Opinie (127) 3 zablokowane

  • (1)

    Jeśli wprowadzenie 30 ma być wyjściem z sytuacji, dla zbyt dużej ilości samochodów poruszających się po tej drodze w godzinach szczytu, to naprawdę chylę czoło!

    • 27 2

    • zawsze miałeś pochylone

      • 2 6

  • Co ma to zdjęcie do treści (2)

    Redaktorku!! Co ma to zdjęcie do treści tego artykułu? Trochę logiki, bo niektórzy to pomyślą, że na Wielkopolskiej też będzie tempo 30. A w ogóle z tym tempem 30 to jakieś chore pomysły tych radnych z Samorządności. Dobrze że za rok wybory.

    • 26 5

    • (1)

      Wystarczy przeczytać artykuł a nie spocząć na oglądaniu obrazków, to żadnych nieporozumień nie będzie.

      • 3 3

      • Zmienić to zdjęcie

        Na tym zdjęciu jest 30 na Wielkopolskiej, przeczytałam cały artykuł tylko dlatego, że byłam przerażona że planują na Wielkopolskiej wprowadzić 30! Takie zdjęcie nie powinno się tu pojawić.

        • 1 0

  • Bardzo dobrze (1)

    Gonic smierdzieli z miast!

    • 6 18

    • To co tu jeszcze robisz ?

      • 3 3

  • To ja jeszcze poproszę (1)

    Strefę 30 na całym Fikakowie. I buspasy na całej Wielkopolskiej i Chwaszczyńskiej do zjazdu na Dąbrowę.

    • 16 6

    • taaaa. i nakaz poruszania się wozem drabiniastym w woła!

      • 0 0

  • Czuję tu robotę naszych pseudo społeczników

    Tych od przejść dla pieszych co 100 metrów i buspasów na każdej uliczce. Nazwy nie wymienię ale wiadomo o które stowarzyszenie chodzi

    • 14 3

  • (5)

    Gadacie o tych wyborach za rok a Szczurek I tak zdobedzie 70% heh a kogo widzielibyscie na zmiane niby?

    • 5 12

    • ide o zakład że bliżej 80 %

      • 1 3

    • Ktokolwie, byle rozwalić tę klikę, ktora nic nie robi

      Paru kadydatów pewnie będzie.

      • 6 4

    • przystanek autobusowy będzie lepszym prezydentem!!!

      • 5 3

    • Obojętnie kogo (1)

      Bez względu na to kto stanie i tak nie będziemy głosowali na szczura. Ten facet zgasił światło w Gdyni na wiele lat.

      • 4 1

      • Piszac w liczbie mnogiej masz na mysli tych trzech trolli, z toba na czele ?

        No to faktycznie Wojtek ma problem przed wyborami

        • 1 3

  • Absurd roku (2)

    A myślałem ze to debilne kontrpasy w centrum. Podpowiem. 2 progi zwalniajace na 2 pasmowce wtedy bedzie ok.

    • 9 5

    • i na obwodnicy trójmiasta

      • 1 0

    • Na Chwarznieńskiej już walnęli progi

      więc pewnie wkrótce i na 2-pasmówkach się pojawią.

      • 2 0

  • Patrząc na zdjęcie ma się wrażenie

    że na Wielkopolskiej będzie 30km/h , to byłby czad , szczególnie z górki;-)
    Może by tak na ulicach Małego Kacka zamiast wprowadzać kolejne parodie zrobić porządek z parkowaniem mieszkańców ;-) , bo zdaje się to jest największym zagrożeniem na tych drogach.

    • 10 3

  • Koncepcja rozwiazania problemów komunikacyjnych w Gdyni jest chybiona. (3)

    W każdym mieście są ciągi komunikacyjne (albo powinny być) które pozwalają szybko przejechać bez utrudnień miasto w czterech kierunkach ( w Gdyni wystarczą w trzech. Drogi takie to kręgosłup miasta. Skrzyżowań powinno

    W każdym mieście są ciągi komunikacyjne (albo powinny być) które pozwalają szybko przejechać bez utrudnień miasto w czterech kierunkach ( w Gdyni wystarczą w trzech. Drogi takie to kręgosłup miasta. Skrzyżowań powinno być mało i bezkolizyjne , tak samo przejścia dla pieszych nad jezdniami lub tunele, brak lub minimalna ilość sygnalizacji świetlnej.. Pozostałe drogi to strefa 30, deptaki ,wewnątrz osiedlowe i tym podobne. Tymczasem w Gdyni lansowana jest inna koncepcja - koncepcja wykluczenie ruchu z całego miasta - wszędzie nawet na osiedlowych ulicach stawia sie sygnalizacje świetlną co kilkadziesiąt metrów, progi zwalniające np. na Chwarznienskiej , zwęża sie ulice z dwóch pasów do jednego, kontr pasami rowerowymi czy ścieżkami rowerowymi zaczynających i kończących sie niewiadome gdzie i po co. Żadnych inwestycji drogowych poprawiających komunikację tylko pędzel, farba, progi czy sygnalizacja świetlna .

    • 19 6

    • Bzdura.

      Dlaczego przejścia mają być naziemne lub w tunelach? Dlaczego piesi w mieście mają cierpieć z powodu kierowców? Drogi w mieście nie są autostradami, na zachodzi już dawno to zrozumieli. U nas chłopi zeszli z furmanek i

      Dlaczego przejścia mają być naziemne lub w tunelach? Dlaczego piesi w mieście mają cierpieć z powodu kierowców? Drogi w mieście nie są autostradami, na zachodzi już dawno to zrozumieli. U nas chłopi zeszli z furmanek i domagają się podporządkowania świata sobie.
      Jeżdżenie w mieście nie może przypominać jazdy autostradą gdzie nie ma ograniczeń.
      To wszystko co wymieniłeś charakteryzuje drogi ekspresowe i szybkiego ruchu, to nie odnosi się do miast.

      • 5 3

    • Straszny Belkot. Popijasz cos ?

      Musisz sie uspokoic i popracowac nad składnią zdania

      • 0 1

    • Jak kiedyś dorośniesz, to polecam pożyczyć wózek dla niemowląt i pospacerować po przejściach nadziemnych i podziemnych.

      A jak nie rozumiesz o co chodzi, polecam wózek inwalidzki i zaliczać tunele i nadziemną wspinaczkę.

      • 1 0

  • Nareszcie!

    Brawo radni Małego Kacka!

    Niemniej problem porannego rozjazdu Małego Kacka zlikwiduje jedynie wjazd na Łużycką od strony Drogi Gdyńskiej.

    Rozjazd popołudniowy zlikwiduje jedynie planowana droga przez Wrocławską.

    • 2 8

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.