie Port w centrum miasta, szkoda ze nie na plazy (24)
    Bedzie mozna kapac sie ze statkami
    Pawel
    1 rok
    • bo centrum miasta jest nad morzem, a nie nad rzeką jak w Gdansku.
      1 rok
    • Przecież to są jakieś mrzonki! Całkowicie nierealne, szkoda tylko pieniędzy n ate projekty, filmiki i cała resztę.
      Poza tym dwa wielkie terminale kontenerowe - Gdynia + DCT, a cieśniny duńskie co? Pogłębią je? Wątpie...
      1 rok
      • to samo mówiono o DCT a teraz "przykleja si gó**o do pancernika"
        Tęgie baty należą się władom portu i miasta za odrzucenie oferty Australijczyków.
        Teraz pozostaje bieg na dochodzenie albo zamknięcie "kramika". Niektórym to pasuje.

        Co mają do tego cieśniny? Wchodzą tu największe jednostki. Najwyżej będzie ich więcej...
        1 rok
    • plaże w Gdyni to nieporozumienie (6)
      Plaże są nad pełnym morzem i w okolicach ujścia Wisły.
      1 rok
      • Taaak? (3)
        Nad pełnym morzem mówisz ? Czyli we Władysławowie. Trójmiasto jest położone w zatoce.
        Marek
        1 rok
        • gdzie tu widzisz (2)
          sprzeczność?
          Plaże masz od Helu po Świnoujście. Najpiękniejsza plaża Trójmiasta, Stogi (i bardziej na wschód), jedyna podobna do "pełnomorskich" jest zagrozona zniknięciem. Nie rozumiem zachwytów nad Sopotem czy ogólnie, brzegiem zatoki. Gdynia to sztuczny kąt gromadzący śmieci... Plażą to miejsce było w latach 60, od tamtego czasu to przemysł i rolnictwo (!) jest górą.
          1 rok
          • Słuchaj chłopczyku, masz swój świat i swoje zabawki ok.,nic nikomu do tego, ale To jest tylko Twoje zdanie. Każdy bez wyjątku postrzega rzeczywistość inaczej.Masz chłopie za bardzo wybujałe EGO i nie wciskaj nam, że świat taki jest, jak Ty go postrzegasz. Nie wiem czy to zrozumiesz, ale to już Twój problem.
            1 rok
          • ale ja nikomu nie zabraniam nazywać tego "firtla" plażą
            Wyrażam swoją opinię, zwracając uwagę na fakt, że ta "plaża" to nieco na wyrost. Podając argumenty i przykłady.
            Nie namawiam, nie nakłaniam, nie zmuszam.
            Co do oceny "ego" to raczej uparte tkwienie w przekonaniach świadczy o eee... nie tego...
            A "chłopczykiem" to nawet kochanka mnie nie nazywa, bo by to głupio brzmiało...
            1 rok
      • Zastanawiam się co trzeba mieć we łbie, żeby takie brednie publicznie pisać.
        1 rok
    • nie, odwrotnie
      To "centrum" miasta usiłuje być w porcie...
      1 rok
    • To są bajki PISu nie Szczurka. (2)
      Takie same jak przekop Mierzei Wiślanej, centralny port lotniczy... wybory idą. Dofinansowali PŻM i jeszcze im zostało miliard euro? Trójmiasto jak drukuje takie głupoty to powinno materiały z Zarządu Portu Gdynia brać w cudzysłów. Statki o pojemności 30 tysięcy TEU! A przez cieśniny duńskie mogą przejść jednostki o maksymalnym zanurzeniu 15 metrów. To chyba te giganty wokół Bałtyku będą pływały;))
      Arek
      1 rok
      • A kto powiedział, że mają wpływać z maksymalnym zanurzeniem?
        Jesteśmy na końcu/początku serwisów oceanicznych i w związku z tym kontenerowce nie mają pełnego obłożenia ładunkiem.
        1 rok
      • jak w cieśninach duńskich za płytko, to Jarek ma łopatkę i też przekopie!
        1 rok
    • Bo to miasto powstało właśnie dzięki portowi nieuku (1)
      A nie, że ktoś sobie port wymyślił przy mieście. Jak można być tak ograniczonym? Smutne to... :(
      1 rok
    • najwyższy czas połączyć (1)
      Zarząd Portu Port Gdańsk z Zarządem Portu Gdynia
      (obecnie dwie państwowe firmy konkurują ze sobą)
      jan
      1 rok
    • A gdzie ma kur... być? W lesie?
      To jest miasto portowe, a nie apartamentowe.
      :O
      1 rok
  • miliard euro:))??? (6)
    już widzę te tłumy chętnych inwestorów pod drzwiami szczurka:)
    1 rok
    • na pewno nie pod drzwiami Szczurka (1)
      Szczególnie po tym, jak Gdynia potraktowała Australijczyków.
      1 rok
    • a jak z dojazdem, tak jak do lotniska?
      1 rok
    • niewiele więcej niż kosztowało PKM i tunel w Gdańsku
      więc o co chodzi?
      DCT wybudowano za niecały miliard przez 15 lat. Bez kosztów otoczenia ;)
      Czy polskie "biznesy" funkcjonują w takim horyzoncie czasowym? Większość z nich krócej istnieje a to jest tylko jedno przedsięwzięcie.
      Opłacało się?
      No chyba tak, skoro główny udziałowiec wystawia swój udział z 100% przebiciem.
      1 rok
  • irracjonalne pomysły Szczurka (12)
    jak tyle milionów kontenerów wywieźć z portu który będzie w centrum Gdyni?
    1 rok
    • to nie są pomysły Szczurka (6)
      On akurat jest całkowicie innego zdania, co do roli tego miejsca.
      1 rok
      • nie słyszałem pomysłu szczurka na temat innego miejsca. (5)
        1 rok
        • zorientuj się w sytuacji (2)
          a potem zabieraj głos.
          Obecny "garnitur", związany z UM w Gdyni jest przeciwny istnieniu portu w tym mieście.
          1 rok
        • Sztuczna wyspa z apartamentowcami i hotelem na wodzie, jak w Dubaju. Nawet chyba na Trójmiasto.pl o tym pisali... Takie miał Szczurek plany, ale to było jeszcze przed lotniskiem i kosmodromem.
          1 rok
          • hotel miał być pod wodą
            ale to nie w miejcu portu a w okolicach "Oceanarium" i basenu jachtowego.
            Tak, to jest właśnie stylistyka UM, według której miała być Gdynia przystrojona...
            A w porcie marina jak w Monako i gondole wożące "letników" z dworca kolejowego do SeeTower.

            Gdy o tym przeczytałem (chyba jeszcze poprzednia kadencja), zapaliło mi się czerwone światło.
            1 rok
    • lotnisko (1)
      Można samolotem.
      autor
      1 rok
    • W końcu jakiś głos rozsądku, to byłby logistyczny koszmar.
      1 rok
    • co ma Szczurek do Portu? (1)
      mysz
      1 rok
  • ile tych kontenerów bedzie przypływac do Polski? (11)
    w Gdańsku DCT 2, DCT 3, port zewnętrzny i jeszcze port zewnętrzny w Gdyni???
    1 rok
    • coraz więcej, pociągi z kontenerami z chin utykają na jedynym przejściu z Białorusią, jeden most, pociąg za pociągiem, potrzeba nam rozwoju portu w Gdyni, Gdańsku oraz po przekopie Mierzei - budowy nowego portu w Elblągu
      bez transportu i logistyki nigdy nie osiągniemy poziomu naszych zachodnich sąsiadów
      robić na koszta nie patrzyć!
      1 rok
      • Z centrum Gdyni jaki masz wyjazd, ile torów i dróg wyjazdowych? jeszcze gorzej niż w Brześciu. (8)
        1 rok
        • zanim wybudują ten port zewnętrzny to i kolej zmodernizują
          1 rok
        • dlatego priorytetem jest budowa drogi Czerwonej łączącej port z obwodnicą oraz modernizacja połączenia kolejowego. Do tej pory wszelkie inwestycje w Gdyni były zamrażane bo cała kasa szła na polecenie rudego jąkały do Gdańska.
          Mam nadzieję że choć pisiory cos ruszą w temacie.
          1 rok
          • pisowcy chcieli budowac, problem jest w twoim szczurku...
            https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Droga-Czerwona-obojetna-dla-Gdyni-n124677.html
            1 rok
          • przeciez te kontenery z gdyni beda musialy cale trojmiasto przejechac koleja albo zakorkowana obwodnica ...w gdansku nie ma tego problemu pissuarowy ekspercie od logistyki ...no chyba ze myslisz ze te kontenery pojada na hel albo do slupska
            1 rok
          • pojadą przez Kościerzynę (2)
            Tak jak przed wojną węgiel, tylko w drugim kierunku.
            Magistrala 201 jest obecnie przebudowywana do dwóch torów i elektryfikowana. Gdynia będzie miała "własną" linię kolejową, omijającą Trójmiasto.
            Połączenia drodowe istotnie są problemem, który przez wiele lat był spychany ze światła dziennego. Przebudowa układu drogowo-kolejowego dzielnic przemysłowych Gdyni jest koniecznością. Podobnie jak odbudowa dawnego Gdańska Towarowego i sieci na lewym brzegu Martwej Wisły.
            Konkurencja dobrze zrobi na myślenie zarządzająch portami aby nie polegali na politycznych poparciach.
            Daruj sobie te "polityczne" wycieczki i włącz myślenie. Pracy i obrotu wystarczy dla wszystkich. Mamy z kim konkurować i nie jest to port za miedzą.
            1 rok
          • Kościerzyna mówi NIE! (1)
            Gdynia niech sobie wozi morzem
            Kaszub
            1 rok
          • Kościerzyna i Wierzchucin grubo na tym zyskają
            A z ciebie Kaszuba jak z koziej d**y trąba, bo oni liczyć i pracować potrafią.
            1 rok
      • już słyszałem że Elbląg
        Jeden pisowiec zapewniał że Port w Elblągu będzie miec potencjał przeładunkowy 10 milionów ton.
        Jak uważasz.. będzie mieć..????.. a dlazcego nie 20 mln.???
        r.p.1
        1 rok
  • w pobliżu szczurek planuje z deweloperami zabudowę dla bogatych. (3)
    hałas nie bedzie przeszkadzał milionerom?
    1 rok
  • Ciekawe po co skoro w Gdańsku (10)
    jest o wiele lepiej skomunikowany dct...
    Zakompleksiony Szczurek
    1 rok
  • Wygląda ciekawie (5)
    Tylko ZANIM powstanie powinny powstać nowe trasy transportu, nie tylko Czerwona, ale i kolejowe... Estakada tego nie wytrzyma.
    1 rok
    • droga czerwona nie połączy tego portu. (1)
      tiry z portu zewnętrznego plus tiry steny to będzie ok 1000 ciężarówek na dobę w centrum miasta. Polska, Wiśniewskiego dadzą radę?
      1 rok
      • dadzą
        bo będą fragmentem tej drogi. Pod warunkiem rozwiązania kolizji z siecią kolejową i ograniczenia nacisku miasta na tereny przemysłowe.
        Wtedy Estakada faktycznie może stać się trasą miejską i służyć np. również PKM.
        Dlaczego nie?
        To są szanse i zadania do rozwiązania dla inżynierów a nie dla polityków.
        1 rok
    • kolejowe akurat są w najlepszej sytuacji
      Prowadzona jest modernizacja i elektryfikacja linii 201 i ma ona szansę na zakończenie przed uruchomieniem Portu Zewnętrznego. Towarówka nie będzie musiała przejeżdżać przez Trójmiasto. Dramat jest z połaczeniami drogowymi i tu dawno dzwonia alarmy.
      Ale nikt nie reaguje. Wręcz przeciwnie, miasto wywiera nacisk na port i o mały włos nie przecięło jedynej szansy komunikacji tego nabrzeża ze światem.

      Czerwona jak najbardziej zaspokoi potrzeby portu, pod warunkiem rozwiązania kolizji z siecią kolejową i transportem miejskim. I jeśli miasto odczepi się od "miedzytorza". Te ciężarówki nie jadą przez centrum miasta, one mają jechać przez dzielnice i tereny przemysłowe - w tym przez Polską, Wiśniewskiego i dalej. Na Estakadę nie mają prawa wstępu...
      1 rok
    • Priorytetem ma być połączenie kolejowe (1)
      Sprawy związane z projektem portu i infrastruktury oraz wszelkimi pozwoleniami trwa już od ponad 2 lat......
      1 rok
      • są dwa przedsięwzięcia
        Modernizacja Gdynia Port.
        Modernizacja linii 201.
        Faktycznie trwaja ponad dwa lata.
        Odpryskiem drugiego przedsięwzięcia ma być elektryfikacja PKM i modernizacja połączeń w Borach Tucholskich. Niestety, nie wszystkich.
        Na szczęście, EU dotuje kolej i marszałek zaczął mówić nie tylko o odtwarzaniu dawych linii ale nawet o linii kolejowej do Bytowa. sic!
        1 rok
  • Obawiam się może to oznaczać paraliż komunikacyjny miasta (6)
    ...niestety
    1 rok
    • www (4)
      pomyśl trochę wiem że często to boli i ludzie nim przemyślą już impulsywnie widzą tiry na Świętojańskiej.pewnie że przesadzam ale spójrz na to co tworzy korki w szczytach,tirów jest w tych okresach mało a głównie w nocy lub bardzo wcześnie rano i przeciętny kierowca nie stoi w korku przez tiry to raz a dwa w Gdańsku zbudowali terminal mając w tyle co malkontenci powiedzą a tych w Gdyni jest nadmiar.
      1 rok
      • tylko że w Gdańsku jest super dojazd do terminala - bezpośredni zjazd z autostrady obwodnicą południową i trasą Sucharskiego bez żadnego przejazdu przez miasto, jak to można porównywać?
        1 rok
        • bezpośredni zjazd z trasy Kaszubskiej i Obwodnicy (2)
          Do portu w Gdyni. Oraz osobna, towarowa linia kolejowa przez Kościerzynę.
          Nie ma jazdy przez miasto.
          Po to jest droga Czerwona i dalej na półnoć aby aktywizować gospodarczo i społecznie tereny na północ od Trójmiasta.
          1 rok
          • Gdzie jest ten zjazd bo nie wiem?
            1 rok
          • a gdzie był w Gdańsku, gdy rozpoczynano DCT?
            Sądzisz, że to powstało w jedną noc?
            Budowę/planowanie DCT rozpoczęto w okolicach przełomu wieków (2004?), gdy na terenie "pól ryżowych" "psi d*pami szczekali" a o tunelu i autostradach to może Kwaśniewski marzył.
            A jednak Australiczycy mieli nosa...
            Czego nie można powiedzieć o władzach portu i miasta w Gdyni.
            1 rok
    • Moto
      Wszysxy na motocykle :)
      1 rok
  • Ostatki agitacji wyborczych :D (3)
    Piotr
    1 rok
  • Szcurek tak tak to zbuduje jaK Lotnisko widmo a kasa zmarnowana (4)
    Pomniki pomniki a gdzie lodowisko ?
    mix
    1 rok

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii