Opinie (481) 8 zablokowanych

  • A co z kartą dużej rodziny? (1)

    I wogle z mamami?

    • 4 5

    • to co dotąd

      jeździsz za free tylko tam, gdzie mieszkasz

      • 0 0

  • bilet za 150zł/mc przy pensji 1900zł/mc i kosztach mieszkania w kawalerce 2000zł/mc i jedzenia dla jednej osoby 800zł/mc. Ziemia obiecana Trójmiasto. A nie sorry korposzczurki mają te swoje 4000zł na rękę żyć nie umierać

    • 0 2

  • Czyli można było wprowadzić wspólny bilet (37)

    Wynika z tego że można było wcześniej wprowadzić wspólny bilet i to tańszy o 80 zł! Gdyby nie Gdańsk który widać zmusił Gdynię, Sopot do myślenia o wspólnym bilecie to dalej byśmy czekali latami.

    • 420 47

    • warto przypomniec, ze wspolny bilet storpedowal lata temu Adamowicz (17)

      potrzebowal wplywow za bilety z gdanskiego zkm by zaciagac kredyty....

      • 46 36

      • Wpływy za bilety niezbędne do zaciągania kredytów? (1)

        Nic już mnie nie zdziwi, ale zawsze taka głupota będzie budzić politowanie.

        • 6 3

        • zdolność kredytowa...

          rzecz dla niektórych nie do pojęcia...

          • 2 0

      • (8)

        Prawie masz rację. Owszem powiedział NIE sponsorowaniu komunikacji publicznej w gminach ościennych - Kolbudy, Żukowo, Pruszcz Gd. miasto i gmina wiejska. Żadna z tych gmin nie chciała się dołożyć do linii jeżdżących po

        Prawie masz rację. Owszem powiedział NIE sponsorowaniu komunikacji publicznej w gminach ościennych - Kolbudy, Żukowo, Pruszcz Gd. miasto i gmina wiejska. Żadna z tych gmin nie chciała się dołożyć do linii jeżdżących po ich terenie. Z Sopotem nigdy nie było takiego problemu. A ta dalej na północ osada rybacka w ogóle nie wie co to komunikacja miejska.

        • 32 20

        • owszem gdyby nie to że Gańsk wkońcu sie zdecydował na samodzielny miejski bilet z opcja skm/pkm w cenie. (3)

          To Szczurek i jeszcze jego 3 następne pokolenia nie zrobiły by ten bilet był dla trojmiasta

          • 14 9

          • Gdyby nie Gdańsk to już (1)

            Dawno byłby wspólny bilet a co do tej propozycji to Gdańsk nie miał z tym nic wspólnego inne miasta się dogadaly i zaprosiły Gdansk a nie odwrotnie

            • 2 2

            • inne miasta ???

              to gdzie chociażby Wejherowo... Reda i Rumia?
              - tylko wtedy taki bilet metropolitalny miałby tu sens!!!

              • 0 0

          • Ciekawa wypowiedź. Ale w jakim to języku?

            • 9 4

        • Biorąc pod uwagę jakość komunikacji miejskiej w Gdańsku i w Gdyni, trudno traktować Twoją wypowiedź poważnie.

          • 4 1

        • (1)

          Typowa "obiektywna" wypowiedź, w obraźliwym tonie.
          Niezbyt prawdziwa i niewiele mająca wspólnego z wypowiedzią Przedmówcy.
          Co do ZKM Gdynia: niewiele widać wiesz o komunikacji w Gdyni, tak więc lepiej nie komentuj, bo się ośmieszasz.

          • 22 9

          • A cóż cię tu obraziło? Typowa obiektywna odpowiedz sledzia.

            • 4 15

        • Ty to dopiero jestes dzban!

          Do komunikacji miejskiej w Gdyni, jeszcze wam daleko... Jakieś 10 lat.

          • 8 4

      • ty (5)

        Ty głupi jesteś, nie?

        • 18 26

        • Ty chyba też, co? (4)

          Jak nie masz konkretnej odpowiedzi, a masz kompleksy to nie obrażaj przedmówcy. Nie wszyscy w Trójmieście popierali tego złodzieja.

          • 25 17

          • (3)

            ja tez balbiny za to nie popieram

            • 1 9

            • No, a Balbina trzyma z Bolkiem i spółką. (2)

              Razem nas sprzedali w 1989 r.

              • 8 8

              • a JArek+ kupił? (willę po bohaterze 1920r.)

                budynek na nowogrockiej PiS sobie umorzył - teraz sprzedaje za miliony jako Srebrna spółka ... a kasa do podziału na "te nagrody nam się po prostu należały"
                tak się robi poPiSowo złote interesy w Polsce.

                • 1 0

              • raczej nie...

                Ciebie raczej nie, bo kto by Cię tam kupił frustracie.

                • 7 2

    • (12)

      Założona z góry teza?
      Nic nie wynika. Owo "myślenie" trwa od lat, dziełem Gdańska jest głównie dziwaczna nazwa jw.: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej - bo Trójmiasto w nazwie było nie do

      Założona z góry teza?
      Nic nie wynika. Owo "myślenie" trwa od lat, dziełem Gdańska jest głównie dziwaczna nazwa jw.: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej - bo Trójmiasto w nazwie było nie do przyjęcia. No i Gdańsk tradycyjnie nie przejmuje się zbytnio resztą metropolii, chociaż akurat wielkość sieci komunikacyjnej ZTM Gdańsk i ZKM Gdynia jest podobna.

      • 18 9

      • (5)

        moze wreszcie ludzie przeciwstawia sie propagowaniu pisuarowej kultury dzielenia, ktora tylko niszczy

        • 11 13

        • A KODowcy nie dzielą tylko częstują przeciwników cukierkami. (4)

          • 5 13

          • (3)

            gdyby nie bylo niszczycielskiej falangi pisiorskiej nie byloby kodu

            • 10 2

            • Klakier gdańskiego układu? (2)

              • 1 8

              • (1)

                nie, a co?

                • 2 2

              • Jajco

                • 0 4

      • Nie, było odwrotnie (5)

        Nazwa miała być "Metropolitalny Związek Aglomeracji Gdańskiej" bo aglomeracja gdańska to także Pruszcz, Żukowo, Wejherowo itp. To jest nazwa przyjęta w specjalistycznych publikacjach czy się to komuś podoba czy nie. To

        Nazwa miała być "Metropolitalny Związek Aglomeracji Gdańskiej" bo aglomeracja gdańska to także Pruszcz, Żukowo, Wejherowo itp. To jest nazwa przyjęta w specjalistycznych publikacjach czy się to komuś podoba czy nie. To Gdynia uparła się na Zatokę, byleby tylko nazwy znienawidzonego Gdańska nie było. Kto tu ma kompleksy.

        Może zacznijcie rozliczać swoje władze z działań - lotnisko za 140 mln, największa afera samorządowa od lat, i nic. Choć nawet Michael O'Leary z Ryanaira wypowiadał się, że jest ono bez sensu. Upadek jakiegokolwiek handlu przez zgodę na postawienie hipermarketu w centrum miasta. Zero poważnych inwestycji od lat. Spadek liczby mieszkańców rok rocznie (a w Gdańsku co roku ich wzrost!)

        • 21 12

        • (2)

          Liczba mieszkańców (wg ogólnie dostępnych źródeł):
          Gdańsk: 469 053 (1987) - 466 631 (koniec 2018)
          Sopot: 48 203 (1988) - 33 500 (koniec 2017 wg UM Sopot)
          Gdynia: 249 541 (1987) - 246 309 (koniec 2018)
          Zatem? Gdańsk, Gdynia bez większych zmian, Sopot spadek o ponad 30%.

          • 5 0

          • informuje: w Gdańsku w 1996-1997 było też ok. 460 tys. mieszkańców....

            Byłam wtedy na bieżąco z lokalną statystyką, także wcale w mieście prawdziwych mieszkańców nie przybywa. Włodarza nie mają się czym szczycić, a deficyt mieszkaniowy jak był, tak jest. Tylko niektórzy prominenci mogą sobie pozwolić na 7-8 mieszkań :)))))))))))))))))))))

            • 3 3

          • Sprawdź ostatnie 5 lat

            • 2 4

        • I znowu nerwica na punkcie Gdyni... Ten sam styl od lat.
          W każdym razie:
          Jak widać Gdańsk w owej nazwie pozostał.
          Nie wiem, jakie specjalistyczne publikacje czytasz - być może własne.
          Cena

          I znowu nerwica na punkcie Gdyni... Ten sam styl od lat.
          W każdym razie:
          Jak widać Gdańsk w owej nazwie pozostał.
          Nie wiem, jakie specjalistyczne publikacje czytasz - być może własne.
          Cena lotniska widać wciąż rośnie...
          I argument o liczbie mieszkańców - no cóż, jeżeli jakieś miasto w Trójmieście ma pod tym względem problem na przestrzeni ostatnich 30 lat to Sopot.

          • 8 6

        • napisz, tak dla odmiany raz cos z sensem

          • 9 10

    • bzdura

      Sprawdź fakty, zanim napiszesz coś równie durnego.
      Gdańsk sobie może zmuszać co najwyżej swoich mieszkańców do wyższych opłat za śmieci...

      • 4 1

    • Spokojnie ... do lata jeszcze trochę czasu zostało (2)

      Zaraz sie ktoś wysypie i zacznie sie cyrk od nowa.

      • 18 1

      • Do lata będzie inflacja,jakieś nowe koszty i bilet będzie kosztował 250 ,jak zawsze.

        • 6 2

      • lepiej w dziupli za kukułkę

        niżli Gdańsk mieć za spółkę

        • 15 10

    • Nie rozumiesz słowa "propozycja"

      • 12 6

    • Teraz to chyba już trzeba

      20 lat obietnic bez pokrycia, ktoś w końcu wyszedł przed szereg i zmobilizował środowisko.

      • 50 0

  • na jakiej podstawie do biletu wymagany jest PESEL? (3)

    prosze o podstawe prawna. regulamin mnie nie obchodzi. w Londynie mam bilet na samo zdjecie bo nawet nazwiska nie chca a u nas pesel na jakiej podstawie pytam?

    • 6 0

    • cieszmy się, źe jesteśmy technologicznie cywilizacyjnym grajdołem
      bo było by odcisk palca, focia siatkówki, albo próbka dna

      przy ogólnym zmierzaniu całego świata do faszyzowania
      przywoleniu na odbieranie prywatności i handlem nią,
      tylko prymitywna słoma z butów pisu chroni nas przed
      "nowym wspaniałym światem"

      • 0 0

    • poważnie PESEL? pewnie po to by potem ktoś mógł zaciągnąć na ciebie kredyt...

      • 1 0

    • za duzo kanarów w Gdańsku

      ułatwienie dla kanarów,

      • 1 0

  • A Tczew (1)

    Czy Tczew kiedykolwiek włączycie do Trojmiasta ??

    • 2 1

    • duchem
      czew
      dawno
      jest
      dzielnicą
      trojmiasta

      niestety, podział admnistracyjny jest nie do ruszenia oddolnie

      • 0 0

  • Pytanie (3)

    Czy ktoś może wie, co w takim razie z propozycją 99zł biletu na tramwaje+skm na terenie samego Gdanska? Chodzi mi o ten artykuł:

    Czy ktoś może wie, co w takim razie z propozycją 99zł biletu na tramwaje+skm na terenie samego Gdanska? Chodzi mi o ten artykuł: https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Od-kwietnia-wspolny-bilet-ZTM-i-kolej-za-99-zl-n140944.html

    To by byla dla mnie najlepsza opcja, bo potrzebuje tylko tramwaju i SKMki po Gdansku (wiec 99 widzi mi sie bardziej niz 150)

    • 3 0

    • (1)

      I to bedzie pewnie jedna z kilku opcji w ceniku, bo nie każdy będzie jeżdził z Gdańska do Gdyni czy Wejherowa. A te 150 zl to jest za pełna trase , anie za najkrótsza

      • 2 0

      • Super, dziekuje Wam za pomoc :)

        • 0 0

    • To będzie, ale tylko w Gdańsku. Gdynia tego nie wprowadzi.

      • 1 0

  • czekamy na jednolity bilet godzinny (1)

    nie każdy potrzebuje od razu miesięczny. Ja sporadycznie (1, 2 x w tygodniu) podróżuję korzystają z tramwaju (Gdańsk), PKM/SKM/Polregio autobusu/trolejbusu (Gdynia). Potrzebuje 1 biletu na to wszystko np. 2 godzinnego

    nie każdy potrzebuje od razu miesięczny. Ja sporadycznie (1, 2 x w tygodniu) podróżuję korzystają z tramwaju (Gdańsk), PKM/SKM/Polregio autobusu/trolejbusu (Gdynia). Potrzebuje 1 biletu na to wszystko np. 2 godzinnego (czas na przesiadki) np. za 6 zł. To byłaby oferta !!!.
    Tak jest w całej Europie ale także w Warszawie czy na Śląsku.
    Powinno się także wprowadzić wyłącznie bilety elektroniczne (na karcie - doładowywanej) i odbijanej w pojezdzie lub telefoniczne na SkyCash

    • 4 2

    • dokładnie co oni z tym 1 biletem maja taki problem?

      • 0 0

  • to jedyne co macie w komunikacji po 20 latach rozkladu. (4)

    macie ten burdel gratuluje tej prezy dentce

    • 1 5

    • Nie pasuje to sobie wyjedź do innego regionu. (2)

      • 2 2

      • Tyle, że ja tu sie urodziłem i wychowałem. (1)

        Na kulturze. Nie tym co teraz jest promowane.

        • 1 2

        • Na pewno na

          kulturze? Bo wiesz, kulturalny człowiek dobiera inne słowa niż "macie burdel" czy "ta prezy dentka"

          • 0 0

    • Znaczy gratulujesz jej

      że za jej kadencji wreszcie cokolwiek zaczyna się poprawiać?

      • 2 2

  • (5)

    Skandal, że bachory jeżdżą za free, a reszta płaci coraz więcej!

    • 7 4

    • Nie chcesz dzieci - Twój wybór. (4)

      Faktycznie skandal, po co komu te dzieci.

      • 3 3

      • To nie zawsze jest wybór. (3)

        Czasem biologia wybiera za Ciebie i tyle.

        • 2 3

        • Chcesz wybór? Zaadoptuj, spełnij się jakoś życiowo. (2)

          Docenisz wtedy pomoc w formie bezpłatnej komunikacji i nie hejtuj że bachorom się nie należy.
          Wsparcie 500+... Dla trójki dzieci wszystko wydaję na dodatkowe zajęcia/korepetycje.
          Bez tej dodatkowej kasy by mnie po prostu na te dodatki nie było by stać, albo by były mocno ograniczone.
          Bachory... Smutne życie musi mieć autor.

          • 3 2

          • Rozwiązanie jest proste - nie stać (1)

            Cię na dzieci, to ich nie rób. A nie oczekuj od społeczeństwa, że będzie Ci się na nie zrzucać.

            • 0 2

            • Taaa... Bo na przestrzeni 25 lat wiem jak będzie mi się wiodło

              Nie narzekam, a bonus 500+ wydaję na to czego sam w życiu od swoich rodziców nie dostałem.

              • 0 1

  • haha kolejny przykład ze taniej szybciej i wygodniej jest nawet 20 letnim blachosmrodem niz komunikacją miejską (29)

    Tak właśnie promują komunikacje w trójmieście a raczej ograniczają do niej dostęp!!

    • 76 158

    • jak zawsze fajna sonda i posty wazeliniarzy urzedasów dzieki temu ze bilet jest za drogi z ulicy moze zniknie jedno lub 2 auta

      no ale w sondzie 50 % mniej czyli 3 tysiące aut mniej na ulicach hahaha akurat

      • 0 0

    • czyżby?! (21)

      nie wiem, jak to policzyłeś/aś, ale mi wychodzi, że przejazd z Gdańska do i z powrotem z Wejherowa rzeczonym blachosmrodem kosztuje min. 40-50 zł za dzień. Liczę tylko i wyłącznie paliwo.

      • 30 7

      • Chyba (19)

        jakimś potworem z silnikiem 4.0 Ci wyjdzie tyle na dzień.

        Ja dojeżdzam do Gdyni z pewnej wioski zwanej Bojanem, mam do pracy i z powrotem 24 km. Wychodzi na dzień około 7,5 zł. Czyli miesięcznie akurat cena

        jakimś potworem z silnikiem 4.0 Ci wyjdzie tyle na dzień.

        Ja dojeżdzam do Gdyni z pewnej wioski zwanej Bojanem, mam do pracy i z powrotem 24 km. Wychodzi na dzień około 7,5 zł. Czyli miesięcznie akurat cena biletu. Tylko jak już dorzucę do tego małżonkę to przestaje mi się ten bilet opłacać, już nie wspominając o fakcie że ościenne miejscowości na zachodzie Gdyni mają komunikację na poziomie PKSu w latach 70. Ale ja nie narzekam to był mój świadomy wybór:)

        • 20 26

        • No czas ci wieśniaku przywalić odpowiednie ceny za wjazd i parkowanie twoim rzęchem do Gdańska (5)

          Zaczynam popierać strefę w całym mieście,z ulgami (bardzo dużymi) dla mieszkańców strefy. Skończą się takie jazdy cwaniaczków,co uciekli na wieś,bo skąpili na cenie chaty,ale drogi do miasta i komunikację to chcą jak w mieście i niech jeszcze miasto (a nie ich sołtys/wójt) za to zapłaci!

          • 35 21

          • Wyobraź sobie (2)

            że moi rodzice wyprowadzili się ponad 20 lat temu z Gdyni do Bojana, moja rodzina mieszkała w Gdyni jeszcze przed wojną. Więc małostkowy człowieczku przestań wyzywać mnie od wieśniaków. Możesz mieszkać w samym

            że moi rodzice wyprowadzili się ponad 20 lat temu z Gdyni do Bojana, moja rodzina mieszkała w Gdyni jeszcze przed wojną. Więc małostkowy człowieczku przestań wyzywać mnie od wieśniaków. Możesz mieszkać w samym śródmieściu Warszawy, Gdańska czy Nowego Jorku, a słomy z butów bo taki poziom aktualnie zaprezentowałeś twoje potomstwo przez kolejne 5 pokoleń się nie pozbędzie.

            • 12 10

            • No ale przecież Bojano (1)

              to wieś, więc o co Ci chodzi?

              • 2 1

              • Jak u Ciebie w domu używa sie takich określeń na codzien w stosunku do innych to współczuje.

                • 0 1

          • Dlaczego uciekli moze sie tam urodzili. (1)

            Więcej empatii...widzę żeś typowy Polak co by drugiemu źle zyczyl

            • 7 6

            • Nie! To nie jest typowy Polak ...

              ...to zwyły cham, i tyle.

              • 1 1

        • (2)

          To ile dni ma miesiąc? 20? Bo tak mi się wydaje, że nawet luty jest jakby dłuższy.

          • 7 7

          • Nie wszyscy jak ty musza pracowac w soboty i niedziele.

            • 0 0

          • on do pracy jeździ tylko ato włanie 20 dni, you played yourself boomer

            • 9 4

        • Ty masz 24 km w dwie strony.... (2)

          A on 110 albo 120 zależy w jakiej dzielnicy Wejherowa mieszka i w jakiej dzielnicy Gdańska pracuje, więc porównanie niezbyt adekwatne. Jemu wyjdzie 40-50 zł w zależności od korków i spalania. Ale czas żeby żyć też jest ważny i dwie godziny dłużej w drodze komunikacja miejska to dużo.

          • 8 2

          • ok, ale jest czas na np. poczytanie książki :) (1)

            wieeeem, to takie niedzisiejsze, ale ja wolę poczytać książkę aniżeli wkurzać się na głupoli, którzy zajeżdżają drogę albo muszą nakręcić filmik z wypadku i jadą 5 km/h

            • 3 2

            • No spoko. Ja wolę posiedzieć w

              komforcie, cieple, z ulubioną stacją radiową. I korki jakoś szczególnie mnie nie wkurzają, a na pewno o wiele mniej niż opóźniona SKM, czy autobus, który odjechał przed czasem.

              • 2 0

        • Stojąc w korkach spalanie 5 l / 100 ? Nic tylko gratulować :) (2)

          • 23 2

          • No i chyba jeździ na Karwiny, skoro ma 12 km w jedną stronę.

            W okolice centrum najmniej zakorkowaną trasą jest o połowę dłużej. Sama cena "netto" przejazdu jest zaniżona m/w o połowę. Oczywiście samochód dostał za darmo, przeglądów robić nie musi, samochód się nigdy nie psuje i

            W okolice centrum najmniej zakorkowaną trasą jest o połowę dłużej. Sama cena "netto" przejazdu jest zaniżona m/w o połowę. Oczywiście samochód dostał za darmo, przeglądów robić nie musi, samochód się nigdy nie psuje i nie wymaga żadnej konserwacji, parkuje na trawniku więc za parkowanie nie płaci, ubezpieczenia są dla słabych. O ile robiąc typowe 15k rocznie wyda na paliwo 5-6 tysięcy, trzeba by doliczyć dla względnie nowego i niepsującego się pojazdu (powiedzmy 4-latek średniej klasy) przynajmniej tysiąc rocznie na przeglądy, dwa na ubezpieczenie i 4k na średnioroczną utratę wartości. I nagle z podróży za 7,5 zrobiło się 35.

            • 2 0

          • gaz albo od Ruska ;-)

            • 2 0

        • Zapomniałeś poloczyć masę rzeczy (1)

          Choćby koszt zakupu auta: plan minimalny to 40000 na 20lat czyli 2000 rocznie. Do tego naprawy kolejne 2000 zl na rok. Do tegp ubezpieczenie 1000 zł (jeśli masz zniżki). Przyda się jeszcze eksploatacja - wymiana opon 2x

          Choćby koszt zakupu auta: plan minimalny to 40000 na 20lat czyli 2000 rocznie. Do tego naprawy kolejne 2000 zl na rok. Do tegp ubezpieczenie 1000 zł (jeśli masz zniżki). Przyda się jeszcze eksploatacja - wymiana opon 2x w roku, nowe opony 2 komplety co 5 lat, płyny, myjnia - spokojnie kolejne 1500 zł rocznie. I jeszcze parking płatny na mieście - nie tylko publiczny ale też w galeriach.

          I gdzie tu twoje 7 złotych?

          • 22 6

          • Może i miałbyś rację, ale ...

            ...życie nie kończy się na dojeżdżaniu do/z pracy. Nikt (no może prawie nikt) nie kupuje samochodu tylko po to, żeby dojeżdżać do pracy. Jest to wygodny, niezależny (...) środek transportu.

            • 4 0

        • Też tak jeżdżę a mam tylko 9 kilometrów, na Osowę pasowała by PKM z Karwin gdyby jeździła co 15 minut.

          • 4 2

        • Nie chcem ale muszem

          • 5 0

      • Przyznaj sie to ty chyba czołgiem po miescie jedziesz :)

        • 1 1

    • No niesamowite juz widze te tłumy co zostawiaja auta pod domem albo je nawet złomują bo bilet za 150 zł ich przekonał haha (2)

      Tylko ze tego widać na ulicach nie bedzie a przeciwnie rok w rok będzie o20 % więcej aut w trójmieście! I tak właśnie jest od kilku lat!

      • 7 4

      • nie koniecznie (1)

        ilość ludzi rzeczywiście rok do roku rośnie, ale wystarczy, że zatrzyma się wzrost aut na ulicy, albo osiągnie ona masę krytyczną. Ja w zeszłym roku zacząłem posiadając auto korzystać z KM lub roweru do samej pracy, a po

        ilość ludzi rzeczywiście rok do roku rośnie, ale wystarczy, że zatrzyma się wzrost aut na ulicy, albo osiągnie ona masę krytyczną. Ja w zeszłym roku zacząłem posiadając auto korzystać z KM lub roweru do samej pracy, a po pracy autem do sklepów itd.

        Po jakimś czasie do sklepów dla oszczędności czasu zacząłem chodzić wracając z pracy i podobnie żona. Obecnie auto stało się zbędne i je sprzedaliśmy, bo się marnowało. I teraz jak potrzebujemy bierzemy auto na minuty.

        • 1 0

        • Ja także przesiadłem się na rower. Zaoszczędziłem dużo kasy ale znaczący jest też fakt że nie muszę pachnieć w robocie ;). Z komunikacji nie korzystam bo w godzinach których jeżdżę zwyczajnie nie da się do niej wsiąść. Więc rower to fajna alternatywa.

          • 0 0

    • Taniej samochodem??

      Chyba z napędem nożnym jak u Flinstonów. Wychodzi trochę ponad 7 PLN na dzień przy założeniu korzystania tylko w dni robocze. Jak masz sposób jak jeździć na trasie np. Z Gdańska do Gdyni i z powrotem codziennie to daj znać, chętnie skorzystam z patentu

      • 13 4

    • 150zł to w trzy dni wydasz na paliwo.

      • 12 9

    • widac ze urzedasy ruszyły do głosowania mimo ze sami nie skorzystają

      • 9 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.