Opinie (115)

  • 3.3 miliona niepotrzebnie wydane

    Za to mogłyby być 4 mieszkania dla rodzin z Afganistanu.

    • 2 12

  • "droga rowerowa, która wprawdzie nadal meandruje wokół jezdni, ale jest wykonana z nawierzchni asfaltowej " (6)

    Ten fragment idealnie podsumowuje to dziadostwo.
    Należało zrobić kontrapas, a w drugą stronę normalnie jezdnią. Najbezpieczniejsze, od tego dziadostwa co zrobili.

    • 12 4

    • cyklistki mają na ten temat inne zdanie (5)

      Czują się bezpieczniej na wydzielonej drodze dla rowerów. Teza potwierdzona badaniami ankietowymi.

      • 1 5

      • pierwsze słyszę (1)

        • 2 2

        • staraj się korzystać z niezależnych i rozmaitych źródeł informacji

          • 0 0

      • (2)

        Chodnikowce, nie cykliści.

        • 3 2

        • wiele osób : dzieci, młodzież i kobiety oraz wielu cyklistów (1)

          korzysta z chodników w czasie jazdy rowerem. Korzystanie z hulajnogi (często szybszej niż rower) do jazdy po chodniku jest dopuszczane prawem.

          • 0 0

          • dla takich ludzi wymyślono znak t22
            jako dopuszczenie jazdy po chodniku

            ale sprawniejszym rowerzystom lepiej na gładki asfalcie
            bez piechurów, bez wyjazdów z posesji itp

            co ciekawsze, zaloze sie, ze to bylo by znacznie tańsze
            niz ta rzeźba, te wyniesienia, te kolorki
            niewydarzone
            na AK

            • 0 0

  • A co z przepisem

    Który zabranie budować zwykłych progów zwalniających i wyniesionych skrzyżowań na jezdni na której jeżdżą autobusy komunikacji miejskiej?

    • 6 5

  • Szczur ucz się od kudlatego! (3)

    Można? W Gdyni wszystko co dla mieszkanców to wielkie "niedasie". 10 lutego od lat irytuje, Hutnicza dramat. Można wymieniać dlugo.

    • 25 8

    • To że w Gdyni nic nie robią (2)

      to nie oznacza, że w Sopocie zrobili to dobrze. Każdy rowerzysta ci powie, że to bubel.

      • 13 5

      • nie każdy (1)

        znam wielu, którzy tamtędy jeżdżą regularnie i są zadowoleni. Być może nie dotyczy to kolarzy udających, że trenują do turdefrans.

        • 2 1

        • ci którzy są naprawdę niezadowoleni
          nie pyszczą
          bo ich zabili kierowcy

          nie chce byc prorokiem, ale w ciagu pięciu lat
          (warunkiem jest odejście Pudla, ale nikt nie jest wieczny)
          te

          ci którzy są naprawdę niezadowoleni
          nie pyszczą
          bo ich zabili kierowcy

          nie chce byc prorokiem, ale w ciagu pięciu lat
          (warunkiem jest odejście Pudla, ale nikt nie jest wieczny)
          te "chodnikowe drogi rowerowe" zostana przemianowane
          znakami pionowymi w zwykłe chodniki z niedotyczką t22,
          a na asfalcie zostanie domalowany normalny kontrapas rowerowy
          szerokości wreszcie prawidłowej, czyli takiej jak na ul. Cystersów

          • 0 0

  • Tam powinna być zwykła jezdnia (2)

    jednokierunkowa z dopuszczeniem jazdy pod prąd dla rowerów. Po co takie esy-floresy? Rowerzysci wyskakują na siebie zza zakrętów, kierowcy wyjeżdżając z bocznych mają ograniczoną widoczność.
    Piesi też by zyskali normalny chodnik.

    • 49 8

    • (1)

      Ale Armii Krajowej w Sopocie jest jedno kierunkowa

      • 7 2

      • No wiem

        Piszę tylko jak docelowo to powinno wyglądać. Dla aut kierunek w stronę Gdańska. Dla rowerów w obie. Najlepiej z kontrapasem żeby nie parkowali na jezdni.

        • 13 2

  • A w Gdańsku zrobienie przejścia dla pieszych z przebudowa ulicy ponad 5 mln zl (1)

    A w Sopocie zrobienie całej ulicy 3,3 mln zł...
    WTF?

    • 5 3

    • ze szwagrem zrobiłbyś to na pewno za duże mniejsze pieniądze

      • 0 0

  • Wydaje mi się, czy w stronę Gdyni nie można przejechać?

    Pierwsze i przedostatnie zdjęcia pokazują obok siebie znaki zakazu wjazdu i drogi rowerowej.
    Jak zakaz wjazdu, to chyba nie można wjeżdżać.

    Ciekawe czy dodadzą tabliczkę, czy UM uważa, że zakazy wjazdu nie obowiązują rowerzystów.

    • 3 3

  • (7)

    Remont super, ale ilość skasowanych miejsc parkingowych dla mieszkańców jest zupełnie nieprzemyślana. Cały pas koło Jordanka, a później zamalowano farbą miejsce na kolejne 5 aut przed dojazdem do Reja.

    • 30 22

    • prywatny samochód trzyma się na prywatnym terenie (5)

      • 14 9

      • Prywatny rower trzyma się na prywatnym balkonie, a nie w klatce schodowej, czy w korytarzu piwnicznym. (3)

        • 12 6

        • klatka też jest prywatnym terenem

          nie należy do miasta i wszystkich mieszkańców

          • 4 8

        • balkon jest czescia wspolna

          balkon jest częścią wspólna mimo ze jest prywatny :-D

          • 4 2

        • rower jest kilkakrotnie mniej terenochłonny niż samochód

          dlatego warto inwestować publiczne pieniądze w budowę parkingów dla rowerów na stopniowo redukowanych miejscach do parkowania samochodów: na jednym miejscu parkingowym dla samochodu można zmieścić do 20 rowerów. Drogi

          dlatego warto inwestować publiczne pieniądze w budowę parkingów dla rowerów na stopniowo redukowanych miejscach do parkowania samochodów: na jednym miejscu parkingowym dla samochodu można zmieścić do 20 rowerów. Drogi dla rowerów zapewniają także większą przepustowość korytarzy ruchu mieszkańców niż pasy jazdy dla samochodów. Całe szczęście, że w Sopocie są tylko 4 ulice, na których nie wprowadzono strefy Tempo 30. Wyzwaniem pozostaje egzekwowanie przestrzegania limitów prędkości przez kierowców w całym Trójmieście.

          • 0 0

      • A miejskie pieniądze wydaje się zgodnie z potrzebami ich właścicieli ( mieszkańców) a nie na fanaberie i dziwne mody.

        • 2 0

    • po deszczach na początku sierpnia 2021r. ...

      ... stała woda na nowej nawierzchni jezdni na odcinku między ul Andersa a ul. Wybickiego. Przy kolejnych opadach dobrze byłoby, aby urzędnicy byli na miejscu i robili zdjęcia na potrzeby reklamacji. To nie była wielka ulewa.

      • 3 1

  • Tak sie marnuje nasz pieniadze bo to z kasy mieszkanców taki cyrki!!

    Ile razy jeszce bedą przebudowywac ta droge rowerową? A no im wiecej razy tym wiecej mozna wydac.mozna było zrobic raz a dobrze ale przypominam ze urzednicy miasta nie skorzystali z darmowych porad mieszkanców!

    • 4 2

  • i**ota odpowiedzialny za ten projekt powinien stanąć przed sądem!! sopot miaste wałów. wał za wałem

    jak nie przesypywanie co wiosnę piasku na plaży z jednej strony molo na drugą za miliony to remont drogi z 3ma remontami po remontach za miliardy co kończy się likwidacją miejsc dla samochodów pod domami - teraz nawet

    jak nie przesypywanie co wiosnę piasku na plaży z jednej strony molo na drugą za miliony to remont drogi z 3ma remontami po remontach za miliardy co kończy się likwidacją miejsc dla samochodów pod domami - teraz nawet smieciarka musi stawać na srodku drogi albo na drodze rowerowej czy chodniku - to samo dotyczy karetki strazy pożarnej czy choćby kurierów których nie brakuje. To jest kolejne udogodnienie władz Sopotu zachęcające mnieszkańców do wyprowadzania się z Sopotu i oddawania swoich mieszkań na patolę krótkoterminową?!

    • 6 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.