2021-05-06 16:24
2021-05-06 16:56
Pana Karola trzeba koniecznie wysłać na egzamin kontrolny bo pisać takie bzdury to może tylko pisać osobą z brakiem wiedzy o ruchu drogowym i ciezarowkach kture szybciej poruszają się w terenie niż p Karol wstyd p Karolu zabierać głos jeżeli z przepisami ruchu drogowego jest na bakier pozdrawiam Janusza
2021-05-06 17:03
2021-05-06 16:58
Rowerzyści, biegacze, celebryci. Tunel, a robią z tego wieże Eiffla
2021-05-06 17:29
A te bezmyslne przykłady ze zakorkowane inne iejsca z powodu głupoty kierowców to kolejny przykład ze powinno sie ich ograniczać w mieście
2021-05-06 17:35
Takie prace powinny byc wykonywane noca.U nas zreszta ta norma.Most na zaroslaku i zjazd na zaroslak oficjalnie otwarte a po tygodniu po cichutku zamkniete
2021-05-06 20:17
2021-05-06 22:17
2021-05-06 17:47
kiedy się ludzie w końcu nauczycie, że pierwszeństwo na suwak macie na końcu pasa, a nie kilometr wcześniej?? Dlaczego wpychacie się na zakorkowany pas kiedy przed Wami jest jeszcze 50 metrów waszego??? Przez to całe rondo stoi, bo nie potraficie jeździć na suwak
2021-05-06 17:52
Bo w takim przypadku na suwaku tworzy się supeł i suwak się zacina
2021-05-06 21:36
Niewiedza? Brak kultury jazdy? A może chamstwo.
2021-05-06 18:05
nie wspominając że budują się w tamtym rejonie co najmniej 4 kolejne duże osiedla
2021-05-06 18:14
Zwracam wagę na fatalne oznakowanie wszystkich dróg zwłaszcza szybkiego ruchu w obrębie Trójmiasta. Tablice pokazują się tylko 1 raz, najczęściej tuż przed zjazdem lub skrzyżowaniem, gdy kierowca nie ma już czasu na
Zwracam wagę na fatalne oznakowanie wszystkich dróg zwłaszcza szybkiego ruchu w obrębie Trójmiasta. Tablice pokazują się tylko 1 raz, najczęściej tuż przed zjazdem lub skrzyżowaniem, gdy kierowca nie ma już czasu na analizę sytuacji lub nie może zmienić pada ruchu / gruntownie zakorkowane/. Na zachodzie tablice kierunkowe powtarzane są kilkukrotnie, co zmniejsza ryzyko wypadków, pomaga uniknąć gwałtownych manewrów i upłynnia ruch.
2. Brak wszędzie wyrażnych tablic kierunkowych do poszczególnych dzielnic miast oraz ważnych punktów typu urzędy państwowe. Ludzie błądzą po mieście i niepotrzebnie zwiększają obciążenie tras
2021-05-07 11:07
Ma Pan racje po Gdańsku nie da się jezdzic polegając tylko na znakach. Konieczna jest dodatkowa nawigacja co często wiąże się z korzystaniem z telefonu
2021-05-06 18:16
Ale gigantyczny fikołek logiczny. Nie to żeby tunel był niepotrzebny, ale wystarczy zamknąć dowolną drogę w Gdańsku żeby porobiły się korki, a nawet bez zamykania dróg się tworzą.
Gdyby zamknięto na raz
Ale gigantyczny fikołek logiczny. Nie to żeby tunel był niepotrzebny, ale wystarczy zamknąć dowolną drogę w Gdańsku żeby porobiły się korki, a nawet bez zamykania dróg się tworzą.
Gdyby zamknięto na raz obie nitki tunelu to nikt tamtędy by nie jeździł, czyli tamtejszy ruch byłby zerowy, a więc idąć dalej logiką redakcji- wynikałoby z tego że tunel jest niepotrzebny? Wszyscy jeździliby przez Gdańsk główny i waszym zdaniem korki byłyby zasługą gdańskich zabytków?
2021-05-06 19:22
2021-05-06 18:18
Jeżdżę tunelem codziennie o 3 nad ranem i nie odczuwam żadnych skutków remontu bo ruch jest wtedy zerowy. Co mam zaznaczyć?
2021-05-06 18:26
2021-05-06 20:05
Zaznacz C, nie B, a nie D zaznacz, a może jednak A, zaznaczaj !! miłego dnia
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.