2019-03-14 07:18
2019-03-14 08:10
Jak by nazwali to normalnie, drogą, to by trzeba było ją zbudować. A tak można zaznaczyć 50cm krzywego chodnika i jest ścieżka.
2019-03-14 09:47
niestety niekiedy tworzonej nie po to, by rowerzystom było bezpiecznie, ale po to, by pokazać, że kolarze i doświadczeni rowerzyści szosowi nie powinni poruszać się po jezdni, na której wielu kierowców nie szanuje limitów prędkości.
2019-03-14 10:32
tylko zwykły chodnik ze znakiem nakazu jazdy rowerem po nim.
2019-03-14 11:44
Nie nakazu, tylko pozwolenia.
2019-03-14 13:12
Zdanie rozpoczynasz dużą/wielką literą, a kończysz kropką.
2019-03-14 07:21
Teraz wszystko chętnie remontujmy, ale tylko dla picu na stronie trójmiasto.pl
2019-03-14 07:24
z przewagą kupy. 2 pasy ruchu w kierunku ronda gdzie nie ma korków i 1 pas w kierunku wiaduktu gdzie prawie zawsze są korki. Brawa dla pomysłodawców za kreatywność. XD
2019-03-14 07:33
Mi też się wydaje że powinno być odwrotnie, z powrotem nie ma tam takich korków co rano do Wrzeszcza.. Dziwne te analizy
2019-03-14 08:20
Bo rondo rozładowuje korek. Dwa pasy znaczą, że część dojedzie szybciej do ronda, a potem się na nim rozjeździe. A w stronę Slowaka choćby było ile pasów, to więcej aut nie wciśniesz przez światła
2019-03-14 22:29
Nie krytykuj skoro nie masz pojęcia o temacie . Pasy będą o zmiennym kierunku rano dwa w jedna stronę po południu dwa w przeciwna .
2019-03-14 07:30
Kartuska, Myśliwska, Jaśkowa jakoś dają radę po jednym pasie. I nikt nie marudzi, normalnie, wybierają tego samego prezydenta lub kogoś z układu.
2019-03-14 07:31
Niestety te ulice co wymieniles to dramat i także potrzeba tam 2 pasa.
2019-03-14 07:34
taa zeby generowały jeszcze wiekszy ruch i jeszcse wieksze korki.
2019-03-14 09:23
Wtedy "madki" bedą krzyczeć o postawienie szykan, bo za szybko i lepiej żeby wszyscy stali w korku.
2019-03-14 09:48
2019-03-14 16:34
trollu pisowski
2019-03-14 20:47
zapytaj klasyka gdzie kasa z Twojego i mojego OFE....
2019-03-14 07:32
taka polityka generuje tylko jeszcze wieksze korki
2019-03-14 07:34
Przy takich komentarzach jak ktoś sobie wyobraza, żeby wszyscy mieszkali w centrum? Pomijając kwestie ekonomiczne taka infrastruktura też jest ograniczona.
2019-03-14 08:08
W mieście jest dużo więcej miejsca niż ci sie wydaje. A dla ludzi z przedmieść komunikacja szynowa.
2019-03-14 09:51
co to znaczy centrum? jasne, że nie wszyscy mogą mieszkać w centrum. Chodzi o to, by tworzyć aglomerację policentryczną połączoną sprawną komunikacją szynową, a nie o to, by ułatwiać ludziom decydującym się na
co to znaczy centrum? jasne, że nie wszyscy mogą mieszkać w centrum. Chodzi o to, by tworzyć aglomerację policentryczną połączoną sprawną komunikacją szynową, a nie o to, by ułatwiać ludziom decydującym się na wyprowadzkę z miasta korzystanie z samochodu, przy lekceważeniu potrzeb osób mających inne nawyki i preferencje komunikacyjne. Dopóki nie uznasz, że samochód nie jest jedynym a nie powinien być głównym sposobem poruszania się po mieście, niewiele skumasz.
2019-03-14 13:13
zobacz jak potężny jest np. Berlin i w oparciu o to zdefiniuj na nowo swoje "za miasto"...
2019-03-14 07:43
niech nie przyobiecują tylko naprawdę niech zaczną
2019-03-14 07:46
Za pól roku ogłoszą przetarg a w niespełna rok później ma być gotowa do eksploatacji. Żart czy pobożne życzenie? Będzie przetarg, następnie firma xyz zaskarży przetarg,kolejnym ruchem może być izba odwoławcza a to już
Za pól roku ogłoszą przetarg a w niespełna rok później ma być gotowa do eksploatacji. Żart czy pobożne życzenie? Będzie przetarg, następnie firma xyz zaskarży przetarg,kolejnym ruchem może być izba odwoławcza a to już będzie rok. Następnie ruszy budowa w wyniku której wynikną nieprzewidziane i nigdzie nie ewidencjonowane przeszkody tak jak w przypadku innych inwestycji a co będzie się działo na tej drodze to będzie armagedon. A wystarczyłoby odtworzyć i udoskonalić zamkniętą część ul.Słowackiego.Ale po co lepiej przecież jeździć dookoła lotniska zamiast wzdłuż.
2019-03-14 07:47
2019-03-14 07:50
Co prawda żadne poszerzenie nie zlikwidowało korków, ale kto bogatemu zabroni?
2019-03-14 08:13
Ale opowiadać o tym, że poszerzenie np. Słowackiego nie zmniejszyło korków mogą tylko gimby, które w czasach starej, wąskiej drogi przez las jeszcze w pieluchy waliły.
2019-03-14 09:54
ale czas dojazdu do pracy wielu tysięcy mieszkańców aglomeracji w ostatnich latach się wydłużył mimo setek milionów złotych wydawanych na rozbudowę infrastruktury. Ale kto przekona chorego na samochodozę?
2019-03-14 09:57
Słowackiego powinna prowadzić tylko w dół- rano
I tylko w górę- popołudniu...
Na Słowackiego pojawiają się nie tylko Ci, którzy jadą do pracy i do szkoły...
A przed poszerzeniem Słowackiego stała od 5 do 22.
2019-03-14 11:19
Kiedy zobaczy, że popołudniu Słowackiego jest zwykle znacznie bardziej zakorkowana W DÓŁ niż w górę. A podobno 100% korków to mieszkańcy Banina powodują.
2019-03-14 11:18
To się akurat wydatnie skrócił. Wystarczyło wreszcie przesiąść się do samochodu. Polecam.
2019-03-14 10:41
Powinny też maleć zatory na zjazdach z obwodnicy. W tej chwili spore problemy są na Słowackiego - stoimy tam od Matarni do Niedźwiednika
2019-03-14 11:51
już po 4,5 miesiąca odcinek lesny się zapełnił na tyle, ze czas przejazdu się wyrównał. teraz mamy korek dwupasmowy zamiast jednopasmowego. Ot efekt wielkiej inwestycji za dzieisątki milionów
2019-03-14 12:21
"Rowerzyści powodujo raka" sądzi, że jak się zrobi 2 razy więcej miejsca to on 2 razy szybciej dojedzie, On żywi głęboką nadzieję, że o nowej szerszej drodze wie tylko on i ci co do tej pory nią jeździli więc ilość aut się nie zmieni czyli korka nie będzie. Widzi ten korek, codziennie w nim stoi i nadal jęczy o poszerzaniu.
2019-03-14 07:53
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.