Opinie (578) ponad 10 zablokowanych

  • I biznes się kręci...

    A tak swoją drogą, jadąc wolno lewym pasem i czekając na łosia, taki radiowóz nie łamie przepisów?

    • 4 3

  • Najlepiej wprowadzić limit 20 km / h i w ogóle nie będzie wypadków. Tylko po co komu wtedy samochód? (4)

    Ograniczenie do 100 km/h na obwodnicy to i**otyzm podobnie jak ograniczenie do 50 km/h na Lotników w Gdyni.

    Wszystkie te limity to tylko podatek nakładany na kierowócw, których teraz łatwiej łapać - i łatwiej z nich zdzierać.

    Głównym powodem wypadków jest niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, a nie jazda 150 km/h po trzypasmowych fragmentach obwodnicy.

    Ograniczenie do 100 km/h na obwodnicy to i**otyzm podobnie jak ograniczenie do 50 km/h na Lotników w Gdyni.

    Wszystkie te limity to tylko podatek nakładany na kierowócw, których teraz łatwiej łapać - i łatwiej z nich zdzierać.

    Głównym powodem wypadków jest niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, a nie jazda 150 km/h po trzypasmowych fragmentach obwodnicy.

    Baranów trzeba karać za niebezpieczną jazdę - zbyt bliskie wyprzedzanie, nieużywanie kierunkowskazów, slalomy wokół innych kierowców - ale też za blokowanie lewego pasa, którym wiele kompletnych sierot jeździ, nie zjeżdżając na prawy, powodując niebezpieczne sytuacje na drodze.

    Jeżeli już jest jakiś czynnik wypadków na obwodnicy to jest to często zbyt bliska jazda, zderzak w zderzak. Sama prędkość nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Na dobrym, prostym odcinku można spokojnie i 200 polecieć.

    No ale łatwiej kosić tych, którzy jadą 130 na i**otycznym ograniczeniu do 100 na dwu-trzypasmowej drodze ekspresowej.

    Głupota, głupota, głupota.

    • 8 4

    • (1)

      O, widzę kolejnego mistrza prostej.

      Brawo ty...

      • 1 2

      • Drogi ekspresowe mają ograniczenie do 120 - i ta samo było na obwodnicy

        Więc po co ograniczenie do 100, na drodze która faktycznie jest drogą klasy S?

        To najlepiej zrobić ograniczenie do 10 czy 20, i w ogóle nic nikomu nigdy się nie stanie. Tylko gospodarka padnie, bo na wszystko będzie trzeba czekać w nieskończoność.

        • 0 0

    • i własnie po to sa organcizenia, zeby takich ancymonwo jak Ty utemperować

      • 0 1

    • Gdyby prędkość zabijała to w Niemczech nie byłoby odcinków bez ograniczeń

      A jednak są. Dlaczego? Bo na odpowiedniej drodze można jechać i 250km/h bez zagrozenia dla innych.

      Przepisy ograniczające prędkość mają swoje korzenie w realiach sprzed ponad 50 lat kiedy pierwsze limity wprowadzano na drogach Europy. W tym czasie przeszliśmy od awaryjnych złomów, do komfortowych limuzyn, które mają i po 500 koni pod maską, i zupełnie spokojnie i bezpiecznie mogą

      A jednak są. Dlaczego? Bo na odpowiedniej drodze można jechać i 250km/h bez zagrozenia dla innych.

      Przepisy ograniczające prędkość mają swoje korzenie w realiach sprzed ponad 50 lat kiedy pierwsze limity wprowadzano na drogach Europy. W tym czasie przeszliśmy od awaryjnych złomów, do komfortowych limuzyn, które mają i po 500 koni pod maską, i zupełnie spokojnie i bezpiecznie mogą osiągać bardzo wysokie prędkości.

      Zagrożenie na drodze stwarza niebezpieczna jazda i niedostosowanie jej do warunków drogowych (natężenie ruchu) i pogodowych. Ludzie giną na przejściach przy 40km na godzinę, bo ktoś za kierownicą nie uważał.

      Więcej niebezpiecznych sytuacji stwarzają ludzie, którzy nie potrafią prowadzić (sporo jest pań w średnim wieku, które siedza na lewym pasie przy 70 km/h, bo boją się zjechać na prawy) niż ci, którzy jeżdżą szybko, ale rozsądnie (nie mówię o baranach, którzy robią slalomy bez kierunkowskazów).

      • 0 0

  • ja codzien jezdze jakies 160 po obwodowej

    dzis lecialem 140 na setce od chyloni i co ???????

    • 1 8

  • podobno rozbili juz 30 beem w tym roku

    ASY buhahahaha

    • 3 3

  • Zrobcie porzadek tez z tirami

    Jeżdżą za szybko, spychaja z pasa, wyprzedzają na zakazach, poganiaja światłami. Trzeba przed nimi uciekać:(

    • 7 0

  • Dużo skuteczniejsze

    są oznakowane radiowozy ( czy ktoś je widuje na obwodnicy) . Uspokajają ruch jadąc z dozwoloną prędkością. Nikt ich nie wyprzedza z prędkością nawet tylko 140 !!! To bardzo proste ale jest jeden minus, zero mandatów.
    Za to jedno BMW byłoby kilka zwykłych radiowozów patrolujących obwodnicę i byłoby dużo spokojniej.

    • 5 0

  • W gdyni przy tesco łapio jak szalone

    Tam przy tym tesco to niezle łapio ...

    • 2 0

  • wiekszosc zatrzymanych 8-10 letnie rzchy po niemcu ale sasiad zazdrosci ... biedny kraj

    • 3 1

  • 100km/h na obwodnicy Trójmiasta

    to jadą ciamajdy takie jak ja,''rajdowcy ''to mają to gdzieś i jadą jak chcą, chyba że dopadnie ich policja,wtedy skamlą ,że nie wiedzieli.

    • 4 2

  • Pamiętajcie że (2)

    Ich wideorejestrator działa niezgodnie z przepisami. Nie przyjmować mandatu. Tam jest pokazana ich prędkość, a nie nasza. Nie możliwe jest aby jechali z taką samą prędkością jak my co wpływa na błędny wynik. Polecam wygoglowac sobie.

    • 5 7

    • (1)

      Jakby było to niezgodne z przepisami to nie byłoby to legalizowana i dopuszczone do użytku. Jeżeli nie masz o czymś pojęcia to się nie udzielam. Błędny to Ty masz rozum.

      • 6 1

      • kolejny pelikan. Poczytaj sobie o sprawie Krzyśka Hołowczyca a nie on jedyny wygrał w sądzie.

        • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.