2021-05-07 14:16
a nie dla opcji niemieckiej .
2021-05-05 07:02
Dość wyręczania władz Gdańska w finansowaniu miasta. Gdańsk nie jest biedny tylko władze rozrzutne.
Pieniądze z unii tylko i wyłącznie dla prywatnych firm!
2021-05-05 08:03
To jest cyrograf, Szatan z zachodu chce pozbawić nas suwerenności. Ludzie, czy wy tego nie rozumiecie ?
2021-05-07 08:46
Jak widać nie rozumieją, że kraj traci suwerenność.
2021-05-05 08:53
dobry kredyt nie jest zły.
2021-05-05 07:54
2021-05-05 13:13
z niego żyje.
Wskaż samodzielne firmy, a nie "winogrona" wiszący u klamki bogatszego.
2021-05-05 07:07
Prywatyzacja zysków nacjonalizacja strat?
2021-05-05 12:49
2021-05-05 07:30
Precz z kolejna partią betonu i asfaltu. Tak dla nowoczesnych techn9logii. Jezeli juz koniecznie infrastruktura komunikacyjna to nowoczesna. A z taką kasą to i hyperloop moglibyśmy stworzyć. Ale lepiej kupic kilka km torów i kilka pes..
2021-05-05 08:12
Lepszego środka komunikacji nie ma.
2021-05-06 23:27
Potrzebna jest nowa linia tramwajowa od pętli świętokrzyska przez osiedla : Moje Marzenie, Kolorowe, Nowy Horyzont...aż do szkoły metropolitalnej w Kowalach. Pierwotnie były podobne plany, które zostały wstrzymane.
Potrzebna jest nowa linia tramwajowa od pętli świętokrzyska przez osiedla : Moje Marzenie, Kolorowe, Nowy Horyzont...aż do szkoły metropolitalnej w Kowalach. Pierwotnie były podobne plany, które zostały wstrzymane. Podobno ta część Gdańska nie potrzebuje takiej rozbudowy. Ciekawe czy ta osoba stała kiedyś w korku na ul.Świętokrzyskiej i Niepołomickiej. ...a osiedla w tej części Gdańska cały czas się rozbudowują.
2021-05-06 22:35
Np. Bażyńskiego - Kołobrzeska. To jest krótki odcinek w już bardzo dobrze skomunikowanej okolicy (Blisko SKM, linie tramwajowe na Wita Stwosza i Chłopskiej/Rzeczypospolitej, Bażyńskiego i Kołobrzeską jeździ autobus) i
Np. Bażyńskiego - Kołobrzeska. To jest krótki odcinek w już bardzo dobrze skomunikowanej okolicy (Blisko SKM, linie tramwajowe na Wita Stwosza i Chłopskiej/Rzeczypospolitej, Bażyńskiego i Kołobrzeską jeździ autobus) i pracownicy biurowców oraz studenci nic więcej nie potrzebują, a pozatym na obu ulicach nie ma żadnej rezerwy pod torowisko, co równałoby się jej zwężeniu i spotęgowaniu korków, a same koszty utworzenia linii wywindowałaby konieczność przebudowy mostu kolejowego nad Kołobrzeską tak, żeby tam mogły przejechać tramwaje, co obecnie nie jest możliwe ze względu na jednolitą betonową podporę mostu między pasami ruchu w obu kierunkach.
W tej okolicy bardziej bym proponował przedłużenie linii od skrzyżowania Pomorskiej i Opackiej w kierunku Sopotu i przywrócenie tej niegdyś zlikwidowanej trasy tramwajowej.
2021-05-06 18:03
W 2005 zlikwidowano kolejkę do Nowego Portu. zdaniem Adamowicza ruch pasażerów wystarczająco obsługiwały linie tramwajowe na Marynarki Polskiej i na Hallera .Był to błąd . Czas na ponowne uruchomienie tej linii SKM aby tysiące nowych mieszkańców Letnicy mogło dojechać w 6 min do centrum. Tory są, przystanki tez . Brakuje tylko decyzji .
2021-05-06 20:08
To główny powód, bo SKM trzeba zapłacić a miasto szuka łatwych oszczędności...
Więc popyt się "wygasza"...
Również przez i**otyczne zmiany w trasach linii aby ludzie przestali ich używać...
A że lobby tramwajarzy ma się w Gdańsku dobrze, to inna sprawa...
2021-05-05 08:01
Peło kradło ale inteligentnie. Te d**ile jadą po całości. Zabierają nasze pieniądze. Już widzę jak Sasin mądrze gospodaruje naszą kasą. Wyda na pewno nie na tramwaje.
2021-05-06 14:14
Gdańsk nic nie powinien dostać oburzające że Morawiecki zamierza dać Wam aż 9 mld złotych. Wszystko pójdzie na tęczowe instalacje artystyczne kolejne teatry szekspirowskie i udogodnienia dla developerów
2021-05-05 08:11
Jak patrze na wydatki gdanskie w trakcie pandemii to mam w glowie tylko: daj malpie mlotek, to zepsuje.
2021-05-06 12:42
Kiedy będzie wreszcie nowa Niepołomicka
Niegospodarność władz gdańska i niespełnione marzenia dulkiewicz to są wasze priorytety
2021-05-05 08:45
Zwłaszcza sieć szybkiego tramwaju i tabor.
2021-05-05 08:47
Który stoi 15 min i trąbi bo utknął za samochodem w jednej z uliczek na starówce. Widziałem już te szybkie tramwaje - no thanks.
2021-05-06 12:19
W Krakowie nie ma starówki.
2021-05-05 16:21
2021-05-05 11:46
zobacz położenie Krakowa, a Gdańska.
2021-05-05 10:18
Nie. Nie bierzmy z Krakowa przykładu.
2021-05-05 12:55
2021-05-06 11:07
PKM.
Bo chyba nie wiedzą, po co są...
W resztkach gdańskiego ZNTK mogą uwić sobie "gniazdko" i obsługiwać Żuławy oraz Południe.
2021-05-05 16:30
Żuławskiej Kolei Dojazdowej?
Niekoniecznie w wersji wąskotorowej, która szczątkowo i turystycznie funkcjonuje na mierzei.
2021-05-05 17:27
bardzo by to skrociło czas jazdy bo autobusy czesto stoja w poteznych korkach a i jazda tramwajem dookoła przez Centrum jest bardzo czasochłonna
2021-05-05 18:01
2021-05-06 11:01
który omija skrzyżowania i daje szansę na naprawienie błędu, jakim było zaniechanie budowy tramwaju na Wyklętych.
Tak, tak, wiemy... Tak krawiec kraje, jak mu staje... I tak przewalono budżet na Wyklętych a z
który omija skrzyżowania i daje szansę na naprawienie błędu, jakim było zaniechanie budowy tramwaju na Wyklętych.
Tak, tak, wiemy... Tak krawiec kraje, jak mu staje... I tak przewalono budżet na Wyklętych a z tramwajem byłby w tamtym czasie nie do udźwignięcia.
Chytry i głupi dwa razy traci...
Problem w tym, że traci nie swoje pieniądze.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.