Dodaj opinię

Opinie (293) ponad 20 zablokowanych

  • Tusk, czemu .... (13)
    gdańszczanie na ciebie głosują?
    co następne
    8 lat
  • Nie rozumiem o co chodzi. Pracownicy nie mają umowy do końca życia - w umowach albo jest termin zakończenia albo tryb rozwiązania. Pracodawca rozwiązuje stosunek pracy zgodnie z umową i prawem więc w czym problem?
    8 lat
  • WSZYSCY ARMATORZY POLSCY (1)
    ZDECYDOALI SIE NA PRZENOSINY NA CYPR ZE WZGLEDU NA PODATKI I UŁATWIENIA
    PRZY ZAKŁADANIU BIZNESU.
    W POLSCE GOSPODARKA MORSKA NIE MA POSŁUCHU U POITYKÓW, NIE WYKORZYSTUJEMY 500 KM WYBRZEŻA, NA ŚWIECIE PRAWIE WSZYSTKIE NAJBOGATRZE
    MIASTA TO PORTY , TYLKO NIE W POLSCE.
    TO SIE NIE ZMIENI PRZEZ JESZCZE JAKIES 20-30 LAT, AZ NIE WYMRZE JEDNO POKOLENIE KOMUCHÓW.I TYLE.
    BOSMAN
    8 lat
    • Eugeniusz Kwiatkowski się w grobie przewraca
      jeśli zna sytuację. W ogóle po co walczyliśmy z Hitlerowcami? Po co było walczyć z komuną? Nie trzeba być ubekiem ani komuchem, wystarczy być idiotą , żeby oddać wszystko co nam pozostało.
      8 lat
  • wszystko ok (2)
    Ciekawe. Zarząd spółki Skarbu Państwa (Lotos) działa na szkodę Skarbu Państwa i jest wszystko ok?????????????
    zirytowany
    8 lat
  • No i dobrze, jezeli rzad nie potrafi stworzyc sprzyjajacych przepisow by to firmy do nas szły a nie na Cypr
    to wina rzadu - jak nie potrafi to niech placi zasiłki i tyle w temacie...
    Dlaczego POlandia nie potrafi takich sprzyjajacych przepisów by firmy do nas sie pchały a nie od nas uciekały (bo tu sie nic nie oplaca).
    dziki edzio
    8 lat
  • Z rok poPRACUJĄ...No a poTEM zwiną kasę i żagle i po ptokach!To jest własnie ta
    poLITYKA poPARAŃCÓW:zniszczyć w s z y s t k o , co poLSKIE,a naród sprowadzić do roli sługusów, niewolników!!!
    marynarz
    8 lat
  • Co ?- to Petrobaltic jeszcze istnieje ? - (1)
    Oooo! - to wy jescze daleko w polu !- co takie słabe tempo ?- ja myślałem, że już wszystko rozwalone i rozszabrowane przez cwaniaczków a tu tyle dobra jeszcze do zwędzenia i zagospodarowania !...
    pozdrowienia z nieistniejącego PLO
    8 lat
    • TAK jeszcze istnieje w przeciwienstwie do plo bo o plo to sie juz wydaje ale albumy ludzie maja lze w oku
      raf
      8 lat
  • chrzanienie a TV mówio co innego!...
    8 lat
  • Grupa Lotos, gdzie głównym akcjonariuszem jest Skarb Państwa (53,19%) zakłada spółkę zależną w raju podatkowym jakim jest Cypr, by obejść prawo podatkowe, z którego to podatku pieniądze normalnie trafiłyby do Skarbu Państwa. czyli firma zyskuje, a państwo traci.
    ramjac
    8 lat
    • bzdury (3)
      eksploatowanie jednostek pod obcą banderą w polskiej strefie ekonomicznej podlega opodatkowaniu w Polsce

      a poza tym, niedlugo Cypr i Polska podpisza umowe dot. podatkow, wiec to inna to musi byc kwestia
      8 lat
      • skoro to bzdury, to .... (1)
        czemu ciekają na Cypr?
        8 lat
        • dlaczego "uciekaja"?
          to pytanie do polityków, ktorzy urzadzili nam w Polsce "raj podatkowy" druga Japonie i Irlandię w jednym
          8 lat
      • czyżbyśmy mieli jakiś fragment polskiej ziemi na Cyprze? wow! doczekałem się pierwszej polskiej zamorskiej kolonii ;) koniec swiata bliski. przepowiednia mówi, że tuż przed końcem Polska bedzie od morza do morza.
        8 lat
  • Działacze walczą oswje etaty. (8)
    Marynarze i tak są na kontraktach,ich restruktryzacja nic nie obchodz.To nieroby związkowe walczą o swoje przywileje.Wszystkie związki zawodowe powinny być wyprowadzone z zakładów pracy i utrzymywać się za składek.Ciekawe ilu by było potrzebnych.
    Waclaw J.
    8 lat
    • ale budżet państwa obchodzi, który straci dochód z podatków. Lotos jako spółka skarbu państwa (ponad 50%), ucieka z podatkami do innego państwa? czy to nie jest chore? a skąd później na łatanie dróg, szkoły i wiele innych rzeczy, z których zapewne chętnie korzystasz? A druga sprawa, że te patałachy, już ostrzą żeby , żeby to sprzedać obcemu kapitałowi (łapówki i te sprawy już są dogadywane). Związki zawodowe, tutaj akurat bronią słusznej sprawy.
      myślenie nie boli
      8 lat
      • nikt nie był by potrzebny, bo skończyło by się "kretynizm" jaki uprawiają związki zawodowe..
        związek zawodowy= śmierć firmy
        8 lat
        • twoja wypowiedź, to ...
          "ni przyszył ni przyłatał". Napisz, coś z sensem i podaj jakiś argument.
          8 lat
      • hmm (2)
        ale firmy pod obca bandera placa nadal podatki, jesli pracuja statki w PL
        8 lat
    • Marynarze tych statków są na etatach i płacą w polsce podatki. Jak nie wiesz to nie zabieraj głosu na ten temat. A rzekoma restrukturyzacja wiąże się ze zwolnieniem ich z pracy.
      matros
      8 lat
    • mylisz się
      8 lat

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii