Opinie (72) 1 zablokowana

  • 1m -5tys...

    drogo, tanio ; proszę o wypowiedż rzeczoznawców ...

    • 5 4

  • towarzystwo w dredach na rowerach nieźle się bawi za publiczne pieniądze (1)

    i w dodatku chore projekty jak przejscia naziemne pod ich dyktando

    • 8 6

    • miasto dla ludzi, dla ekokomunikacji, komunikacja publiczna pierwszeństwo na swoich pasach
      a biedni samochodziarze stoją godzinami w korkach .... straszne dla mieszkańców wsi co przyjeżdżają do miasta ... co nie ?

      • 3 5

  • Nasz drogi Gdańsk...

    • 6 2

  • To chyba dobry moment żeby rowerzyści zaczęli płacić za infrastrukturę z której korzystają. (13)

    Na razie sponsorują ich użytkownicy pojazdów - 5% wydatków na paliwo idzie na infrastrukturę. Do tego wieczne pretensje rowerzystów że 'im się należy'. Należy się tyle, za ile zapłacicie.

    • 11 5

    • (2)

      A Ty myślisz, że na rowerach to jeżdżą ufoludki i biedaki?

      • 2 3

      • Co za różnica - jeżdża to niech płacą (1)

        • 4 3

        • Przeciez placa, niedojdo, placa.

          • 2 1

    • I stanowi 1% budzetu na infrastrukture. Rzeczywiscie filantropowie z tych kierowcow, ze hej. (6)

      • 2 0

      • To może rowerzyści też niech zapłacą 1%. (5)

        I już rura zmiękła ...

        • 4 2

        • Smialo mozesz na ten cel przeznaczyc nawet 100% wydatkow rowerzystow na paliwo. (4)

          • 2 2

          • Kto pisał o wydatkach rowerzystów na paliwo ? Mają tylko zapłacić za infrastrukturę, sposób opodatkowania (3)

            to inna sprawa.

            • 0 3

            • Placa, a kierowcy ciezszych pojazdow placa wiecej, bo znacznie szybciej niszcza. Co jeszcze mam Ci, dziecko, wyjasnic? (2)

              • 2 1

              • Kierowcy cięższych pojazdów niszczą drogi rowerowe? (1)

                Naprawdę?

                • 1 1

              • jeśli po nich jadą, to oczywiście tak

                nie udawaj, że im się to nie zdarza

                • 1 0

    • 80% użytkowników rowerów to posiadacze samochodów (2)

      płacący podatki jak wszyscy. Wskaźniki efektywność nakładów prowadzących do wzrostu skali korzystania z rowerów (nie tylko na infrastrukturę, ale również na promocję korzystania tego środka transportu) kształtują się na

      płacący podatki jak wszyscy. Wskaźniki efektywność nakładów prowadzących do wzrostu skali korzystania z rowerów (nie tylko na infrastrukturę, ale również na promocję korzystania tego środka transportu) kształtują się na poziomie kilka razy wyższym niż wskaźniki efektywności nakładów na jakiekolwiek inne elementy infrastruktury miejskiej. Miasta przyjazne dla rowerów są miastami przyjaznymi dla mieszkańców, przyjezdnych i inwestorów. Wszystkie miasta zajmujące najwyższe miejsca w rankingach jakości życia zwykle okazują się miastami z dużym udziałem ruchu rowerzystów i rowerzystek.

      • 1 1

      • Tym chętniej rowerzyści powinni płacić za poprawę infrastruktury, prawda ? (1)

        • 1 2

        • i płacą, nie wszyscy chętnie

          kierowcy robią to często niechętnie, mimo tego korzystają z niej

          • 1 0

  • (1)

    Częsta jazda na rowerze sprzyja impotencji u mężczyzn, sugerują badania opublikowane przez The Journal of Sexual Medicine.
    Dr Marsha K. Guess z Yale School of Medicine tłumaczy, że u mężczyzn podczas jazdy rowerem

    Częsta jazda na rowerze sprzyja impotencji u mężczyzn, sugerują badania opublikowane przez The Journal of Sexual Medicine.
    Dr Marsha K. Guess z Yale School of Medicine tłumaczy, że u mężczyzn podczas jazdy rowerem dochodzi do ucisku nerwów oraz naczyń krwionośnych prostaty, co sprzyja zaburzeniom erekcji. We wcześniejszych badaniach dr Steven M. Schrader z National Institute for Occupational Safety and Health zauważył, że często występują one u policjantów patrolujących dzielnice miast rowerami.

    • 5 4

    • codzienna jazda samochodem tkwiącym w korkach

      oraz długotrwałe siedzenie przy komputerze nie tylko sprzyja, ale dynamicznie prowadzi do impotencji u mężczyzn - impotencji zarówno fizycznej jak i emocjonalnej. Osoby regularnie korzystające z rowerów dużo rzadziej

      oraz długotrwałe siedzenie przy komputerze nie tylko sprzyja, ale dynamicznie prowadzi do impotencji u mężczyzn - impotencji zarówno fizycznej jak i emocjonalnej. Osoby regularnie korzystające z rowerów dużo rzadziej (jeśli w ogóle) cierpią na zaburzenia układu sercowo-naczyniowego, wykazując się stanem zdrowia podobnym do osób młodszych od nich o 10 lat.

      • 1 0

  • Oferte skladasz dzisiaj, realizowac bedziesz kiedys tam, jesli w ogole.

    Nie wiadomo czy, kiedy juz nastanie to kiedys tam, euro nie bedzie kosztowac 8 zl, a dolar 6 zl, litr benzyny 16 zl i czy w ogole Polska nie bedzie juz wtedy oficjalnie bankrutem, wiec oferta musi to uwzgledniac. Albo

    Nie wiadomo czy, kiedy juz nastanie to kiedys tam, euro nie bedzie kosztowac 8 zl, a dolar 6 zl, litr benzyny 16 zl i czy w ogole Polska nie bedzie juz wtedy oficjalnie bankrutem, wiec oferta musi to uwzgledniac. Albo zarobia bardzo duzo, jesli jakims cudem do realizacji dojdzie szybko, albo zarobia znacznie mniej, ale jednak zarobia. Formula zamowien publicznych ma takie dylematy wpisane w krew, wiec prosze tu nie udawac teraz i**otow.

    • 4 0

  • ile? no to ze złota ma być czy jak? (1)

    • 11 2

    • złota ale taka skromna :)

      • 2 1

  • 1 mln to nie jest problem to jest wolny rynek.

    Problemem jest nieegzekwowanie kar za opóźnienia czy błędy wykonawcze oraz zwiększanie ceny poprzez renegocjacje.

    • 1 5

  • Wspaniała informacja. Wreszcie będzie można spokojnie wrócić rowerkiem z zakupów w galerii.

    • 5 6

  • W Gdańsku (w całym Trójmieście) potrzebna jest całościowa wizja rozwoju infrastruktury rowerowej

    obejmująca nie tylko obraz docelowej sieci, ale także obraz kolejności podejmowanych działań inwestycyjnych. Ta wizja powinna obejmować również obraz procesu uwalniania kolejnych ulic i placów w historycznej części

    obejmująca nie tylko obraz docelowej sieci, ale także obraz kolejności podejmowanych działań inwestycyjnych. Ta wizja powinna obejmować również obraz procesu uwalniania kolejnych ulic i placów w historycznej części miasta oraz w pobliżu stacji SKM i PKM od (szybko) jeżdżących i parkujących samochodów by radykalnie poprawić komfort i bezpieczeństwo osób chcących docierać do pociągów SKM i PKM (powinny one jeździć w takcie 5 minutowym od Pruszcza do Wejherowa) pieszo, rowerem, rowerem wspomaganym elektrycznie lub innymi urządzeniami transportu osobistego (hulajnogami etc. etc.) Wzmiankowana inwestycja to może krok we właściwą stronę, dużo zmieni także naziemne przejście i przejazd rowerowy przez ulicę Okopową w pobliżu Bramy Wyżynnej.

    • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.