Opinie (67) 5 zablokowanych

  • znowu mcdonald...

    • 8 0

  • i dwa razy więcej za paliwo, gratulacje (1)

    • 6 3

    • ...

      • 0 0

  • na Orlenie nie tankuję (12)

    wyjeżdżam z Gdańska zatankowany na full, jak już ktoś pisał, ale tankuję tylko na Lotosie / dopóki na fakturach będzie siedziba w Gdańsku/, jeśli zniknie gdański NIP / oby nigdy/, trzeba znależć alternatywę, sensownym

    wyjeżdżam z Gdańska zatankowany na full, jak już ktoś pisał, ale tankuję tylko na Lotosie / dopóki na fakturach będzie siedziba w Gdańsku/, jeśli zniknie gdański NIP / oby nigdy/, trzeba znależć alternatywę, sensownym rozwiązaniem są stacje Shella, V-Power to najlepsze paliwa na rynku / produkowane przez najnowocześniejszą rafinerię w Europie, czyli przez Lotos Gdańsk/, Orlenowska Verva to zwykły szlam, paliwo z przestarzałej płockiej rafinerii, która została zbudowana do przerobu brudnej, zasiarczonej rosyjskiej ropy, nie polecam

    • 79 29

    • check (8)

      Mimo, że pracuje na lotosie to unikam ich paliwa. Dwa razy tuż po zatankowaniu benzyny z lotosu zapalił mi się check engine aż nie wyjeździłem paliwa..

      • 4 9

      • (4)

        Gdybyś pracował na Lotosie to wiedziałbyś, że prawie wszystkie staje u nas biorą paliwo z Rafinerii Gdańskiej. Także shell, bp itp. Ze względów logistycznych to jest najtańsze dla stacji.

        • 16 0

        • (3)

          tak, tylko, że benzyna V-Power to tzw. setka, inna technologia, możliwa tylko do wytworzenia w nowoczesnej Rafinerii Gdańskiej, przestarzały Płocki nie jest w wstanie wyprodukować takiego paliwa

          • 2 2

          • bzdury opowiadasz (1)

            bo proces technologiczny nie rożni się niczym w nowej i starej, różnica jest w systemach rekuperacji ciepła układu destylacji i skali produkcji - ale to bardziej info technologiczne dla Ciebie, bo chyba nie wiesz do końca jak wygląda linia procesowa.

            • 3 0

            • dobra panie ekspert

              to teraz napisz normalnie tak po ludzku dlaczego te paliwa (Lotos/Shell/BP itd) się tak niby różnią skoro wychodzą z tego samego kurka?

              • 1 1

          • "znafco" ależ popierdoły opowiadasz

            benzyna shell v-POWER to zwykła pb95, która jest rozlewana jak do każdej innej cysterny w Lotos Gdańsk, dla każdego innego koncernu, różni się tylko tzw dedykowanymi dodatkami, które każdy koncern ma swoje, Dynamic,

            benzyna shell v-POWER to zwykła pb95, która jest rozlewana jak do każdej innej cysterny w Lotos Gdańsk, dla każdego innego koncernu, różni się tylko tzw dedykowanymi dodatkami, które każdy koncern ma swoje, Dynamic, Miles, Ultimate, V-Power, Verva (tak, Verva Orlenu też jest na Lotosie) i dodawane są w trakcie nalewu cysterny, a tzw setka to V-Power Racing produkowana wyłącznie dla Shlella i cysterny jeżdżą po nią na któryś z terminali pod Wa-we, bo jedynie tam jest rozlewana. I tak na koniec "znafco", cysterny Orlen Transportu nie tak dawno jeszcze, przyjeżdżały do Lotosu na załadunek paliwa i rozwoziły po stacjach Orlenu paliwo z Lotosu ze swoimi (Verva) dodatkami.

            • 3 0

      • Ale pierdoły (1)

        Mam w samochodzie mocno wysilony silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny - od 6 lat - i nigdy nie miałem żadnych problemów z paliwami z tzw. markowych stacji. Prawie nie tankuję na PPHU Januszex (także pod szyldem znanej marki - wolę stacje, gdzie właścicielem jest koncern.) Benzyna 98.

        • 2 0

        • c.d. I bardzo często wybieram właśnie Lotos.

          • 3 0

      • w nowym samochodzie

        check może się zapalić z tak wielu powodów, że nie jesteś w stanie bez interfejsu sprawdzić od czego.

        • 3 0

    • a jaką ropę wg ciebie przerabia Lotos ?

      "czystą" ze złóż brytyjskich albo norweskich ? Gościu nie kompromituj się jak jeden z tych pajaców z legitymacją poselską, który prawił o Shellu nie mając pojęcia skąd wa waha jest. Prawda jest taka, że oni wszyscy biorą

      "czystą" ze złóż brytyjskich albo norweskich ? Gościu nie kompromituj się jak jeden z tych pajaców z legitymacją poselską, który prawił o Shellu nie mając pojęcia skąd wa waha jest. Prawda jest taka, że oni wszyscy biorą albo z Lotosu z Gdańska albo z Orlenu - i tu z kilku rafinerii (bo Orlen ma pod sobą 6 rafinerii) w zależności która jest bliżej. Tam jest ciągła kontrola składu na wyjściu i kontrole w punktach franczyzowych i firmowych niezapowiadane. Szlam to może lałeś do swojego białego passata w leasingu na jakiejś marketowej stacji albo u jakiegoś janusza przy granicy np w Bartoszycach albo Fromborku

      • 2 0

    • Ja również nie tankuje na stacjach obajtek

      Niestety ale na Lotosie pojawiły się napoje o nazwie dynamic. Zaczynają od napoi przekształcać...
      :(

      • 2 1

    • Lotos

      Mało jest stacji Lotos u nas na Śląsku ale cały czas tankuję na Shell-u, dziękuję za informację,że te paliwo też z Lotosu

      • 0 0

  • e tam droższe paliwo. Ja to zawsze tankuję za 50 zł

    • 4 1

  • tylko dlaczego orlen????

    Całe szczęście 50 km dalej w kierunku południowym jest Shell.

    • 15 2

  • Na Orlenie tylko siku

    • 14 3

  • Orlen? (1)

    Tam tylko siku a już napewno dwójkę

    • 13 3

    • i do tego eko, czyli bez spłukiwania.

      • 2 0

  • Na orlen na pewno nie zjadę

    • 11 4

  • Oby to był Orlen (3)

    tankuję tylko nasze polskie paliwo

    • 8 16

    • (1)

      i katolickie, czyli chrzczone.

      • 5 2

      • Ryknąłem ze śmiechu! Dzięki!!!

        • 5 1

    • Osołka pb zalewasz , jak Ten od Alika ?

      • 1 0

  • Na północnym odcinku A1 jest jeszcze w miarę, ale na środkowym odcinku autostrady i południowym masakra jeśli chodzi o stacje!

    • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.