Opinie (349) ponad 10 zablokowanych

  • Kolejny turbo tramwaj o prędkości niższej niż rower

    • 32 9

  • Nowa Świętokrzyska (7)

    Osiedla na Łostowicach np. Moje Marzenie, powstały 20 lat temu....od tego czasu mówiło się o Nowej Świętokrzyskiej. 10 lat później deweloperzy zabudowali okolice Jabłoniowej i nagle tamten rejon stał się priorytetowy dla

    Osiedla na Łostowicach np. Moje Marzenie, powstały 20 lat temu....od tego czasu mówiło się o Nowej Świętokrzyskiej. 10 lat później deweloperzy zabudowali okolice Jabłoniowej i nagle tamten rejon stał się priorytetowy dla rozbudowy infrastruktury. Niestety tereny na Łostowicach do niedawna w większości były własnością miasta, o tereny przy Jabłoniowej zadbano umowami z deweloperami. Smutne.

    • 55 7

    • (4)

      Spoko Deweloperka już się przerzuca na Łostowice. Podziwiam ludzi którzy tam kupują mieszkanie i zastanawiam się czy wpadli na ten pomysł i pojechali tam o 8.00 i 16.00 zobaczyć jak wygląda sajgon komunikacyjny.

      • 7 2

      • (3)

        "Ciekawe skąd takie korki?" pomyślało kilkanaście tysięcy ludzi siedzących pojedynczo w swoich samochodach.

        • 4 4

        • (2)

          Z powodu 1 ulicy która można z tego grajdołu wyjechać oraz przepełnienia autobusów, bo jak zapewne ekspercie wiesz ulicą przebiśniegowa nie przejedzie autobus przegubowy.

          • 6 1

          • (1)

            Nie do końca z powodu ulicy. Jak będzie nowa ulica, to szybko zapełni się samochodami, bo Polacy są na maxa roszczeniowi, leniwi i nie chce im się jechać zbiorkomem.

            • 1 5

            • "Zbiorkomem"

              To mogę jeździć w cywilizowanym kraju, a nie
              Z niedomytymi,
              Bluzgajacymi,
              Cuchnącymi przetrawionym jabolem,
              Oraz
              obszcz*nymi bezdomnymi
              Tyle w temacie

              • 5 2

    • nudny juz ten temat z nową swietokrzyska. zrozumcie wreszcie, ze nie będzie żadnej nowej swietokrzyskiej (1)

      albo w wersji po jednym pasie plus bus pasy, co praktycznie nie ma sensu. jezeli kiedykolwiek zostanie zbudowana, to powinno się zrobić z tramwajem

      a teraz czekamy na kolejne bloki na niepolomickiej i w okolicy. do tego kolejne bloki na granicy z borkowem..."masz to w polsce, masz to w polsce?"

      • 1 3

      • no ale dlaczego nie bedzie? niedasizm?

        • 0 0

  • "Minęło pół roku od rozpoczęcia budowy trasy tramwajowej Nowa Warszawska" (1)

    I 20 lat od kiedy obiecano ją mieszkańcom Ujeściska :D
    BRAWO!

    • 46 10

    • Obiecano z drogą dla samochodów

      Wtedy jeszcze nie było mody na eko-ideolo i traktowania kierowców jako gnębicieli rowerzystów i pieszych

      • 0 1

  • W końcu z naszej kasy. To niech robią ,przynajmniej ludzie mają pracę.

    • 4 4

  • (1)

    Hehe co za ściema że prace są prowadzone nawet w niedziele...

    • 24 6

    • Zdalnie

      Tak

      • 0 0

  • Nowa Warszawska (46)

    Szkoda ze nie będzie drogi która miła powstać bo wszystko się na południu rozbudowuje a dróg jak nie ma tak nie ma i korki są olbrzymie

    • 137 41

    • A co ta droga mialaby niby zmienić?

      • 19 14

    • (14)

      Po to budowana jest linia tramwajową aby nie pchać się autami

      • 38 13

      • Ale wiecie, (6)

        że dla Polaka jeżdzenie tramwajem do ujma na honorze?

        • 36 12

        • (3)

          mówisz o tym przepełnionym i zasyfionym czymś co kursuje jak chce i jedzie blisko 1 godz. na Przymorze. Tak chcecie przekonać mieszkańców do korzystania z komunikacji publicznej? Jak by się wszyscy przesiedli na tramwaje to ZKM by padło z powodu braku taboru i motorniczych.

          • 24 21

          • Ty się o motorniczych nie bój, za jakiś czas zastapi ich robot albo inne rozwiazanie. (1)

            Problemem jest jedynie beznadziejny stan torowisk i reszty infrastruktury

            • 5 6

            • haha ta zastąpi wtedy już ludzie będą w tamtych rejonach jeździć do przychodni a nie do pracy

              • 5 1

          • Po co z tego zad*pia jechac na Przymorze?

            • 0 0

        • Nie, to po prostu strata czasu

          Nie mówiąc o wątpliwej estetyce pasażerów.

          • 5 0

        • jaka ujma? czemu obrazasz Polaków? jazda tramwajem nie jest zadna ujmą. tylko trzeba mieć

          normalną komunikację, a nie dziadostwo, co zanim dojedzie do centrum, to zaliczy milion skrzyżowan

          • 1 1

      • To do kompletu potrzebne są jeszcze bezawaryjne tramwaje. A tych w Gd brak (3)

        • 6 7

        • A kiedy ostatnio była awaria tramwaju niespowodowana przyrżnięciem w samochód? (1)

          • 8 3

          • Wczoraj? Kolejna w piątek?

            • 1 1

        • A samochody są bezawaryjne?

          • 4 1

      • (2)

        Po to jest budowana ścieżka rowerowa by nie pchać się rowerami do komunikacji miejskiej

        • 4 2

        • Nie bluźnij!

          Trójmiejscy rowerzyści bardzo nie lubią równania do standardów zachodnioeuropejskich.

          • 1 2

        • ej no kierowca ostatnio nie wpuscil do autobusu...chlipchlip

          • 0 0

    • Po to właśnie jest tramwaj (17)

      Żeby zostawić samochody i pojechać komunikacja miejska - tak to się robi w mieście.

      • 28 14

      • W mieście na te odległości to powinno być metro (10)

        Co to za luksus jechać godzinę tramwajem?

        • 18 7

        • (7)

          No popatrz a w Łodzi jest linia tramwajowa do Pabianic i nikt tam nie myśli o metrze. W Poznaniu szybki tramwaj. W Bydgoszczy tramwaj na Fordon. Tylko w Gdańsku jakieś fantastyczne opowiastki o metrze. Już to sobie wyobrażam budowanie tunelu na dzielnicy Piecki Migowo

          • 7 2

          • (5)

            Ale ciężko ułomni cykliści lubią porównania z Amsterdamem, Sztokholmem i Kopenhagą.

            • 3 1

            • (4)

              Najlepsze jak mówią jak to się fajnie żyje w Amsterdamie czy Sztokholmie, bo wyrzucono z nich samochody, a jakoś trudno im dojrzeć na mapie bezkolizyjną autostradę A10 idącą wiaduktem przez sam środek Amsterdamu (u nas

              Najlepsze jak mówią jak to się fajnie żyje w Amsterdamie czy Sztokholmie, bo wyrzucono z nich samochody, a jakoś trudno im dojrzeć na mapie bezkolizyjną autostradę A10 idącą wiaduktem przez sam środek Amsterdamu (u nas nie ma żadnej drogi bezkolizyjnej tak blisko centrum), albo Most Centralny tuż przy ratuszu w Sztokholmie, biegnący przez Stare Miasto, i razem z tunelami łączący bezkolizyjnie z autostradą E20 na północy i na południu.

              • 4 1

              • mam wrażenie, że nie odróżniasz środka miasta od drogi pseudoszybkiego ruchu (1)

                W środku Amsterdamu jest plac przed dworcem kolejowym, wolny od jeżdżących i parkujących samochodów. Trasa pseudoszybkiego ruchu obok centrum Utrechtu niedawno została zlikwidowana - obejrzyj na YouTube film nt. Potter street. Może ci się wyobraźnia poszerzy.

                • 1 2

              • A ty wyłącz YouTuba i zobacz co to jest Ring Utrecht

                Droga szybkiego ruchu (w większości bezkolizyjna autostrada) 3km od centrum tego twojego Utrechtu. Chciałbym mieć taką drogę wokół Gdańska, 3km od jego centrum, jaką ma płaski Utrecht, który jest wielkości Bydgoszczy, tylko bardziej ściśnięty.

                • 0 0

              • Bo trójmiejscy cykliści w Amsterdamie i Sztokholmie byli tylko palcem po mapie

                Gdyby byli, to by nie bredzili ciągle o wożeniu swoich rzęchów komunikacją miejską.

                • 0 0

              • No to są autostrady i wiadukty, a nie robienie sobie z uliczek autostrad. Kumasz?

                • 0 0

          • aleś pojechał...podałeś przykład Łodzi i perły północy

            • 0 0

        • (1)

          Godzinę to ty wyjeżdzasz autem z ujewciska tramwaj jedzie 15 minut

          • 0 4

          • Widać jakie masz pojęcie o czasach dojazdu

            • 1 0

      • Tramwaj jest po to, aby dzieci, emeryci i biedacy mieli jak dojechać (4)

        Jak ktoś lubi wulgarnych, spoconych dotykających się ludzi w przegrzanym pojeździe za 3,80 zł kurs, prowadzący na około z masą przystanków po drodze, to pozdrawiam za frajerstwo. No ale cóż, niektórzy utknęli mentalnie w

        Jak ktoś lubi wulgarnych, spoconych dotykających się ludzi w przegrzanym pojeździe za 3,80 zł kurs, prowadzący na około z masą przystanków po drodze, to pozdrawiam za frajerstwo. No ale cóż, niektórzy utknęli mentalnie w PRL. Z tym, że przykładowo sowieci potrafili budować z panowaniem przestrzennym, zostawiając przestrzeń na zieleń, parki, place zabaw i szerokie drogi (zwane np. alejami - na to jest definicja konkretna), by można było wcisnąć wzdłuż miejsca postojowe i tramwaje na raz, a nawet ścieżki rowerowe z masy bitumicznej. A także tunele, kładki i estakady. Teraz się buduje drogo, ale biednie, rozdziela się na Regio, skm, pkm i tramwaje.

        • 14 23

        • sowieci budowali, a kraje demokracji ludowej sie na to zrzucały

          • 6 5

        • A pamiętasz czemu tramwaj jedzie z Południa przez pół miasta dookoła?

          Bo banda przyspawanych do foteli biedaków boi się że nie będzie ich stać na prywatny parking dla swoich szrotów...

          • 4 9

        • Zgadza się

          Trzy główne grupy społeczne w komunikacji miejskiej to renta, melina i gimbaza.

          • 2 3

        • tak tak, prl budowal super swietnie i planowo. a w ch... ludzi miało książeczki mieszkaniowe

          i do dziś nie dostało tych słynnych mieszkan

          • 0 2

      • Kto ma dużo czasu może jeździć komunikacją miejską lub rowerem

        Dla ludzi bardziej operatywnych to niemożliwe.

        • 5 0

    • Brak drogi dla aut to jest właśnie słuszna koncepcja

      • 12 13

    • nie mogliby dokończyć jak najszybciej tego skrzyżowania z Havla a potem niech se grzebią jeszcze ponad rok z torami w kierunku (2)

      Niestety jak znam życie to zostawią rozgrzebane skrzyżowanie i przeniosą się dalej z robotami i tak będzie trwał ten stan do końca budowy - to Gdańsk własnie

      • 10 4

      • hej maruda, zajmi się jakością i efektywnością swojej pracy (1)

        • 6 4

        • maruda ma dobrą efektywność. mowila tak twoja mama

          • 1 0

    • nowa warszawska (2)

      Juz w kwietniu 1945 r w Gdańsku zaczęto opracowanie i przygotowanie planów odbudowy Gdanska i okolicznych miast. To wtedy powstał plan rozwoju Gdanska , dzielnicy Gdansk Południe zaplanowano ze w tym rejonie mieszkać

      Juz w kwietniu 1945 r w Gdańsku zaczęto opracowanie i przygotowanie planów odbudowy Gdanska i okolicznych miast. To wtedy powstał plan rozwoju Gdanska , dzielnicy Gdansk Południe zaplanowano ze w tym rejonie mieszkać będzie okolo 200 tysięcy mieszkańców. Juz w 1945 r opracowano gdzie będą ulice, obwodnice i autostrady. Warto zapoznać się z tymi planami. Powinno podejmowac decyzję gdzie tzw. deweloperzy mogą budować domy. Bo to co wyprawiają deweloperzy w Gdańsku to skandal.

      • 17 6

      • autostradą do Neptuna. Taka mam koncepcję.

        • 6 1

      • mozesz pisac i pisac, tylko po co? te plany to juz tylko ciekawostka historyczna.

        wystarczy spojrzec co zrobiono z rezerwa na tramwaj na orunie gorna. po co ludzi szybko dowozic do domu, jak mozna zrobic im wycieczke przez chełm i wzdłuz havla

        • 2 0

    • Gdańszczanko: korki bywają olbrzymie z powodu nadmiaru samochodów (4)

      o tym nie pomyślałaś? W żadnym mieście skupienie uwagi na rozbudowie dróg nie doprowadziło do redukcji korków w godzinach szczytu, nawet jeśli budowano tam wielopasmowe drogi pseudoszybkiego ruchu.

      • 6 5

      • To tak jak żadne powiększanie czapki nie zamaskuje problemu wodogłowia u cyklistów.

        • 2 2

      • Za to w takiej Bogocie zwężanie ulic sprawiło, że teraz jest najbardziej zakorkowanym miastem świata (1)

        a Gdańsk zwężając drogi idzie w tym rankingu coraz wyżej, już wyprzedziliśmy Los Angeles, które ciasne gacie dają jako przykład "strasznie zakorkowanego przez stworzenie autostrad w centrum miasta"

        • 5 1

        • Z obcisłogatkami ciężko się dyskutuje

          To jak próby dyskusji z dziećmi z orzeczeniem z klasy integracyjnej, tylko z cyklistami trudniej, bo są głębiej upośledzeni.

          • 5 2

      • człowieku a czy pomyślałeś o tym, że wystarczy ogarnąć się? korki robią ludzie w samochodach

        a kto ma je robić? tylko dlaczego zamiast planować porządnie, przygotować sensowne plany zagospodarowania przestrzennego, jak wszystko co może być zabudowane, sprzedać deweloperce, a ludzie nich mają jedną niepolomicka czy tam jabłoniową

        • 0 0

  • Zgodnie z planem?

    Czy roczne opóźnienie to jest zgodnie z planem? Linia tramwajowa miała być oddana do użytku na początku 2022.

    • 29 4

  • (2)

    Ciekawe czy tradycyjnie, po otwarciu linii tramwajowej zostaną ucięte kursy autobusów między Chełmem i Łostowicami a Moreną? Nawet mimo tego, że oczywiście tramwaj będzie jechał dłużej i na około.

    • 32 2

    • Oczywiście. Po to ją budują. To nic, że w takim wypadku będzie się trzeba 4 razy przesiadać.

      • 3 1

    • a co ty myslales? ze pozostawią bez zmian? obetną linie, kursy i będzie komunikat

      "by żyło się lepiej"

      • 1 0

  • 59 mln (1)

    z podatku drogowego
    ja pirdziele
    na bibaje

    • 10 10

    • Kasa z tego podatku

      Nie trafia do budżetu miast

      • 2 0

  • (3)

    Przystanków napaćkane na tych trasach co 300m ani to szybkie ani wygodne .

    • 28 8

    • (2)

      4 przystanki są na odcinku 2 km. Chyba w sam raz ?

      • 6 1

      • (1)

        Policz ile jeszcze jest do Gdańska. Pohulanka i Odrzańska normalnie tłumy tam wsiadają. Policz kilkanaście tych przystanków to ci wyjdzie że więcej czasu stoisz z otartymi dzwiami niż jedziesz. Czemu te miernoty nie mogą

        Policz ile jeszcze jest do Gdańska. Pohulanka i Odrzańska normalnie tłumy tam wsiadają. Policz kilkanaście tych przystanków to ci wyjdzie że więcej czasu stoisz z otartymi dzwiami niż jedziesz. Czemu te miernoty nie mogą wpaść na pomysł tramwaju pośpiesznego który jedzie z Havla czyli węzła przesiadkowego bezpośrednio do Gdańska bez zwiedzania wszystkich przystanków na Chełmie

        • 3 0

        • te ohydne komuchy tak myślały przecież. wystarczyło zbudować tory wzdłuż AK, a później się bawić w jakieś

          dziadowskie odgałęzienia. Ale nie, lepiej niech napcha się pod korek na pętli i niech się turla do pętli jak żółw....cytując pawlaka "dwa dni jedziesz, trzy dni stoisz"

          • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.