2021-11-29 14:07
Wszystko tu jest przeciwko ludziom. Komunikacja, gdy ktoś nie mieszka w centrum albo nie chce jechać do centrum to tragediami często sąsiednie dzielnice praktycznie nie mają połączenia. Chaotyczne planowanie przestrzenne, jakby nikt nad tym nie panował. A smród z Szadółek dochodzi już do Wrzeszcza!
2021-11-29 14:23
Zawsze możesz zmienić miasto zamieszkania, np. na Gdynię. Ceny nieruchomości podobne, Szadółek nie ma, żyć nie umierać - a raczej nie marudzić!!!!
2021-11-29 14:36
Wladze miasta zawsze moga aplikowac na wyzsze stanowiska bardziej odpowiadajace ich ambicjom a przyziemne zarzadzanie miastem niech zostawia komus kto ma na to pomysl. Dosc mam glupiego kupowania rydwanow, wtykania nosa w sprawy Bialorusi i promocji teczowych.
2021-11-29 14:39
Możesz kupić dom w Wejherowie w cenie mieszkania i w pakiecie gumiaki :D
2021-11-29 14:43
I tutaj się mylisz.
W Gdyni jest coraz gorzej z komunikacją i korkami....
2021-11-29 15:26
ma prawo wymagac od władz zajęcia sie realnymi problemami a nie wydumanymi
2021-11-29 14:23
W polskiej edukacji są tysiące bardziej palących problemów. Możemy zagłuszać argumenty problemami z komunikacją czy smrodem z wysypiska, ale to nie znaczy, że szkoła, w której śmierdzi, czy do której nie ma idealnego dojazdu ma być zaściankowa poglądowo.
2021-11-29 14:29
Wychowanie do wierności i wolności od uzależnień na tle seksualnym uważasz za zaściankowe? Jak dla mnie jest to bardzo dojrzała postawa.
2021-11-29 14:32
Popieranie pedofilskiej sekty to wierność i wolność? No spoko.
2021-11-29 18:00
2021-11-29 14:36
Zaściankowe jest uciekanie od pewnych tematów - Ministertwo torpedując projekty takie, jak w Gdańsku nie proponuje realnej alternatywy. To nie jest np. kwestia czy więcej mówić o starożytności, czy o XX wieku, tylko czy w ogóle mówić cokolwiek.
2021-11-29 14:40
to ma proponować zoofilię według ciebie ?
2021-11-29 14:44
Chcesz mi powiedzieć że w ramach promocji homoseksualizmu uczy się o antykoncepcji? Jak dla mnie - trochę kontrproduktywne.
2021-11-29 18:01
Na czarnych protestach
2021-11-29 20:01
2021-11-29 14:25
2021-11-29 14:26
Jeśli Gdańsk jest dla Ciebie taki zły to oo co tam mieszkasz? Podlasie , Podkarpacie i Białostocczyzna czeka już na Ciebie z otwartymi rękami.
2021-11-29 14:35
Mów za siebie mieszkańcu! a nie za innych mieszkańców
2021-11-29 14:57
cicho, czysto, zdrowo, w Augustowie nie ma opłat za parkowanie, są inwestycję, jest poszanowanie przyrody. fajni zwykli ludzie, bez przerostu formy nad treścią...byłeś czy tak z kanapy prdlisz?
2021-11-30 00:05
2021-11-29 14:57
2021-11-29 15:25
2021-11-29 20:00
2021-11-29 22:59
2021-11-29 14:10
A ja chcę żeby temat budowy ludzkiego ciała, w tym układu rozrodczego, temat dojrzewania, antykoncepcji, budowania relacji, obrony wlasnych granic w kontekście przemocy seksualnej i pedofilii, oraz poszanowania wlasnej i
A ja chcę żeby temat budowy ludzkiego ciała, w tym układu rozrodczego, temat dojrzewania, antykoncepcji, budowania relacji, obrony wlasnych granic w kontekście przemocy seksualnej i pedofilii, oraz poszanowania wlasnej i cudzej intymności i orientacji był omawiany w szkole. Znajomość powyższego przyda się w zyciu bardziej niż twierdzenia Pitagorasa. Mam dwie córki. Dla ich dobra lepiej też, zeby takie lekcje objęły wszystkich w szkole, także tych kolegów ktorym rodzice nie są w stanie przekazać rzetelnej naukowej wiedzy i szacunku do kobiet.
2021-11-29 14:22
Zgadzam się ale Pitagoras oraz cała matma bardzo nie przydaje zwłaszcza że świat coraz bardziej skupiony jest na rozwoju technologicznym -łatwiej znaleźć pracę ;)
2021-11-29 14:55
opłaty, rachunki, dodawanie, szacowanie..sama matma. To jak się nie przydaje?? tylko głąb tak może powiedzieć..
2021-11-29 15:04
Nikt nie napisał że się nie przydaje. Prosze czytać ze zrozumieniem. Chyba na lekcjach polskiego nie uważałeś ( one tez sie przydają) ;)
2021-11-29 16:00
Czyli nie tylko matmy nie kumasz, ale też pisać nie umiesz.
2021-11-29 21:33
:Zgadzam się ale Pitagoras oraz cała matma bardzo nie przydaje zwłaszcza że..""nie wiem, kto nie słuchał na lekcjach ale ty na pewno.. czytanie ze zrozumieniem nadal raczkuje..
2021-11-30 07:51
Ewidentnie miało być "się przydaje". Kontekst na to wskazuje
2021-11-29 16:34
2021-11-29 16:53
Dla ciebie? Do niczego.
2021-11-29 18:41
2021-11-29 21:35
Za brak umiejętności będziesz musial zapłacić..
2021-11-29 17:28
2021-11-30 07:22
2021-11-30 07:47
Mój Boże, coraz gorzej z naszym społeczeństwem. Człowiek zażartuje, napisze coś ironicznie, a 90% czytających nie rozumie przesłania i zaczyna jazdę. Smutne.
2021-11-29 14:23
Najlepiej niech Pani (Pan) sama zajmie się edukacją córek, dlaczego to zrzucać na szkołę?
2021-11-29 14:27
matematyki, fizyki i historii tez ma uczyc sam/sama? czym tematy podstawowej biologii roznią sie tu niby od innych szkolnych przedmiotów?
2021-11-29 15:49
przedmioty, które wymieniłeś są obowiązkowe. A życie seksualne nie.
2021-11-29 20:33
Braki mogą uzupełnić na korepetycjach.
2021-11-29 21:46
W domach uciech
2021-11-29 23:35
No widzisz, tylko jednak zdecydowana większość ludzi jakieś życie seksualne ma i to przez całe życie. Warto zadbać żeby było udane :) A nauka historii jest dla większości tylko kilkuletnim epizodem, w przypadku polskiej szkoły polegającym na zakuwaniu dat, nie wykorzystywanym w dorosłym życiu.
2021-12-01 22:44
2021-11-29 14:27
Ja sie zajmuje. Chce zeby inni tez mieli szansę na rzetelną, merytoryczną edukacje.
2021-11-29 14:28
a nie będą udawać, że dzieci pochodzą z kapusty, albo przynosi je bocian. I na tym ucierpią też osoby wyedukowane w tym temacie.
2021-11-29 14:53
a koleżanki, koledzy i internet zrobi resztę. Wyedukowany ucierpi?? to jak jest wyedukowany? na 3+?
2021-11-29 16:49
2021-11-29 16:54
Napisz jeszcze coś równie ciekawego. I dodaj jaki stanowią promil wszystkich ciąż.
2021-11-29 18:03
Podpowiem - chyba tylko w wyszydzanym tu Watykanie.
2021-11-29 18:42
2021-11-29 23:37
Moze dlatego ze w Watykanie wg niektórych popularna jest tzw lawendowa mafia a z tego ciąż nie ma.
2021-11-29 18:12
acha, ktos tym trzynastolatkom te ciąże zrobił....to chyba zapładniaczy powinno sie piętnować
2021-11-29 21:36
Ale skoro rodzice siedza w necie, na forach zakupowych i plotkach, to dzieci chodzą samopas
2021-11-29 18:12
akurat w dzisiejszych czasach bardziej potrzebna jest edukacja chłopców, wychowywanych przez relikty patriarchatu, ktore nie maja szacunku do kobiet
2021-11-29 18:20
2021-11-29 21:46
Dzieci wychowuje się przykładem, jak obca osoba może tobie edukować dziecko w tak delikatnej kwestii
2021-11-29 14:29
A ten program jest czymś dodatkowym, promowaniem dewiacji, umocnienia psychicznych odchyłek (niemal każdy na którymś etapie dzieciństwa myśli, że powinien mieć odmienną płeć) itd.
2021-11-29 14:37
2021-11-29 15:20
Ale jestem emocjonalny! Zaraz się rozpłaczę**! Bum!
2021-11-29 16:56
I to już wszystko, co masz do powiedzenia?
2021-11-29 14:32
związane z seksem czy higieną, czasami dzieci wiedza szybciej od koleżanek.. ale żeby kampania była za miejską kasę, podczas gdy dzieciaki nie mają bytów na zimę, to przesada. Pogadaj z dzieckiem, oderwij się od komórki
związane z seksem czy higieną, czasami dzieci wiedza szybciej od koleżanek.. ale żeby kampania była za miejską kasę, podczas gdy dzieciaki nie mają bytów na zimę, to przesada. Pogadaj z dzieckiem, oderwij się od komórki a nie wszystko zrzuć innych czy na na szkołę Aż tak trudno porozmawiać z dzieckiem?? przeciez o tym rozmawia się od małego. Jak nie potrafisz, poproś innego rodzica, ciotkę, wujka....a kasę za takie naciągane szkolenia i prelekcje przeznaczyć na reh małych gdańszczan. Dosyć propagowania na siłe mody na lgbt, luzu i rzekomej tolerancji. Dajcie spokój ludziom, nie właźcie nikomu do wyra a będzie spokój. Zamiast takich naciąganych lekcji, zróbcie religioznawstwo i kulturoznawstwo..
2021-11-29 14:42
Akurat buty na zimę to powinni kupić rodzice. Jak nie kupują, zgłoś do Mopsu, zeby władzę rodzicielską ograniczyli
2021-11-29 21:38
Mops???
2021-11-29 23:38
Ja już dobie wyobrażam jak min Czarnek wytlumaczył swoim dzieciom ich "prawa o seksie" ....
2021-11-29 14:46
Ja rozmawiam. Problem w tym ze wielu rodziców nie rozmawia. Dzieci czerpią informacje z internetu i od kolegow, i to nie jest rzetelna wiedza. Z drugiej strony swój światopogląd ( bo to też nie jest wiedza) szerzy Kościół, mlodzi powinni mieć dostęp do faktów, a nie tylko do pornografii z internetu i z drugiej strony so pogadanki ze strony ksiedza
2021-11-29 15:00
Tyle że światopogląd który szerzy Kościół jest zgodny z ludzką naturą, przyjazna jego psychice i zdrowiu, ekologiczna. Mianowicie obserwacja swojego cyklu owulacyjnego aby rozpoznać czas płodny(wcale nie kalendarzyk a
Tyle że światopogląd który szerzy Kościół jest zgodny z ludzką naturą, przyjazna jego psychice i zdrowiu, ekologiczna. Mianowicie obserwacja swojego cyklu owulacyjnego aby rozpoznać czas płodny(wcale nie kalendarzyk a obserwacja temperatury głębokiej ciała, śluzu i dla zaawansowanych obserwacja szyjki macicy) dzieki temu można szybko zorientować się w nieprawidłowościach i zgłosić się do lekarza. Poza tym co złego jest w promocji wierności, czy wstrzymaniu się od współżycia aż do ślubu. Jest to jak najbardziej zdrowe i potrzebne. Buduje głęboką przyjaźń między partnerami opartą na rozmowach, wspólnych przeżyciach a nie na seksie. Buduje też poczucie bezpieczeństwa dla obojga. Dzieki temu tworzą się sine podtawy dla długiego związku. Dodatkowo nie ingeruje się w swój cykl hormonalny sztucznie powodując przedłuzenie fazy lutealej. Każda antykoncepcja ma działania niepożądane, np zwiększone ryzyko zatorowości.
2021-11-29 15:06
Z takimi tezami nie warto nawet dyskutować. Jak pani w to wierzy, proszę bardzo. Ale proszę takixh bzdur nie wciskac innycm.
2021-11-29 15:23
Pigułka cię nie wyzwala tylko zniewala
2021-11-29 15:29
Po prostu z glupim sie nie dyskutuje. Pokona doświadczeniem .
2021-11-29 16:20
2021-11-29 15:53
Napisał nasz ulubiony, dyżurny misiowy rozumek:)
2021-11-29 18:33
To nie są bzdury. To prawdziwie ekologiczne podejście. Niestety stoi w sprzeczności z interesem wielkich korporacji czerpiących zyski z wyznawców konsumpcyjnego podejścia do życia. Więc wielkie koncerny pakują ogromną
To nie są bzdury. To prawdziwie ekologiczne podejście. Niestety stoi w sprzeczności z interesem wielkich korporacji czerpiących zyski z wyznawców konsumpcyjnego podejścia do życia. Więc wielkie koncerny pakują ogromną kasę w indoktrynację, a bezrefleksyjni odbiorcy umiejętnie sterowani bezmyślnie powtarzają hasła wielkich koncernów. Łącznie z powtarzaniem gwiazdkowych haseł.
2021-11-29 15:29
Co jest ekologiczna? Na marginesie, Kościół ustami np arcybiskupa Jedraszewskiego ekologizmy uważa za coś paskudnego ;)
2021-11-29 17:22
Ekologia to w gruncie rzeczy czyste pieniądze. Dla zwykłego, mało zarabiającego człowieka, pozostają tylko "ekologiczne" kartofle :D
2021-11-29 18:23
poczytaj i pomyśl, wówczas nie będziesz tu wypisywać frazesów z gazowni
2021-11-29 15:30
Edukacja seksualna nie promuje niewierności, droga Pani.
2021-11-29 15:54
Edukacja seksualna jest na przedmiocie o rodzinie w szkole.
2021-11-29 15:58
Edukacja nie ale zdrowie love tak.
2021-11-30 07:45
Pierwotnie przykazanie "nie cudzołóż" dotyczyło tylko męża i żony, nic nie mówiło o tym co przed ślubem.
2021-11-29 15:58
2021-11-29 16:04
A kto ci powiedział, że moje dziecko chodzi na religię, chłopski filozofie?
2021-11-29 16:34
jest natomiast promocja zachowań dewiacyjnych - np. stosunki odbytnicze, promocja homoseksualizmu czy promowanie aborcji
2021-11-30 07:48
Co wyście się tak uparli na to "promowanie"? Na polskim też promują Pana Tadeusza, a na historii druga wojnę światową?
2021-11-30 08:07
Dla KK i prawej strony polityki "promowanie" "ideologia" " -izmy" to takie słowa klucze, nic wspólnego z faktami i prawdą, ale jak donośnie brzmią z ambony!
2021-11-29 17:28
2021-11-29 20:31
Tak, zwłaszcza chodzi o końskie zaloty chłopców do dziewczyn w szkole,mogą zalecać się tylko po lekcjach.Na godzinach wychowawczych tego nie można omówić?
2021-11-29 21:38
na pewno chcesz, aby lgbt uczyło Twoje córki "zabawy myszkami"?
2021-11-29 23:40
Widzę ze ciebie nie nauczyli właściwego nazewnictwa narządów płciowych.
Lgtb niczego nie naucza, skąd taki pomysł że lekcje prowadzą geje czy lesbijki?
2021-11-29 21:44
A ty od czego jesteś nikt tego nie zrobi lepiej niż ty, to ty znasz swoje dziecko i wiesz jak to przekazać
2021-11-29 21:45
A jakie znaczenie ma co Ty chcesz?
Tu się liczy co chce Pan Czarnek. To on Ci powie co jest najlepsze dla Twoich córek.
2021-11-29 22:23
On dla dzieci chce zbawienia, a dla dziewczynek- ugruntowania cnót niewieścich. Tak ostatnio wyznał. Powinien zostac ksiedzem a nie ministrem świeckiego państwa.
2021-11-29 22:04
ktoś kto ma dzieci to wie, że w szkole oprócz biologii jest również przygotowanie do życia w rodzinie...ciekawe do jakiej szkoły chodzą pana córki???
2021-11-29 23:23
Te zdrowe to czysta propaganda że dziecko może wybrać płeć
2021-11-30 01:27
mowisz o anatomii a myslisz o lgbt
2021-11-30 05:45
a podobno mamy 21. wiek
2021-11-30 06:29
Nie czeba lewicowych pijawek do tego.
Chpdzi o kasę dla lewicowej organizacji której nikt nie chce utrzymywać.
2021-11-30 08:09
A można by ją przecież przekazać ubogiemu i skromnemu redemptoryście z Torunia ....
2021-11-29 14:15
Lewactwo i działacze LGBT pod pozorem edukacji, wmawiania nam że to postęp chcą odebrać rodzicom władze nad tym co o seksualności cha przekazywać dzieciom. Może lepiej dzieci edukować o bezpieczeństwie w internecie,
Lewactwo i działacze LGBT pod pozorem edukacji, wmawiania nam że to postęp chcą odebrać rodzicom władze nad tym co o seksualności cha przekazywać dzieciom. Może lepiej dzieci edukować o bezpieczeństwie w internecie, wspierać ich zdrowie psychiczne w tych ciężkich czasach, a nie siać zamęt. Święta seksualna człowieka to margines jego życia, a przez takie programy urasta do rangi najważniejszej dziedziny życia.
2021-11-29 14:23
"Lewactwo" -o kim tak mówisz? Czy jest w tym szacunek do drugiego człowieka? Czy Jezus mówił do kogoś w ten sposób? Gdzie miłość do bliźniego swego?
Ps jeśli jesteś katolikiem to zapewne nie uznajesz rozwodów.
"Lewactwo" -o kim tak mówisz? Czy jest w tym szacunek do drugiego człowieka? Czy Jezus mówił do kogoś w ten sposób? Gdzie miłość do bliźniego swego?
Ps jeśli jesteś katolikiem to zapewne nie uznajesz rozwodów. Jeśli jednak twoje dziecko pojdzie na studia na prawo, będzie uczyło sie o rozwodach. Tak samo powinno w szkole nauczyć sie jak jest zbudowany i jak funkcjonuje jego układ rozrodczy, zgodnie ze współczesną nauką. A co bedzie robić , zarowno w kwestii rozwodów jak i seksu, to już zalezy tylko od jego decyzji ( ma wolną wolę). O wyrzucenie ze szkoły nauki o ewolucji tez walczysz?
2021-11-29 14:39
Akurat o ewolucji KK wypowiada się bardzo pochlebnie. Nie jest uznawana przez większość protestantów, prawosławnych i islam.
2021-11-29 14:50
A ilu ludzi KK spalił na stosie, bo do ksieży nie docierało, że się mylą myśląc ze to Słońce krąży wokół Ziemi?
2021-11-29 14:57
Z tego co wiem to na stosach palili protestanci. A sam Kopernik też był.duchownym...
2021-11-29 14:57
I wyłumacz jeszcze lewakowi że Georg Mendel był zakonnikiem, to mu mózg wyparuje...
2021-11-29 15:51
A wielką inkwizycja była wielki oświeceniowym kłamstwem. To KK dał postawę pod system sadowniczy znany wspolczesnie
2021-11-30 08:18
To świat stworzył Bóg w siedem dni, a Ewę zrobił z żebra Adama, czy też swiat taki jaki dziś znamy powstawał przez miliardy lat, a człowirk wyewoluował z małpy? Jedno wyklucza drugie
2021-11-29 15:04
z wyrokiem sądu za mobbing w pracy
2021-11-29 14:25
Dokładnie. Ojciec z matką wprowadzali mnie w dorosłe życie i między innymi w sfery seksualności. To nigdy nie był temat tabu.
To co mi bardzo celnie i mądrze przekazali rodzice nie ma nic wspólnego z tymi bzdurami
Dokładnie. Ojciec z matką wprowadzali mnie w dorosłe życie i między innymi w sfery seksualności. To nigdy nie był temat tabu.
To co mi bardzo celnie i mądrze przekazali rodzice nie ma nic wspólnego z tymi bzdurami szerzonymi przez propagandę lgbt i nie ma nic wspólnego z tym, co wygaduje w tej materii kościół katolicki. Życie. Po prostu życie normalnych zdrowych ludzi.
2021-11-29 14:29
"margines jego zycia" - a potem mamy niechciane ciąże, choroby, nowotwory jąder, piersi i szyjki macicy, ludzie się rozwodzą bo jedno nie chce juz drugiego... naprawde nie wiem jak mozna okreslic seksualnosc marginesem zycia czlowieka. ale "strefa" poprawilo ci w slowniku na "swięta" więc w sumie wiadomo o co chodzi.
2021-11-29 15:53
Bo chodzi o to że zanim dojdzie do seksu była silna relacja między partnerami, tego nie ma w tym programie. Na prawdę jeśli zapoznasz się z broszura to przyznasz rację z są tam niebezpieczne dla młodych ludzi brednie
2021-11-29 16:01
Jeszcze żeby tylko to, to małe miki. Ale problem jest że pod pozorem edukacji następuje indoktrynacja związana ze zboczeniami i dewiacjami.
2021-11-29 16:24
Indoktrynację to widze wokół jedną- kościelną. Namieszała w glowach niektórych masakrycznie. A Czarnek chce indoktrynować dalej, wszystko i wszystkich.
2021-11-29 16:52
Bo bycia gejem się nie da nauczyć, tak samo jak nie da się nauczyć wiary w Boga. A jakbyście jeszcze nie zauważyli, to te wszystkie zakazy i nakazy tylko wam zabierają wiernych. Dajcie więcej papaja, młodzież wytrzyma!
2021-11-29 14:18
Po 400zl/h no no, ostro wyszlo, ktos kase zrobil, ale widac, ze chce jeszcze. Raz sie walek udal, ale pamietaj, ze chytry dwa razy
2021-11-29 14:31
Widać też że redakcja zmienia dane. To co podali teraz różni się od tego co napisali w poprzednim artykule, tym sprzed paru miesięcy. Podobnie jeśli chodzi o ilość osób które "edukowali". Tak czy inaczej program nie cieszy się dużą popularnością, a forsowanie go ma jedynie wartość polityczna
2021-11-29 14:19
to żadne zakolczykowane panny w kolorowych włosach nie będą musiały wylewać swoich frustracji na Wasze pociechy, a żaden wątły kolo o luźnym nadgarstku nie będzie mścił się za lata ciemiężenia przez koleżanki lub kolegów. nie bójcie się własnej dziatwy i nie idźcie na łatwiznę! ryba zawsze psuje się od głowy, a przykład idzie z domu. elo
2021-11-29 14:20
dlaczego niektórzy wciąż próbują wmawiać innym, że o pewnych aspektach życia jak seksualność nie wolno mówić wprost, otwarcie i do wszystkich? (także do niepełnoletnich, oczywiście w dostosowanym języku)
2021-11-29 14:22
ze strachu. ludzie nie chcą do siebie dopuścić, że dzieci dowiadują się o seksualności z internetu. wolą tkwić w swojej bańce, naiwnie ufając, ze jeśli dziecko nie dowie się w szkole, to nie dowie się nigdzie i będzie "bezpieczne". A nie będzie.
2021-11-29 14:35
zajmij sie dzieckiem, tłumacz, pokazuj , opowiadaj...zrozumie
2021-11-29 14:25
2021-11-29 14:31
Dla niektórych szczepionki do śmierć... więc i 1+1 to może być 11.
2021-11-29 14:34
i uchronić siebei, bliskich, nie zostawiać dzieci sierotami..
2021-11-29 14:39
Do niektórych nie dociera że da się pewne rzeczy wyleczyć. Indoktrynacja trwa.
2021-11-29 14:58
I mam na mysli faktyczne, autentyczne szczepionki, ktorych producent wzialby pelna odpowiedzialnosc za ich skutki uboczne, ktore dawalyby bardzo wysokoa odpornosc na zachorowanie i to na okres calego zycia. O podawaniu
I mam na mysli faktyczne, autentyczne szczepionki, ktorych producent wzialby pelna odpowiedzialnosc za ich skutki uboczne, ktore dawalyby bardzo wysokoa odpornosc na zachorowanie i to na okres calego zycia. O podawaniu niesprawdzonych preparatow dzieciom pisac nie zamierzam, wole zyc w przekonaniu, ze po historii z dr Mengele moralna ocena takiego dzialania moze byc tylko jedna.
2021-11-29 16:00
buhahah pokaz mi szczepionke ktora daje odpornosc na cale zycie :D ja nie moge 21 wiek i dalej ciemnogrod.
2021-11-30 07:41
Polio. Odra/swinka/rozyczka. Zoltaczka. Mam kontynuowac?
2021-11-30 14:14
Polio daje odporność po czterech szczepionkach. Przy czym ze względu na niewystępowanie u nas od wielu lat poliowirusów tak naprawdę nie wiemy, czy szczepienie w 6. roku życia powinno być ostatnie. Podróżującym do Pakistanu i Afganistanu radzi się ponowne szczepienie.
2021-11-29 21:40
to samo jest na paracetamolu, syropie na kaszel czy tabletkach do ssania. NIKT nie bierze odp za lekarstwa. Ani teraz ani wcześniej..
2021-12-03 09:18
nikt nie przymusza, nie kara (jak w Austrii czy Australii/Nowej Zelandii), nie zamyka w obozach (znów Australia, Chiny), nie zamyka z tego powodu sklepów, restauracji, siłowni, basenów, lasów i nie niszczy gospodarek
rozwiń...
nikt nie przymusza, nie kara (jak w Austrii czy Australii/Nowej Zelandii), nie zamyka w obozach (znów Australia, Chiny), nie zamyka z tego powodu sklepów, restauracji, siłowni, basenów, lasów i nie niszczy gospodarek
osoba, która wciąż się nie zorientowała o co chodzi z kowidem i zamieszcza maintreamowe komentarze jest albo opłacona albo głupia
2021-11-29 14:34
Te patrz, a jak rząd mówi o inflacji, to działa inaczej. Cud?
2021-11-29 14:33
To nie tak. Przy okazji tych zajęć z wychowania seksualnego wpaja się dzieciakom ideologię, które stoją w sprzeczności ze światopoglądem większości ludzi jakich znam. Dlaczego mamy uczyć, że jakaś dziwna mniejszość to
To nie tak. Przy okazji tych zajęć z wychowania seksualnego wpaja się dzieciakom ideologię, które stoją w sprzeczności ze światopoglądem większości ludzi jakich znam. Dlaczego mamy uczyć, że jakaś dziwna mniejszość to jronalnosc, skoro z normalnością nie ma nic wspólnego (jak na przykład wymyślone płcie czy różne dewiacje przedstawiane jako orientacje płciowe). Albo jak się ma do zdrowej seksualność nauka masturbacji lub informowanie, że pornografią jest normalna? Nie jest, serio! Nareszcie WHO wpisała uzależnienia seksualnej na listę chorób. W końcu podnosi się świadomość tego, że pornografią i masturbacji nie są ok, że uzależniają silniej, niż większość znanych ludzkości narkotyków. Dlaczego dzieciaki mają się uczyć, że to wszystko jest w porządku? Czy mają się też uczyć, że narkotyki są wymyślone przez ludzi i dla ludzi, więc można sobie czasem wciągnąć ścieżkę?
2021-11-29 16:05
zaloze sie ze nie znasz ani jednej osoby reprezentujacej taka mniejszosc osobiscie.
mam kolege geja, ktory jest swietnym facetem i ojcem. syn jest heteroseksualny. sam zdecydowal sie zamieszkac z tata.
mam
zaloze sie ze nie znasz ani jednej osoby reprezentujacej taka mniejszosc osobiscie.
mam kolege geja, ktory jest swietnym facetem i ojcem. syn jest heteroseksualny. sam zdecydowal sie zamieszkac z tata.
mam kolezanki, ktore sa lesbijkami. sa super wyksztalconymi pracowitymi kobietami i dobrymi kolezankami.
ani on ani one nie robia nikomu krzywdy. jest mi przykro jak ktos w ten sposob sie wypowiada. jest mi przykro, ze nie moga w spokoju zlapac sie za rękę, bo ktos taki jak ty stwierdzi ze sa nienormalne.
naprawde zajmij sie soba. i doksztalc sie- homoseksualizm to nie ideologia. to biologia splatala figla, tak jak np ja jestem leworeczna. to geny.
2021-11-29 19:18
Aga, mam znajomych gejów. Takie sytuacje, o których piszesz, są, sorry, w mniejszości. Większość z nich uczęszcza na terapie (i chwała im za to) i postrzega swój homoseksualizm jako ułomność, wadę, coś niechciaknego i
Aga, mam znajomych gejów. Takie sytuacje, o których piszesz, są, sorry, w mniejszości. Większość z nich uczęszcza na terapie (i chwała im za to) i postrzega swój homoseksualizm jako ułomność, wadę, coś niechciaknego i potrafią tak żyć - w zgodzie ze sobą. Powiem więcej - a jest zakazane, żeby tak mówić - jeden nawet zaczął chodzić z kobietą! W zasadzie to tylko dwóch uważa, że to jest ich tożsamość i próbują sobie ułożyć życie. Czy im to wychodzi to już zupełnie inna kwestia. Jako pracownicy są być może świetni i wykształceni, ale jeden ma coś ewidentnie z banią nie tak, a drugi jest w miarę normalny.
Tak czy siak homoseksualizm jest mniejszościowy i jednocześnie strasznie idealizowany przez swoich propagatorów. Wśród homoseksualistow jest pełno patologii (dość powiedzieć - spójrz kto najczęściej bada się na HIV). Akceptowanie - tak, zgoda na wszystkie zachcianki (w tym adopcje i molestowanie dzieciaków wszkolach spotkaniami z drag queen) - nie.
2021-11-29 22:52
Wszytskie sytuacje molestowania dzieci w Polsce o jakich bylo słychać miały miejsce w heteroseksualnych rodzinach lub na plebaniach. Wolalabym byc dzieckiem dwoch kochajacych sie lesbijek niz niejednej polskiej pelnej przemocy i alkoholu heteroseksualnej rodziny
2021-11-30 13:25
Jaką terapię? O czym ty w ogóle piszesz człowieku? Homoseksualizm jest wrodzony. Jakiekolwiek wypieranie się tego to głupota. Nie wiem kto prowadzi takie terapie, chyba księża na plebanii. Najgorsze co można zrobić to wmawiać takim osobom, że są nienormalne i piętnować. Właśnie dlatego potrzebna jest edukacja seksualna.
2021-11-29 19:30
Jestes leworęczna i obnosisz się z tym , żądasz jakiegoś specjalnego traktowania? Chyba nie i o to właśnie chodzi. Nie wmawiaj komuś ,że coś co jest nienormalne jest normą.
2021-11-29 22:49
Ale nikt dziś leworecznych nie traktuje gorzej niż praworecznych. Nikt ich na siłę nie nawraca na prawręcznosc. Nie mają mniej praw niż prawreczni (dziś- bo kiedys Kościół owszem ich dyskryminował)
2021-11-30 07:46
3% nastolatkow "trans" probowala min raz popelnic samobojstwo. Wsrod tych ktorzy przeszli operacje zmiany plci jest to ponad 40%! Dane z najbardziej tolerancyjnych krajow. Kiedys sluszalam mala dziewczynke spiewajaca
3% nastolatkow "trans" probowala min raz popelnic samobojstwo. Wsrod tych ktorzy przeszli operacje zmiany plci jest to ponad 40%! Dane z najbardziej tolerancyjnych krajow. Kiedys sluszalam mala dziewczynke spiewajaca piosenke o mikolaju mowiac o nim "she". Zaburzenia nalezy leczyc a nie promowac. Zamiast pomagac ludziom wmawiacie im ze jest wszystko w porzadku.
2021-12-02 18:29
myśleć, za trudne, Lepiej zdać się na informacje od księdza.
2021-11-30 07:34
Nikt tam nie uczy masturbacji i nigdy nie uczył. Uczyli tylko że takie coś istnieje. Skoro wyciągasz takie argumenty, to i cała reszta wypowiedzi ma się nijak to faktów.
2021-11-30 07:49
Bzdura. Zapraszam do amerykanskiej biblioteki w szkole podstawowej. Na rysunkach sa stosunki ludzi ze zwierzetami. Powaznie mowie. Pranie mozgu zaczyna sie od malutkich kroczkow.
2021-11-29 15:23
2021-11-29 15:39
Bo matematyka jest obowiązkowa w szkole, a to coś, póki co, nie.
2021-11-29 16:33
bo tam jest takie szambo, że nawet dorośli nie powinni tego dotykać
2021-11-30 00:24
Który punkt programu ZL nazywasz szambem. Tak się składa że czytałem. Natomiast mam spore wątpliwości co do twojej znajomości tej lektury. A może po prostu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i wszystko ci się kojarzy z jednym.
2021-11-30 07:37
No chyba że czerwienisz się na samo słowo masturbacja lub homoseksualizm i uważasz że jak nikt nie będzie o tym mówił, to znikną.
2021-11-29 19:14
Ale taki przedmiot jest bardziej jak religia niż matematyka. Rodzic ma prawo o tym zdecydować. I nie mówcie mi, że to biologia bo na biologia jest się mężczyzną i kobietą zgodnie z tym co ma między nogami a nie jak uważa.
2021-11-29 23:42
A wiesz ze są osoby ktore "mają miedzy nogami " i to , i to?
2021-11-30 07:39
Ale to wciąż biologia, nie psychika
2021-11-30 04:57
Raczej do małoletnich !! Polski tez był dla chętnych ?
2021-11-30 11:32
nawet trzeba
Należy to jednak robić mądrze. nie szkodząc młodzieży. A ten program szkodzi !
2021-11-29 14:23
Poza tym nie "Czarnkowi", bo to żaden kumpel prześwietnej redakcji, tylko "ministrowi Przemysławowi Czarnkowi".
Zachodnie media dobrej jakości nigdy by sobie nie pozwoliły na pominiecie Mr przy nazwisko. No, ale
Poza tym nie "Czarnkowi", bo to żaden kumpel prześwietnej redakcji, tylko "ministrowi Przemysławowi Czarnkowi".
Zachodnie media dobrej jakości nigdy by sobie nie pozwoliły na pominiecie Mr przy nazwisko. No, ale widocznie taka kultura. Za pisanie "Czarnek" byłoby najpierw pouczenie a później prośba o opuszczenie pracy. Wystarczy poczytać Huffington Post, NYT i inne. Polecam i życzę poprawy. Bo skoro tak narzekacie na brak kultury, to rozpocznijcie od siebie
2021-11-29 14:30
2021-11-29 16:10
Zawsze w mediach, nawet publicznych mówią prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz, więc nie wiem o co Tobie biega.
2021-11-29 14:36
Na tytuł przed nazwiskiem to sobie trzeba zasłużyć. Gość tylko zasadom pisowni zawdzięcza, że jego nazwisko pisane jest jeszcze z wielkiej litery.
2021-11-29 16:21
2021-11-29 14:27
a zatem dunajewska #StopSegregacjiSanitarnej
2021-11-29 15:09
2021-11-29 14:31
W przybliżeniu wychodzi około 442zł netto za 1h. Elegancka stawka! Może faktycznie jednak warto kończyć gender study jak później można zarobić takie pieniądze za 1h pracy. Wszyscy zazdroszczą informatykom, a tutaj proszę...
2021-11-29 14:37
Rozumiem że rząd z obrzydzeniem nie weźmie VAT od powyższej kwoty?
2021-11-29 16:07
Oczywiście że nie, bo podatki bierze Państwo za pomocą Urzedu Skarbowego, a nie "rząd".
2021-11-29 14:32
Seks, ciąża, menstruacja, antykoncepcja - to wszystko było zawsze częścią podstawy programowej z biologii. Tego tez pan czarnek zabroni? To tez wam przeszkadza? Najlepiej udawajmy, że seks nie istnieje, udawajmy, że
Seks, ciąża, menstruacja, antykoncepcja - to wszystko było zawsze częścią podstawy programowej z biologii. Tego tez pan czarnek zabroni? To tez wam przeszkadza? Najlepiej udawajmy, że seks nie istnieje, udawajmy, że nasze dzieci będą zyly w celibacie do 20 roku zycia a potem nagle wezmą slub i będą robić dzieci rok prorok (no bo antykoncepcja to grzech). A nie, zaraz, po prostu po dwójce dzieci przestaną uprawiać seks. A nastoletnie ciąże, choroby weneryczne - udawajmy, ze tego po prostu nie ma. Piękny przepis na wspaniale spoleczenstwo nieprawdaz?
2021-11-29 14:37
seks jest nielegalny poniżej 18 roku życia.
I to jest sensowne, bo bardzi wiele przestępstw dotyczy sfery seksualnej. Tylko osoba pełnioletnia czyli ponosząca odpowiedzialność za swoje czyny powinna tego dostępować. Poza tym tak się składa, że wskutek seksu może powstać... nowy człowiek. Stąd nie mogą się nieletni mizgać.
2021-11-29 14:38
I po co pisać takie bzdury?W Polsce ścigany jest seks z osobą która nie ukończyła lat...15. A jak zajrzymy do kodeksu kanonicznego, jakie tam są granice wieku dla małżeństwa, to fiu-fiu - Watykan okazuje się być krynicą postępu.
2021-11-29 14:41
Jest nielegalny, ale nie karalny jeśli oboje mają podobny wiek
Zajrzyj do kodeksu karnego
2021-11-29 15:40
No właśnie - zajrzyj. Wiek sprawcy nie stanowi tu znamiona czynu zabronionego. Ale żeby to wiedzieć, to trzeba ten k.k. przeczytać, a nie tylko o nim pisać w internetach.
2021-11-29 22:29
Nadużycie stosunku zależności lub wykorzystanie krytycznego położenia, a także nadużycie zaufania lub udzielenie korzyści majątkowej lub osobistej albo jej obietnicy, w celu doprowadzenia małoletniego (czyli osoby, która
Nadużycie stosunku zależności lub wykorzystanie krytycznego położenia, a także nadużycie zaufania lub udzielenie korzyści majątkowej lub osobistej albo jej obietnicy, w celu doprowadzenia małoletniego (czyli osoby, która nie ukończyła 18 lat i nie zawarła małżeństwa) do obcowania płciowego lub poddania się innej czynności seksualnej albo wykonania jej karane jest pozbawieniem wolności od 3 miesięcy do lat 5. Na zasadach określonych w Kodeksie karnym odpowiadają osoby, które popełniły czyn po ukończeniu 17 lat.
To oznacza, że w zasadzie każdy seks z kimś poniżej 18 roku może być podciągnięty pod paragraf.
2021-11-29 14:39
Skąd te bzdury? Seks jest w polsce legalny od 15 roku zycia.
2021-11-29 14:42
bo akurat legalny jest od 18. 15-18 TYLKO jeśli oboje z partnerów mają zbliżony wiek
2021-11-29 14:59
Sprawdź 200 par 1 k.k.
2021-11-29 15:46
Ale wiesz że w polskim prawie możliwe jest że 16-latka za zgodą sądu zawrze małżeństwo? I może je zawrzeć nawet z gościem po 50-tce? Czyli męża za seks z własną żoną byś zamknął? Ale na religii o tym nie uczą, więc skąd masz wiedzieć.
2021-11-29 22:26
2021-11-29 22:31
2021-11-29 14:47
Jak widać sporo ludzi nawet nie wie od jakiego wieku seks jest w 100% legalny.
Nie karalność w wypadku zbliżonego wieku to nie jest to samo co pełna legalność.
2021-11-29 15:44
No i właśnie dałeś popis swojego nieuctwa.
Art. 200. § 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się
No i właśnie dałeś popis swojego nieuctwa.
Art. 200. § 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
Jaki jest wiek ofiary podany w tym przepisie? Czy jest napisane cokolwiek o wieku sprawcy? Ale to trzeba przeczytać kodeks, a nie Nasz Dziennik.
2021-11-29 15:01
gej i les oraz wszystkim, którzy sa nie binarni czyli nie bardzo wiedza czy dzisiaj chłopakiem, dziewczyną , obojnakiem czy są doniczką...tym wszystkim, którzy na siłę próbują sie przebić i pokazać. N
jakoś połowa
gej i les oraz wszystkim, którzy sa nie binarni czyli nie bardzo wiedza czy dzisiaj chłopakiem, dziewczyną , obojnakiem czy są doniczką...tym wszystkim, którzy na siłę próbują sie przebić i pokazać. N
jakoś połowa gej, les czy trans żyją obok, spokojnie, bez pokazówki. Można? można, Dopóki nikt nikomu nie narzuca, na nakazuje albo siła zmusza do bycia kimś innym , dopóty będa takie głupie i kosztowne akcje. bilogia i jej tematy oraz dom i rodzice... wystarcza
2021-11-29 18:09
głupie dzieci?
2021-11-29 21:49
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.