Opinie (370) ponad 10 zablokowanych

  • (1)

    Opóźnienie jest z powodu estakady której nie ma.

    Budują ogromny węzeł i pętle, a tramwaje zamiast tam zwrócą na przelotce 300 metrów dalej? Ha ha.

    • 26 3

    • To ty smieszek jesteś , a moze smieszny?

      • 1 7

  • Fajnie by było jakby ten tramwaj jechał do centrum a nie tylko na morene. (5)

    To by było ekstra.

    • 36 4

    • (3)

      Przecież będzie jechał do centrum

      • 7 4

      • (2)

        Jadąc zygzakiem

        • 8 1

        • (1)

          A którędy chciałbyś pojechać żeby Cię zadowolić ?

          • 0 1

          • Nowa Politechniczna do Wrzeszcza

            • 2 0

    • no nie, gdańscy urzędnicy niczego nie robią normalnie

      budują tory tramwajowe w taki sposób żeby ludzie dalej jeździli samochodami.
      Tramwaj z Porębskiego wzdłuż Armii Krajowej do centrum ich przerasta

      • 4 0

  • Kiedy Nowa Politechniczna ? (5)

    • 30 1

    • Czeka na rondo traugutta sobieskiego

      Pewnie nigdy

      • 6 1

    • Masz pośrednio odpowiedź w artykule (3)

      Nie zbudują na tym etapie odnogi przy Nowej Wołkowyskiej, więc prawdopodobnie nie doczekamy się realizacji przez około dekadę :( o szybszym połączeniu południa z Wrzeszczem pewnie można zapomnieć. To bardzo zła decyzja

      • 5 1

      • (1)

        "Na etapie sporządzenia wielowariantowej koncepcji dla budowy tramwaju Nowa Politechniczna, wykazano jednak, że bardziej optymalnym rozwiązaniem będzie połączenie Nowej Politechnicznej z istniejącą już linią tramwajową

        "Na etapie sporządzenia wielowariantowej koncepcji dla budowy tramwaju Nowa Politechniczna, wykazano jednak, że bardziej optymalnym rozwiązaniem będzie połączenie Nowej Politechnicznej z istniejącą już linią tramwajową Piecki Migowo, na wysokości przychodni Morena. Dlatego też przy budowie Nowej Bulońskiej Północnej zrezygnowano z budowy dodatkowego rozjazdu w realizacji Nowej Bulońskiej Północnej, w okolicy skrzyżowania z Nową Wołkowyską."

        • 0 0

        • Bez sensu

          Od Nowej Wołkowyskiej skręt tramwaju w Nową Politechniczną jest optymalny

          • 1 0

      • jak zelektryfikują PKM to będziesz miał szybszy dojazd kolejką - węzeł przesiadkowy już masz

        • 0 0

  • Kiedy rondo Sobieskiego / Traugutta ? (1)

    • 16 2

    • Czeka na nową politechniczną

      Pewnie nigdy

      • 6 1

  • Wolne tramwaje (13)

    Problemem tramwajow w Gdansku jest to, że sa one bardzo wolne. Co chwile stoją na światłach, bo nie mają priorytetu na skrzyżowaniach

    • 76 2

    • To jest jakaś porażka. Te tramwaje więcej stoją niż jadą.

      • 22 0

    • i za gęsto maja przystanki, są takie gdzie nawet rano nikt nie wsiada i nie wysiada a sąsiedni jest 200m dalej

      • 19 3

    • (1)

      i nie tylko na światłach, ale też przy przejazdach z jednej strony na drugą, np. między uniwersytetem medycznym, a Traugutta

      • 8 0

      • Samochody rządzą

        Zrobili dla nich lewoskręt na Wałach Jagiellońskich pomiędzy 3 Maja,a Huciskiem.Zawsze jadąc z Chełmu tramwaj tam staje,a wcześniej długo czekał na światła skręcając w kierunku dworca, a potem oczywiście jeszcze stoi na Hucisku.

        • 10 1

    • kup se halikopter

      • 1 7

    • Zgadzam się w 100% (1)

      Ostatnio wsiadłem do 12 koło starego Żaka w Gdańsku. Obok podjechał 130.
      Tramwaj był na Warneńskiej na Morenie prawie 5 min po autobusie...
      Bez sensu tramwaje jak jeżdżą wolniej niż autobusy...

      • 14 2

      • wsiadaj do autobusu

        • 3 1

    • (3)

      Trzeba dodać, że są bardziej narażone na awarię oraz blokowanie danej linii przejazdowej.

      • 6 2

      • (2)

        Taki urok komunikacji szynowej, a co Ty byś proponował .

        • 2 1

        • Autobusy na wydzielonych buspasach. Taniej, szybciej i ogólnie zaj*biście.

          • 3 1

        • Trzeba było zlikwidować tramwaje 20 lat temu .

          I postawić na komunikacje opartą na trolejbusach i autobusach . Za tym rozwiązaniem przemawiała 90% dekapitalizacja komunikacji tramwajowej ( wyeksploatowane tramwaje i torowiska ) . W miejsce torowisk wydzielonych

          I postawić na komunikacje opartą na trolejbusach i autobusach . Za tym rozwiązaniem przemawiała 90% dekapitalizacja komunikacji tramwajowej ( wyeksploatowane tramwaje i torowiska ) . W miejsce torowisk wydzielonych likwidacja torowiska i budowa bus pasa ( dużo tańszy od nowego torowiska ) . Zakup jednego wozu tramwajowego to 6 autobusów standardów lub 4 trolejbusy standard . Po bus pasach mogą poruszać się autobusy i trolejbusy a w przypadku awarii trolejbusu szelki na dół i ruch odbywa się bez przeszkód . Gdańsk ładuje olbrzymie pieniądze w bardzo drogą i zawodną komunikację tramwajową która do tego pożera dużo większe tereny niż bus pasy . 20 lat temu podjęto złą decyzje w sprawie odbudowy zdekapitalizowanej komunikacji tramwajowej . Praktycznie obecnie w Gdańsku posiadamy nowoczesny tabor tramwajowy i bardzo małą ilość torowisk do remontu kapitalnego ale to wszystko nie przekłada się na sprawnie działającą komunikacje - w Gdańsku już słychać opinie , że dzień jest zmarnowany bez awarii na liniach tramwajowych

          • 2 1

    • Przyczyną spowolnienia tramwajów jest złe słowo

      Złe słowo kierowcy przeciw pasażerowi komunikacji, pasażera komunikacji przeciw kierowcy

      • 4 2

    • A ja się cieszę że tramwaje w Gdańsku są wolne

      Ogólnie popieram wolność i radość sprawia mi fakt że gdańskie tramwaje nie są jakieś zniewolone. Wszak Gdańsk to właśnie miasto które wniosło największy wkład w odzyskanie wolności w 1989 roku

      • 7 1

  • Proszę o budowę linii do ul.Porębskiego (2)

    Miło byłoby gdyby liniia tramwajowa kończyła się na ul. Porębskiego lub najlepiej pociągnąć ją do Świętokrzyskiej wzdłuż zbiorników retencyjnych Świętokrzyska 1 i 2. Dalej mogłaby odchodzić w stronę Kowal.

    • 42 1

    • takie sa plany

      a nowa droga ma nazywac sie roboczo Nowa Bulońska Poludniowa

      • 6 0

    • Sobie możesz prosić

      • 0 4

  • Gdyby zbudować łącznik z ul. Porębskiego lub nawet Dulina i Świrskiego można byłoby puścić tamtędy linię autobusową i odciążyć Świętokrzyską

    • 23 4

  • Za mało, za późno. (8)

    Potrzeby drogowe Gdańska to ze 3-4 takie arterie. No ale cóż, jak się 20 lat rozdaje deweloperom co popadnie...

    • 47 17

    • Po co? (3)

      Zebys stal 4x dluzej przed Grunwaldzką? Powinni budowac tramwaje ale nie takie co 200m ale cos na styl SKMki. Rzadziej przystanki ale szybciej jedzie. 20min do centrum.

      • 8 3

      • Ale ja mieszkam niedaleko przystanku który chcesz zlikwidować .

        • 3 0

      • Chcesz szybko i bez przystanków to tylko tramwaj widmo.

        • 5 0

      • Tylko Pendolino, szybko i bez przystanków.

        • 3 0

    • Skm na południe i bspasy (1)

      Tyle wystarczy żeby zlikwidować korki na południu

      • 6 2

      • i lotnisko

        • 3 2

    • Wspaniała arteria! (1)

      Przecież tam na tej Nowej Bulońskiej w połowie drogi będzie zwężenie z dwóch pasów do jednego, żeby !Uwaga! ograniczyć korki. Budujemy sobie arterie, które z założenia mają mieć ograniczoną przepustowość?

      • 4 2

      • Wszystki drogi, również szynowe, mają z góry ograniczoną przepustowość

        Czyżbyś był słaby z przedmiotów ścisłych?

        • 0 2

  • co oznacza pierwszy kamień milowy? (2)

    czy na koniec lipca będzie połączenie pomiędzy jabłoniową a armii krajowej?

    • 12 0

    • Przeciez tam sie nic nie dzieje

      Jak do wrzesnia zrobią to bedzie dobrze

      • 8 1

    • Raczej na koniec sierpnia.

      • 1 0

  • Duże rondo jest lepsze niż skrzyżowanie

    Sygnalizacja będzie korkować dzielnicę. W wielu miastach buduje się duże ronda bez żadnej sygnalizacji i ruch jest dużo bardziej płynny.

    • 34 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.