Opinie (144) 2 zablokowane

  • Najwieksza sztandarowa inwestycja to czerwony pas prz um w Gdyni (6)

    Klekajcie narody Krol białej farby nadciąga

    • 38 3

    • a żebyś wiedział, że to ma sens (4)

      otwiera oczy niedowiarkom, którzy twierdzą że jazda rowerem powoduje raka.
      Tymczasem to jazda samochodem jest przyczyną wielu groźnych chorób.

      • 5 5

      • (3)

        Odstaw klej i zacznij łykac tabletki bo siejesz herezje

        • 2 3

        • niewielu alkoholików zdaje sobie sprawę ze swojego uzależnienia (2)

          podobnie problemy z uznaniem bycia chorym mają klienci zakładów psychiatrycznych.

          Uzależnieni od samochodów także wypierają świadomość tego uzależnienia przez agresję wobec osób pokazujących im, że samochód nie jest jedynym sposobem poruszania się po mieście.

          • 1 2

          • jak Ci samochody przeszkadzają to się wyprowadź na odludzie (1)

            nikt nie będzie za tobą płakać

            • 0 1

            • samochody mi przeszkadzają tylko wtedy, gdy wsiadam do samochodu

              jak wsiadam na rower to samochody mi nie przeszkadzają. Spróbuj sam, poszerzaj wyobraźnię codziennie.

              W samochodzie ci będzie trudno.

              • 0 0

    • Przyspieszenie

      Wyjeżdżając na ten pas auto dostaje nitro ;)

      • 0 1

  • inwestycje na 2019 (8)

    estakada nad rondem de la salle

    dosyć korków

    • 10 17

    • W końcu trzeba o tym zacząć myśleć

      • 2 6

    • Z Moreny na Niedzwiednik?

      • 5 0

    • i potrzebna estakada z al. Żołnierzy Wyklętych w stronę Oliwy

      nie do pomyślenia te korki na lewoskręcie przy Galerii Bałtyckiej

      • 3 4

    • Nic to nie da (3)

      Przeniesie tylko korki kilkaset metrów dalej, kosztem setek milionów złotych. Tylko przesiadka na transport zbiorowy uratuje to miasto, czas żeby kierowcy włączyli myślenie, a urzędnicy - planowanie strategiczne

      • 8 3

      • autobusy też stoją w korkach (2)

        • 2 3

        • dlatego przyszłością komunikacji w Trójmieście jest system rower+ kolej (1)

          Tylko zelektryfikokwanie PKM, poprawa częstotliwości połączeń i punktualności SKM wraz z poprawą dostępu (komfortu i bezpieczeństwa) pieszych i rowerzystów do stacji PKM i SKM może przynieść poprawę warunków poruszania

          Tylko zelektryfikokwanie PKM, poprawa częstotliwości połączeń i punktualności SKM wraz z poprawą dostępu (komfortu i bezpieczeństwa) pieszych i rowerzystów do stacji PKM i SKM może przynieść poprawę warunków poruszania się po Trójmieście wszystkim: również tym, którzy twierdzą, że samochód jest niezastąpiony (a jest!).
          MEVO uruchomi zupełnie inne sposoby myślenia na temat rozwiązań problemów komunikacyjnych naszej aglomeracji.

          • 4 1

          • Amen

            • 1 0

    • 200 mln na estakade, która niczego nie zmieni. Korek będzie na dole i na estakadzie. Lepiej uruchomić kilka nowych linii autobusowych i zrobić buspas na Słowackiego.

      • 4 0

  • Gdynia budżet dwa miliardy a nic sie nie dzieje. na co ida te pieniądze??? (3)

    • 31 3

    • Lepiej nie pytaj bo impotencji dostaniesz

      • 1 3

    • Na białą farbę

      • 13 2

    • Na lotnisko - widmo

      • 6 2

  • (8)

    Zastanawia mnie czy kiedyś zaczną robić zielony bulwar, Tunel pod pacholkiem czy chociaż poszerza obwodnicę do 3 pasow

    • 14 8

    • kiedy ci wspaniali uczestnicy dyskusji zrozumieją, że poszerzanie ulic w mieście niczego na dłuższą metę nie poprawia (7)

      tak jak popuszczanie pasa nikogo nie wyleczyło z otyłości? Poszerzanie dróg zwiększa koszty funkcjonowania całego obszaru metropolitalnego, dzieli przestrzeń miejską i skłania coraz większą liczbę mieszkańców do

      tak jak popuszczanie pasa nikogo nie wyleczyło z otyłości? Poszerzanie dróg zwiększa koszty funkcjonowania całego obszaru metropolitalnego, dzieli przestrzeń miejską i skłania coraz większą liczbę mieszkańców do wyprowadzania się do sąsiednich gmin. Ten proces z kolei zwiększa uzależnienie mieszkańców tych gmin od samochodów i zmniejsza bazę podatkową miasta. To nie jest trudne do ogarnięcia i warto myśleć, jak temu przeciwdziałać. Po pierwsze zakwestionować dotychczasową rolę samochodu w życiu mieszkańców.

      • 4 5

      • (2)

        ile ci płaca osiołku?? czy z urzedu to robisz?? bo pod kazdym wpisem o poszerzeniu piszesz swoje wymiociny o jakims brzuchu i pasie! ty jestes d**il!! idac twoim tokiem myslenie w stanach autostrady mialy by po jednym pasie

        • 4 5

        • no to teraz mają po dziesięć i bywają piętrowe
          i kierowczyki stoją w korkach, generując
          "smog typu Los Angeles"(fajna nazwa, nie?)

          czytałem niedawno o korku pod Wuhan w Chinach
          ształ

          no to teraz mają po dziesięć i bywają piętrowe
          i kierowczyki stoją w korkach, generując
          "smog typu Los Angeles"(fajna nazwa, nie?)

          czytałem niedawno o korku pod Wuhan w Chinach
          ształ utkwił tam na dziesięć (10) dni
          kierowczyki przeźyli tylko dlatego, że Żótki są twardzi
          a rowerzyści (tak tak!) im dostarczali (za opłatą, nie za darmo) pitną wodę i żarcie

          • 3 1

        • Kubusiu, nie robię tego z urzędu ani mi za to nie płacą

          To co piszesz potwierdza jedynie prawdę, o której wiem od wielu lat: jazda samochodem ogranicza wyobraźnię i skłania do obrażania osób inaczej myślących o sposobach poruszania się po mieście.
          Mogę jedynie współczuć Tobie i tym, którzy dają ci plusy.

          • 2 2

      • , oni już dawno to rozumieją tylko że bez inwestycji nie da się przytulić prowizji

        • 2 3

      • Ta inwestycja to konieczność, to typowe dla miast że się rozrastaja, Osowa niedługo będzie ogromną dzielnica, z resztą już jest duża. Trzeba usprawnić dojazd bo całe miasto na tym cierpi. Korki w oliwie są nie do zniesienia, a osowianie pojda sobie na pkm i mają gdzieś to wszystko

        • 3 3

      • (1)

        Powiedz mi dlaczego w takim razie nadal na wszędzie buduje się 3-4 pasomowe obwodnice miast i autostrady? Weź pod uwagę ,że nie mówimy o małej uliczce tylko o tranzycie dla obstawiam z Pruszczem,Rumia itd. ponad

        Powiedz mi dlaczego w takim razie nadal na wszędzie buduje się 3-4 pasomowe obwodnice miast i autostrady? Weź pod uwagę ,że nie mówimy o małej uliczce tylko o tranzycie dla obstawiam z Pruszczem,Rumia itd. ponad milionowej aglomeracji. To logiką po co budować duże rury odpływowe z osiedli skoro można małą rurkę i nauczyć ,że można kąpać się po 5 razy w tej samej wodzie ;)

        • 3 0

        • wszędzie się buduje 3-4 pasmowe obwodnice? chyba tylko w Polsce i na Białej Rusi się je nadal planuje

          wiem, że w wielu miastach likwiduje się wielopasmowe drogi i przebudowuje je na bulwary z drogami dla rowerów i pasami zieleni.

          Burzy się także estakady i inne pseudobezkolizyjne skrzyżowania, radykalnie

          wiem, że w wielu miastach likwiduje się wielopasmowe drogi i przebudowuje je na bulwary z drogami dla rowerów i pasami zieleni.

          Burzy się także estakady i inne pseudobezkolizyjne skrzyżowania, radykalnie poprawiając komfort i bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów.

          "Transit oriented development" to doktryna kładąca nacisk na rozwój lokalnych systemów kolei miejskiej a nie na budowę wielopasmowych "autostrad" od siedmiu boleści.

          Z Pruszcza do Rumi powinna funkcjonować komunikacja szynowa w takcie nie większym niż 5 minut w godzinach szczytu, na osobnej parze torów.

          • 0 0

  • (1)

    Nie wiem po co remont tego skrzyżowania...
    I śmieszne że to wszystko.

    • 6 7

    • Jak nie wiesz po co, to nie ma po co ci tego tłumaczyć. Ręce opadają...

      • 1 0

  • Gdynia prezentuje poziom rozwoju infrastruktury wschodniej Ukrainy (3)

    tragedia. Niemal w każdej dziedzinie to miasto się cofa.

    • 28 6

    • Zaorać a resztki przyłączyć do Gdańska

      Gdynia to stan umysłu

      • 6 4

    • a co konkretnie proponujesz?

      z mojej strony widzę sens przekształcania ulicy Abrahama w strefę przyjazną dla ludzi. Podobny skutek będzie miała przebudowa Starowiejskiej zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców zgodnie z zasadą: miasto dla ludzi, miasto krótkich odległości.

      • 0 6

    • Mając mieszkańców tego pokroju na pewno. Nic, tylko krytyka. Nie robią - źle, robią - źle bo korki. I tak w kółko. Przypomnij sobie jak było 20 lat temu a dziś. A potem zabieraj głos.

      • 1 1

  • Proponuje

    Jeszcze raz rozkopać grabowek w Gdyni i postawić jednego robotnika żeby było widać ze coś się dzieje tam.
    O estakadzie nie zapominamy dawno były tam roboty widmo.

    • 17 1

  • Ankiety wymiatają! :)

    • 13 1

  • (3)

    Szeroki strumień pieniędzy wyłącznie na samochody, a kierowcy i tak będą marudzili, a potem stali w jeszcze większych korkach.

    • 8 10

    • wśród omawianych inwestycji jest jednak kilka dotyczących ruchu pieszych i pasażerów SKM (2)

      warto zauważyć, że przy stacji Gdynia Główna stworzono sensowną kładkę dla pieszych i rowerzystów, szkoda że nie było konsekwencji w działaniu: stworzenia wygodnego ciągu pieszo- rowerowego wzdłuż linii SKM aż do stacji Gdynia Wzgórze.

      • 1 1

      • Kładka z nikąd do nikąd. To jakby zbudować autostradę bez wjazdu i wyjazdu, a potem mówić o udogodnieniach dla kierowców.

        • 4 1

      • Ciągu nie ma, bo wychodzi prawo własności do gruntów. Niestety, takie jest prawo.

        • 2 0

  • opat opat opat budujcie opat (1)

    • 7 3

    • zbudujecie opat, będziecie cierpieli na opad

      choroba wynikająca z siedzącego trybu życia

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.