2019-05-16 07:17
ekspresowe linie autobusowe po armii krajowej to ciekawe rozwiązanie. jestem za tym, aby ZTM uruchomił testowo na okres miesiąca dwie takie linie - jedną z lawendowego wzgórza, a drugą z kokoszek. obecne trasy autobusów (warszawską i kartuską) wydłużają czas jazdy i nie są żadną alternatywą wobec samochodów po trasie AK.
2019-05-16 07:27
I do Pętli Piotrkowska. Teraz jazda jest bardzo wydłużona. Trasa dookoła trwa 2x dłużej. Stąd wielu mieszkańców wybiera samochód, żeby uniknąć jeżdżenia od Sasa do lasa.Sporo osób zjeżdża właśnie do centrum. Wielu pasażerów przesiadłoby się na stacji Śródmieście do Skm.
2019-05-16 07:44
Kokoszki są od lat odcięte od szybkiego połączenia z centrum. Takie połączenie z przystankiem na WZ tylko przy Havla(istnieje zatoka) jest niezbędne!
2019-05-16 07:59
Im tego nie wytłumaczysz
2019-05-16 08:24
wystarczy puścić tramwaj po AK aż do Jabłoniowej - prace ziemne są zrobione tylko tory położyć i zasilanie dorzucić.
2019-05-16 08:58
i**ota
2019-05-16 19:20
W Warszawie funkcjonują linie normalne, pospieszne i ekspresowe. 3 linii po tej samej lub podobnej trasie. Z tym że każda ma inny czas przejazdu, bo zatrzymują się na mniejszej lub większej liczbie przystanków. Jak ktoś
W Warszawie funkcjonują linie normalne, pospieszne i ekspresowe. 3 linii po tej samej lub podobnej trasie. Z tym że każda ma inny czas przejazdu, bo zatrzymują się na mniejszej lub większej liczbie przystanków. Jak ktoś chce podjechać szybko, to idzie nawet 500 metrów na kolejny przystanek, bo tam zatrzymuje się linia ekspresowa. A jak ktoś chce wycieczkę krajoznawczo-poznawczą, to ma przystanek pod domem.
2019-05-16 07:39
Najśmieszniejsze że zbudowali 200 metrów chodnika i drogi rowerowej wzdłuż peronu SKM a teraz to wszystko rozebrali.
Podobnie rozebrali całą ścieżkę rowerową na Stogi z Przeróbki budowaną tyle lat za wielkie pieniądze.
2019-05-17 10:23
Widocznie to rowerowe badziewie nikomu nie bylo potrzebne.
2019-05-16 07:41
Nie dla tego węzła i jazdy autobusów zygzakiem czekając 3 razy po 2-3 minuty na światłach aby tam wjechać.
2019-05-16 07:54
Przez wydłużenie czasu przejazdu i trasy autobusom.
2019-05-16 07:58
Dlaczego w ankiecie nie ma opcji spadajcie z tym węzłem na drzewo?
2019-05-16 08:00
Polska nie umie w miasto
Wszytko co ładne i użyteczne w przestrzeni publicznej powstało za Niemca i jakimś cudem tego nie zniszczono
2019-05-16 20:50
To widać gołym okiem. Forum i jego otoczenie wręcz o tym krzyczy - hektary betonu bezmyślnie wyrzygane wokół historycznej zabudowy. Wykończenie i estetyka na poziomie MOP-u na autostradzie.
2019-07-29 17:45
Tak dokładniej to za Prusaka. Najwięcej zrobił Willuś bo miał serce do tego miasta. Czego nie można powiedzieć o obecnej ludności napływowej. Im wystarczy kupa śmieci i kontenerów oraz stary leżak.
2019-05-16 08:02
Najpierw wybudujmy węzeł a potem zastanówmy się co z nim zrobić....Planowanie w mieście - poziom Mongolia
2019-05-16 08:12
2019-05-16 19:05
a nie teraz narzekać że kokoszki to, kokoszki tamto
2019-05-16 20:33
2019-05-17 10:24
Kurczaki sie nie licza!!!
2019-05-16 08:13
A jak tam węzeł Emaus? Nadal tak bardzo utrudnia podróż jak na początku? Robienie huba przesiadkowego przy stacji na której nie stają pociągi dalekobiezne to pomysł i**oty. Zatrzymywanie się tam autobusów tylko po to żeby usprawiedliwić istnienie tego węzła to też pomysl i**oty.
2019-05-16 20:52
2019-05-16 08:15
2019-05-20 19:23
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.