2021-01-22 07:56
2021-01-22 07:58
Opinia wyróżniona
Dlaczego jadę samochodem?
W trakcie jazdy słucham muzyki, audiobooka, ewentualnie jest okazja "podszlifować" język obcy.
Nie denerwuję się, że gdziekolwiek nie będę na czas. Większośc firm stosuje elastyczny
Dlaczego jadę samochodem?
W trakcie jazdy słucham muzyki, audiobooka, ewentualnie jest okazja "podszlifować" język obcy.
Nie denerwuję się, że gdziekolwiek nie będę na czas. Większośc firm stosuje elastyczny czas pracy.
Korki w Trójmieście w większości są przewidywalne. Wiadomo w jakich miejscach i o jakim czasie się pokażą. Można wyjechać chwilę wcześnie. Nie zawsze się udaje ale można to skalkulować.
I najważniejsze. Do pracy przyjężdzam czysty i do tej pracy gotowy. Rowerowi aktywiści przyjeżdzają brudni, spoceni, z czerwonymi gębami. Albo potrzebują dodatkowych minut na prysznic, przebranie się itp, albo, jak robi zdecydowana większość, uważa, że jak ochlapie się pod pachami w umywalce i użyje taniego dezodorantu to bedzie miło. I siedzi w pracy taki obcisłogaci i śmierdzi, ponieważ nie zdaje sobie sprawy, że poci się całe ciało.
A ja po południu ubieram stary, tani dres i idę pobiegać. I nie gardłuję za budową dróg rowerowych na których koniecznie muszę się lansować
2021-01-22 08:34
Z tego co napisałeś, to jeździsz autem, bo tak jest Ci wygodniej. Rozumiem to, ale pozostałe argumenty raczej nietrafione.
Muzyki czy audiobooka można sobie posłuchać również biegnąc do/z pracy.
rozwiń...
Z tego co napisałeś, to jeździsz autem, bo tak jest Ci wygodniej. Rozumiem to, ale pozostałe argumenty raczej nietrafione.
Muzyki czy audiobooka można sobie posłuchać również biegnąc do/z pracy.
O kwestiach higieny trudno dyskutować: w jednych przedsiębiorstwach jest zaplecze pozwalające na szybki prysznic, w innych brak. Kąpieli nie rozpatrywałbym w kategorii straty czasu: w końcu ty po wieczornym bieganiu też się raczej myjesz? Nie ma co uogólniać, że wszyscy rowerzyści czy biegacze w pracy są niedomyci. Podobne uszczypliwości można kierować w stronę użytkowników samochodów, czy pasażerów komunikacji miejskiej.
Jeśli chodzi o dobre wykorzystanie czasu, to przewaga jest po stronie tych, którzy drogę do/z pracy wykorzystają na aktywność fizyczną. Wieczory mogą poświęcić na aktywne bycie z rodziną lub hobby.
Podobnie kwestie finansowe: budowa chodników, ścieżek rowerowych i biegowych jest tańsza niż budowa dróg dla pojazdów samochodowych.
2021-01-22 09:27
korki nie zniknely, tylko ciutke sie zmniejszyly, bo wina nie jest mniejsza liczba aut ale fatalny stan ulic i zła organizacja ruchu
2021-01-22 09:32
Smrodzie i stwarzam niebezpieczeństwo bo nie chce mi się myć?
2021-01-22 09:36
I lepiej się skupiaj na jeździe, nie słuchaniu książeczek. Jak wy przeżyjecie na wiosce, jka dizelki wycofają ze sprzedaży?
2021-01-22 10:26
2021-01-22 12:05
pomijając ogólnie trollersko-jątrzący charakter wiadomości ogarnij proszę ten ciąg logiczny
pobudka o powiedzmy 6:30 - zarówno rowerzysta (R) i "samochodziarz" (S)
S ogarnia się (w tym toaleta) i
pomijając ogólnie trollersko-jątrzący charakter wiadomości ogarnij proszę ten ciąg logiczny
pobudka o powiedzmy 6:30 - zarówno rowerzysta (R) i "samochodziarz" (S)
S ogarnia się (w tym toaleta) i wychodzi 7:20, jest w pracy "czysty i gotowy" o 7:40
R ogarnia się i wychodzi o 6:50, jest w firmie o 7:15, bierze prysznic i o 7:40 "czysty i gotowy"
czyli jak to jest? R potrzebuje dodatkowego czasu w stosunku do S czy nie?
bo wg mnie wychodzi na remis.
przeczytaj to sobie i przemyśl, może do ciebie trafi :)
i nie wierzę, że idziesz pobiegać. czytam między wierszami (acz może się mylę), że masz jakiś problem z aktywnością fizyczną
a nawet jeśli idziesz, to wiedz, że rowerzysta też może to zrobić, i traktorzysta, i tramwajarz, lekarka i nawet katechetka
2021-01-22 12:58
Czytasz między wierszami??? Jasnowidz!!! Ty się chłopie marnujesz. Zacznij pracować jako wrozka
2021-01-22 14:03
Wyczuwam, że jesteś dzbanem xd
2021-01-22 14:16
Nie. Nie jesteśmy rodzina.
2021-01-22 14:40
Podoba mi się takie czytanie miedzy wierszami, czyli
- 100 % firm posiada prysznice,
- osoby posiadające dzieci w wieku przedszkolnym do transportu swych pociech do i z przedszkola korzystają z
Podoba mi się takie czytanie miedzy wierszami, czyli
- 100 % firm posiada prysznice,
- osoby posiadające dzieci w wieku przedszkolnym do transportu swych pociech do i z przedszkola korzystają z teleportacji,
- nikt w Trojmieście do pracy nie ma dalej niż 15km,
Nie pozostaje mi nic innego jak być pod wrażeniem geniuszu rowerzysty i jego wyliczeń.
2021-01-22 18:53
Nie jedziesz rowerem, proste.
I co to za wyciąganie nagle argumentu o dzieciach z kapelusza? I o 15km? Ja dojeżdżam 30 i żyje - nie codziennie ale to nie problem - jak się ma normalna kondycje, a nie się klei ściemy o wieczornym wdziewaniu prze pier dziwnego dresu na bieganie LOL
Co za pieniacz xD
Idź się umyj, bo cie czuje xd
2021-01-22 19:14
nie jestem twoją mamusią wiec nie możesz mnie czuć nawet kiedy śmierdzę xd
2021-01-22 12:29
Ja wiem że u ciebie w wielkim świecie nie słyszano o przerzutkach a już na pewno o rowerach ze wspomaganiem elektrycznym i dla ciebie każdy rowerzysta ciśnie maraton 20km pod górę 60km/h i ma czerwoną mordę jak to z pełną nienawiścią napisałeś. Jesteś jak golum z władcy pierścieni. Trochę przykre trochę śmieszne.
2021-01-23 10:02
Jaco83 udając "zrównoważonego emocjonalnie" pośrednio strzela sobie w kolano: dyskredytując sens dojeżdżania rowerem i budowy infrastruktury rowerowej zdaje się nie dostrzegać, że im więcej osób mających do pracy nie
Jaco83 udając "zrównoważonego emocjonalnie" pośrednio strzela sobie w kolano: dyskredytując sens dojeżdżania rowerem i budowy infrastruktury rowerowej zdaje się nie dostrzegać, że im więcej osób mających do pracy nie więcej niż 12 minut jazdy rowerem skorzysta z tej opcji (a takich jest w Trójmieście ok. 40%) nie będzie miało "czerwonej gęby" ani też nie będzie zajmowało miejsca do parkowania przy miejscu pracy osób myślących tak jak Jaco83.
2021-01-22 08:00
2021-01-22 08:07
Kupiliście na przystanki przyciski dla pieszych. Wydaliście publiczne pieniądze na to. A sytuacja wygląda tak że światła zmieniają się na tych przejściach dokładnie tak samo? I to jeszcze na takich gdzie dziennie
Kupiliście na przystanki przyciski dla pieszych. Wydaliście publiczne pieniądze na to. A sytuacja wygląda tak że światła zmieniają się na tych przejściach dokładnie tak samo? I to jeszcze na takich gdzie dziennie przechodzi z max 10os. Dlaczego światło dla aut nie jest ustawiony cały czas na zielone. Po to chyba jest ten przycisk żeby pieszy nacisnął i dostał zielone. A tak, mamy sytuację, że publiczne pieniądze wywalili w błoto, a co chwile 10-20 aut zatrzymuje się na pustym przejściu dla pieszych... Jakiś komentarz?
2021-01-22 10:49
komentarz taki że bandzie i**otów zarządzających trójmiastem zmieniła się koncepcja teraz zawzięcie walczą z kierowcami gdzie tylko mogą przykład Gdynia i parkingi nad morzem tandetne plastikowe delfinki zamiast miejsc
komentarz taki że bandzie i**otów zarządzających trójmiastem zmieniła się koncepcja teraz zawzięcie walczą z kierowcami gdzie tylko mogą przykład Gdynia i parkingi nad morzem tandetne plastikowe delfinki zamiast miejsc parkingowych dla starców czy rodzin z dziećmi zbudowali za setki mln system sterowania ruchem ciągnęli setki km światłowodów wymienili każdy semafor i każdy słupek na nowy po to by teraz powiedzieć że przyciski dla pieszych zostaną zlikwidowane w całym Gdańsku czyli dzień i noc wszędzie będą zatrzymywane samochody przed pustymi przejściami dla pieszych bo tak
2021-01-22 11:24
To prawda ja tez odniosłem wrażenie, że w UM jest jakiś krety...n, który za cel postawił sobie walkę z kierowcami, ale tylko do wyborów i wywali się ich na zbity....
2021-01-22 11:22
Dokładnie, najlepszym przykładem jest Al. Jana Pawła na Zaspie przy kościele, te światła to jest dramat i ten kto to wymyślił powinien być dożywotnio odstawiony od pełnienia jakiejkolwiek funkcji państwowej.
2021-01-22 08:19
Myślę że jest to powód, żeby przydzielić sobie premię w całym um. Przecież to sukces wielki urzędników. A nie czekaj...
2021-01-22 08:21
Mniejsze koszty, większy komfort i higiena.
2021-01-22 08:56
2021-01-22 09:23
(bo amortyzacja to jak najbardziej koszt), to żadną matematyką nie wyjdzie taniej. Ubezpieczenie, serwis, naprawy, parkowanie... Liczysz na zasadzie "wakacje w Macedonii są tańsze niż siedzenie w domu", uwzględniając tylko koszt jedzenia, bo za dolot, hotel i logistykę na miejscu płaci sponsor ;)
2021-01-22 09:38
Ani mentalnie nie uwzględnia kosztu zakupu samochodu w całkowitych kosztach podróży.
2021-01-22 09:44
Uwzględniłeś to?
2021-01-23 10:16
przeznaczone na tworzenie przewymiarowanej infrastruktury drogowej, która bez względu na swoją skalę i tak nie doprowadzi do likwidacji korków? Jak liczysz czas przeznaczony na zarabianie na paliwo i kupno samochodu oraz koszty jego utrzymania?
2021-01-22 08:32
2021-01-22 08:58
Nasze wladze tak pieknie dbaja o miasto ze nikt nie ma ochoty w nim przebywac. Serdecznosci i usmiechu w tym wspanialym dniu.
2021-01-23 10:17
więcej osób przyjeżdża do Gdańska żeby w nim zamieszkać niż się z niego wyprowadza.
2021-01-22 08:58
Kierowcy powinni się dokładać do komunikacji publicznej.
Opóźniając czy wręcz paraliżując ją generują milionowe straty w jej funkcjonowaniu.
2021-01-22 10:51
ja myślę że ta komunikacja się spóźnia bo tymi autobusami prowadzą czereśniaki które nie znają się na zegarku i zwyczajnie nie umieją jeździć sorry ale jeśli w niedzielny wieczór przy pustym przebiegu z dwoma pasażerami na kurs autobus się spóźnia na kilku kilometrach 3 minuty to znaczy że jego kierowca to p..da a nie kierowca
2021-01-22 11:39
Autobus 184 w stronę Niedzwiednika notorycznie spóźniony nawet 8-9 minut, a żadnych drastycznych korków po drodze nie ma.
2021-01-22 11:19
Opóźn....ny to może jesteś ty, i od kierowców to wara, dokładać to powinni do twojego leczenia, żebyś zaczął myśleć.
2021-01-22 11:47
Przecież użytkownicy samochodów (tak samo jak i wszyscy inni podatnicy) dokładają do komunkacji publicznej. Myślisz, że skąd są środki na jej funkcjonowanie? Z biletów? Bilety pokrywają może 1/5 wszystkich kosztów, cała reszta środków pochodzi z budżetu gminy czyli wszyscy się dokładają - również użytkownicy samochodów.
2021-01-22 13:54
Komunikacja paraliżuje się sama, bez niczyjej pomocy. Taka jest samodzielna.
2021-01-22 09:13
Kto miał to miał bo na pewno nie mieszkający w kierunku Dąbrowy i Karwin tam nieustające kongo i nowa budowa trasy nic dla powracających z Gdyni w tym kierunku nie zmieni ot cały obraz realizmu.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.