Opinie (378) ponad 10 zablokowanych

  • Nie PP

    Sprzedaję i kupuję bardzo dużo przez internet. Jedynym moim warunkiem od którego nie ma odstępstwa jest to jest to iż nie korzystam z usług PP, jako kupujący i sprzedający. Kilka lat temu chcąc żeby list szybko doszedł wysłałem go PP. List polecony priorytet szedł 12 dni roboczych, i to był ostatni raz.

    • 2 1

  • Gdybym mojemu szefowi powiedział, że wychodzę z firmy kilka godzin wcześniej...

    • 2 3

  • Swego czasu

    testowany był system aby, listonoszom płacić za każdy doręczony list. Tak jak w Inpoście albo kurierce. Okazało się, że zarabialiby "za dużo" 0_o. W zamian pojawiło się pełno nowych koryt w e-commerce, elektryczne samochodziki, zmiana logo itp a na dole bez zmian.

    • 4 0

  • Poczta ma swoje wady (1)

    Ale tu chyba chodzi o COVID - pewnie pracownicy się rozchorowali i nie ma kto pracować, to jeszcze można zrozumieć, mogliby lepiej o tym informować albo postarać się ściągnąć innych pracowników.

    • 1 2

    • ściągnąć innych pracowników.

      innych brak. I co teraz?

      • 3 0

  • Swoje krytyczne uwagi kierujcie do zarządu Poczty Polskiej a nie na fora internetowe to może coś się zmieni

    • 2 0

  • Nadanie paczki

    Przed świetami nadałem dwie paczki, jedna w DHL, druga na Poczcie Polskiej, obie pod ten sam adres Ok 450 km od miejsca nadania. Przesyłka PP dotarła następnego dnia a DHL dzień później.

    • 2 1

  • Krytykowanie poczty, to jak kopanie leżącego. Nie ma sensu...

    • 3 0

  • Poxzta polska

    Urzędy pocztowe są zamykane wcześniej gdyż brak jest obsady pełnej z powodu epidemi ( chorobowe). A pracownicy administracji ( których jest i tak za dużo) nie zchanbią się by pomoc na placówkach w obsłudze klientów

    • 3 1

  • Sasin dopłaci

    I będzie git. Żart do prądu też mieli dopłacić.

    • 1 1

  • Wystarczy zmienić na inpost i sprawa załatwiona zamiast jęczeć jak stara baba na forum trójmiasta

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.