Opinie (263) ponad 10 zablokowanych

  • To są przedsiębiorcy...to są ich ciężko zarobione pieniądze... (8)

    Oni wydali kupę kasy na budowę i legalizacje nośników reklamowych. Ktoś na to zezwolił. A takie inwestycje potrzebują czasu na zwrot. To jest wolna amerykanka jeżeli pozwala się na inwestycje a później się jej zakazuje.

    Oni wydali kupę kasy na budowę i legalizacje nośników reklamowych. Ktoś na to zezwolił. A takie inwestycje potrzebują czasu na zwrot. To jest wolna amerykanka jeżeli pozwala się na inwestycje a później się jej zakazuje. Ja ich rozumiem i nie jestem z branży reklamowej. Jestem przedsiębiorcą. Co jeśli Tobie jednemu z drugim pozwoli się na jakąś działalność, zainwestujecie a będziecie musieli zwinąć interes bo urzędnikom się coś nie spodoba. A nikt od was biznesu nie odkupi. Pasuje wam działanie w takich warunkach? To jest polactwo. każdy patrzy tylko na swój czubek nosa a innym pokazać najlepiej palec, ten palec.
    I żeby było jasne mi chodzi o legalne tablice reklamowe a nie te bez zezwoleń bo z tymi już dawno miasto powinno zrobić porządek bez okresu przejściowego. A urzędnicy doskonale wiedza które stoją legalnie a które na dziko.

    • 16 84

    • Dodam tylko... (1)

      ,że miasto skasowało kupę forsy za legalizację tych tablic reklamowych jakiś czas temu, teraz wprowadza się bandyckie przepisy.
      Gdańska szkoła szyldu? Śmiech na sali. To nie szkoła szyldu tylko kwestia kroju (rodzaju) czcionki.

      • 5 31

      • bandyckie to są te wasze wszędobylskie reklamy!

        • 24 1

    • (2)

      kierujesz słowa do tej części społeczeństwa, która czerpie przyjemność z czystej bezinteresownej zawiści wobec samodzielnych, działających na własny rachunek, osiągających zyski.
      Nie ma co się dziwić skoro państwo

      kierujesz słowa do tej części społeczeństwa, która czerpie przyjemność z czystej bezinteresownej zawiści wobec samodzielnych, działających na własny rachunek, osiągających zyski.
      Nie ma co się dziwić skoro państwo jest pracodawcą 2 mln ludzi. Sądzisz, że żyją tymi samymi problemami co Ty? Z pewnością nie myślą kategoriami efektywności i koniecznością zysku.
      Dodaj do tego jeszcze rodziny tych ludzi i masz obraz ogromu ludzi, których etos jest zgoła odmienny od Twojego. Siłą rzeczy przejmują od państwa jego rygoryzm. Nie ma w tym miejsca na dyskusje, otwarcie na argumenty. Oczekują podporządkowania a nie biadolenia o kliku lub kilkunasto procentowym zysku, którego nie rozumieją i nie dowierzają.
      "firmy reklamowe od początku dążyły do jej storpedowania, a nie dostosowania się - ocenia Dariusz Słodkowski"
      To wojna i pan Słodkowski oczekuje podporządkowania a działania drugiej strony ocenia w kategorii dywersji.
      Spodziewasz się, że rzeczony urzędnik dokonywał pogłębionej analizy wpływu uchwały na wyniki ekonomiczne firm jak i urzędu?

      Coś z reklamami należało zrobić, nie zapominajmy jednak, że ten stan to efekt dotychczasowych działań biurokracji.

      • 3 15

      • Biurokracja tych reklam nie produkowała (1)

        nie inicjowała, nie stawiała.

        Czas na bycie dorosłym

        • 10 1

        • to oczywiste, ona jest od wizji

          • 0 0

    • Co jeśli Tobie jednemu z drugim pozwoli się na jakąś działalność, zainwestujecie a będziecie musieli zwinąć interes

      I co, biedne, wielkie agencje nie wiedziały, że w Europie standard jest zgoła inny? Sorki, utopiły kasę w rozwiązania nieprzyszłościowe, za to czas na dostosowanie przep..ły koncertowo.

      • 13 1

    • To cios dla kultury (1)

      Gdzie reklamować przedstawienia, filmy?

      • 0 0

      • Jak to gdzie? Przecież wszyscy tu krzyczą: mamy komórki, nie potrzebne nam szyldy i tablice GPS nasz poprowadzi!

        • 0 1

  • Nie chcę wszechobecnych rekam (1)

    I nie chcę płacić w cenie produktu za koszt tych reklam.

    • 44 1

    • Zapłacisz w cenie chleba za koszt zmiany szyldu w piekarni, bo logo ma trochę większe wymiary niż uchwała przewiduje lub nie świeci się na biało.

      • 0 0

  • Nie,nie dla jakiegoś tam przedłużania.

    W końcu jest szansa na poprawę estetyki miasta!

    • 31 1

  • I dobrze chociaż ładnie tak wygląda nasze miasto

    • 3 3

  • Nie, nie, nie!

    30 lat szpetności wystarczy. Koniec.

    • 28 1

  • Branża reklamowa...

    Zrobiliście syf w naszych miastach.
    Ile ton plastiku zużywanie rocznie a nawet miesięcznie.

    • 33 3

  • To nie branża, to rak na społeczeństwie.

    • 26 4

  • Żadnego przedłużania okresu dostosowawczego, absolutnie.

    Raz na zawsze trzeba zrobić porządek z tym rakiem reklamowym.

    • 32 1

  • Biedni

    Ja bym dał jeszcze im 10 lat. Albo więcej, biedni przedsiębiorcy, którzy zamiast zrobić nośnik reklamowy raz i porządnie ze stylem, nie krzykliwy, zrobili po taniości jakieś g*wno a teraz są zmuszani do jego usunięcia.

    Ja bym dał jeszcze im 10 lat. Albo więcej, biedni przedsiębiorcy, którzy zamiast zrobić nośnik reklamowy raz i porządnie ze stylem, nie krzykliwy, zrobili po taniości jakieś g*wno a teraz są zmuszani do jego usunięcia. Pewnie spadną im obroty o połowę przez to.
    A w Gdyni cisza, klika mocno się trzyma. Co teraz sprawdzają niby? Wyroki sądów czy niezadowolenie przedsiębiorców?

    • 20 3

  • Usunąć wszystkie wielkie reklamy. Teraz.

    • 24 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.