2017-03-27 11:57
Co prawda w państwowym szpitalu, ale w warunkach zupełnie innych niż 2 trójmieście. 2 osobowe sale, każda sala z własną łazienką, miły personel, jedzenie pierwsza klasa i to w takich ilościach, że nie byłam w stanie
Co prawda w państwowym szpitalu, ale w warunkach zupełnie innych niż 2 trójmieście. 2 osobowe sale, każda sala z własną łazienką, miły personel, jedzenie pierwsza klasa i to w takich ilościach, że nie byłam w stanie przejesc.
Dziecko na noc bez problemu można było zostawić na oddziale neonatologii i przyjmowali je z otwartymi ramionami, a nie z wyrzutami, że jest zła matką.
3 przestronne sale, każda z piłkami, materacami i wanną. Położna co pół godziny przychodziła sprawdzać na ktg czy wszystko gra, ale nie byłam unieruchomina.
Po cesarce leżałam sobie sama na sali do wypisu, a położne przychodziły pytać czy mi nie pomoc. I wifi tez bylo ;) Jak w prywatnej klinice. Jak widać, da się. Szkoda ze nie w Trójmieście.
2017-03-30 20:06
Ja pier... co Wy macie z tym mozna zostawiac dziecko. Ledwo urodzily a juz zostawiac... Przyznam, ze pierwszy raz slysze, ze matka na dzien dobry daje kopa w d*pe noworodkowi juz w szpitalu bo z nim sleczec w nocy nie bedzie.
2017-03-27 12:37
Szpital Bonifratrów w Katowicach. Mozna sobie na stronie ich obejrzeć oddział i sale porodów. Jak na szpital państwowy to na prawdę standard wysoki :)
2017-03-27 12:09
czyżby Białystok? tam gdzie nie ma standardu "rodzic po ludzku"?
2017-03-27 12:07
nie brzmi jak publiczny szpital :) gdzie rodziłaś?
2017-03-27 12:15
Niecałe dwa tygodnie temu urodziłam Synka w szpitalu w Redłowie. Sala porodowa wyposażona świetnie. Piłki, drabinki, wypchane poduchy, wanna, prysznic, toaleta. Położne bardzo miłe, regularnie sprawdzały wszystkie
Niecałe dwa tygodnie temu urodziłam Synka w szpitalu w Redłowie. Sala porodowa wyposażona świetnie. Piłki, drabinki, wypchane poduchy, wanna, prysznic, toaleta. Położne bardzo miłe, regularnie sprawdzały wszystkie parametry, cierpliwie odpowiadały na pytania i miały dobre słowo. Opieka lekarska bez zarzutu. Sale na oddziale położniczym z łazienkami. W moim przypadku sala trzyosobowa, dwa łóżka były podnoszone na pilota. Położone noworodkowe często przychodziły, szczególnie słysząc płacz dziecka i chętnie pomagały.
Jedyny minus to problemy z przyjęciem z powodu braku miejsc. Po przyjeździe na izbę przyjęć dzwoniono pytać się czy przypadkiem mnie nie odesłać do innego szpitala, bo był komplet pacjentek na oddziale położniczym.
2017-03-28 00:09
Zgadzam się w 100%! Rodziłam tam miesiąc temu i nie mogę złego słowa powiedzieć na opiekę podczas pobytu w szpitalu. W czasie porodu nieoceniona rola Pań położnych - Ani i Oli. Rodziłam w sali dwuosobowej, ale nie miało
Zgadzam się w 100%! Rodziłam tam miesiąc temu i nie mogę złego słowa powiedzieć na opiekę podczas pobytu w szpitalu. W czasie porodu nieoceniona rola Pań położnych - Ani i Oli. Rodziłam w sali dwuosobowej, ale nie miało to kompletnie znaczenia, mogłam skorzystać z piłki, gazu rozweselającego, dowolnej pozycji i znieczulenia. Teraz najprawdopodobniej działa już nowa porodówka, więc komfort dużo lepszy. Na oddziale położniczym świetne warunki, pielęgniarki służące pomocą, również poradą laktacyjną. Czytając wiele negatywnych opinii o Redłowie, sama miałam wątpliwości czy wybrać ten szpital, ale nie żałuję wyboru. Serdecznie polecam!
2017-03-30 17:21
27 godzin ja męczyli, jej mąż płakał z bezsilności, bo nikt nie chciał do nich podejść bo piguły świętowały imieninki koleżanki. W końcu zrobili jej ceserke bo zaczynała schodzić!!! A dziecko urodziło sie owinięte pępowina, brawo brawo brawo!!! Rodzic po ludzku !0
2017-03-29 18:32
2017-03-27 14:24
Piszesz jakbys byla tam pracownica i musiala zachwalac. Tez tam rodzilam i nie moge sluchac tych bzdur. Wanna to jest 1 i tylko w 1 sali, wiec nie jest ogólnodostępna dla kazdej rodzącej. Toalety a i owszem sa ale nie w
Piszesz jakbys byla tam pracownica i musiala zachwalac. Tez tam rodzilam i nie moge sluchac tych bzdur. Wanna to jest 1 i tylko w 1 sali, wiec nie jest ogólnodostępna dla kazdej rodzącej. Toalety a i owszem sa ale nie w sali porodowej , tylko na korytarzu, takze musisz najpierw wyjść i isc kawalek przez korytarz do tej toalety . Sale poporodowe w koncu połączono wezlami sanitarnymi tak, ale lozka sa stare i niestety polozne nie leca na zawołanie zeby ci pomoc, a jak slysza ze dziecko placze, bo np. masz problem z karmieniem, to potrafią tylko warknąć żebyś sie dzieckiem zajęła i nakarmiła je. Zero empatii, pomocy , szacunku, wsparcia. Jedynie 2 panie polozne tak naprawde dopytywały czy pomoc i pomagały z chęcią i uśmiechem.
2017-03-28 00:16
No cóż, punkt widzenia zależy od punktu...leżenia. W moim przypadku była w nocy po porodzie, gdy dziecko płakało, położna przyszła z pomocą i zaproponowała dokarmienie dziecka, a od rana skorzystanie z porady
No cóż, punkt widzenia zależy od punktu...leżenia. W moim przypadku była w nocy po porodzie, gdy dziecko płakało, położna przyszła z pomocą i zaproponowała dokarmienie dziecka, a od rana skorzystanie z porady pielęgniarki laktacyjnej. W czasie pobytu doświadczyłam empatii, pomocy, świetnej opieki i wsparcia ze strony personelu.
P.S. Nie jestem pracownikiem szpitala, ale wymagającą pacjentką.
2017-03-29 15:16
Na izbach przyjęć często widać "arystokracje" co płaci i wymaga...tylko nie od siebie...nie rzadko pijani i agresywni. Ciekawe kto wtedy myśli o prawach personelu.
2017-03-30 13:12
pijane i agresywne kobiety w czasie porodu to 0,05% przypadków.
To kobiety w silnie stresującej i bolesnej sytuacji.
Porównywanie ich do pacjentów izby przyjęć jest niesprawiedliwe.
Swoją drogą
pijane i agresywne kobiety w czasie porodu to 0,05% przypadków.
To kobiety w silnie stresującej i bolesnej sytuacji.
Porównywanie ich do pacjentów izby przyjęć jest niesprawiedliwe.
Swoją drogą ciekawe dla ilu kobiet trauma wywołana znieczulicą personelu w czasie porodu sprawiała że nie zdecydowały się na kolejne dziecko. Może stąd od lat tak mało dzieci się rodzi. To by dużo wyjaśnało
2017-03-27 14:03
i brajanek od pierwszych chwil życia staje się rozpieszczony jak jego roszczeniowa mamuśka
2017-03-30 13:04
2017-03-27 09:26
W Redlowie niestety warunki slabe, ta wanna to jest tylko 1 i jak akurat ten pokoj jest zajety to inna mama rodzaca i tak z niej nie skorzysta. Zyczliwosc pan (wiekszosci) na oddziale poporodowym tez pozostawia wiele do
W Redlowie niestety warunki slabe, ta wanna to jest tylko 1 i jak akurat ten pokoj jest zajety to inna mama rodzaca i tak z niej nie skorzysta. Zyczliwosc pan (wiekszosci) na oddziale poporodowym tez pozostawia wiele do zyczenia,, znieczulica, nie che im sie pomagac mlodym matkom , ktore maja problemy z karmieniem maluszkow. A tzw poradnia laktacyjna jest w zasadzie "wirtualna" . Dla nich to juz jest rutyna, kolejna przyszla rodzic..
2017-03-30 13:02
w nocy słyszałam komentarz położnych. jedna z nich z wyrzutem powiedziała w nocy. " no one sie chyba wszystkie zmówiły że przyszły rodzic dzisiaj" słychać było że wolałaby sobie posiedzieć przy kawce na nocnej zmianie
w nocy słyszałam komentarz położnych. jedna z nich z wyrzutem powiedziała w nocy. " no one sie chyba wszystkie zmówiły że przyszły rodzic dzisiaj" słychać było że wolałaby sobie posiedzieć przy kawce na nocnej zmianie niż zajmować się rodzącymi.
W stosunku do mnie też był opryskliwe i oczywiście o informowaniu o stanie zdrowia dziecka można zapomnieć. Przez 7 godzin porodu żadna pary z ust nie puściła że jest coś nie tak, tylko coś kombinowały a w ostatniej chwili na biegu mnie na cesarkę wiozły. Na pytania też nie odpowiadały zgodnie z prawdą. Dopiero jak się groźnie zrobiło to sie wygadały że od początku dziecko było w pępowinę zawinięte a one myślały że się jakoś urodzi.
Niedouczone albo po prostu złe kobiety. Tylko tak je mogę nazwać. Jeśli im przeszkadza że przyszła kobieta rodzić to najwyższy czas zmienić pracę.
2017-03-27 15:08
Parę lat temu karmiły maluszki z kieliszka,a jak jednemu się ulało i mama zwróciła na to uwagę to była obraza majestatu i stwierdzenie, że w takim razie to nie nie będą dokarmiać, o! Więc niech dziecko ryczy, matka się stresuje, w nocy laktacyjnej nie ma, w dzień z resztą też cud był by ją złapać...
2017-03-27 12:25
Nawet jak jest wolna sala porodowa z wanną to nie można z niej skorzystać...
2017-03-30 10:37
Dobrze że jest wybór. Śmiało stać mnie na prywatną klinikę. Jednak dokonałam wyboru i urodziłam na zaspie. Jest to moje trzecie dziecko. Jestem Wdzięczna położnym za szybką reakcję i doskonałe cięcie . Miałam Cesarka. W
Dobrze że jest wybór. Śmiało stać mnie na prywatną klinikę. Jednak dokonałam wyboru i urodziłam na zaspie. Jest to moje trzecie dziecko. Jestem Wdzięczna położnym za szybką reakcję i doskonałe cięcie . Miałam Cesarka. W ciągu kilku minut zadecydowano że dziecko powinno być na świecie na nic nie patrzą na tylko na pośpiech. Dzisiaj mam wspaniałego zdrowego syna. Chciałam urodzić siłami natury bo byłam uparta. Dobrze że są ludzie mądrzejsi i doświadczenie Miało wpływ na wybór!
2017-03-27 20:13
W dowolnie wybranej pozycji? Nie na leżąco/ pólsiedząco na tym przkelętym łozku tylko np. na stojąco, na klęczkach? Co mi po tym, że w pierwszej fazie moge sobie chodzic czy skakac na pilce skoro potem kładą i nacinają?
2017-03-30 10:11
Rodziłam w sierpniu w Wojewódzkim, pozwolili mi przeć w dowolnej pozycji, położna sama przedstawiła mi kilka i powiedziała że mam przeć jak mi wygodnie. Co prawda jak maluch wstawił się już do kanału to parłam na leżąco,
Rodziłam w sierpniu w Wojewódzkim, pozwolili mi przeć w dowolnej pozycji, położna sama przedstawiła mi kilka i powiedziała że mam przeć jak mi wygodnie. Co prawda jak maluch wstawił się już do kanału to parłam na leżąco, ale już wtedy tak było mi łatwiej. Nie wyobrażam sobie jednak całego porodu przejść na leżąco bo chyba umarłabym i współczuję tym kobietom, którym nie pozwolono na wybór pozycji.
2017-03-29 08:14
2017-03-29 08:13
ale do samego urodzenia dziecka trzeba było wejść na łóżko.
2017-03-28 21:10
Że nigdzie
2017-03-28 18:19
Mnie tez interesuje odpowiedz na to pytanie. Moze ktos napisze o swoich doswiadczeniach?
2017-03-27 08:24
Radzę przeczytać dokładnie umowę zanim skorzysta się z usług takiej prywatnej placówki. W przypadku prawdziwych problemów i komplikacji umywają ręce i wysyłają karetką do najbliższego szpitala. Osobiście wolał bym mieć salę operacyjną w tym samym budynku niż wypaśne elektroniczne łózko czy telewizor 4k w jednoosobowym pokoju.
2017-03-30 07:33
Ale w razie komplikacji i tak wiozą cię do szpitala. Reasumując jest to głupie narażanie życia własnego oraz życia dziecka bowiem rodząc w państwowym szpitalu kompleksową opiekę masz na miejscu. Transport to strata czasu i niepotrzebne ryzyko.
2017-03-27 12:14
Co to znaczy umywają ręce? Poprostu wiozą dziecko tam gdzie mogą mu pomoc. Z Pucka czy z Wejherowa ( przynajmniej jakiś czas temu tak było) tez woza niemowlęta na echo na Zaspę
2017-03-27 08:39
I podchodzicie z dużym sceptycyzmem do tego typu porodów w prywatnych klinikach. Czytam, że nowobogactwo, że snobizm itd. Może warto się zastanowić na d innymi powodami podejmowania decyzji o zapłaceniu tak dużej kwoty
I podchodzicie z dużym sceptycyzmem do tego typu porodów w prywatnych klinikach. Czytam, że nowobogactwo, że snobizm itd. Może warto się zastanowić na d innymi powodami podejmowania decyzji o zapłaceniu tak dużej kwoty za w/w komfort?
Smutny jest fakt,że wciąż jeszcze zdarzają się (nie są standardem ale zdarzają się) sytuacje na porodówkach rodem ze średniowiecza. Raz na jakiś czas słychać historie o położnych, które mają wszystko w głębokim poważaniu, o opryskliwym personelu, o braku znieczulenia, a nawet o czymś tak banalnym jak kradzieżach. Czy to naprawdę takie dziwne, że jeśli kogoś stać to chce sobie zafundować niestresujący poród? Mnie nie stać- nadal nie jestem pewna w którym szpitalu będę rodzić, mając doświadczenia z trójmiejskich szpitali- nie do końca optymistycznie podchodzę do tych placówek...
2017-03-27 13:22
Nie ma czegoś takiego jak bezstresowy poród. Płacisz za to żeby się poczuć jak kura znosząca złote jajo, a jak tylko coś idzie nie tak to pakują Cię do karetki i wiozą do państwowego szpitala, bo nie mają sprzętu i nie chcą sobie psuć opinii
2017-03-27 16:20
Poród sam w sobie jest cholernym stresem a wszystkie negatywy tylko pogłębiają ten stres- choćby latanie do łazienki na drugim końcu korytarza, "walczenie" o swoje prawa (?!) o przywilejach nie mówiąc. I niech jeszcze
Poród sam w sobie jest cholernym stresem a wszystkie negatywy tylko pogłębiają ten stres- choćby latanie do łazienki na drugim końcu korytarza, "walczenie" o swoje prawa (?!) o przywilejach nie mówiąc. I niech jeszcze trafi się lekarz bądź położna z gorszym dniem i mamy poród z koszmarów. Powikłania? Owszem zdarzają się, ale nie aż tak często jakby mogło się wydawać. Do tego wszyscy piszą o tych "odsyłaniach" a ktos może to potwierdzić, czy to tylko dublowanie usłyszanych historii? Bo ja osobiście nie wiem czy tak naprawdę jest.
2017-03-30 02:01
tak ale takie odesłanie w historii Swissmedu i CM to zaledwie 0.1% wszystkich porodów.... i nic się dziecku nie stało... więc to straszenie jest na wyrost pisane przez ludzi których po prostu nie stać na taki luksus
2017-03-27 16:43
To poczytaj umowę, którą podpisujesz w takiej klinice
2017-03-29 22:27
Btw w Salve można rodzic na NFZ ;)
2017-03-27 09:01
znieczulenie przy porodzie jest bezsensu, tylko męczysz siebie i dziecko.
2017-03-27 17:57
Daj zdecydowac o tym rodzacej a nie arbitralnie podejmujesz decyzje za wszystkich - znieczulenie bez sensu, ma bolec i nara. Oczywiscie szanujesz inne punkty widzenia o ile sa takie jak twoj prawda?
2017-03-27 22:26
Kobieta musi cierpiec, bo tak chce Bóg
2017-03-28 11:37
Dokładnie. Trzeba było nie zrywać zakazanego owocu.
2017-03-28 10:32
Moje koleżanki rodzące w publicznych placówkach maja okropne wspomnienia, wlasnie chodziło o traktowanie, p przeciąganie porodu w nieskończoność, o podduszonych noworodkach itd.
Żadna z koleżanek przy drugiej
Moje koleżanki rodzące w publicznych placówkach maja okropne wspomnienia, wlasnie chodziło o traktowanie, p przeciąganie porodu w nieskończoność, o podduszonych noworodkach itd.
Żadna z koleżanek przy drugiej ciąży nawet nie zastanawiała sie nad kosztownymi porodami w prywatnych placówkach. Zajście w ciąże warunkowany tym, czy bedą mogły tam rodzic i tyle, mamy 21 w.
2017-03-27 16:24
Ciezko było sie dostać na porodówkę, ale jest tam możliwość wzięcia pokoju jedno bądź dwuosobowego juz po porodzie, jeśli sa dostępne. Płaci sie za nie na fundacje wg uznania a nie narzuconej kwoty. Warunki bardzo dobre
Ciezko było sie dostać na porodówkę, ale jest tam możliwość wzięcia pokoju jedno bądź dwuosobowego juz po porodzie, jeśli sa dostępne. Płaci sie za nie na fundacje wg uznania a nie narzuconej kwoty. Warunki bardzo dobre tylko trzeba sie przypominać i wypytywać o wszystko. Sam poród również dobrze wspominam, mimo iż nie dostałam znieczulenia, ale opieka bardzo dobra.
2017-03-27 11:20
Nie łam się, nie jest tak źle:)
2017-03-27 09:04
2017-03-27 08:11
Ps- A mają tam parking na Suv-y?
2017-03-27 08:47
A starobiednym tak to przeszkadza?
2017-03-27 09:37
komuna wciąż silna w narodzie!
2017-03-27 13:18
Ale bardziej od własnej wygody cenie sobie zdrowie dziecka
2017-03-30 01:57
tak ciebie stać na browara z biedronki codziennie po pracy
2017-03-27 10:32
Zazdro?
2017-03-27 13:08
Zazdro...
Ile ty masz lat?
15?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.