Opinie (55) 3 zablokowane

  • Na szczescia dzis rowniez mamy rownie madrego premiera. (7)

    • 25 30

    • Taaaa, mądrego...

      Fantazję to chłopina ma za trzech. Czego on już nie obiecywał.
      A w efekcie przez pięć lat pisowskie inwestycje skończyły się na gadaniu i propagandzie.

      • 5 1

    • Miś (4)

      "Ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział"

      • 14 8

      • to nie znaczy, ze nie jest madrym premierem (3)

        • 6 9

        • (2)

          człowiek,który łże i to jeszcze na stanowisku premiera nie jest mądry

          • 8 8

          • a kto twierdzi i jakie ma argumenty ze nie mowi prawdy? (1)

            cyctat z misia ma to odowadniac. ?

            • 5 2

            • Sąd już to stwierdził przecież.

              Niejeden raz zresztą.

              • 4 1

    • buhahah

      trzymajcie mnie, bo pękne

      • 2 1

  • Jak mnie wkurzaja te filmiki!!!

    Robicie artykuł do czytania, to niech całość da się przeczytać, a nie jakieś dziwne mieszańce tworzycie.

    • 2 0

  • TEU to nie stanardowy kontener, (1)

    tylko 20'. Nie ma czegoś takiego, jak standardowy kontener, a jeśli już, to raczej 40' jest popularniejsza.

    • 7 0

    • Ale przelicza sie na 20 stopowe, bo to bardziej imponująco wyglada.

      Tak jest od dawna.

      • 0 0

  • Propaganda

    Propaganda z każdej strony.Ocenimy po efektach.

    • 12 1

  • (2)

    Niech PIS nie pomaga Gdyni,bo spieprzą cały dorobek ludzi,którzy budowali Gdynię.Już niszczy się port sprzedając deweloperom nabrzeża pod budowę domów.Władze Gdyni udają niezależnych ale działają jak pisiory.

    • 16 28

    • czy aby napewno?

      "W 2003 r., na wniosek Rady Miasta Gdyni, ówczesny wiceminister infrastruktury (najwyraźniej o małej wyobraźni) pozbawił port gdyński 181 ha, m.in.: terenów Dalmoru, 44 ha na t.zw. międzytorzu i dalszych kilkudziesięciu

      "W 2003 r., na wniosek Rady Miasta Gdyni, ówczesny wiceminister infrastruktury (najwyraźniej o małej wyobraźni) pozbawił port gdyński 181 ha, m.in.: terenów Dalmoru, 44 ha na t.zw. międzytorzu i dalszych kilkudziesięciu w okolicach elektrociepłowni oraz od strony Oksywia. Port został więc okrojony prawie ze wszystkich stron co pozbawiło go możliwości terytorialnego rozwoju.

      We wrześniu 2014 r., w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju przygotowano projekt rozporządzenia o kolejnej zmianie granic portu Gdynia. Chodziło głównie o objęcie tymi granicami terenów Stoczni Marynarki Wojennej, które do tamtej pory znajdowały się poza ich obrębem, a które w wyniku upadłości tej firmy mogłyby trafić nawet w ręce deweloperów, a zarząd portu nie mógłby skorzystać z prawa ich pierwokupu.

      Opinię o zmianie granic miała przedstawić Rada Miasta. Radni doszli do wniosku, że jest to doskonała okazja do pozbawienia portu kolejnych kilku hektarów gruntów, położonych w paru różnych miejscach. Bez konsultacji z Urzędem Morskim czy zarządem portu, przygotowano projekt uchwały, która przewidywała wyjęcie z granic portu, m.in., terenów po Stoczni Nauta, w tym tych, przez które przebiegają tory kolejowe obsługujące nabrzeże Śląskie."

      • 8 1

    • Tak wlasnie działa PO a dowodem na to byl Tusk

      • 11 4

  • port w gdynii zatrzymal sie w latach 90

    rozbudowa teraz to taki sam pomysl jak lotnisko w gdynii,brak gospodarza co dba o swoje !

    • 34 12

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.