Opinie (101) 1 zablokowana

  • Najlepsi są mistrzowie eco-drivingu. (3)

    Czyli 50km/h dieslem po mieście na 5 lub 6 biegu.
    Ekonomicznie może i jest, ale chwilowo.
    W perspektywie czasu dwumasa puka w rytmie cza cza :)

    • 18 2

    • (1)

      Chroń nas panie boże od takich mechaniorów....., samochód kupuje się na 2-3 lata, i jak bym nie jeżdził to nic mi nie będzie pukać...

      • 2 11

      • A buty to kupuje się na 1-2 dni co nie ;)

        • 9 3

    • Sama prawda, niestety..

      • 0 1

  • (2)

    Jak zwykle "mądrują" się w komentarzach Janusze, co na co dzień jeżdzą zardzewiałymi kilkunastoletnimi golfami i innymi g..... w stylu bmw (co to Niemiec gonił do granicy, bo się rozmyślił....), faktycznie wasze rzęchy mające po pół miliona, albo i więcej km nie wytrzymają takiej jazdy jak opisał autor artykułu....

    • 6 8

    • Mój 20-letni opelek jakoś wytrzymuje. Do pół miliona jeszcze prawie setka mu brakuje, ale aż tyle go trzymać nie zamierzam. Nie wiem ile pali benzyny na 100km, bo takiej odległości na PB jeszcze u mnie nie przejechał

      Mój 20-letni opelek jakoś wytrzymuje. Do pół miliona jeszcze prawie setka mu brakuje, ale aż tyle go trzymać nie zamierzam. Nie wiem ile pali benzyny na 100km, bo takiej odległości na PB jeszcze u mnie nie przejechał (dopiero rok go mam). Jeżdżę na gazie, buta nie żałuję i wkurza mnie jak muszę zdejmować nogę przy ruszaniu ze świateł, bo jakiś muł w SUVie w leasingu albo Yarisie w kredycie oszczędza na ratę. Trzeba było kupić takiego opla jak ja za cenę jednej czy dwóch rat i pociskać z punktu A do B nie martwiąc się o koszty eksploatacji. Jak się zepsuje to taniej iść na autohandel po następny niż naprawiać. Tak skończył mój poprzedni. Przetrwał ponad 50 tys.km bez zmiany oleju nawet (tylko dolewki co 10tys.). Bardzo dobry niemiecki wóz, dziś już takich nie robią. Jeździłbym nim dalej, choć już na żółte tablice zasługiwał, ale pękł wąż od chłodnicy, silnik się przegrzał i uszczelka pod głowicą poszła. Poszedł do huty i teraz pewnie wróci do niej dwadzieścia lat szybciej.

      • 3 6

    • Problem w tym,

      że takie rzęchy szybciej wytrzymają takie katowanie, niż współczesne auta z wyżyłowanymi silnikami.

      • 3 0

  • Kto te brednie puścił do publikacji?

    • 4 8

  • Wszechwiedzące Januszki

    • 5 2

  • Kopiuj wklej

    Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd .
    Kopiuj wklej jak w podstawówce.

    • 2 5

  • Megane 3 RS, 2.0T, 275KM (benzyna PB98) (3)

    miasto:
    spokojnie 11L
    lekkie pajacowanie 13.5L
    ostre pajacowanie 16L
    tor: 25L-30L
    trasa:
    110km/h okolo 8.5L
    140km/h okolo 10L

    • 10 4

    • (2)

      Jaki tor?

      • 1 1

      • Żużlowy... pod górę... (1)

        j.w.

        • 0 2

        • Tor Poznań Janusze...

          • 1 0

  • (1)

    B5 1.9 tdi spalenie 3.5 litra na sto... jak cisne koło 200km/h to i z 4 litry zupy... Oczywiście ekipa remontowo budowlana i betoniarka na pokładzie

    • 7 5

    • hehe pozdro Janusz

      • 1 0

  • ile to pali? To zalezy od wieki złomu którym jeździsz.Lepiej zapytać ile spalin trujacych powoduje.

    Na pytanie oficjalnie odpowiada Toyota, która zdecydowanie w każdej reklamie krytykuje diesle .
    przesiadka do komunikacji miejskiej albo na rower ,nie wszyscy mogą sobie na taką zamianę pozwolić.???

    A to ciekawe, a niby kto nie może ? Kazdy moze dojechac autem zostawic je i przejsc na komunikacje miejską

    • 2 4

  • Niskie obroty a gdzie....

    ...wtedy przyjemność z jazdy, odgłos silnika i międzygazy? Nie znoszę takiego marudzenia o spalaniu. Ecodriving jest potrzebny, ale nie zawsze i nie w przypadku wszystkich aut. Niskie obroty dla silnika wysokoprężnego? a później właściciel się zastanawia czemu zapchał się DPF.

    • 4 1

  • Jeździć na minimalnych obrotach, a pieniądze zaoszczędzone

    Wydasz na remont.

    • 4 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.