Opinie (71)

  • niech chłopaki budują. Takie to słodziaki ukraińce i kaszubki.

    • 2 2

  • rosyjski węgiel musi płynąć! (1)

    wyborcy tak zdecydowali

    • 5 6

    • nie wyborcy

      A Accelor-Mittal, który sfinansował m. in. przezbrojenie Portu Północnego na odwrotny kierunek. I nie tylko rosyjski ale australijski, kanadyjski czy afrykański...
      Po prostu, tańszy.

      • 3 0

  • A kiedy przystanek SKM na Oruni Dolnej? (1)

    Miał być cały węzeł integracyjny "Czerwony Most" przy ul. Sandomierskiej.
    Rozumiem, że zbudowanie nowych torów i przystanków aż do Pruszcza to duża sprawa,
    ale chociaż ten jeden przystanek z parkingiem zmniejszyłby korki na Trakcie Św. Wojciecha.

    • 6 0

    • "Orunia i Południe czekają"

      Podobnie jak Obłuże i Pólnoc.
      Gdyni.

      • 4 0

  • Dobre info

    Poprawa dostępności do portów" projekt zatwierdzony i realizowany w poprzednich latach . Autor tekstu mógłby o tym napomknąć a nie utrzymywać niektórych w radosnym przekonaniu że świat zaczął się od pisowskiej sekty .

    • 7 3

  • Obstawiamy ile bedzie opóźnienia? (2)

    Projekty plk mają zwykle od 2 do 4 lat opóźnienia. Ciekawe co z linią 201? Póki co to jest zajączek, projektowanie dla projektowania.

    • 5 0

    • Eksploatacja - 3 lata.
      Ostateczny - 5 lat.

      • 3 0

    • dlaczego utrwala się konstrukcję,

      która od ponad 60 lat nie ma racji bytu?
      Przebieg linii kolejowej pomiędzy Kościerzyną a Gdynią wymuszony jest stanem posiadania II Rzeczypospolitej. Dlaczego nie modyfikuje się tej linii przez wykorzystanie terenów niedostępnych przed II wojną światową?
      To tylko 20km torów między Skorzewem a Sierakowicami.

      • 2 0

  • To nie porty inwestuja a ich wlasciciel.

    Panstwo, czyli posrednio, my obywatele.
    Porty eksploatowaly infrastrukture bezlitosnie, do stanu "niedasie", "nieoplacasie".
    Miejmy nadzieje, ze z tej inwestycji bedzie zwrot a nie "mis"...

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.