2018-08-27 06:26
od razu musza zrobic drogi dojazdowe,chodniki i zieleń naokoło....
2018-08-27 18:16
Jak dostają teren? Chyba go kupują więc nie wiem czy tak łachy nie robią.
2018-08-27 06:28
Kropla w morzu...
A po co takie wyliczanki? Propaganda przedwyborcza?
Dlaczego to co było wymienione w artykule to tylko przebudowy wykonane przez deweloperów a przez miasto nie? Bo miasto ma ludzi w poważaniu i nic nie robi.
2018-08-27 18:17
Miasto robiło jeszcze więcej trolu.
2018-08-27 20:12
chyba tylko dla kieszeni szczura i jego bandy kolesi
2018-08-27 06:31
Czyli miasto potrafi egzekwować kasę od deweloperów i przede wszystkim "tu się buduje"?
2018-08-27 07:09
Remont al zwycięstwa przy działce Boczka, teraz parking w centrum dla Pana Boczka:)
2018-08-27 06:32
twoi znajomi deweloperzy???
2018-08-27 06:38
co dalej blokuje obwodnicę metropolitarną? prosze o artykuł? dlaczego nei rozpoczyna sie budowa?
2018-08-27 07:41
2018-08-27 06:40
Systemy odprowadzania ścieków... kiedyś to się zapcha.. O deszczowce nie trzeba wspominac bo widać po opadach deszczu. Beton beton i mała średnica rur ;-)
2018-08-27 06:43
A w artykule mowa o tym co powstalo... 8 lat temu w GD...
2018-08-27 06:51
o co chodzi autorowi?
5 lat? czy 10?
co za propaganda... i do tego brak logiki
chyba rzeczywiście traktujecie ludzi jak d**ili- wszystko łykną!
2018-08-27 13:45
Przeczytaj artykuł wolniej może zrozumiesz
2018-08-27 14:22
i stawiam dobra kawę
jeżeli jest ktoś kto rozumie o co chodziło autorce?
czytam piaty raz...i takiej " statystyki" jeszcze nie widziałam i nie słyszałam
statystyka po nowemu
2018-08-27 15:13
Chodzilo o to by nie bylo widac, że Gdynia w porównaniu do Gdańska i Sopotu jest pod tym względem w czarnej d
2018-08-27 06:51
Budyń zrobi wszystko żeby zosta przy korycie.
2018-08-27 13:45
No i bardzo dobrze. Od tego jest
2018-08-27 18:18
Niech zostanie jak najdłużej. Bo Gdańsk staje się najpiękniejszym miejscem w Polsce!!!
2018-08-27 07:02
potem jest tak, że deweloper buduje drogę kierując się tylko własnym interesem...
Np. obniża drogę osiedlową o 1,7m względem działki po jednej stronie drogi -tylko dlatego, że aby maksymalizować swój zysk
potem jest tak, że deweloper buduje drogę kierując się tylko własnym interesem...
Np. obniża drogę osiedlową o 1,7m względem działki po jednej stronie drogi -tylko dlatego, że aby maksymalizować swój zysk obniżył swój teren po drugiej stronie drogi...Deweloper dzięki temu buduje budynki wyższe o jedną kondygnację, a miasto- WUiA oczywiście klepie taki projekt...
Właściwie dlaczego ktoś miałby się w tym mieście liczyć z prywatnym właścicielem działki?
Przecież może wskakiwać te 1,7mna swoją działkę...Najważniejsze aby pomóc deweloperowi zarobić!!!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.