2016-12-21 08:45
ale "władze" maja takich rzeczoznawców, że tylko Invest.... albo inny Robyg moze to dostac
2016-12-21 09:56
Za co chciałeś to kupić PiSowski biedaku ? Za 500+ ?
2016-12-21 18:07
Nie wazna forma chlopcze. Ważne ze nie na kredyt za własne i nie kradzione. O tak można tak panowie z PO.
2016-12-21 10:15
2016-12-21 08:56
W hali dawnego Z 16 dalej są ZNTKiM .
2016-12-21 09:02
2016-12-21 11:41
ZNTKiM i tylko nazwa jest podobna. ZNTK sprzedał syndyk.
2016-12-21 09:21
Gimby nie pamiętają :)
2016-12-21 19:40
Oj były tam tańce ;)
2016-12-21 22:22
Kiedyś to były imprezy z prawdziwego zdarzenia. Siouxie, Forty, Pomarańczarnia, GGOG, stary Sfinks. I full power: Goa Trance, Acid Techno, Drum'n'bass :) Żona, dzieci na głowie i coraz bliżej czterdziestki.
2016-12-22 19:03
I Mega quest
2016-12-21 22:56
...ale przypomina się :)
2016-12-21 09:38
paweł tuchlin szlifował tam kendo z młotkiem
2016-12-21 12:28
2016-12-21 10:21
Tak to się kończy gdy polityka wchodzi do gospodarki. Dążenia władzy spod znaku S a zwłaszcza b.wojewody doprowadziły do upadku ZNTK i teraz tam działa nomenklaturowa spółeczka.
2016-12-21 11:30
Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach
Kilkaset wagonów S-Bahn zostało wycofanych z Berlina do dwóch miejsc. dzisiejszej Polski z obawy przed naotami alianckimi. Po wojnie cześć z nich trafiło do obsługi dwóch podmiejskich linii w zachodnich miastach ówczesnego ZSRR - po przeróbkach szerokości toru lub systemu zasilania trzecią szyną. Właśnie ta trzecia szyna ochroniła te wagony przez ich zastosowaniem na liniach kolei warszawskich.
Dopiero przed 1950 r. w pozostałych na terenie nowej Polski wagonach, ZNTK w Gdańsku zaczęły demontować boczny odbierak prądu (z trzeciej szyny), wzmacniać dach i ustawiać na nim pantografy. Jedyne wagony zniszczone zewnętrznie - pudła podziurawione pociskami trafiły do ZNTK po masakrze na przystanku Gdynia Stocznia w grudniu 1970r. prawie Do końca eksploatacji po-berlińskich wagonów na linii SKM nie podjęto decyzji o naprawie tych postrzelanych. Stały w krzakach. Mogły by być eksponatem w ECS. W ostatnich larach eksploatacji ZNTK natomiast naprawiał we wszystkich wagonach po-berlinskich zestawy kołowe -wózki, które pękały zmęczeniowo.Tego typu usterki występowały w jkursujacych Belinie wschonim. Tam wymieniano wózki na nowe.
2016-12-21 18:28
Kupa bzdur, a " repatriacja" wyjaśnia wszystko. Kolejny gimbus - znafca. Piszesz jak by już nie było ludzi, którzy w ZNTK przepracowali dziesiątki lat a zaczynali zaraz po wojnie. Wystarczy zapytać - pokażą ci tomy kroniki zakładów.
2016-12-21 11:40
Takie działania oznaczają tylko tyle, że jest chętny developer na ten teren. Inaczej miasto palcem nie ruszy.
2016-12-21 12:27
"zdegradowanych terenów przemysłowych na Przeróbce, bowiem inwestycja przewiduje przebudowę dróg.
"
2016-12-21 12:43
Z gruzów hal porobią kolejne lofty i będą opychać za grube miliony jak to miało miejsce w starym browarze albo starym menażu. Brawo miasto, brawo pan adamowicz. Rewitalizacja pełną parą :) aż będe chodził tam na spacery żeby patrzeć na tych bogatych ludzi i ich drogie audice. Będzie co wnuczkom opowiadać!
2016-12-21 12:52
ci ludzie postepuja gorzej niz okupujacy to miasto Niemcy.
2016-12-21 13:02
O podpalonym polmozbycie na hallera. Kilkadziesiąt osób straciło pracę bo developer upatrzył miejscówke na nowe osiedle. Zakład miał zyski, ale nie na tyle duże żeby hale odbudowano i warsztat zamknięto. Oczywiście sprawa umorzona, a kilka dni temu już zaczeła sie rozbiórka hal pod nowe osiedle. Mój kraj taki piękny ;)
2016-12-21 13:08
na kolejne mieszkanka ??
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.