Opinie (471) ponad 10 zablokowanych

  • KPO jest dla Polski

    a nie dla opcji niemieckiej .

    • 0 1

  • Nie (9)

    Dość wyręczania władz Gdańska w finansowaniu miasta. Gdańsk nie jest biedny tylko władze rozrzutne.
    Pieniądze z unii tylko i wyłącznie dla prywatnych firm!

    • 55 64

    • Żadnych pieniędzy nie brać od unii (2)

      To jest cyrograf, Szatan z zachodu chce pozbawić nas suwerenności. Ludzie, czy wy tego nie rozumiecie ?

      • 5 15

      • Jak widać nie rozumieją, że kraj traci suwerenność.

        • 1 0

      • większość na kredycie żyje i ma się lepiej niż golasy bez niczczego.

        dobry kredyt nie jest zły.

        • 5 4

    • prywatna firma nie potrzebuje żebractwa (1)

      • 7 1

      • ale większość

        z niego żyje.
        Wskaż samodzielne firmy, a nie "winogrona" wiszący u klamki bogatszego.

        • 0 0

    • Dla prywatnych firm? (3)

      Prywatyzacja zysków nacjonalizacja strat?

      • 19 3

      • wlasnie tak sie teraz prowadzi biznesy w GDansku

        • 2 0

      • innowacyzacja środków, a nie budowlanizacja. (1)

        Precz z kolejna partią betonu i asfaltu. Tak dla nowoczesnych techn9logii. Jezeli juz koniecznie infrastruktura komunikacyjna to nowoczesna. A z taką kasą to i hyperloop moglibyśmy stworzyć. Ale lepiej kupic kilka km torów i kilka pes..

        • 5 5

        • Z bardzo prostego powodu

          Lepszego środka komunikacji nie ma.

          • 5 2

  • Nowe linie tramwajowe

    Potrzebna jest nowa linia tramwajowa od pętli świętokrzyska przez osiedla : Moje Marzenie, Kolorowe, Nowy Horyzont...aż do szkoły metropolitalnej w Kowalach. Pierwotnie były podobne plany, które zostały wstrzymane.

    Potrzebna jest nowa linia tramwajowa od pętli świętokrzyska przez osiedla : Moje Marzenie, Kolorowe, Nowy Horyzont...aż do szkoły metropolitalnej w Kowalach. Pierwotnie były podobne plany, które zostały wstrzymane. Podobno ta część Gdańska nie potrzebuje takiej rozbudowy. Ciekawe czy ta osoba stała kiedyś w korku na ul.Świętokrzyskiej i Niepołomickiej. ...a osiedla w tej części Gdańska cały czas się rozbudowują.

    • 2 0

  • Niektóre pomysły są jednak z tyłka.

    Np. Bażyńskiego - Kołobrzeska. To jest krótki odcinek w już bardzo dobrze skomunikowanej okolicy (Blisko SKM, linie tramwajowe na Wita Stwosza i Chłopskiej/Rzeczypospolitej, Bażyńskiego i Kołobrzeską jeździ autobus) i

    Np. Bażyńskiego - Kołobrzeska. To jest krótki odcinek w już bardzo dobrze skomunikowanej okolicy (Blisko SKM, linie tramwajowe na Wita Stwosza i Chłopskiej/Rzeczypospolitej, Bażyńskiego i Kołobrzeską jeździ autobus) i pracownicy biurowców oraz studenci nic więcej nie potrzebują, a pozatym na obu ulicach nie ma żadnej rezerwy pod torowisko, co równałoby się jej zwężeniu i spotęgowaniu korków, a same koszty utworzenia linii wywindowałaby konieczność przebudowy mostu kolejowego nad Kołobrzeską tak, żeby tam mogły przejechać tramwaje, co obecnie nie jest możliwe ze względu na jednolitą betonową podporę mostu między pasami ruchu w obu kierunkach.

    W tej okolicy bardziej bym proponował przedłużenie linii od skrzyżowania Pomorskiej i Opackiej w kierunku Sopotu i przywrócenie tej niegdyś zlikwidowanej trasy tramwajowej.

    • 1 0

  • Skm nowy port (1)

    W 2005 zlikwidowano kolejkę do Nowego Portu. zdaniem Adamowicza ruch pasażerów wystarczająco obsługiwały linie tramwajowe na Marynarki Polskiej i na Hallera .Był to błąd . Czas na ponowne uruchomienie tej linii SKM aby tysiące nowych mieszkańców Letnicy mogło dojechać w 6 min do centrum. Tory są, przystanki tez . Brakuje tylko decyzji .

    • 8 0

    • i pieniędzy

      To główny powód, bo SKM trzeba zapłacić a miasto szuka łatwych oszczędności...
      Więc popyt się "wygasza"...

      Również przez i**otyczne zmiany w trasach linii aby ludzie przestali ich używać...
      A że lobby tramwajarzy ma się w Gdańsku dobrze, to inna sprawa...

      • 3 0

  • piss nic nie da. Na pewno nie samorządowi w Gdańsku. (2)

    Peło kradło ale inteligentnie. Te d**ile jadą po całości. Zabierają nasze pieniądze. Już widzę jak Sasin mądrze gospodaruje naszą kasą. Wyda na pewno nie na tramwaje.

    • 9 11

    • i dobrze

      Gdańsk nic nie powinien dostać oburzające że Morawiecki zamierza dać Wam aż 9 mld złotych. Wszystko pójdzie na tęczowe instalacje artystyczne kolejne teatry szekspirowskie i udogodnienia dla developerów

      • 0 0

    • Jak patrze na wydatki gdanskie w trakcie pandemii to mam w glowie tylko: daj malpie mlotek, to zepsuje.

      • 7 1

  • Kiedy

    Kiedy będzie wreszcie nowa Niepołomicka
    Niegospodarność władz gdańska i niespełnione marzenia dulkiewicz to są wasze priorytety

    • 3 0

  • Zapraszam do Krakowa na lekcje jak się buduje komunikację miejską (5)

    Zwłaszcza sieć szybkiego tramwaju i tabor.

    • 11 9

    • Ta sieć szybkiego tramwaju (1)

      Który stoi 15 min i trąbi bo utknął za samochodem w jednej z uliczek na starówce. Widziałem już te szybkie tramwaje - no thanks.

      • 2 2

      • W Krakowie nie ma starówki.

        • 1 0

    • Ciekawe, bo znajomi aktywiści miejscy zajmujący się transportem miejskim właśnie narzekali mi jak diabli!

      • 0 0

    • zobacz położenie Krakowa, a Gdańska.

      • 1 1

    • W Krakowie wszyscy jeżdżą 40 na godz. Przejazd z Gdyni do Gdańska zajaby pięć godzin.

      Nie. Nie bierzmy z Krakowa przykładu.

      • 2 1

  • Zadamy tramwaju przez przejazdowo do sobieszewa!!!!!! (2)

    • 7 0

    • podrzućcie ten postulat

      PKM.

      Bo chyba nie wiedzą, po co są...
      W resztkach gdańskiego ZNTK mogą uwić sobie "gniazdko" i obsługiwać Żuławy oraz Południe.

      • 1 0

    • może raczej reaktywacji i rozbudowy

      Żuławskiej Kolei Dojazdowej?

      Niekoniecznie w wersji wąskotorowej, która szczątkowo i turystycznie funkcjonuje na mierzei.

      • 4 0

  • Przydałby sie tez linia z Moreny do Wrzeszcza poprzez żołnierzy wyklętych (2)

    bardzo by to skrociło czas jazdy bo autobusy czesto stoja w poteznych korkach a i jazda tramwajem dookoła przez Centrum jest bardzo czasochłonna

    • 7 5

    • stoją motołku w korkach bo niema dla nich bus pasów a tramwaj myslisz po czym jedzie lewituje? (1)

      • 2 2

      • jednym z wariantów jest nasyp PKM

        który omija skrzyżowania i daje szansę na naprawienie błędu, jakim było zaniechanie budowy tramwaju na Wyklętych.
        Tak, tak, wiemy... Tak krawiec kraje, jak mu staje... I tak przewalono budżet na Wyklętych a z

        który omija skrzyżowania i daje szansę na naprawienie błędu, jakim było zaniechanie budowy tramwaju na Wyklętych.
        Tak, tak, wiemy... Tak krawiec kraje, jak mu staje... I tak przewalono budżet na Wyklętych a z tramwajem byłby w tamtym czasie nie do udźwignięcia.

        Chytry i głupi dwa razy traci...
        Problem w tym, że traci nie swoje pieniądze.

        • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.