Opinie (151) 3 zablokowane

  • tiry na tory

    trole do trolejbusow

    • 9 4

  • Proponuję dokupić 100 sztuk

    Niedługo będą po Gdyni jeździć same autobusy..Śmiechu warte 1 ulica na krzyż a autobusów już od zarąbania

    • 3 9

  • SOLARIS

    To jest tak świetna,solidna,polska firma,że w innych okolicznościach przyrody byłaby niemiecka...

    • 12 8

  • Nowe trolejbusy to 170 mln. PKM do północnej potrzebuje 30 mln. (3)

    PKM do północnej spowodowałaby zwolnienie pewnej części taboru autobusowego, który byłby skierowany w inne części miasta. Czy nie lepiej wpierw zrealizować zdecydowanie tańszy projekt kolejowy, a później zarządzić zakupy

    PKM do północnej spowodowałaby zwolnienie pewnej części taboru autobusowego, który byłby skierowany w inne części miasta. Czy nie lepiej wpierw zrealizować zdecydowanie tańszy projekt kolejowy, a później zarządzić zakupy pojazdów dla ZKM ? Jak dla mnie robienie wpierw zakupów za 170 mln. zł to marnotrawstwo. Czy Gdynia ma w ogóle jakiś plan odnośnie najbliższej przyszłości, tj. połączonej (SKM+PKM+ZKM) komunikacji w mieście ? Sądząc po planie zakupowym jako pierwszych trolejbusów wydaje mnie się, że nie. Nie jestem przeciwnikiem trajtków, ale są większe priorytety związane z PKM do Oksywia / Kosakowa oraz związane z rozwojem siatki połączeń w wiecznie zakorkowanych dzielnicach zachodnich.

    • 15 4

    • to kropla w morzu (1)

      trzeba wymieniać tabor autobusowy i trolejbusowy

      Mercedesy od Zasady i przeróbki z niemieckich autobusów na trolejbusy niedługo zaczną jeździć na żółtych zabytkowych tablicach
      te wydatki na nowe autobusy powinny być już zrobione 10 lat temu a nie teraz kiedy tabor ma ponad 20 lat

      • 4 0

      • To w takim razie jaki jest problem z dorzuceniem tych ledwie 30 mln. na uruchomienie PKM do północnej ? Na co czekamy ? 100 mln. dorzucają na trajtki, a 30 nie mogą na teraz potrzebne PKM. O co w tym chodzi ?

        • 2 0

    • Popieram w całości!

      • 0 0

  • szkoda że Gdynia przepuściła pieniądze z Hiszpanii - ale widac jesteśmy bogaci

    tylko że te pieniadze można byłoby wydać na coś innego

    • 8 3

  • Solaris walna cenę z kosmosu i to za 3 generację .muszą dawać podwyzki pracownikom bo już nawet Ukraińcy uciekają i do tego kłopoty z 4 generacja

    • 13 1

  • Po co te durne trolejbusy??? (4)

    POTRZEBNE SĄ LINIE TRAMWAJOWE!!! W jaki niby sposób trolejbusy przyczyniają się do niwelowania korków? Przecież nie latają!!! Stoją w zakorkowanym mieście razem ze wszystkimi, zatem co to za alternatywa dla kierowców??? Tramwaj jedyna opcja.

    • 9 15

    • raczej nie (2)

      bo wybudowanie infrastruktury, zakup taboru i późniejsze utrzymanie to fortuna

      • 2 1

      • znacznie mniejszy Olsztyn temu podołał (1)

        niedawno od zera zbudowali linie i zajezdnię. Dało się? tak, bo się chciało

        • 2 3

        • No już daj spokój z Olsztynem. Historia się ciągnęła z firmą wykonawcą z Hiszpani.

          Sądy, kary, opóźnienia, w końcu ktoś inny musiał dokończyć inwestycje. Olsztyn w przeszłości miał tramwaje i to był powrót do przeszłości. W Gdyni w chwili obecnej SKM-ka pełni swego rodzaju rolę tramwaju. Budowanie teraz sieci połączeń dla tramwajów w Gdyni to raczej kosztowna zabawa i fanaberia, niż realne rozwiązanie.

          • 1 0

    • trajtki

      Gratulacje za myślenie. Ciekaw jestem gdzie w Gdynii zbudujesz linie tramwajowe. Chyba tylko jak przez całe miasto wybudujesz estakadę. Gdzie wciśniesz tramwaj na Morskiej lub na Fikakowie.. W Gdańsku chca zbudować pod Oknami, to od razu pełno wrzasku, że za blisko. a tu byłoby jeszcze bliżej.

      • 5 0

  • W końcu

    • 3 1

  • tylko niech te solarisy mają układ siedzeń jak te starsze, gdzie jest miejsce na nogi, i nie ma podwójnych "czwórek" bo te nowsze to jakaś masakra, tylko dla ludzi o niskim wzroście

    • 7 1

  • "o mocy co najmniej 55 kWh"

    kWh to jednostka pojemności/ energii, kW to jednostka mocy.

    • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.