Opinie (575) 4 zablokowane

  • a 168 i zmiana trasy?

    halo halo... a może by tak przywrócić starą trase 168?

    • 76 14

  • (2)

    W Gdańsku jest koszmarnie mało autobusów. Warszawa ma 1700, Gdańsk coś około 230 pojazdów. Częstotliwość kursów jest przerażająca. Na dodatek taryfa przewozowa to totalna kpina. Zamiast biletu metropolitalnego powinni wprowadzić pierwszą strefę na trójmiasto i drugą na gminy otaczające od Wejherowa do Tczewa.

    • 55 9

    • Pierwsza strefa na Gdańsk, Druga Sopot i Pruszcz, a trzecia Tczew i Gdynia

      • 9 2

    • Gdańsk powinien mieć jeszcze dodatkowo 80 wozów i dwie bazy autobusowe, a nie przepraszam, jest tramwaj to autobus jest zbędny... co za myślenie włodarzy... X.X

      • 14 2

  • Szkoda że zmienia bo mnie wszystko pasuje a tramwaj jest seper!!!!!!!!!!!! (4)

    • 9 56

    • Ludziom nie dogodzisz taka natura maruderów! Nowa linia tramawoja, PKM, pętla Siedlce na obrzeża są autobusy stąd. Jest lepij (3)

      • 5 24

      • nie jest lepiej (2)

        bo czas podróży średnio dla każdego wydłużył się o 10-15 min.

        • 11 4

        • ni prawda że się wydłużył czas , tramwajem jadę bez korków i szybciej :-) (1)

          • 5 13

          • Zwłaszcza biorąc pod uwagę...

            ...pięć minut stania, na każdą minutę jazdy tramwaju.
            142 jechał z Niedźwiednika na Targ Rakowy 15min. Dzisiaj dotarcie do pętli Siedlce z Niedźwiednika trwa minimum 20min...
            Normalnie pędzą te tramwaje....

            • 14 2

  • Linia 167 i 168

    W/w linie nie potrzebują delikatnych korekt. One wymagają zmian, a dokładnie przywrócenia poprzednich tras! Dotarcie na Kiełpinek z Centrum to jakiś horror. Nie ma bezpośrednich połączeń. Najpierw tramwaj, a potem

    W/w linie nie potrzebują delikatnych korekt. One wymagają zmian, a dokładnie przywrócenia poprzednich tras! Dotarcie na Kiełpinek z Centrum to jakiś horror. Nie ma bezpośrednich połączeń. Najpierw tramwaj, a potem przesiadka do zatłoczonego 168/167. PKM też nie rozwiązuje problemu, bo najpierw trzeba dojechać SKM do Wrzeszcza, a następnie biegać po peronach i domyślać się z którego odjedzie PKM. W obu przypadkach nie tylko jest więcej problemów ale przede wszystkim czas dojazdu wzrósł dwukrotnie. Gdzie tu sens i logika??

    • 122 7

  • (5)

    Lisicki jak zwykle nic nie zrozumiał! Należy przywrócić starą trasę 167, 183 i 142. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem.

    • 119 8

    • (2)

      Eeee....

      I czytać, i ze zrozumieniem???

      Za dużo wymagasz :-)

      • 9 4

      • :)

        • 2 1

      • Lisicki już dawno powinien być bezrobotny.

        • 2 0

    • I jeszcze 168

      • 3 3

    • Powinna być przywrucona linia 142 i 183 to by o wiele ułatwiło mieszkańcom wrzeszcza i niedzwiednika drogę do pracy

      • 8 0

  • A gdzie 124 i 127? (4)

    Z Zaspy już się nieda dojechać ani do Wrzeszcza ani na Przymorze. I co ma zmniejszenie częstotliwości 124 do PKM ? Jak macie jakieś niby badania to je pokażcie LISICKI. Mieszkańcy zaspy tonie podludzie. I jeszzcze jedno

    Z Zaspy już się nieda dojechać ani do Wrzeszcza ani na Przymorze. I co ma zmniejszenie częstotliwości 124 do PKM ? Jak macie jakieś niby badania to je pokażcie LISICKI. Mieszkańcy zaspy tonie podludzie. I jeszzcze jedno zabierajcie sobie te szrotowe 20 letnie mercedesy . Nie remontujecie ulic, wysyłacie szrot na drogi a teraz zabieracie połączenia ! Miarka się przebrała. Acha podobno od 2011 miała być sieżka rowerowa wzdłóż JANA PAWŁA II.

    • 80 5

    • Skąd się wzięło zmniejszenie częstotliwości 124 po oddaniu trasy tramwajowej na Morenę ? (2)

      Ano stąd że ZKM ma podpisaną umowę z ZTM na określoną ilość wozokilometrów . I jak gdzieś dodadzą to gdzieś ujmą - takie naczynie połączone ! Żeby ZTM mógł zwiększyć zadanie dla ZKM musiałby otrzymać dodatkową pulę

      Ano stąd że ZKM ma podpisaną umowę z ZTM na określoną ilość wozokilometrów . I jak gdzieś dodadzą to gdzieś ujmą - takie naczynie połączone ! Żeby ZTM mógł zwiększyć zadanie dla ZKM musiałby otrzymać dodatkową pulę pieniędzy z kasy miasta - a ta jest pusta do tego stopnia że dna nie zobaczysz . Podziwiałem i podziwiam hurra optymizm władz Gdańska w sprawie komunikacji zbiorowej , jak budżet na ZTM zamiast zwiększać to go co roku okraja . Z pustego to i Salomon nie naleje a co dopiero ZTM . Nie bronię tu ZTM bo uważam że jest to jednostka w strukturach miasta kompletnie niepotrzebna a do tego bardzo kosztowna dublująca w wielu przypadkach pracę przewoźników . Ale skoro została powołana do życia to niech ma taka ilość pieniędzy na swoja działalność żeby mogła po oddaniu nowych inwestycji komunikacyjnych zwiększać ilość połączeń anie rzeźbić w palcem wodzie . Skoro namawia się mieszkańców miasta do przesiadki z prywatnych samochodów do komunikacji zbiorowej to na to są potrzebne pieniądze , pieniądze i jeszcze raz pieniądze żeby pojazdy obsługujące nawet peryferyjne dzielnice jeździły z częstotliwością coś niecoś większa niż 1,5 godziny albo kończyły pracę o godz 18.00 . Bo ja ze swojego blachosmrodu nie zrezygnuję tak długo jak podróż nim będzie trwała dwa lub trzy razy krócej niż komunikacją zbiorową .

      • 21 0

      • Szofer. Pachniesz szoferem ale autobusu, coś wyj atkowo dużo wiesz (1)

        Skoncentruj się na prowadzeniu autobusu. ZTM nie dubluje żadnych funkcji przewoźnika ZKM. Mam ci przypomnieć jak przez lata do wyglądała oferta ZKM albo WPK? Taki kwiatek z tabliczki rozkładowej: Linia nr 12 od 8 do 13

        Skoncentruj się na prowadzeniu autobusu. ZTM nie dubluje żadnych funkcji przewoźnika ZKM. Mam ci przypomnieć jak przez lata do wyglądała oferta ZKM albo WPK? Taki kwiatek z tabliczki rozkładowej: Linia nr 12 od 8 do 13 częstotliwość od 11 do 23 min. A faktycznie jak po 30 min przyjeżdża 12, to po 5 min następna. Tramwaje wypuszczane na pętlę przy zajezdni tylko po to żeby dyspozytor mógł odhaczyć kurs, po 40 min postoju na pętli tramwaj wracał do zajezdni (bo był niesprawny) - tak się pompowało wskaźniki realizacji wykonanych kursów. O syfie w pojazdach nie wspomnę.
        Rób to co do ciebie należy i traktuj pasażerów jak klienta, który daje ci pracę.

        • 3 11

        • Pudło!!!

          Czyżbyś był pracownikiem ZTM-u zachwyconym swoją pracą ? Też dużo wiesz ,ale chyba tylko z opowieści taty lub wujka . Swoja wiedzę czerpię z obserwacji , internetu , mediów , gazet stosując wyjątkowo drobne sito do

          Czyżbyś był pracownikiem ZTM-u zachwyconym swoją pracą ? Też dużo wiesz ,ale chyba tylko z opowieści taty lub wujka . Swoja wiedzę czerpię z obserwacji , internetu , mediów , gazet stosując wyjątkowo drobne sito do oddzielania informacyjnych plew . Dezinformacja i podawanie półprawd w sprawie komunikacji było za WPKGG o którym raczyłeś wspomnieć i jest nadal za panowania ZTM-u . Co do dublowania pracy przez ZTM i szczególnie ZKM to przykład z ulicy - centrale ruchu w białych czapkach udający policję z tym samym zakresem obowiązków . O przepraszam -ZKM-owcy potrafią majstrować przy tramwajach i je prowadzić ! Pojazdy są wyposażone w lokalizatory GPS są obserwowane zarówno w ZTM-ie i ZKM-ie . Dalej wymieniać ! Te wszystkie informacje można uzyskać w internecie , żadna tajemnica . Wkurza mnie ta propaganda sukcesu przy bardzo marnej ofercie komunikacyjnej z namawianiem gdańszczan do korzystania z drogiej i źle zorganizowanej komunikacji zbiorowej . Bo to że jeździmy coraz to nowszymi pojazdami to żadna łacha czas tramwajów konnych dawno już odszedł w zapomnienie a autobusy Sany i Jelcze Ogórki do tej pory by się rozleciały ze starości - coś nowego trzeba było kupić . Oferta komunikacyjna która może zachęcić gdańszczan do korzystania z komunikacji musi być tańsza i bardziej atrakcyjna pod względem częstotliwości jak również różnorodności tras przelotowych . Likwidacja linii komunikacyjnych natomiast powinna odbywać się jedynie poprzez obserwacje ich wykorzystania a nie widzimisię urzędasa tak jak to miało miejsce po otwarciu linii tramwajowej na Migowo . W Gdańsku w ostatnim czasie przybyło ponad 10 Km torowisk a linii tramwajowych ubyło . Obecnie mamy 11 linii tramwajowych a były takie czasy za WPK że było ich około czternastu dziennych i kilka nocnych . Skoro jesteś taki bystry to przypomnij na jakiej trasie jeździły tramwaje linii 16L i 16P ?

          • 12 0

    • ścięto 124 i 127 by chwilę później ogłosić potrzebę tramwaju na Kościuszki który ma polepszyć komunikacje w tym ciągu, paranoja.

      • 15 1

  • no juz troche lepiej

    jw

    • 7 19

  • (2)

    Niech ZTM zacznie brać pod uwagę sugestie prowadzących tramwaje i autobusy, mają lepsze pojęcie od pracowników ZTMu, oni tam nawet nie wiedzą ile torów przelotowych jest np. w Oliwie na pętli!!!

    • 51 3

    • (1)

      Ogarnij się pięćdziesiąty :P

      • 1 4

      • ??

        • 2 0

  • Poranne kursy linii 124 i 158 także trzeba byłoby dopasować do przyjazdu PKM z Osowy.

    • 19 1

  • Likwidacja linii 142, a jednoczesne zmniejszenie częstotliwości 162 czy 262 również przyniosło odwrotny skutek niż miały (1)

    • 100 4

    • A jaki miały?

      Bo ja tego nie wiem...

      • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.