Opinie (300) ponad 10 zablokowanych

  • a te tabliczki po lewej stronie nie przeszkadzaja?

    • 0 0

  • Czy napis "urząd miejski" jest zgodny z ustawą krajobrazową? Może dla przykładu, wykonawczymi testamentu dostosuje swój bastion obrony praworządności do wlasnych przepisów.

    • 1 0

  • A co z niektórymi lokalami na Podwalu?

    Tutaj szybko pozbyto się problemu o co z niektórymi lokalami na ul. Podwale Staromiejskie. Może by także z tym zrobić porządek?

    • 0 0

  • Żabki to mogą mieć zielone logo a zwykły monopolowy to już nie?

    • 0 0

  • Nękanie drobnych przedsiębiorców i nic więcej

    W moim niewielkim sklepie szanowni Państwo z urzędu nakazali zdjęcie wszystkiego co informuje klienta o mojej ofercie i mojej firmie. Reklama na szybie w wielkości kartki A 4 to jest śmieszne. Wydałem spore pieniądze

    W moim niewielkim sklepie szanowni Państwo z urzędu nakazali zdjęcie wszystkiego co informuje klienta o mojej ofercie i mojej firmie. Reklama na szybie w wielkości kartki A 4 to jest śmieszne. Wydałem spore pieniądze aby moje witryny wyglądały schludnie i ładnie a urzędasy karzą zostawić czyste szyby w zwykłym sklepie osiedlowym. Żałuję, że głosowałem na takich radnych co niszczą drobą przedsiębiorczość. Zemszczę się przy następnych wyborach i zagłosuję na dobrą zmianę.

    • 2 0

  • Pytanie czy warto?

    Samą idee oczyszczania miasta, o charakterze turystycznym i zabytkowym, należy jak najbardziej pochwalić. Nie sposób jednak nie dostrzegać licznych minusów tak restrykcyjnie skonstruowanych przepisów:
    - niektóre

    Samą idee oczyszczania miasta, o charakterze turystycznym i zabytkowym, należy jak najbardziej pochwalić. Nie sposób jednak nie dostrzegać licznych minusów tak restrykcyjnie skonstruowanych przepisów:
    - niektóre sklepy (poza głównymi uliczkami) będą miały drastycznie ograniczone możliwości wskazania klientom swojego położenia
    - klienci będą mieli problemy ze znalezieniem sklepu, biura
    - właściciele którzy przed wejściem uchwały(zgodnie z prawem!) zainwestowali w stworzenie widocznej i estetycznej reklamy zostaną zmuszeni do opłacenia jej demontażu i ponownego wykonania szyldów
    - przepisy uderzą najbardziej w drobnych przedsiębiorców(handel, gastronomia, usługi), a przecież w debatach politycy załamują ręce, że małe firmy handlowe itp. upadają
    - stracą agencje reklamowe odpowiedzialne za bilboardy, a także właściciele gruntów, na których te konstrukcje są postawione,
    - w konsekwencji powyższych zjawisk spadną wpływy podatkowe, niektóre firmy zbankrutują oraz zwiększy się bezrobocie, a więc i konkurencja o pracownika i presja podnoszenia płac będzie mniejsza(nie twierdzę, że skala tego zjawiska będzie ogromna, ale zawsze).
    - co więcej to kolejny krok do rozbudowy aparatu państwa, zwiększania wydatków budżetowych, liczby urzędników i ograniczania wolności jednostki
    Prędzej czy później za miejską estetykę w mniej lub bardziej bezpośredniej formie zapłacą wszyscy mieszkańcy Gdańska. Ponadto tego typu przepisy sprawiają, że prowadzenie działalności staje się trudniejsze, bardziej wymagające i coraz bardziej zarezerwowane dla najbogatszych. Zwykli ludzie są zwyczajnie odcinani od biznesu kolejnymi podatkami i regulacjami.
    Dbanie o estetykę wspólnej przestrzeni to piękna idea! Pytanie czy warto zapłacić za nią powyższą cenę i czy nie można działać inaczej? Np. likwidując stare nośniki nieistniejących firm, banery,największe molochy na budynkach, nakazując odrestaurowanie zaniedbanych szyldów itp. zamiast określać w przepisach powierzchnię reklamy co do centymetra!!!!

    • 0 0

  • NUDA

    Kto takie coś wymyślił,masakra, smutny krajobraz, było lepiej, dla gości duże utrudnienie znalezienia właściwego sklepu,

    • 0 0

  • masakra

    Wtedy było widać, że to miasto a teraz wieś, smutny krajobraz

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.