2018-04-27 08:37
Będzie połączenie z Australią, Singapurem, Bliskim Wschodem, Afryką i Morzem Śródziemnym.
2018-04-27 12:16
to beda te same federy
2018-04-27 12:27
jakie feedery ?
bezpośrednie połączenia oceaniczne.
feederów już nie będzie, bo te dwa statki oceaniczne tygodniowo zabiorą cały ładunek, także feederowy przeznaczony do innych portów, niebezpośrednich.
2018-04-27 12:42
2018-04-27 13:57
a reszty zdania nie rozumiem
2018-04-28 07:32
Prezes BCT też zapowiada różne zamierzenia, wizje i co ? I na zapowiedziach się kończy.
Drugi od zapowiedzi to prezes portu - oficjalnie - w mediach - zapowiedział połączenie BCT z GCT, zapowiedział w mediach
Prezes BCT też zapowiada różne zamierzenia, wizje i co ? I na zapowiedziach się kończy.
Drugi od zapowiedzi to prezes portu - oficjalnie - w mediach - zapowiedział połączenie BCT z GCT, zapowiedział w mediach budowę obrotnicy oraz portu zewnętrznego i tak w kółeczko (po kij obrotnica, skoro skupiamy się na porcie zewnętrznym?).
To właśnie pitu, pitu a jak czegoś nadal nie rozumiesz, to pora poważnie się nad sobą zastanowić.
2018-04-29 10:02
To nie są już nawet zapowiedzi, tylko właśnie to się stało. Od początku maja.
Sprawdź sobie internet i przestań produkować takie komentarze, bo to już jest trolling.
2018-04-27 08:41
Swietnie, ze port w Gdyni sie rozbudowuje. Jak widac w branzy morskiej jest dobra koniunktura i ogromny potencjal dla rozwoju. Mam nadzieje, ze wzrost przeladunkow oraz inwestycje czynione w porcie pociagna rowniez
Swietnie, ze port w Gdyni sie rozbudowuje. Jak widac w branzy morskiej jest dobra koniunktura i ogromny potencjal dla rozwoju. Mam nadzieje, ze wzrost przeladunkow oraz inwestycje czynione w porcie pociagna rowniez inwestycje w infrastrukture taka jak rozbudowa drog wokol portu lub poprawa transportu kolejowego. Powinno sie tym zajac nasze panstwo z budzetu centralnego, bo to przeciez swietny interes, ktory napewno sie zwroci. To, ze DCT ma lokalna konkurencje uwazam za bardzo zdrowe i korzystne dla obu portow. Podobaja mi sie rowniez plany budowy portu zewnetrznego.
2018-04-27 12:48
Zwłaszcza jakbyś ogarnął ten kosmiczny (jednocześnie komiczny) plan budowy portu zewnętrznego !!! To wizja na równi z wizją budowy elektrowni atomowej w Żarnowcu - potrzebna jest naprawdę duża wiara (bo w pismie jest napisane "błogosławieni co nie widzieli a uwierzyli").
2018-04-27 09:27
?
2018-04-27 11:42
2018-04-27 10:59
dalej się ludzie gryźcie w komentarzach w stylu port w Gdańsku kontra port w Gdyni, który to jest lepszy itd, walka plemion trwa, dopóki nie zaczniemy się wzajemnie szanować i widzieć wspólne dobro w każdym, nawet małym
dalej się ludzie gryźcie w komentarzach w stylu port w Gdańsku kontra port w Gdyni, który to jest lepszy itd, walka plemion trwa, dopóki nie zaczniemy się wzajemnie szanować i widzieć wspólne dobro w każdym, nawet małym sukcesie jakiegoś polskiego miasta lub polskiej firmy, to w tym kraju nic się nie zmieni. A tak na marginesie - port w Hamburgu się cieszy z tych naszych wojenek.
2018-04-27 16:03
To jest porcik dla maluchów na dzień dzisiejszy,nie znaczący kompletnie nic w obecnym czasie.Managerowie tego miasta,na zieloną trawke,komuną aż pachnie,zero rozwoju,wręcz miasto sie cofa,zero inwestycji przemyslanych ,rozwojowych.
2018-04-28 07:35
na tej łączce powinni im towarzyszyć niektórzy managerowie terminali.
2018-04-27 16:20
Niestety taka prawda.Kapeć mały i tyle
Gdynia za naszego managera to wstyd
2018-04-29 10:49
Poza linia Asia-Europe większość jednostek jest w granicach 5-10t teu.
Nie pitol marynarzu bzdurexow
2018-04-30 04:52
2018-04-30 04:53
2018-04-29 09:17
Dla przewoźników to bardzo dobra wiadomość niech odciążą DCT (wieczny problem z "oknami" wjazdowymi) puste puszki MSC i tak trzeba składać w Gdyni więc lepiej jeśli MSC będziemy pobierać w BCT
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.