2019-01-03 07:54
Klekajcie narody Krol białej farby nadciąga
2019-01-03 10:01
otwiera oczy niedowiarkom, którzy twierdzą że jazda rowerem powoduje raka.
Tymczasem to jazda samochodem jest przyczyną wielu groźnych chorób.
2019-01-03 11:01
Odstaw klej i zacznij łykac tabletki bo siejesz herezje
2019-01-03 13:07
podobnie problemy z uznaniem bycia chorym mają klienci zakładów psychiatrycznych.
Uzależnieni od samochodów także wypierają świadomość tego uzależnienia przez agresję wobec osób pokazujących im, że samochód nie jest jedynym sposobem poruszania się po mieście.
2019-01-03 21:53
nikt nie będzie za tobą płakać
2019-01-04 10:16
jak wsiadam na rower to samochody mi nie przeszkadzają. Spróbuj sam, poszerzaj wyobraźnię codziennie.
W samochodzie ci będzie trudno.
2019-01-03 23:40
Wyjeżdżając na ten pas auto dostaje nitro ;)
2019-01-03 08:00
estakada nad rondem de la salle
dosyć korków
2019-01-03 08:16
W końcu trzeba o tym zacząć myśleć
2019-01-03 08:21
Z Moreny na Niedzwiednik?
2019-01-03 08:28
nie do pomyślenia te korki na lewoskręcie przy Galerii Bałtyckiej
2019-01-03 08:51
Przeniesie tylko korki kilkaset metrów dalej, kosztem setek milionów złotych. Tylko przesiadka na transport zbiorowy uratuje to miasto, czas żeby kierowcy włączyli myślenie, a urzędnicy - planowanie strategiczne
2019-01-03 09:17
2019-01-03 10:05
Tylko zelektryfikokwanie PKM, poprawa częstotliwości połączeń i punktualności SKM wraz z poprawą dostępu (komfortu i bezpieczeństwa) pieszych i rowerzystów do stacji PKM i SKM może przynieść poprawę warunków poruszania
Tylko zelektryfikokwanie PKM, poprawa częstotliwości połączeń i punktualności SKM wraz z poprawą dostępu (komfortu i bezpieczeństwa) pieszych i rowerzystów do stacji PKM i SKM może przynieść poprawę warunków poruszania się po Trójmieście wszystkim: również tym, którzy twierdzą, że samochód jest niezastąpiony (a jest!).
MEVO uruchomi zupełnie inne sposoby myślenia na temat rozwiązań problemów komunikacyjnych naszej aglomeracji.
2019-01-03 11:24
2019-01-03 09:58
200 mln na estakade, która niczego nie zmieni. Korek będzie na dole i na estakadzie. Lepiej uruchomić kilka nowych linii autobusowych i zrobić buspas na Słowackiego.
2019-01-03 08:02
2019-01-03 08:05
2019-01-03 08:09
Na białą farbę
2019-01-03 10:57
Na lotnisko - widmo
2019-01-03 08:08
Zastanawia mnie czy kiedyś zaczną robić zielony bulwar, Tunel pod pacholkiem czy chociaż poszerza obwodnicę do 3 pasow
2019-01-03 10:09
tak jak popuszczanie pasa nikogo nie wyleczyło z otyłości? Poszerzanie dróg zwiększa koszty funkcjonowania całego obszaru metropolitalnego, dzieli przestrzeń miejską i skłania coraz większą liczbę mieszkańców do
tak jak popuszczanie pasa nikogo nie wyleczyło z otyłości? Poszerzanie dróg zwiększa koszty funkcjonowania całego obszaru metropolitalnego, dzieli przestrzeń miejską i skłania coraz większą liczbę mieszkańców do wyprowadzania się do sąsiednich gmin. Ten proces z kolei zwiększa uzależnienie mieszkańców tych gmin od samochodów i zmniejsza bazę podatkową miasta. To nie jest trudne do ogarnięcia i warto myśleć, jak temu przeciwdziałać. Po pierwsze zakwestionować dotychczasową rolę samochodu w życiu mieszkańców.
2019-01-03 10:40
ile ci płaca osiołku?? czy z urzedu to robisz?? bo pod kazdym wpisem o poszerzeniu piszesz swoje wymiociny o jakims brzuchu i pasie! ty jestes d**il!! idac twoim tokiem myslenie w stanach autostrady mialy by po jednym pasie
2019-01-03 12:51
no to teraz mają po dziesięć i bywają piętrowe
i kierowczyki stoją w korkach, generując
"smog typu Los Angeles"(fajna nazwa, nie?)
czytałem niedawno o korku pod Wuhan w Chinach
ształ
no to teraz mają po dziesięć i bywają piętrowe
i kierowczyki stoją w korkach, generując
"smog typu Los Angeles"(fajna nazwa, nie?)
czytałem niedawno o korku pod Wuhan w Chinach
ształ utkwił tam na dziesięć (10) dni
kierowczyki przeźyli tylko dlatego, że Żótki są twardzi
a rowerzyści (tak tak!) im dostarczali (za opłatą, nie za darmo) pitną wodę i żarcie
2019-01-03 13:12
To co piszesz potwierdza jedynie prawdę, o której wiem od wielu lat: jazda samochodem ogranicza wyobraźnię i skłania do obrażania osób inaczej myślących o sposobach poruszania się po mieście.
Mogę jedynie współczuć Tobie i tym, którzy dają ci plusy.
2019-01-03 11:25
, oni już dawno to rozumieją tylko że bez inwestycji nie da się przytulić prowizji
2019-01-03 12:34
Ta inwestycja to konieczność, to typowe dla miast że się rozrastaja, Osowa niedługo będzie ogromną dzielnica, z resztą już jest duża. Trzeba usprawnić dojazd bo całe miasto na tym cierpi. Korki w oliwie są nie do zniesienia, a osowianie pojda sobie na pkm i mają gdzieś to wszystko
2019-01-03 16:08
Powiedz mi dlaczego w takim razie nadal na wszędzie buduje się 3-4 pasomowe obwodnice miast i autostrady? Weź pod uwagę ,że nie mówimy o małej uliczce tylko o tranzycie dla obstawiam z Pruszczem,Rumia itd. ponad
Powiedz mi dlaczego w takim razie nadal na wszędzie buduje się 3-4 pasomowe obwodnice miast i autostrady? Weź pod uwagę ,że nie mówimy o małej uliczce tylko o tranzycie dla obstawiam z Pruszczem,Rumia itd. ponad milionowej aglomeracji. To logiką po co budować duże rury odpływowe z osiedli skoro można małą rurkę i nauczyć ,że można kąpać się po 5 razy w tej samej wodzie ;)
2019-01-04 10:20
wiem, że w wielu miastach likwiduje się wielopasmowe drogi i przebudowuje je na bulwary z drogami dla rowerów i pasami zieleni.
Burzy się także estakady i inne pseudobezkolizyjne skrzyżowania, radykalnie
wiem, że w wielu miastach likwiduje się wielopasmowe drogi i przebudowuje je na bulwary z drogami dla rowerów i pasami zieleni.
Burzy się także estakady i inne pseudobezkolizyjne skrzyżowania, radykalnie poprawiając komfort i bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów.
"Transit oriented development" to doktryna kładąca nacisk na rozwój lokalnych systemów kolei miejskiej a nie na budowę wielopasmowych "autostrad" od siedmiu boleści.
Z Pruszcza do Rumi powinna funkcjonować komunikacja szynowa w takcie nie większym niż 5 minut w godzinach szczytu, na osobnej parze torów.
2019-01-03 08:20
Nie wiem po co remont tego skrzyżowania...
I śmieszne że to wszystko.
2019-01-03 11:38
Jak nie wiesz po co, to nie ma po co ci tego tłumaczyć. Ręce opadają...
2019-01-03 08:31
tragedia. Niemal w każdej dziedzinie to miasto się cofa.
2019-01-03 08:50
Gdynia to stan umysłu
2019-01-03 10:11
z mojej strony widzę sens przekształcania ulicy Abrahama w strefę przyjazną dla ludzi. Podobny skutek będzie miała przebudowa Starowiejskiej zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców zgodnie z zasadą: miasto dla ludzi, miasto krótkich odległości.
2019-01-03 11:37
Mając mieszkańców tego pokroju na pewno. Nic, tylko krytyka. Nie robią - źle, robią - źle bo korki. I tak w kółko. Przypomnij sobie jak było 20 lat temu a dziś. A potem zabieraj głos.
2019-01-03 08:47
Jeszcze raz rozkopać grabowek w Gdyni i postawić jednego robotnika żeby było widać ze coś się dzieje tam.
O estakadzie nie zapominamy dawno były tam roboty widmo.
2019-01-03 09:12
2019-01-03 09:57
Szeroki strumień pieniędzy wyłącznie na samochody, a kierowcy i tak będą marudzili, a potem stali w jeszcze większych korkach.
2019-01-03 10:13
warto zauważyć, że przy stacji Gdynia Główna stworzono sensowną kładkę dla pieszych i rowerzystów, szkoda że nie było konsekwencji w działaniu: stworzenia wygodnego ciągu pieszo- rowerowego wzdłuż linii SKM aż do stacji Gdynia Wzgórze.
2019-01-03 10:28
Kładka z nikąd do nikąd. To jakby zbudować autostradę bez wjazdu i wyjazdu, a potem mówić o udogodnieniach dla kierowców.
2019-01-03 11:40
Ciągu nie ma, bo wychodzi prawo własności do gruntów. Niestety, takie jest prawo.
2019-01-03 11:24
2019-01-03 13:14
choroba wynikająca z siedzącego trybu życia
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.