Opinie (68) 5 zablokowanych

  • Pracowałem za granicą w branży moto (1)

    Każdy kierowca był obciążany za szkody do 1000$, resztę kryło ubezpieczenie

    • 7 0

    • To pewnie udział własny w szkodzie. Dzięki temu ubezpieczenie jest nieco tańsze.

      • 2 0

  • skoro podpisał tak lipną umowę

    to zgodnie z prawem musi spłacić. i**ota, że się zgodził na coś takiego

    • 2 2

  • Oczywista oczywistość (1)

    Bardzo ładne foto Pan Krawczyński sobie trzasnął. Fiu, fiu!

    • 1 1

    • Warto najpierw dokładnie przeczytać nazwisko, a potem zachwalać.

      • 1 0

  • Ciekawa interpretacja przepisów...

    Zgodnie bowiem z dominującym poglądem Sądu Najwyższego - zmiana składu pracowników objętych taką umową uchyla wspólną odpowiedzialnością za mienie powierzone.
    Owszem uchyla odpowiedzialność ale tylko co do tych

    Zgodnie bowiem z dominującym poglądem Sądu Najwyższego - zmiana składu pracowników objętych taką umową uchyla wspólną odpowiedzialnością za mienie powierzone.
    Owszem uchyla odpowiedzialność ale tylko co do tych określonych pracowników, którym ustał stosunek pracy z dotychczasowym pracodawcą. Chyba należałoby się wczytywać w szczegóły orzeczeń.

    • 1 1

  • Hyhy ludzie oburzeni

    Bo są zmuszani do podpisania odpowiedzialności za nieswoje rzeczy. Typowe xD Jak się wam nie podoba to nie bierzcie służbówek i chodźcie na piechotę.

    • 3 1

  • A co to za pracodawca

    Przydałaby się nazwa aby unikać takich asów biznesu. I kwota 10000 sugeruje jakąś spoldzlnia inwalidów

    • 4 2

  • Zarobek pracodawcy (1)

    W mojej firmie pracodawca obciąża pracowników rzekomymi kosztami uszkodzenia pojazdów (zdarzały się faktury nawet na kilkanaście tysięcy), chociaż wszyscy wiedzą że szef ma AC na pojazdy i naprawia je z ubezpieczenia.

    W mojej firmie pracodawca obciąża pracowników rzekomymi kosztami uszkodzenia pojazdów (zdarzały się faktury nawet na kilkanaście tysięcy), chociaż wszyscy wiedzą że szef ma AC na pojazdy i naprawia je z ubezpieczenia. Więc to co ściągnie od pracowników jest po prostu jego zyskiem, bo bierze te pieniądze do kieszeni, a naprawia z ubezpieczenia.
    Mamy na to dowody, bo na podstawie vin można sprawdzić historię ubezpieczeniową pojazdu i szkody którymi obciąża pracownika są naprawiane z ubezpieczenia.
    Czy szef może tak robić?

    • 5 6

    • a wy tego nie wiecie? nie daje Wam dowodów ubezpieczenia do ręki?

      • 1 2

  • Nie należy godzić na takie umowy

    Od 25 lat jeżdżę samochodami służbowymi i różnie to wyglądało. Kiedyś był udział własny 10%, dziś najczęściej pierwsza szkoda z winy kierowcy jest za "free" kolejne są obarczone udziałem własnym w kwocie ustalonej w

    Od 25 lat jeżdżę samochodami służbowymi i różnie to wyglądało. Kiedyś był udział własny 10%, dziś najczęściej pierwsza szkoda z winy kierowcy jest za "free" kolejne są obarczone udziałem własnym w kwocie ustalonej w umowie na użytkowanie auta, np. druga szkoda 500 zł, 3 - 1000 zł itd. Auto zawsze ma pełne ubezpieczenie. Oczywiście w każdej umowie jest zapisane, że użytkownik ma obowiązek dbania o powierzone auto. Każdy normalny o takie auto dba - zalet takiego rozwiązania chyba tłumaczyć nikomu nie trzeba. A historia z artykułu to chyba wymyślona...

    • 0 2

  • Pensja minimalna

    W mojej opinii potrącenie z pensji nawet dobrowolne nie może pozbawić pracownika pensji minimalnej (tj. po odjęciu potrącenia musi pozostać pensja minimalna). Jeżeli mamy tu do czynienia z 1/2 etatu - to zasadę tę

    W mojej opinii potrącenie z pensji nawet dobrowolne nie może pozbawić pracownika pensji minimalnej (tj. po odjęciu potrącenia musi pozostać pensja minimalna). Jeżeli mamy tu do czynienia z 1/2 etatu - to zasadę tę traktuje się proporcjonalnie - musi pracownikowi pozostać 1/2 pensji minimalnej.
    W opisanej więc sytuacji chyba nic nie można potrącić pracownikowi - nawet jak się zgadza.
    Obowiązkiem pracodawcy jest odpowiednie zabezpieczenie powierzonego mienia, w przypadku auta wydaje się, że minimalnym zabezpieczeniem będzie umowa AC.

    • 2 1

  • Brak AC to czysty zysk GAiTu.

    Z powodu braku AC - GAiT ma ciągły brak kierowców ... to jeden z głównych powodów.

    • 1 1

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.