Opinie (92) 3 zablokowane

  • (5)

    Urzednicy nie mysla. Niestety

    • 27 13

    • są ograniczeni prawem, a prawo ustanawia od kilku lat jedna słuszna partia. Za robienie wg zdrowego rozsądku, wylecieli by z roboty

      • 3 1

    • Nie myślą, bo nie są z myślenia rozliczani.

      Im wystarczy, że zrealizują plan inwestycyjny. A że efekt jest taki, że jest gorzej niż przed inwestycją, to nie ma dla nikogo (poza mieszkańcami) żadnego znaczenia. Przykład: remont ul Dąbka od Wiaduktu nad torami do

      Im wystarczy, że zrealizują plan inwestycyjny. A że efekt jest taki, że jest gorzej niż przed inwestycją, to nie ma dla nikogo (poza mieszkańcami) żadnego znaczenia. Przykład: remont ul Dąbka od Wiaduktu nad torami do skrzyżowania z ul. Kwiatkowskiego. Nieprzemyślany, źle zaplanowany, trwał zbyt długo. A efekt jest taki, że jest gorzej niż przed remontem, i tylko pasażerowie autobusów odrobinę zyskali na tym odcinku. Ale p. Szczurek może się pochwalić, że na inwestycje w północne dzielnice wydał grube miliony. I tylko ci mieszkańcy tacy niewdzięczni...

      • 2 5

    • dobrze że kierowcy myślą (1)

      40tys wypadków rocznie krasnoludki powodują.

      • 2 1

      • dokładnie

        Kierowcy puszek to w dużej mierze kretyni

        • 0 0

    • a co za różnica czy sciezka czy ulica by rower jechal

      W obu przypadkach lemingi z tej ulicy mają uważać, a jak nie to od biedronki jeszcze można się do ruchu włączać a nawet jeszcze jest 3 opcja

      • 0 0

  • Ooooo to pan Bosowski stał się teraz ekspertem od BRD? Szkoda tylko, że nie zrozumiał problemu na który zwróciła uwagę czytelniczka i mówi o czymś innym.

    • 27 9

  • Do Pana Jakuba (3)

    Chcialbym zobaczyc jak pan Jakub wlaczy sie do ruchu z tej lini przed sciezka jak podjedzie sie do skrzyzowania to ciezko wyjechac trzeba liczyc ze ktos laskawie wpusci a jak sie stanie przed sciezka to mozna zapomniec

    Chcialbym zobaczyc jak pan Jakub wlaczy sie do ruchu z tej lini przed sciezka jak podjedzie sie do skrzyzowania to ciezko wyjechac trzeba liczyc ze ktos laskawie wpusci a jak sie stanie przed sciezka to mozna zapomniec ze ktos stanie i przepusci jestem rowerzysta i chwale sciezki ale tu bedzie nie bezpiecznie tak samo skrecajac z dabka w lewo na leduchowskiego tez jest ciezko skrecic Dwa pasy trzeba pokonac a teraz jeszcze sciezka rowerowa

    • 35 5

    • NIech Pan Jakub jeszcze przejedzie się z dzieckiem w przyczepce...

      • 3 1

    • Gdyński ofiser

      Takich bzdur nie słyszałem od dawna, pan Furkał jest totalnie oderwany od rzeczywistości. Na pewno nie dojeżdża do urzędu z pogórza żeby trzymać władzom miasta palec prosto w ...
      Ale nie, jest pięknie, plany i farba. Hajs się jakoś kręci.

      • 2 2

    • az taki tam ruch rowerowy przewidujesz? ;)

      • 1 1

  • W Gdyni (2)

    Ruch uspokaja się rowerzystami a potem jest zdziwienie ze jedni i drudzy skaczą sobie do oczu. Bezpieczeństwo jednych i drugich powinno być priorytetem. Ścieżki należy prowadzić bezpiecznie i najlepiej bezkolizyjnie. W Gdyni ścieżkami (bezpiecznymi) nazywa się rowerki malowane biała farba na asfalcie .

    • 33 7

    • i to jest najlepszy i najbezpieczniejszy rodzaj infrastruktury rowerowej. (1)

      W krajach rozwiniętych odchodzi się już od wydzielonych dróg dla rowerów.

      • 6 5

      • dokładnie tak

        Kierowcy puszek muszą się liczyć ze w mieście są na ostatnim miejsch i mają o wszystkich dbać.

        Serio.
        Przede wszystkim jeździć powoli.

        • 1 0

  • Do Pana Jakuba (1)

    A jak wyglada sciezka na skrzyzowaniu dabka z kwiatkowskiego jadac od pogorza staje na swiatlach na tym skrzyzowaniu zapala sie zielone ruszam i przy szkole na samym rogu zakonczona sciezka jak zjechac bezpiecznie na

    A jak wyglada sciezka na skrzyzowaniu dabka z kwiatkowskiego jadac od pogorza staje na swiatlach na tym skrzyzowaniu zapala sie zielone ruszam i przy szkole na samym rogu zakonczona sciezka jak zjechac bezpiecznie na ulice jak zielone swiatlo tak samo zapalilo sie dla samochodow jadacych w tym samym kierunku dla kogos powinno zapalac sie zielone w innym czasie

    • 15 2

    • jedź rowerem ulicą

      Przy okazji wyedukujesz ludzi z puszek

      • 0 0

  • Bezwzględne zejście z roweru na kazdym skrzyżowaniu - a nie pędzenie na oślep. (10)

    Ale nie szkoda mi ich życie mają jedno a myślą że są niezniszczalni.

    • 31 47

    • kierowcy samochodów (4)

      często nie znają przepisów niestety

      • 21 6

      • albo znają

        ale co z tego, przecież 80+ po mieście też wyciągnę

        • 11 2

      • (2)

        Bo rowerzyści znają... Oni nawet nie wiedzą kiedy powinni jechać ścieżką, kiedy ulicą a kiedy mogą chodnikiem. Nie wspomnę o nagminnym jeżdżeniu chodnikami, przejeżdżaniu przez ulicę po pasach dla pieszych i to nie

        Bo rowerzyści znają... Oni nawet nie wiedzą kiedy powinni jechać ścieżką, kiedy ulicą a kiedy mogą chodnikiem. Nie wspomnę o nagminnym jeżdżeniu chodnikami, przejeżdżaniu przez ulicę po pasach dla pieszych i to nie rzadko na czerwonym świetle. Obowiązkowe tablice rejestracyjne na każdym rowerze i rozpoczęcie egzekwowania prawa na rowerzystach przez straż miejską i policję.

        • 7 14

        • za to wy barany samochodowe nie umiecie nawet warunkowo w prawo skręcić przerasta was taka prosta czynność

          • 9 3

        • Bezpieczeństwo a znajomość przepisów to dwie różne rzeczy. Jeśli w grę wchodzi życie albo zdrowie to rowerzyści wybierają chodnik

          • 1 0

    • jak samochód będzie się przepychać także to ok.

      • 11 3

    • sam sobie schodź baranie

      • 4 5

    • Jeśli ktoś wpada na pomysł że można zejść roweru i stracić trochę czasu to jaki problem jest w zatrzymaniu i poczekaniu chwilę

      • 2 0

    • nie, to ty masz obowiązek ustąpić rowerowi

      • 1 0

    • bezwzględnie wysiadz z samochodu na kazdym skrzyzowaniu

      • 0 0

  • Nigdzie na świecie. Nigdzie nie nie wygina się tras rowerowych w obrębie skrzyżowania ze względów bezpieczeństwa (1)

    Tylko w Polsce praktykuje się esy floresy szlaczki zygzaczki.

    No ale wiadomo o co chodzi.

    Na całym świecie infrastruktura rowerowa jest dla rowerzystów,

    u nas ma służyć wyłącznie

    Tylko w Polsce praktykuje się esy floresy szlaczki zygzaczki.

    No ale wiadomo o co chodzi.

    Na całym świecie infrastruktura rowerowa jest dla rowerzystów,

    u nas ma służyć wyłącznie kierowcom ( rowerzyści im na jezdni przecież przeszkadzają w piraceniu ).

    Tu wyjątkowo zrobią to dobrze. Brawo dla Gdyni bo Gdańsk dalej w tym tkwi (patrz świeża fuszera na Stogach )

    • 25 13

    • Zanim zaczniesz bredzić to zgooglaj sobie pojęcie rondo holenderskie.

      W którym między zewnętrzną DDR a wewnętrzną jezdnią jest ok 4-5 metrów, aby osobowe auta wjeżdżając mogły oczekiwać nie blokując rowerzystów, a przy zjeździe nie blokować ronda ustępując rowerzystom. Esowanie DDR-ów to

      W którym między zewnętrzną DDR a wewnętrzną jezdnią jest ok 4-5 metrów, aby osobowe auta wjeżdżając mogły oczekiwać nie blokując rowerzystów, a przy zjeździe nie blokować ronda ustępując rowerzystom. Esowanie DDR-ów to oczywiście zło, ale wystarczy zachowywać odpowiednio duże promienie łuków, aby było OK. Zresztą na 2 zdjęciu widać że w głębi przejazd jest w odległości, a esy są aby dociągnąć DDR do skrzyżowania. Prawdopodobnie ktoś poprowadził DDR prostopadle do jezdni w głębi bo nie doczytał, że przejazdy mogą być do 30 stopni pod kątem. PS. Na Stogach Stryjewskiego, Zimna, Skiby jest identyczny błąd.

      • 0 0

  • To jak jest taki problem, to trzeba zamontować światła. Na korki i tak nie wpłyną.

    • 10 0

  • Furkal specjalisto (1)

    Pojedź tam kiedyś w godzinach szczytu i spróbuj wyjechać z Ledóchowskiego w kierunku Pogórza. Samochody stojące w korku w kierunku centrum całkowicie zasłaniają widoczność w tym miejscu.

    • 23 4

    • I zmieniaj sobie strony jezdni co chwilę...

      • 2 1

  • w tym roku zrobili coś jeszcze czy tylko te 400 metrów?

    w Gdyni marazm jest w każdej dziedzinie,

    • 19 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.