Opinie (91) 3 zablokowane

  • ceny dla samochodów z defektem bez zmian tzn 150 i 200... bez reszty oczywiście ;)

    • 8 0

  • Ale pierwszy kwietnia już był

    • 3 2

  • kierowca (2)

    Moje auto nie przeszło przeglądu bo były przepalone zaroweczki nad rejestracją.

    • 10 1

    • i słusznie

      • 3 2

    • Jesteś leniwy

      Trzeba było podjechać do fachowca zapłacić to by ci fachmen usunął usterkę,a nie z niesprawnym autem na przegląd jechać.Za lenistwo trzeba płacić.Tak jak za głupotę.

      • 2 4

  • bieda (2)

    Jest jeszcze problem ludzi ktorzy pracuja musza dojechac a niezabardzo jest kasa zeby auto bylo nowez salonu . To jest zlozony problem. Tak sie wydaje ale zyjemy w polsce nie a dubaju

    • 4 4

    • ja nie narzekam

      mam nowego passata 2.0 tdi z salonu

      pozdrawiam

      • 1 2

    • trzeba bylo sie uczyc,a nie chlac i bawic,to by bylo na auto z salonu.

      • 2 2

  • Naweet najgorszy złom przechodzi u nas badanie a kopci sie mu zriury tak ze nic niewidac za nim!

    Kiedy to sie w koncu zmieni.!!

    • 8 1

  • (1)

    Będę szukać przesadnie dziury w całym,teraz będą chodzić ważni jak lekarze,jak dasz w łapę,albo flaszkę to uleczy twoje auto

    • 4 3

    • Nie musisz mieć auta.

      Tę flaszkę którą chcesz dać diagnoście to możesz sam sobie wypić z rozpaczy nad swoim samochodem.

      • 1 1

  • (3)

    Niech choć jeden z Was pojedzie do Niemiec na przegląd TÜV to zobaczy co to są restrykcyjne przepisy. Dam sobie rękę obciąć że 90% polskich aut nie przejdzie tam przegladu

    • 11 3

    • to bylbys bez łapek

      tak sie sklada ze w PL sa rowniez ludzie ktorym zalezy na prawidlowym stanie technicznym swoich aut (i to wcale nie jest 10% pseudo znawco), natomiast owe "restrykcje" opisane powyzej nic nie zmienia, to jest kolejny przepis pisany pod publiczke, niby super fajnie ale jak sie zaglebisz w szczegoly to sie okazuje ze bedzie tak samo albo i gorzej.

      • 0 2

    • DAJ NAM JESZCZE ICH ZAROBKI !!!

      To też będziemy skłonni zmieniać samochody co około 6 lat i przechodzić przeglądy na zasadzie niemieckiego TUV !!!

      • 3 1

    • bo te 90 % to niemieckie auta

      • 0 1

  • Jak dbasz tak masz.

    Posiadam 17 letnią Zafirę ale ona jest sprawna w 100 %.Bo dbam o nią.Wszystko zrobione.Chyba lepiej jak kilku letnie auta.Gdy do niej wsiadam zawsze ją pogłaskam po kierownicy,bo mnie nie zawiodła.Tak że jestem za rygorystycznymi przeglądami.Jeżeli kogoś nie stać na utrzymanie auta w stanie sprawności,to nie powinien go mieć.

    • 13 1

  • Wzrost opłat (1)

    To kolejna cecha dobrej zmiany.

    • 4 2

    • wina Tuska

      • 1 1

  • To układ!

    Rząd mrugnął okiem do właścicieli stacji diagnostycznych: macie więcej roboty, ale jak będziecie restrykcyjni, to zarobicie więcej kasy, bo klient będzie przyjeżdżać parę razy. Czemu parę razy? Ano dlatego, że nigdzie

    Rząd mrugnął okiem do właścicieli stacji diagnostycznych: macie więcej roboty, ale jak będziecie restrykcyjni, to zarobicie więcej kasy, bo klient będzie przyjeżdżać parę razy. Czemu parę razy? Ano dlatego, że nigdzie nie jest napisane, że mają być od razu ujawnione wszystkie usterki dyskwalifikujące. Najpierw to będzie przepalona żarówka nad tablicą rejestracyjną, potem luz w kierownicy, a wreszcie np. spaliny okażą się niezgodne z przepisami. I jest 300 zł? Jest!

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.