2019-01-08 20:10
Taki fajny, z Bugatti Gallibierem na banerze.
2019-01-08 20:11
Potrafia duzo ok duzo
2019-01-08 20:38
miałem farta, bo jak się później dowiedziałem, to zjeżdżali z ceny równo, taką bidę wtedy mieli, że każdy klient zwłaszcza gotówkowy był na wagę przeżycia...jakiś miesiąc później salon upadł całkowicie, auto mam do dziś, jak na razie spisuje się wyśmienicie i oby tak dalej.
2019-01-08 20:59
Spoko
Każdy Janusz co kupił samochód myśli, że zrobił biznes życia i wydymal dilera...
Hehehe
2019-01-08 21:36
2019-01-09 09:22
Spoko
Kupiłbym jakby to była inna marka. Vw z przyczyn estetycznych, kulturowych i ideologicznych nigdy nie kupuje.
2019-01-09 14:31
szczególnie passatów w tedeiku
2019-01-09 16:11
2019-01-08 21:44
W VW zawsze tak jest.
2019-01-10 10:48
znam taki przypadek. sami wyklepali i sprzedali jako nówkę z dużym rabatem.
Wydało się dwa dni później przy przypadkowej próbie miernika lakieru na 'nowym' aucie
2019-01-08 21:53
Salony to przeżytek i drogo , bardzo wysokie marże. Zakup samochodu u brokera to oszczędność na poziomie 20 25% od ceny w salonie. Można kupować w kredycie , leasingu i gotowka. Właściciele salonów wystawiają ogromne
Salony to przeżytek i drogo , bardzo wysokie marże. Zakup samochodu u brokera to oszczędność na poziomie 20 25% od ceny w salonie. Można kupować w kredycie , leasingu i gotowka. Właściciele salonów wystawiają ogromne drogie salony, a ich przyszłość to tylko serwis!!! i to z niższymi cenami. Brak lojalności właścicieli do marki to np. FORD , gdzie szef jeździ Mercedesem. Kupować mądrze i proponowane upusty od 4do 7 % to kpina z kupującego!!!!!!
2019-01-09 06:24
2019-01-09 16:14
kupiłem nówka sztuka, nie byłem na żadnym przeglądzie w serwisie, olej filtry itd. zmieniam u siebie sam w garazu...już 10 rok autko u mnie zaczyna i myślę że jeszcze sporo posłuży, także teges z jakąś tam gwarancją
2019-01-10 10:36
zwłaszcza z pakietami za grosze
2019-01-10 17:46
Ciekawe gdzie w marce Premium broker sprzedaje tak nisko???
2019-01-08 22:38
Takie hangary w centrum miasta to bardzo zły pomysł, takie funkcje powinny być lokowane wzdłuż obwodnicy, na obrzeżach. Wykluczają one miejskość w miastach, zwróćcie uwagę, że ulice wzdłuż których znajdują się takie obiekty są zdehumanizowane, a w środku miasta zdecydowanie nie powinno być takich przestrzeni.
2019-01-08 23:15
Nie Grunwaldzkiej.
Piszecie, jak związane są te salony z Trójmiastem, a wystarczy wyjechać trochę dalej, by nie zauważyć, że Rumia nie ma jednej "ulicy-tasiemca" w ciągu drogi krajowej nr 6, tylko dwie.
2019-01-09 14:33
Rumia to nie Trójmiasto, kasztanie gwe'owski
2019-01-09 18:41
Faktycznie, nie powinni, choć jak już muszą, to z poprawnym adresem.
2019-01-09 06:26
...Co za sztuczne pompowanie wizerunku.
2019-01-09 07:23
Salon, za salonem. A na przejściu dla pieszych (na granicy Gdyni z Rumią nieopodal Renault - Zdunek i Skoda Plichta) sygnalizacji świetlnej wciąż brak. Piesi, dzieci wracający z szkoły od kilku do kilkunastu minut muszą czekać by przejść przez ulicę. Sporadycznie się zdarza, by kierowca zatrzymał się i przepuścił pieszych. Taka rzeczywistość!!!
2019-01-09 08:16
A co to ma wspólnego z artykułem, poza lokalizacją?
Że niby dealerzy mają zrobić sygnalizację?
2019-01-09 13:07
obraz nedzy intelektualnej i rozpaczy.
Za obwodnice z tym szajsem.
2019-01-09 15:24
Przynajmniej kupuje auto z pewną historią, realnym przebiegiem, a to jak za nie płacę to moja sprawa. Miałem starego tdeika i zamieniłem na nową toyke w benzyce, dzięki temu nie kopce już moim starym dieselkiem nikomu w nos :-)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.