2020-01-02 16:19
2020-01-02 16:50
wyborcy tak zdecydowali
2020-01-02 17:40
A Accelor-Mittal, który sfinansował m. in. przezbrojenie Portu Północnego na odwrotny kierunek. I nie tylko rosyjski ale australijski, kanadyjski czy afrykański...
Po prostu, tańszy.
2020-01-02 17:19
Miał być cały węzeł integracyjny "Czerwony Most" przy ul. Sandomierskiej.
Rozumiem, że zbudowanie nowych torów i przystanków aż do Pruszcza to duża sprawa,
ale chociaż ten jeden przystanek z parkingiem zmniejszyłby korki na Trakcie Św. Wojciecha.
2020-01-02 17:34
Podobnie jak Obłuże i Pólnoc.
Gdyni.
2020-01-02 17:32
Poprawa dostępności do portów" projekt zatwierdzony i realizowany w poprzednich latach . Autor tekstu mógłby o tym napomknąć a nie utrzymywać niektórych w radosnym przekonaniu że świat zaczął się od pisowskiej sekty .
2020-01-02 18:33
Projekty plk mają zwykle od 2 do 4 lat opóźnienia. Ciekawe co z linią 201? Póki co to jest zajączek, projektowanie dla projektowania.
2020-01-02 21:02
Eksploatacja - 3 lata.
Ostateczny - 5 lat.
2020-01-02 21:08
która od ponad 60 lat nie ma racji bytu?
Przebieg linii kolejowej pomiędzy Kościerzyną a Gdynią wymuszony jest stanem posiadania II Rzeczypospolitej. Dlaczego nie modyfikuje się tej linii przez wykorzystanie terenów niedostępnych przed II wojną światową?
To tylko 20km torów między Skorzewem a Sierakowicami.
2020-01-04 14:09
Panstwo, czyli posrednio, my obywatele.
Porty eksploatowaly infrastrukture bezlitosnie, do stanu "niedasie", "nieoplacasie".
Miejmy nadzieje, ze z tej inwestycji bedzie zwrot a nie "mis"...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.