Opinie (80) 2 zablokowane

  • chciałem kupić tą wieżę i dawną pieczarkarnie ( barak obok) (3)

    ale "władze" maja takich rzeczoznawców, że tylko Invest.... albo inny Robyg moze to dostac

    • 28 0

    • (1)

      Za co chciałeś to kupić PiSowski biedaku ? Za 500+ ?

      • 4 9

      • za dziegi . po twojemu piszac

        Nie wazna forma chlopcze. Ważne ze nie na kredyt za własne i nie kradzione. O tak można tak panowie z PO.

        • 1 2

    • Tę wieżę

      • 3 0

  • Powinno być w tytule ,, po BYŁYCH ZNTK "

    W hali dawnego Z 16 dalej są ZNTKiM .

    • 11 3

  • ZNTK jeszcze istnieje! (1)

    • 6 6

    • ZNTKiM i tylko nazwa jest podobna. ZNTK sprzedał syndyk.

      • 1 2

  • SIOUXIE TOWER, (4)

    Gimby nie pamiętają :)

    • 11 3

    • Oj były tam tańce ;)

      • 0 2

    • (1)

      Kiedyś to były imprezy z prawdziwego zdarzenia. Siouxie, Forty, Pomarańczarnia, GGOG, stary Sfinks. I full power: Goa Trance, Acid Techno, Drum'n'bass :) Żona, dzieci na głowie i coraz bliżej czterdziestki.

      • 2 1

      • I Mega quest

        • 1 0

    • ...to nie to miejsce...

      ...ale przypomina się :)

      • 2 0

  • (1)

    paweł tuchlin szlifował tam kendo z młotkiem

    • 7 6

    • nawet jedna paczke bozonarodzeniowa otrzymal

      • 2 0

  • szkoda

    Tak to się kończy gdy polityka wchodzi do gospodarki. Dążenia władzy spod znaku S a zwłaszcza b.wojewody doprowadziły do upadku ZNTK i teraz tam działa nomenklaturowa spółeczka.

    • 10 1

  • po pierwsze wagony S-Bahn nie były spalone i nie były w ramach repatriacji.... (1)

    Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach

    Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach ówczesnego ZSRR - po przeróbkach szerokości toru lub systemu zasilania trzecią szyną. Właśnie ta trzecia szyna ochroniła te wagony przez ich zastosowaniem na liniach kolei warszawskich.
    Dopiero przed 1950 r. w pozostałych na terenie nowej Polski wagonach, ZNTK w Gdańsku zaczęły demontować boczny odbierak prądu (z trzeciej szyny), wzmacniać dach i ustawiać na nim pantografy. Jedyne wagony zniszczone zewnętrznie - pudła podziurawione pociskami trafiły do ZNTK po masakrze na przystanku Gdynia Stocznia w grudniu 1970r. prawie Do końca eksploatacji po-berlińskich wagonów na linii SKM nie podjęto decyzji o naprawie tych postrzelanych. Stały w krzakach. Mogły by być eksponatem w ECS. W ostatnich larach eksploatacji ZNTK natomiast naprawiał we wszystkich wagonach po-berlinskich zestawy kołowe -wózki, które pękały zmęczeniowo.Tego typu usterki występowały w jkursujacych Belinie wschonim. Tam wymieniano wózki na nowe.

    • 14 1

    • Kupa bzdur, a " repatriacja" wyjaśnia wszystko. Kolejny gimbus - znafca. Piszesz jak by już nie było ludzi, którzy w ZNTK przepracowali dziesiątki lat a zaczynali zaraz po wojnie. Wystarczy zapytać - pokażą ci tomy kroniki zakładów.

      • 0 0

  • Takie działania oznaczają tylko tyle, że jest chętny developer na ten teren. Inaczej miasto palcem nie ruszy.

    • 12 0

  • a kto doprowadza do degradacji terenow i budynkow w Gdansku? jaki ma w tym cel?

    "zdegradowanych terenów przemysłowych na Przeróbce, bowiem inwestycja przewiduje przebudowę dróg.

    "

    • 9 0

  • no tak (3)

    Z gruzów hal porobią kolejne lofty i będą opychać za grube miliony jak to miało miejsce w starym browarze albo starym menażu. Brawo miasto, brawo pan adamowicz. Rewitalizacja pełną parą :) aż będe chodził tam na spacery żeby patrzeć na tych bogatych ludzi i ich drogie audice. Będzie co wnuczkom opowiadać!

    • 10 1

    • w podpalonych koszarach to samo

      ci ludzie postepuja gorzej niz okupujacy to miasto Niemcy.

      • 4 0

    • już nie wspominając

      O podpalonym polmozbycie na hallera. Kilkadziesiąt osób straciło pracę bo developer upatrzył miejscówke na nowe osiedle. Zakład miał zyski, ale nie na tyle duże żeby hale odbudowano i warsztat zamknięto. Oczywiście sprawa umorzona, a kilka dni temu już zaczeła sie rozbiórka hal pod nowe osiedle. Mój kraj taki piękny ;)

      • 5 2

    • Czy budyń zapisał się

      na kolejne mieszkanka ??

      • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.