2021-08-12 18:31
panie karnowski , mam pytanie co się stało że z kurortu zrobiły się Chłopy , najechała jakaś dziwna grupa społeczna , trzoda , kolesie w samych gaciach w sklepie na monciaku na boso , przechodziłem koło baru bursztyn
panie karnowski , mam pytanie co się stało że z kurortu zrobiły się Chłopy , najechała jakaś dziwna grupa społeczna , trzoda , kolesie w samych gaciach w sklepie na monciaku na boso , przechodziłem koło baru bursztyn przy grunwaldzkiej o g. 13 kolesie zalani w trup z matkami i bachorstwem 500 + jeden beknął zaczęli następni i zabawa , i śmieszne a że zajechali śląskiem tatoo i przypakowani z brzuchami , takiego chamstwa k... h... nie słyszałem nigdy na ulicach Sopotu , przecież to zmierza ku melinie , nie wspomnę że wieczorami grupy młodych ludzi chodzą po monciaku i z gwinta piją wódkę - tego nigdy nie było , a w dzień browary - zero patroli straży i policji - coś nie funkcjonuje ale co ?, w dzień hulajnogi i rowery na monciaku , czy miasto w dzień ślepnie i służby - jadą po tym monciaku bo nie ma żadnych służb , a monitoring chyba śpi
2021-08-12 21:47
2021-08-13 04:49
Zgadza się w 100%
Kiedyś za jazdę Monciakiem zwykłym rowerem kasowali każdego 500....
Wiec tak samo zwracam się z pytaniem dlaczego hulajnogami najczesciej po pijaku i w 2osoby na legalu można.???
Bardzo proszę o odpowiedź.????
2021-08-13 16:01
2021-08-13 09:21
w bierdze na kamionce łapie obywateli bez maseczek
2021-08-12 18:42
Tylko to umie władza, same parkometry i ściąganie kasy
2021-08-12 18:43
dużo gadania a skończy się tak jak wszędzie indziej w Sopocie
okrojeniem chodników pod budowę autostrad rowerowych i wpuszczeniem na nie rozpędzonych rowerzystów
piesi będą jak wszędzie w Sopocie wciśnięci
dużo gadania a skończy się tak jak wszędzie indziej w Sopocie
okrojeniem chodników pod budowę autostrad rowerowych i wpuszczeniem na nie rozpędzonych rowerzystów
piesi będą jak wszędzie w Sopocie wciśnięci pomiędzy auta i rowery
bez żadnych praw
taka nowa forma ekologi
swoja drogą po co malujecie wszędzie ograniczenie 30 skoro nikt go nie egzekwuje
2021-08-12 21:39
bo przecież o to tylko w tych inwestycjach chodzi.
2021-08-12 21:47
rowerzystom postawić nakaz jazdy rowerem na chodniku (walnąć różowy slalom) i potem narzekać ze pędzą po nim całe 15kmh. Oczywiście kierowca jadący obok 70kmh to już nie pędzi tylko jedzie normalnie.
2021-08-12 22:18
2021-08-12 19:01
Rozdzielenie ruchu rowerowego od pieszego jest dobrym pomysłem, bo obecnie pomiędzy tymi użytkownikami drogi jest chyba najwięcej potencjalnych konfliktów. Zwracam uwagę, że po ostatniej zmianie przepisów, po drodze dla
Rozdzielenie ruchu rowerowego od pieszego jest dobrym pomysłem, bo obecnie pomiędzy tymi użytkownikami drogi jest chyba najwięcej potencjalnych konfliktów. Zwracam uwagę, że po ostatniej zmianie przepisów, po drodze dla rowerów poruszają się również hulajnogi i in. urządzenia elektryczne oraz rolkarze. Równocześnie w strefie 30 nie powinno być przesadnych konfliktów między uczestnikami ruchu rowerowego i roweropodobnego a samochodami. Kwestia nauczenia się nowych realiów. Nie dostrzegam tu rozwiązań inżynierskich które mogłyby powodować konflikty między różnymi uczestnikami ruchu.
Zastanawiam się jedynie, czy na rondzie nie dałoby się umieścić oznakowania (pasów?) które lepiej ukierunkowałoby rowerzystów. Ci doświadczeni poradzą sobie bez problemu ale ci mniej obyci mogą bać się objechania ronda i uciekać na chodnik. Rozwiązania techniczne powinny pomagać; pouczanie w stylu "jak nie umieją jeździć po mieście to niech się najpierw nauczą" nie jest właściwe w odniesieniu do projektowania infrastruktury.
Jeszcze drobny szczególik dot. ronda: na wjeździe od strony Niepodległości kierunek jezdni jest odchylany w lewo przez "cypelek" umieszczony na rogu zjazdu do Karlikowskiego Młyna. Nie widzę pożytku ze zmuszania rowerzystów do objeżdżania tego cypelka: powinni mieć możliwość ścięcia go, przynajmniej częściowo. Rozumiem, że chodzi o to, by wjeżdżający na rondo patrzyli w lewo pod kątem prostym a nie skośnie do tyłu. Jednak rowerzysta jest węższy od samochodu i taka zmiana kierunku nie wydaje się niezbędna do zapewnienie odpowiedniej widoczności.
2021-08-12 19:47
Widziałem wiele razy. Jak jechali chodnikiem wśròd tłumòw turystòw a potem pod prąd środkiem jezdni. Żadn rozwiązanie opròcz mandatòw tu nie pomoże.
2021-08-12 21:43
2021-08-12 19:03
a prezydent lepiej niech nie dotyka bo sie skończy jak na Okrzei - mieszkania dla młodych 25k/m2
2021-08-12 19:08
Zostawcie ją jak jest, bo po przebudowie na pewno nie bedzie lepiej
2021-08-12 19:24
a nie jakies pseudo nie wiadomo co
2021-08-12 19:36
a pieszych puścić chodniczkiem przepisowej szerokości 1,20 m tuż przy pędzących samochodach, autobusach i ciężarówkach, czyli taki typowy standard Sopocki wymyśllony zza biurka urzędnika. Obok są 2 szkoły, przedszkole, kościół, przychodnia. Będzie idealnie !
2021-08-12 23:50
Najważniejsze to pamiętać o rozpoczęciu remontu z początkiem wakacji
2021-08-13 21:31
Skoro pędzą (te samochody) - to pewnie trzeba im jeszcze zwęzić i dołożyć szykan. Proste.
2021-08-12 20:30
w Sopocie to chyba sa najbardziej roszczeniowi i wiecznie niezadowoleni ludzie .Ciekawe jak gdziekolwiek jadą na wakacje czy tez będa o sobie mówic ,,bydło ,,
2021-08-13 09:23
to co tu najechało to by dło w absolutnej większości
2021-08-12 20:56
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.