2019-06-12 07:15
Opóźnienie jest z powodu estakady której nie ma.
Budują ogromny węzeł i pętle, a tramwaje zamiast tam zwrócą na przelotce 300 metrów dalej? Ha ha.
2019-06-12 07:34
To ty smieszek jesteś , a moze smieszny?
2019-06-12 07:16
To by było ekstra.
2019-06-12 07:49
Przecież będzie jechał do centrum
2019-06-12 08:18
Jadąc zygzakiem
2019-06-12 12:22
A którędy chciałbyś pojechać żeby Cię zadowolić ?
2019-06-12 18:48
Nowa Politechniczna do Wrzeszcza
2019-06-12 11:02
budują tory tramwajowe w taki sposób żeby ludzie dalej jeździli samochodami.
Tramwaj z Porębskiego wzdłuż Armii Krajowej do centrum ich przerasta
2019-06-12 07:18
2019-06-12 07:33
Pewnie nigdy
2019-06-12 12:34
Nie zbudują na tym etapie odnogi przy Nowej Wołkowyskiej, więc prawdopodobnie nie doczekamy się realizacji przez około dekadę :( o szybszym połączeniu południa z Wrzeszczem pewnie można zapomnieć. To bardzo zła decyzja
2019-06-12 13:06
"Na etapie sporządzenia wielowariantowej koncepcji dla budowy tramwaju Nowa Politechniczna, wykazano jednak, że bardziej optymalnym rozwiązaniem będzie połączenie Nowej Politechnicznej z istniejącą już linią tramwajową
"Na etapie sporządzenia wielowariantowej koncepcji dla budowy tramwaju Nowa Politechniczna, wykazano jednak, że bardziej optymalnym rozwiązaniem będzie połączenie Nowej Politechnicznej z istniejącą już linią tramwajową Piecki Migowo, na wysokości przychodni Morena. Dlatego też przy budowie Nowej Bulońskiej Północnej zrezygnowano z budowy dodatkowego rozjazdu w realizacji Nowej Bulońskiej Północnej, w okolicy skrzyżowania z Nową Wołkowyską."
2019-06-12 18:50
Od Nowej Wołkowyskiej skręt tramwaju w Nową Politechniczną jest optymalny
2019-06-12 22:15
jak zelektryfikują PKM to będziesz miał szybszy dojazd kolejką - węzeł przesiadkowy już masz
2019-06-12 07:18
2019-06-12 07:32
Pewnie nigdy
2019-06-12 07:19
Problemem tramwajow w Gdansku jest to, że sa one bardzo wolne. Co chwile stoją na światłach, bo nie mają priorytetu na skrzyżowaniach
2019-06-12 07:22
To jest jakaś porażka. Te tramwaje więcej stoją niż jadą.
2019-06-12 07:34
i za gęsto maja przystanki, są takie gdzie nawet rano nikt nie wsiada i nie wysiada a sąsiedni jest 200m dalej
2019-06-12 07:34
i nie tylko na światłach, ale też przy przejazdach z jednej strony na drugą, np. między uniwersytetem medycznym, a Traugutta
2019-06-12 08:28
Zrobili dla nich lewoskręt na Wałach Jagiellońskich pomiędzy 3 Maja,a Huciskiem.Zawsze jadąc z Chełmu tramwaj tam staje,a wcześniej długo czekał na światła skręcając w kierunku dworca, a potem oczywiście jeszcze stoi na Hucisku.
2019-06-12 07:49
kup se halikopter
2019-06-12 07:50
Ostatnio wsiadłem do 12 koło starego Żaka w Gdańsku. Obok podjechał 130.
Tramwaj był na Warneńskiej na Morenie prawie 5 min po autobusie...
Bez sensu tramwaje jak jeżdżą wolniej niż autobusy...
2019-06-12 08:40
wsiadaj do autobusu
2019-06-12 08:01
Trzeba dodać, że są bardziej narażone na awarię oraz blokowanie danej linii przejazdowej.
2019-06-12 08:41
Taki urok komunikacji szynowej, a co Ty byś proponował .
2019-06-12 12:27
Autobusy na wydzielonych buspasach. Taniej, szybciej i ogólnie zaj*biście.
2019-06-12 14:53
I postawić na komunikacje opartą na trolejbusach i autobusach . Za tym rozwiązaniem przemawiała 90% dekapitalizacja komunikacji tramwajowej ( wyeksploatowane tramwaje i torowiska ) . W miejsce torowisk wydzielonych
I postawić na komunikacje opartą na trolejbusach i autobusach . Za tym rozwiązaniem przemawiała 90% dekapitalizacja komunikacji tramwajowej ( wyeksploatowane tramwaje i torowiska ) . W miejsce torowisk wydzielonych likwidacja torowiska i budowa bus pasa ( dużo tańszy od nowego torowiska ) . Zakup jednego wozu tramwajowego to 6 autobusów standardów lub 4 trolejbusy standard . Po bus pasach mogą poruszać się autobusy i trolejbusy a w przypadku awarii trolejbusu szelki na dół i ruch odbywa się bez przeszkód . Gdańsk ładuje olbrzymie pieniądze w bardzo drogą i zawodną komunikację tramwajową która do tego pożera dużo większe tereny niż bus pasy . 20 lat temu podjęto złą decyzje w sprawie odbudowy zdekapitalizowanej komunikacji tramwajowej . Praktycznie obecnie w Gdańsku posiadamy nowoczesny tabor tramwajowy i bardzo małą ilość torowisk do remontu kapitalnego ale to wszystko nie przekłada się na sprawnie działającą komunikacje - w Gdańsku już słychać opinie , że dzień jest zmarnowany bez awarii na liniach tramwajowych
2019-06-12 08:36
Złe słowo kierowcy przeciw pasażerowi komunikacji, pasażera komunikacji przeciw kierowcy
2019-06-12 08:56
Ogólnie popieram wolność i radość sprawia mi fakt że gdańskie tramwaje nie są jakieś zniewolone. Wszak Gdańsk to właśnie miasto które wniosło największy wkład w odzyskanie wolności w 1989 roku
2019-06-12 07:19
Miło byłoby gdyby liniia tramwajowa kończyła się na ul. Porębskiego lub najlepiej pociągnąć ją do Świętokrzyskiej wzdłuż zbiorników retencyjnych Świętokrzyska 1 i 2. Dalej mogłaby odchodzić w stronę Kowal.
2019-06-12 08:33
a nowa droga ma nazywac sie roboczo Nowa Bulońska Poludniowa
2019-06-12 20:08
Sobie możesz prosić
2019-06-12 07:21
Gdyby zbudować łącznik z ul. Porębskiego lub nawet Dulina i Świrskiego można byłoby puścić tamtędy linię autobusową i odciążyć Świętokrzyską
2019-06-12 07:22
Potrzeby drogowe Gdańska to ze 3-4 takie arterie. No ale cóż, jak się 20 lat rozdaje deweloperom co popadnie...
2019-06-12 07:36
Zebys stal 4x dluzej przed Grunwaldzką? Powinni budowac tramwaje ale nie takie co 200m ale cos na styl SKMki. Rzadziej przystanki ale szybciej jedzie. 20min do centrum.
2019-06-12 08:44
Ale ja mieszkam niedaleko przystanku który chcesz zlikwidować .
2019-06-12 08:44
Chcesz szybko i bez przystanków to tylko tramwaj widmo.
2019-06-12 08:45
Tylko Pendolino, szybko i bez przystanków.
2019-06-12 07:36
Tyle wystarczy żeby zlikwidować korki na południu
2019-06-12 08:46
i lotnisko
2019-06-12 13:10
Przecież tam na tej Nowej Bulońskiej w połowie drogi będzie zwężenie z dwóch pasów do jednego, żeby !Uwaga! ograniczyć korki. Budujemy sobie arterie, które z założenia mają mieć ograniczoną przepustowość?
2019-06-12 13:36
Czyżbyś był słaby z przedmiotów ścisłych?
2019-06-12 07:27
czy na koniec lipca będzie połączenie pomiędzy jabłoniową a armii krajowej?
2019-06-12 07:37
Jak do wrzesnia zrobią to bedzie dobrze
2019-06-12 09:01
Raczej na koniec sierpnia.
2019-06-12 07:30
Sygnalizacja będzie korkować dzielnicę. W wielu miastach buduje się duże ronda bez żadnej sygnalizacji i ruch jest dużo bardziej płynny.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.