2018-10-04 20:23
2018-10-04 20:23
Takie brukowe dziennikarstwo tego używa. Układy należy rozbić, przestępców powsadzać do cel, polityków działających w białych rękawiczkach osadzić z kryminalistami, nie ma ze nie wiedziałem nie ma ze się nie da, wyj@bac
Takie brukowe dziennikarstwo tego używa. Układy należy rozbić, przestępców powsadzać do cel, polityków działających w białych rękawiczkach osadzić z kryminalistami, nie ma ze nie wiedziałem nie ma ze się nie da, wyj@bac to towarzystwo z korzeniami z tego kraju zepsutego, zakazać wykonywać zawody zaufania publicznego, podejrzenie won z polityki i samorządów, won od koryta dożywotnio. Taryfy ulgowe psują ten kraj do szpiku, układ wspiera układ, ręka rękę myje. Wszystkie kraje o wysokim etycznym standardzie rozwijają się 2-3 szybciej od nas w różnych obszarach ważnych dla obywateli. Kur wa, my nawet śmieci z Nigerii ściągamy do polski jakbyśmy nie mieli swoich problemów w tym zakresie... wszędzie rządzi szybki i łatwy pieniądz oparty o układ... patologia na patologii...
2018-10-04 20:50
Pokaż mi kapitalistyczny kraj o wysokim etycznym standardzie. Pęknę ze śmiechu, całe to bogactwo zbudowano na niewolnictwie i wyzysku, zajrzyć choć raz do książki.
2018-10-04 22:05
Finlandia :)
Zaraz ktoś napisze, że to czysty socjalizm :)
2018-10-04 22:29
Szwecja, Dania, Niemcy, belgia, Holandia, Norwegia, nie wspominając o jeszcze większej dynamice takich krajów jak Singapur. Szwedzi uporządkowali śmieci w 15lat, aż miło popatrzeć jak sami jadą i segregują. W Singapurze
Szwecja, Dania, Niemcy, belgia, Holandia, Norwegia, nie wspominając o jeszcze większej dynamice takich krajów jak Singapur. Szwedzi uporządkowali śmieci w 15lat, aż miło popatrzeć jak sami jadą i segregują. W Singapurze wystarczy podejrzenie i jako człowiek podejmujący decyzje od jutra nie pracujesz, a u nas? Siedzisz w areszcie i bierzesz udział w kampanii samorządowej, to są standardy rodem z Wenezueli. Idę napić się wody:)))
2018-10-04 22:34
100%. A ja zimny prysznic :)) Pozdrawiam :)
2018-10-05 04:22
Niemcy? Belgia? Żarty jakies
2018-10-04 21:45
Radku - emocjonalne, ale jak zwykle celne :)
2018-10-04 22:22
Pozdrawiam Cię:) ktoś to musi podnieść w tym kraju bo gessler działa tylko w gastronomii:) niby taki wyedukowany i wykształcony naród a taka wieś z buta wychodzi ze żal.pl. 100 nowych układów na 100 lat polskiej
Pozdrawiam Cię:) ktoś to musi podnieść w tym kraju bo gessler działa tylko w gastronomii:) niby taki wyedukowany i wykształcony naród a taka wieś z buta wychodzi ze żal.pl. 100 nowych układów na 100 lat polskiej niepodległości, wymiotowac się chce ze ciagle walczy się o pamięć historyczna a nie potrafimy budować prostej jakościowej przyszłości. zasr*ne priorytety...
2018-10-05 09:37
ale właśnie teraz budowana jest przyszłość, nareszcie modernizuje się nasze państwo tkwiące do tej pory w post komunistycznym układzie
2018-10-05 20:57
To ty się jeszcze na tą modernizacje długo napatrzysz... to będzie niekończąca się makieta plan modernizacji kraju w oparciu o złom, prowizorki i dług... taki Bangladesz Europy tylko z dojściem do kasy unijnej i niekonczaca się historia zadluzania się.
2018-10-04 20:30
czyżby słynna gwiazda trójmiejskiego notariatu ? ...
Przeczytajcie artykuł "Rekiny z zatoki gdańskiej".
2018-10-04 20:40
2018-10-04 20:41
2018-10-04 20:42
2018-10-04 23:59
Podobną miarą sukcesu człowieka w zawodzie jest obecnie ilość Jego hejtrów w internecie, także...należy się tylko cieszyć Państwa komentarzami!!!:)
2018-10-05 10:49
2018-10-04 20:36
Przepraszam was bardzo, ale to tylko notariusze. Nikt nikogo nie zmuszał do brania pożyczki..
Notariusze wykonywali jedynie swoją prace, także niemożna ich karać.
To że firma współpracowała z sześcioma
Przepraszam was bardzo, ale to tylko notariusze. Nikt nikogo nie zmuszał do brania pożyczki..
Notariusze wykonywali jedynie swoją prace, także niemożna ich karać.
To że firma współpracowała z sześcioma prawnikami, co to zmienia ??
Jakby przy każdej pożyczce zajmował się zawsze zupełnie inny prawnik, prawda jest taka że każdy by to podbił.
2018-10-04 20:47
No tak, przecież chcącemu nie dzieje się krzywda, znamy to z przypadku frankowiczów. Oni tylko wykonywali swoją pracę... to normalne...
Zgadzam się, w kapitaliźmie patologia staje się normą.
2018-10-04 20:52
Nie chodzi o to czy dzieje się krzywda czy nie, bo chcący weźmie tak czy siak pożyczkę bo nikt inny mu nie da i musi wziąć a później będzie się martwił.
Potem będzie się skarżył, bo nie dość że musi spłacać
Nie chodzi o to czy dzieje się krzywda czy nie, bo chcący weźmie tak czy siak pożyczkę bo nikt inny mu nie da i musi wziąć a później będzie się martwił.
Potem będzie się skarżył, bo nie dość że musi spłacać terminowo, to jeszcze odsetki dochodzą ;)
Zapewne większość tych ludzi wcześniej poprosiła banki o pożyczkę, ale te nie bez powodu odmawiały, ponieważ sprawdzili że nie będzie ich stać na spłatę dla tego dobrowolnie brali lichwiarskie pożyczki.
2018-10-04 21:58
notariusze pisali umowy pożyczki? na lichwiarski procent?
Trudno w to uwierzyć, przecież nie wolno!!!
2018-10-04 22:08
nie, pożyczkodawca przygotowywał umowę, a notariusze jedynie przygotowywali formalności pod względem prawnym obciążenia hipoteki lub jej ewentualnego przejęcia.
2018-10-04 23:30
Rżniesz głupa, czy po prostu jesteś głupi?
"Przy dokonywaniu czynności notariusz powinien czuwać nad należytym zabezpieczeniem praw i interesów stron oraz innych osób, dla których czynność notarialna może
Rżniesz głupa, czy po prostu jesteś głupi?
"Przy dokonywaniu czynności notariusz powinien czuwać nad należytym zabezpieczeniem praw i interesów stron oraz innych osób, dla których czynność notarialna może spowodować skutki prawne. Notariusz jest zobowiązany udzielać stronom wyjaśnień dotyczących dokonywanych czynności. Akty i dokumenty powinny być sporządzane w sposób zrozumiały i przejrzysty."
2018-10-04 23:44
A co miał zrobić twoim zdaniem notariusz, powiedzieć zabraniam Panu to podpisać bo ....
Było napisane ze mieszkania jest zabezpieczeniem o czym dotychczasowy właściciel wiedział, zdawał sobie sprawę jaka jest rata, i mimo to wszystko sami szarpali żeby wziąć te pożyczki .
2018-10-05 06:04
Każdy ma prawo pożyczać, sprzedawać, zamieniać czy kupować. Notariusz nie ma prawa odmówić dokonania czynności zgodnej z prawem. To nie jest wina notariusza, że ktoś wpada w spiralę długów, nikt tych ludzi na siłę do kancelarii nie ciągnął. Sami narobili sobie długów, nie spłacają ich i szukają teraz winnych wszędzie dookoła.
2018-10-05 10:45
"a notariusze jedynie przygotowywali formalności pod względem prawnym"
2018-10-05 11:40
ludzie kłamią. Jeszcze się nie nauczyłeś tego? "Kazali podpisać" "nie czytałem" "nic nie mówił"
dodam jeszcze, że np. mogli za "radą" lichwiarza u notariusza wprost poświadczać nieprawdę, np. że dostali 100.000,-
ludzie kłamią. Jeszcze się nie nauczyłeś tego? "Kazali podpisać" "nie czytałem" "nic nie mówił"
dodam jeszcze, że np. mogli za "radą" lichwiarza u notariusza wprost poświadczać nieprawdę, np. że dostali 100.000,- zł za nieruchomość wartą 120.000,- zł , a w rzeczywistości dostawali połowę tego.
Bo już mieli przed oczami te pieniądze.
Jak w takim razie notariusz ma ustalić co się dzieje? Podłączyć ich pod wariograf?
2018-10-05 16:27
Trzeba uściślić " dostali 100.000 za nieruchomość wartą 120.000" dostali pożyczkę 100 000, zabezpieczoną na nieruchomości czyli mieli ja spłacić , to nie była sprzedaż. Po spłacie pożyczki nieruchomość miała wrócić do
Trzeba uściślić " dostali 100.000 za nieruchomość wartą 120.000" dostali pożyczkę 100 000, zabezpieczoną na nieruchomości czyli mieli ja spłacić , to nie była sprzedaż. Po spłacie pożyczki nieruchomość miała wrócić do pożyczkobiorcy. Czyli brali pożyczkę pod zastaw mieszkania wiedząc, że jej nie spłacą. Byli w potrzebie , więc można było mieszkanie sprzedać na wolnym rynku, spłacić długi i kupić małe mieszkanie ewentualnie wynajmować.
2018-10-05 22:31
umysłowy bądź psychiczny, czy nie występuje choćby najmniejsze upośledzenie umysłowe utrudniające zrozumienie aktów prawnych. czy nie ma zastraszania i wprowadzania w błąd. Notariusz od tego jest.
2018-10-06 17:20
ale notariusz ma powiedzieć, proszę Pana, ten Pan chce Pana oszukać, bo jak Pan spłaci pożyczkę to nie odzyska mieszkania ? Przecież to byłoby pomówienie. Przychodzi człowiek, to nie można od razu podejrzewać go o złe zamiary.
2018-10-08 12:27
to nie tylko jakieś "babcie" czy inne potencjalnie niedołężne, "normalni" zdrowi ludzie. Ludzie kłamią, ze rozumieją, że dostali więcej pieniędzy. Skąd tobie się wzięło upośledzenie umysłowe? Z upośledzonym nikt nie sporządzi umowy. Normalką za to są ludzie, którzy utrzymują, że wszystko zrozumieli.
2018-10-04 22:47
Oczywiście, są teraz jakieś fundusze, które wypłacają jakieś emerytury a ludzie się cieszą, sama widziałam w telewizji.
2018-10-05 10:29
Kasta nr 2.
2018-10-06 06:24
2018-10-04 20:36
podawać imiona nazwiska i kancelarie zeby ostrzec kolejnych klientów!!!
a nie zasłaniacie ich dane jakbyscie byli z nimi w zmowie!
2018-10-04 21:48
Juz polskiego firmowego sc....wa nie jem
2018-10-04 20:36
nie brońcie tej kasty. Wszyscy won!!!!
2018-10-04 20:52
2018-10-04 21:44
Rzeczywiście to wina pis że aresztowali oszustów
2018-10-04 20:38
2018-10-04 20:39
w obronie notariuszy
2018-10-04 20:45
Czasem sprawiedliwość kopnie w kapitalistyczny zadek. Szkoda jednak, że tylko czasem.
2018-10-04 20:52
Tego oczekuję
Po to on jest i idzie się do Notariusza by wszystko było zgodnie z prawem !
Za podrobienie pieniędzy są wyroki po 25 lat więzienia
To zamierzone fałszerstwo przez osobę w pełni świadomej odpowiedzialności karnej jaką jest Notariusz
2018-10-04 21:04
A może było wszystko zgodnie z prawem?
2018-10-04 21:05
2018-10-04 22:16
Wytrzezwiej!!!
2018-10-06 17:22
To jest trudna dyskusja jak daleko ma wchodzić notariusz w zamiary stron, a nie miejsce na ludową sprawiedliwość.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.