Opinie (76) 2 zablokowane

  • Ile?!?

    • 6 0

  • A co z by-passem po skonczeniu elektryfikacji?

    To samo co z boiskim pilkarskim po Euro 2012?

    • 6 3

  • Nazywnictwo fatalne. To nie operacja na sercu. Hahaha.....

    • 1 4

  • ... (2)

    Trzeci tor do Tczewa

    • 6 1

    • i czwarty do Braniewa

      • 3 1

    • Chyba do Pruszcza, bo dalej do Tczewa są 3 tory.

      A tak w ogóle to potrzebne są 4 na tym odcinku.

      • 2 0

  • Czyli wywala teraz dodatkowo prawie 200 baniek bo nie chciało im się puścić trakcji od razu? (2)

    • 5 4

    • Budowa bajpasu nie wynika z elektryfikacji PKMki, a budowy drugiego toru na linii 201

      • 2 0

    • No tak, bo wtedy to by było za darmo

      Tyle razy było pisane:
      - I tak inwestycja była zrobiona na siłę, bo ani Gdańsk, ani Gdynia realnie nie chciały się włączyć.
      - Pieniędzy brakowało,
      - pkp plk nie miała w bliskich planach elektryfikacji swojej części

      • 3 0

  • (1)

    A co z przystankiem PKM na Karczemkach? Cisza o tym w artykule

    • 5 1

    • Nie ma i nie będzie

      • 1 0

  • Elektryfikacja w dobie wodoru to bzdura i wyrzucone pieniądze

    • 1 11

  • Zamiast wymyslać nowe,

    weźcie się za SKM, składy torowiska i infrastrukturę w Trójmieście na linii Gdańsk-Gdynia.
    Wioski sobie poradzą.

    • 4 7

  • Dziki Zachód

    Gdyby w takim tępie i za tyle kasy osadnicy przejmowali tereny w Ameryce to największa potęga tamtych czasów była by bankrutem.
    Nas jednak stać aby budować 1.5km torów 2 lata w cenie 286zl za cm TAK! centymetr

    • 4 4

  • Wielkie osiedle jakim są Karczemki (i rozrasta sie dalej) jak zwykle pominięte. 2 autobusy na krzyż, co pół godziny, a w ankiecie pytaja jakimi srodkami komunikacji jezdze? żadnymi i z pewnością to się prędko nie zmieni.

    • 5 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.