2017-04-10 07:38
Po centrum 30 i równoźędne. Nic to w centrum nie dalo poza seria wypadków rannymi i odszkodowaniami.
2017-04-10 14:25
Się nie umie jeździć, się ma wypadki.
2017-04-10 07:39
Na skrzyżowaniu Olgierda i Wielkopolska stoi się na światłach żeby przejść na drugą stronę czasami po 5min. Spóźnia się z wciśnięciem guzika pół minuty i czekasz 2 zmiany świateł.
2017-04-10 10:44
2017-04-10 07:46
a jeszcze jakiś "społecznik" kłody pod nogi/koła rzuca. Wystarczy już tych udoskonaleń. Najlepiej jak nam budują progi na dziurawych drogach. Czasami mam takie wrażenie, że ten kto zgłaszał takie pomysły to samochód
a jeszcze jakiś "społecznik" kłody pod nogi/koła rzuca. Wystarczy już tych udoskonaleń. Najlepiej jak nam budują progi na dziurawych drogach. Czasami mam takie wrażenie, że ten kto zgłaszał takie pomysły to samochód widział tylko z perspektywy pasażera. Kiedy byłem dzieckiem to rodzice uczyli mnie aby uważać na ulicy bo samochody jeżdżą, a teraz ta edukacja naszej młodzieży gdzieś uleciała w las. Nie utrudniajmy sobie życia jeździjmy rozważnie a piesi niech uważają na ulicy.
2017-04-10 08:02
Ludzie chcą poprostu wysłać bezpiecznie dziecko z domu do szkoły ... myślałeś o tym, że tam ktoś mieszka?
2017-04-10 08:15
zeby jak w normalnych krajach, kiedys dzieci mogly same chodzic do szkoly a nie byly wiezione pod drzwi szkoly
2017-04-10 08:35
2. jeżdżenie 30 km/h to trucie całego otoczenia zatem oby ów społecznik miał okna przy ulicy
2017-04-10 09:09
samochody, nastepne w kolejnosci: rodzina, najwiecej przestepstw wobec dzieci, w tym seksualnych, popelnaija bliscy i znani im czlonkowie rodziny
2017-04-10 08:14
to znaczy ze problem nie jest z przepisamy, tylko z bydlem za kierownica, ktora uwaza, ze ma prawo ignorowac przepisy, jak im sie nie podoba. Nalezy podniesc natychmiast wysokosc mandatow, by wiekszosc kosztowala ponad
to znaczy ze problem nie jest z przepisamy, tylko z bydlem za kierownica, ktora uwaza, ze ma prawo ignorowac przepisy, jak im sie nie podoba. Nalezy podniesc natychmiast wysokosc mandatow, by wiekszosc kosztowala ponad 500zl, to tylko nauczy kierowcow
I wieceju patroli, SM posluchala ludzi i teraz sa codziennie na Luzyckiej, wstawiajac codziennie w tym samym miejscu mandaty za nieprawidlowe parkowanie. A ci sie wciaz nie ucza: ergo, sa za niskie
2017-04-10 08:37
PS. zarejestrowałeś radio/telewizor w urzędzie pocztowym? płacisz abonament rtv?
2017-04-10 09:11
jak ktos kaze ci wolniej jechac, to masz jechac i koniec dyskusji, od kiedy to plebs mysli, ze moze decydowac ktore przepisy przestrzegac?
Nie mam telewizora, to dla plebsu.
2017-04-10 08:36
W Małym Kacku to niech gospodarze śnieg i lód sprzątają sprzed swoich posesji a na Piotrkowskiej niech wreszcie naprawią jezdnię i studzienki, bo jak deszcz spadnie to jest rozlewisko i samochody ochlapują pieszych.Skryć się nie ma gdzie ,bo wąsko.
2017-04-10 09:19
Mieszkam tam, ta ulica jest ciągle zakorkowana jak nie w jedną to w drugą stronę. O pewnych porach nie wydostaniesz się, bez względu na to czy samochodem czy komunikacją miejską.
Tutaj nie prędkość jest problemem,
Mieszkam tam, ta ulica jest ciągle zakorkowana jak nie w jedną to w drugą stronę. O pewnych porach nie wydostaniesz się, bez względu na to czy samochodem czy komunikacją miejską.
Tutaj nie prędkość jest problemem, a przepustowość o określonych porach. Najbardziej problematycznie jest na skrzyżowaniu w okolicach: Sopocka, Strzelców, Nowodworcowa i Korzenna.
Tam jest sporo miejsca, a ciągle zakorkowane. Może przy okazji budowy przystanku PKM przebudować to skrzyżowanie, aby były długie lewoskręty i więcej miejsca? Udrożniłoby to także Sopocką zapewne.
2017-04-10 10:02
łatwiej zrobić zakazik, coś tam pomalować, stworzyć strefkę czegoś tam, rondko, wyniesionko, ławeczka i tak pozorujemy działania. A miasto zapycha coraz bardziej poprzez dysunkcyjne rozwiązania komunikacyjne.
2017-04-10 12:56
i darmowych parkingow, kazdy janusz potwierdzi, ze to wplywa na zwiekszenie naszej ukochanej, swietej przepustowosci
2017-04-10 14:44
Po co zabierasz glos ws. Gdyni? :)
2017-04-10 09:20
wszystkie przejścia dla pieszych i skrzyżowania w takich strefach powinny być wyniesione na wysokość chodnika, albo wszędzie powinny być skrzyżowania równorzędne, szykany i inne spowalniacze, bo inaczej każdy i tak
wszystkie przejścia dla pieszych i skrzyżowania w takich strefach powinny być wyniesione na wysokość chodnika, albo wszędzie powinny być skrzyżowania równorzędne, szykany i inne spowalniacze, bo inaczej każdy i tak jedzie najmniej 50. Wystarczy spojrzeć na Rajskiej, Podwalu Staromiejskim, Myśliwskiej. Mało kto jedzie 30. Pewnie paru osobom dziennie spokojnie by się dało tam prawko zabrać. W każdej strefie tempo 30.
2017-04-10 09:45
a może wprowadźmy tempo 10 i nakaz że kierowca ma biec przed samochodem?? Kompletne mezmózgowie, zamiast tworzyć kolejne absurdalne przepisy może lepiej bardziej restrykcyjnie egzekwować obecne?
2017-04-10 09:57
2017-04-10 09:56
Gdynia powoli ma najgorszy stan dróg w 3mieście i zamiast starać się go choćby podtrzymywać i modernizować tworzy się działania zastępcze. Strefy 30, wysepki z ławeczkami na ulicy, leżący policjanci w miejscach gdzie
Gdynia powoli ma najgorszy stan dróg w 3mieście i zamiast starać się go choćby podtrzymywać i modernizować tworzy się działania zastępcze. Strefy 30, wysepki z ławeczkami na ulicy, leżący policjanci w miejscach gdzie można urwać miskę olejową na dziurach. No i oczywiście "top model" ostatnich miesięcy skrzyżowania równorzędne, to odpowiednik rond i rondek sprzed kilkunastu lat.
2017-04-10 11:24
Urzednicy udaja ze pracują a rozwiazania prawdziwych problemów nie ma.
Prawdziwy problem to 3 pas na Wielkopolskiej i polaczenie Kieleckiej z Chwarznienska przez las obok cmentarza oraz Obłuze.
2017-04-10 12:55
Problem leży w braku lub niedostatecznych lewoskrętach przy Sopockiej, pl. Górnośląskim i drodze gdyńskiej. Z dwóch pasów nagle robi się jeden w tych miejscach i przez to jest korek.
2017-04-10 15:21
Wystarczy spowodować żeby przejazd przestał być skrótem, a stał się nieopłacalny.
Przegrodzić przejazd w ciągu Halicka-Łowicka w taki sposób że dojazd do dzielnicy byłby możliwy wyłącznie w modelu że
Wystarczy spowodować żeby przejazd przestał być skrótem, a stał się nieopłacalny.
Przegrodzić przejazd w ciągu Halicka-Łowicka w taki sposób że dojazd do dzielnicy byłby możliwy wyłącznie w modelu że wyjeżdżasz drogą którą przyjechałeś.
Teoretycznie dla mieszkańców to pewne utrudnienie wymuszające wyjazd dłuższą drogą, ale w praktyce się to im opłaci bo nadkładają góra około kilometra, a w zamian odzyskują dzielnicę dla siebie, znikają korki które tworzą tam jadący skrótem, zyskują dobrą przestrzeń do mieszkania i wypoczynku, gdzie nie strach wyjść za własną furtkę widząc lecący ciąg samochodów.
Do tego przy małym natężeniu ruchu spokojnie wystarczy miejsca żeby parkować przy tych ulicach, bo przestaną być przelotem dla połowy trójmiasta.
W krajach cywilizowanych wystarczyłby znak zakaz ruchu nie dotyczący mieszkańców na odcinku Łowickiej między Sieradzką a Wieluńską, ale niestety żyjemy w drogowym Bangladeszu gdzie taki zakaz po prostu nie będzie przestrzegany i nic się nie zmieni. Tak więc po prostu trzeba tam postawić barierę.
Ewentualnie pomyśleć nad szlabanem otwieranym automatycznie po odczytaniu numerów rejestracyjnych które faktyczni mieszkańcy dzielnicy będą rejestrować w magistracie.
Pozostawiając ten przejazd wyłącznie dla pieszych i rowerzystów.
2017-04-10 16:02
komuna z ludzi jendak nigdy nie wyjdzie....
2017-04-10 17:12
Niestety, ale ludzi którzy nie potrafią się zdyscyplinować sami, trzeba dyscyplinować w inny sposób.
Jest to prosta do zrozumienia sprawa - oś trnasportowa w tej okolicy to Al. Zwycięstwa, Wielkopolska i
Niestety, ale ludzi którzy nie potrafią się zdyscyplinować sami, trzeba dyscyplinować w inny sposób.
Jest to prosta do zrozumienia sprawa - oś trnasportowa w tej okolicy to Al. Zwycięstwa, Wielkopolska i Droga Gdyńska.
I tamtędy należy przez są dzielnicę przejeżdżać.
Podczas gdy znakomita większość kierowców robiących w Kacku korki to ruch tranzytowy, wynikający z tego że kierowcy wybierają na tranzyt drogę do tego nie przeznaczoną.
Oczywiście prawo drogowe tego nie zabrania - i dlatego w myśl że co nie zabronione to dozwolone, to z tego korzystają, ale ponieważ dzieje się to kosztem innych (mieszkańców dzielnicy), to niestety prawo jest od tego żeby mieszkańców dzielnicy chronić i ruch drogowy uporządkować tak żeby tranzytowy szedł drogami tranzytowymi, a lokalny lokalnymi.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.